NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آخرین تقلاهای جریان انحرافی؛

برنامه جریان انحرافی برای بهره برداری از فعالان موسیقی داخلی و خارجی
جریان انحرافی به منظور بهره برداری تبلیغاتی در ایام خاص به ویژه انتخابات آتی مجلس هشتم، از طریق عناصر واسطه مبادرت به مذاکره با برخی چهره های مطرح موسیقی پاپ کشور، برای جلب حمایت آنها از کاندیداهای مورد نظر جریان مذکور و اجرای برنامه در حمایت از آنها نموده است.
[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 7:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

برادر رییس جمهور کشورمان گفت: جریان انحرافی مصداق همان نامحرمانی است که امام(ره) گفت نگذارید به انقلاب نزدیک شوند.

http://nasimonline.ir/Images/News/Larg_Pic/8-7-1389/IMAGE634214700055282500.jpg

به گزارش خبرنگار «نسیم»، داوود احمدی‌نژاد شب گذشته که در همایش حامیان انقلاب اسلامی سخن می گفت افزود : جریان انحرافی دل در گرو بیگانه دارند و به دنبال جلب نظر آنان هستند. این حرف‌های من همگی مستند است و مدارک معتبر برای آن در اختیار دارم.
وی همچنین درباره ارتباط این جریان با نهادهای خارجی گفت: سرکرده این جریان در سال 76 به انگلستان سفر و با جک استراو، وزیر امور خارجه وقت این کشور دیدار کرد. او همچنین سال 84 هم مجددا به این کشور سفر کرد و با استقبال گرم تونی بلر روبرو شد.
احمدی‌نژاد، مشکل اساسی این جریان و حامیانش را انحراف از اصل انقلاب و اسلام عنوان و تاکید کرد: شرط و رمز باقی ماندن در راه حق، تبعیت محض از ولایت است.

[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 7:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
ارتباط هاشمی رفسنجانی با سازمان مجاهدین خلق(منافقین)

امام خمینی: هاشمی اغفال شده است

از سوی دیگر سیدحمید روحانی، تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی طی مصاحبه‌ای می‌گوید:«در سال 52 حجت‌الاسلام هاشمیان، امام جمعه امروز رفسنجان، نامه‌ای به امام نوشتند که آقای هاشمی از ما می‌خواهد وجوهات شرعی را برای کمک به سازمان مجاهدین خلق در اختیارش قرار دهیم که امام فرموده‌اند جایز نیست و احتمالا آقای هاشمی در این قضیه اغفال شده است».
  به گزارش وطن امروز  انتشار 2 شماره مقاله تحقیقی بازشناسی هاشمی‌رفسنجانی واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت. برخی انتشار چنین مطالبی را بسیار ضروری دانسته اما در این میان برخی دیگر نیز بازشناسی هاشمی‌رفسنجانی را امری بی فایده،خالی از لطف، نبش قبر یا در حالتی خوشبینانه‌تر انتشار مطالبی از این دست را چوب بر مرده زدن تعبیر می‌کردند. گفتنی است اولا هاشمی‌رفسنجانی در حوادث دهه‌های گذشته و کنونی انقلاب اسلامی دارای نقش‌های مثبت و منفی زیادی بوده است که این ایفای نقش با رویکرد نسبتا منفی‌تری توسط او و بعضی از اطرافیان و منسوب چنانچه در شماره پیشین بیان شد، در طول 5دهه گذشته مکررا رفتارهای سیاسی دوگانه‌ای از هاشمی‌رفسنجانی به چشم می‌خورد که اگر حمل بر بی‌صداقتی سیاسی نکنیم لااقل موید پیچیده بودن شخصیت سیاسی ایشان است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 7:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس

آیا هاشمی منجی احمدی نژاد می شود؟

روزنامه ایران در خبری با بیان اینکه حجم دیدارهای مختلف هاشمی رفسنجانی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور چشم‌گیری افزایش یافته است و توصیف هاشمی به عنوان مبدع واژه جریان انحرافی! ،به نقل از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت......

همزمان با نزدیک شدن به انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی ،تیم رسانه ایی حامی رییس جمهور و گروهک انحرافی با انتشار اخبار القا کننده وجود تقابل و دو قطبی بین هاشمی و احمدی نژاد به استقبال این انتخابات مهم رفته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، نقطه اوج استفاده از دوقطبی یاد شده ،مقطع انتخابات دور دهم ریاست جمهوری بود که احمدی نژاد در مناظره معروف خود با موسوی در حملاتی بیاد ماندنی به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و وابستگان هاشمی، خود را به عنوان پرچمدار مبارزه با پدیده ایی که در ادبیات احمدی نژادی از آن با عنوان باند قدرت-ثروت نام برده می شود، معرفی کرد که البته این حملات انتخاباتی-تبلیغاتی بعدا با عتاب مقام معظم رهبری در نماز جمعه 29 خرداد سال 1388 مواجه گردید. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 7:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در همین ارتباط گفته شده که احمدی نژاد پیشنهاد داده پرونده مذکور برای بررسی و حکمیت به آیت الله هاشمی شاهرودی تحویل داده شود.احمدی نژاد پیش از این کابینه را "خط قرمز" خود اعلام کرده بود. اما مقامات قضایی اعلام داشتند که کابینه نمی تواند به عنوان خط قرمز مطرح شود.
به گزارش جهان به نقل از عصر ایران محمود احمدی نژاد پیشنهاد داده تا پرونده حمید بقایی برای حکمیت به آیت الله هاشمی شاهرودی سپرده شود.قوه قضائیه و دولت بر سر پرونده بقایی اختلاف دارند و هر کدام نیز بر نظر خود در این باره اصرار می کنند. دستگاه قضایی بر مجرم بودن بقایی تاکید دارد ولی دولت نظر دستگاه قضایی را نپذیرفته است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/18 ] [ 4:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی مقامات آمریکایی در حالی از ترور سردار سلیمانی سخن می‌گویند که مقام معظم رهبری چهار مرتبه سردار سلیمانی را "شهید" و "شهید زنده" خطاب کرده و راجع به ایشان و همرزمانشان فرموده‌اند: "خدای متعال می‌خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان برای کشورشان و دنیای اسلام ادامه پیدا کند.
سردار قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر 41 ثارالله استان کرمان در دوران دفاع مقدس و فرمانده کنونی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
این سردار عاشورایی چندی قبل توسط فرمانده سابق نیروی زمینی ایالات متحده تهدید به ترور شد.
در همین زمینه خبرگزاری فارس برای نخستین بار دو صحبت مقام معظم رهبری را در مورد سردار سلیمانی منتشر می‌کند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/8/18 ] [ 4:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این عکس در تابستان 1364، واقع در اردوگاه الصابرین کرخه بر سر سفره ناهار گرفته شده، هنگامی که بچه های گردان تخریب لشکر 10 سید الشهدا(ع) در حال خوردن غذا بودند.

  گاهی اوقات یک عکس تمامی حرف های دل را می زند. گاهی اوقات یک تصویر آن قدر در خود حرف دارد که دیگر احتیاج به حرف زدن ندارد. 
عکسی که نام آن را «سفره ای پر از شهید» گذاشتیم از این دسته تصویر هاست.
این عکس در تابستان 1364، واقع در اردوگاه الصابرین کرخه بر سر سفره ناهار گرفته شده، هنگامی که بچه های گردان تخریب لشکر 10 سید الشهدا(ع) در حال خوردن غذا بودند.
همانگونه که در تصویر مشخص است  11 نفر بر سرسفر حاضر هستند که 8 نفر آنها به شهدات رسیده اند.
اسامی شهدا بدین قرار است:

از راست: نفر اول (شهید عباس بیات)، نفر دوم (شهید رحمان میرزا زاده)، نفر سوم (شهید اکبر عزیز زاده)، نفر پنجم (شهید مرتضی ملکی، نفر هفتم (شهید محمد بهشتی)، نفر هشتم (شهید سید محسن جلادتی)، نفر دهم (شهید پیام پور رزاقی)، نفر یازدهم (شهید حاج قاسم اصغری)


 

 


[ چهارشنبه 90/8/18 ] [ 11:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرنویسی، آدم ها را بر اساس شخصیت حقوقی و ارزش خبری شهرت تقسیم می کند. قاعده ای که خیلی وقت ها ضابطه ای دست و پاگیر است و پایبندی به آن عین خیانت به واقعیت هایی که از کنارشان می گذریم. آنچه در ادامه می آید روایتی است از دوشنبه شب در صحرای منا:

گوشه ای از چادر جانبازان در منا نشسته بود.

آخرین شب بیتوته حجاج در سرزمین پررمز و راز منا بود و جانبازان سرتراشیده میزبان محفلی بودند که در آن به پیشواز محرم رفته بودند.

جانبازی یک باره مساله ساده ای برایش رخ داد. چند قطره خون از بینی اش بیرون آمد. چند قطره آنقدر بیشتر شد که نتوانست جلوی خونریزی را بگیرد. امدادگر رسید و او را خیمه کناری منتقل کرد. سخنران که از قضا حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی بود با ذکر صلواتی به ادامه سخنانش در باب سعادتی که نصیب جانبازان شده ادامه داد.
 حالا حسین لاری که در اولین کاروان جانبازان به سرزمین وحی چند دقیقه ای با او گپ زده بودم توی خیمه کنار مراسم روی زمین بود و همسرش بالای سرش و به امدادگر و پزشک وضعیت شوهرش را توضیح می داد.
پزشک فهمید که ماندن جانبازی که ترکش های هلندی در سر دارد در جایی که صدای بلندگوی مراسم به گوش می رسد سمی مهلک برای اوست.
حسین به اورژانس هلال احمر برده شد و مرثیه شروع شد.
حرفها و گلایه های همسر حاج حسین بماند برای وقتی دیگر؛ ولی همین را بدانید که آنچه درباره خیلی از جانبازان می گوییم حرفهایی از روی نا آگاهی است. باید بودی و می دیدی وقتی می شنید «همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی...» را می شنید چطور تکان می خورد. مردی که در شرایط خاص نور و صدا قاتل‌اش بود.
حاج حسین عید قربان سرتراشیده بود و جای ترکش سیمنف هلندی بیشتر معلوم بود.
/

[ چهارشنبه 90/8/18 ] [ 11:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

خراسان نوشت: در حالی که تعدادی از افراد نزدیک به جریان معروف به انحرافی هنوز به علت برخی تخلفات در بازداشت به سر می برند، شنیده شده قرارداد همکاری شرکت های تحت مدیریت آنها با برخی دستگاه های دولتی مجددا تمدید شده و عواید این قراردادها به حساب آنها واریز می شود.


[ چهارشنبه 90/8/18 ] [ 10:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آنچه حائز اهمیت است، همزمانی محاکمه خائنین به ملتها و فرزندانشان در منطقه و به تبع آن در جمهوری اسلامی ایران است. آیا محاکمه فائزه هاشمی دورخیز قوه قضائیه برای محاکمه مهدی هاشمی و سران فتنه خواهد بود؟ ماجرایی که باید نشست و نظاره گر بود تا دید سرانجام عاملین انقلاب مخملین به کجا خواهد رسید

به گزارش بولتن نیوز- بیش از 2 سال چشم انتظاری مردم برای محاکمه خاندان هاشمی رفسنجانی، با محاکمه دختر کوچک حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی در آذرماه، از سوی قوه قضائیه رسما کلید می خورد.

 چندروز پیش سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل خاندان هاشمی‌رفسنجانی با بیان این مطلب که مهلت استمهال دادگاه فائزه ‌هاشمی‌رفسنجانی آذرماه به پایان می‌رسد، گفت: دادگاه فائزه ‌هاشمی در آذرماه برگزار می‌شود و وی باید در دادگاه از خود  در برابر اتهام تبلیغ علیه نظام رفع اتهام کند.


[ چهارشنبه 90/8/18 ] [ 10:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392453