NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 محسن سازگارا که خود سوژه همیشگی کیهان بوده، ضمن اعتراض به صدای آمریکا گفت: هرکس در صدای آمریکا موضع سختی علیه جمهوری اسلامی می گیرد، اخراج می شود. اول کیهان می نویسد و بعد صدای آمریکا اخراج می کند.

این همکار اخراجی VOA می گوید: علت نارضایتی مدیران رده بالای صدای آمریکا از من، اظهارات غیرمنطقی من نبوده بلکه هرکس در این شبکه علیه جمهوری اسلامی موضع سفت و مخالفی داشته، اخراج شده است. هرگاه کیهان نامی از مخالفان را آورده، صدای آمریکا به تبعیت از این روزنامه کارمندان خود را بیرون کرده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/8/15 ] [ 11:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حضرت آیت الله خامنه ای درباره عظمت دعای عرفه می فرمایند: در دعای عرفه بهترین مطالبات و خواسته‌ها برای انسان مطرح می‌شود؛ که اگر انسان اینها را از خدا بخواهد و بگیرد، می‌تواند برای او سرمایه باشد.
 دعای عرفه پر از معارف است

** دولت اسلام

اقبال بزرگی که شما جوانان آورده‌اید این است که در دوره‌ی حاکمیت اسلام هستید. بعضی در این دوره متولد شده‌اید و بعضی در این دوره، جوانی‌تان را گذرانده‌اید و این، اقبال بسیار بزرگی است.

خوشا به حالتان! کمااین‌که، حضرت امام حسین علیه‌السلام، در «دعای عرفه» خدا را شکر می‌کند که در دولت کفر به دنیا نیامده است. (چون ایشان در دولت پیغمبر به دنیا آمدند.) آری! این قضیه آن‌قدر عظمت دارد که امام حسین، آن هم در دعای عرفه خدا را شکر می‌کند که او را در دولت کفر به دنیا نیاورده و در دولت اسلام به دنیا آورده است.

15/11/1379

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/8/15 ] [ 11:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

وکیل فرزندان هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه مهلت استمهال دادگاه فائزه هاشمی رفسنجانی آذرماه به پایان می‌رسد،گفت: دادگاه فائزه هاشمی در آذرماه برگزار می‌شود و وی باید در دادگاه از خود رفع اتهام کند.

سید محمود علی زاده طباطبایی وکیل فرزندان هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اتهام علیه فائزه هاشمی تبلیغ علیه نظام است ،گفت: اتهام دادگاه بر فائزه این است که وی در یکی از مصاحبه‌های خود علیه نظام تبلیغ کرده ولی خود او منکر چنین اتهامی  می شود.

 وی با اشاره به قبول درخواست شعبه 15 دادگاه انقلاب برای وقت استمهال به وکیل فائزه ، افزود: مهلت استمهال فائزه آذرماه به پایان خواهد رسید.

 وکیل فرزندان هاشمی تصریح کرد: دادگاه فائزه هاشمی در آذرماه برگزار می‌شود و وی باید در دادگاه از خود رفع اتهام کند.

[ یکشنبه 90/8/15 ] [ 11:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش سیماب، روزنامه تهران امروز نوشت:
شاید جالب باشد که بدانید آدامس‌های آمریکایی‌ یکی از اجناسی‌است که به صورت غیررسمی و قاچاق به وفور بین دو کشور ایران و آمریکا مبادله می‌شود. براساس آمارهای منتشر شده در نیمه نخست سال جاری بالغ بر شش میلیارد تومان آدامس بدون قند به صورت قانونی وارد کشور شد. در این مدت از سه کشور امارات، ترکیه و لهستان انواع آدامس بدون قند به صورت رسمی وارد کشور شد که سهم لهستان در این واردات 75درصد، ترکیه 21 درصد و امارات چهار درصد بود. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/8/15 ] [ 11:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه کیهان نوشت:
رسوایی های پی درپی سردبیر متواری روزنامه آفتاب یزد باعث شد تا همسر مهدی کروبی اعلام کند نامبرده از اول آبان ماه جاری دیگر مشاور کروبی نیست.
«جرس» در این باره بدون اشاره به نام مجتبی واحدی نوشت «به گزارش منابع خبری از تهران، مهدی کروبی از اول آبان سخنگویی در خارج کشور ندارد و مواضع او منحصراً توسط خانواده منتشر می شود.
چندی پیش فاطمه کروبی در تماس با برخی دوستداران مهدی کروبی مقیم خارج از کشور به آنها یادآور شد که مواضع مهدی کروبی در حوزه استقلال جنبش و عدم نیاز به کمک خارجی بسیار روشن است و کسانی که با این مواضع تغییرناپذیر کروبی توافق ندارند مجاز به استفاده از عناوین سخنگو یا مشاور کروبی نیستند، البته مجازند از عنوان مشاور سابق کروبی استفاده کنند.»

[ یکشنبه 90/8/15 ] [ 11:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمد علی ابطحی ایام فراغت اش که بسیار هم علاقه مند است از سیاست فاصله بگیرد به نوشتن رمان و وشبکه های اجتماعی می گذراند.
وی می گوید که در این روزها همه اوقاتش فراغت است و در این فرصت سعی می کند بیشتر رمان بنویسد.با این حال در پاسخ به این سول خبرنگار جهان که سرنوشت آخرین رمانی که نوشتید چی شد و در چه مرحله ای است و آیا مجوز نشر آنرا گرفتید یا نه می گوید: پاسخ اش سخت است .سوال دیگری بپرسید.
شاید علت پاسخ ندادن به این سوال را محتوای کتابش می داند و شاید هم نگران حاشیه سازی برای کتاب و نهایتا مجوز ندادن به آن باشد. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه محمد علی ابطحی که به کلاس های رمان نویسی می رود ، اقدام به نوشتن رمانی سیاسی درباره حوادث پس از انتخابات کرده است. درهمان خبر نیز امده بود که ابطحی نسخه ای از این رمان را برای خاتمی هم فرستاده است.البته این خبر از سوی ابطحی هیچگاه تائید نشد.
ابطحی همچنین از دیگر دلمشغولی های این روزهای خود می گوید: " همه اوقات من فراغت است.پ ن پ در میارم و فیس بوک می نویسم.البته یه مقداری در رمان خوانی و ادبیات وارد شدم. مدتی است که در حال نوشتن برخی مطالب هستم. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/8/14 ] [ 12:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کیهان:
دو پایگاه اینترنتی وابسته به اپوزیسیون صراحتا اعلام کردند اپوزیسیون از حمایت های علنی آمریکا و غرب حمایت می کند و ادعای تکذیب این موضوع خود یک دروغ آشکار است.

گویانیوز در این باره به قلم یکی از اعضای سابق گروهک تحکیم که نوچگی نهضت آزادی را می کند، نوشت: سران جنبش سبز اگر محبوبیتی در میان اپوزیسیون پیدا کردند، نه به دلیل ثبات در مواضعشان که برعکس، به این دلیل بود که مواضعشان تغییر کرده است. کسانی مثل آقای امیرارجمند باید از خود بپرسند که چرا در طول جنبش سبز حتی یک بار شعار علیه آمریکا داده نشد و شعار نه غزه نه لبنان یا جمهوری ایرانی مطرح شد؟ آیا معنای شعار «اوباما یا با اونا یا با ما» جز طلب حمایت های خارجی و کسب حمایت آمریکا بود؟ مگر نه اینکه شیخ مهدی کروبی شجاعانه و با صراحت در مصاحبه با مجله آمریکایی نیویورکر از حمایت غرب و آمریکا استقبال کرد و در زمانی که رئیس مجلس ششم بود با هیئتی آمریکایی دیدار نموده بود؟ ادامه مطلب...
[ شنبه 90/8/14 ] [ 11:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ شنبه 90/8/14 ] [ 11:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 این روزنامه این آگهی را که به فروش پیامکی آخرین اثر این خواننده اختصاص دارد، در یک چهارم صفحه منتشر کرده است...

به گزارش  شبکه خبری آتی نیوز؛ روزنامه هفت صبح که شایعه است به جریان انحرافی وابسته است، آگهی فروش اثر شجریان را منتشر کرد.

این روزنامه این آگهی را که به فروش پیامکی آخرین اثر این خواننده اختصاص دارد، در یک چهارم صفحه منتشر کرده است. این در حالی است که دیگر روزنامه ها به دلیل اقدامات ضد امنیتی این خواننده از درج این آگهی امتناع کرده بودند.

این خواننده تاکنون در حمایت از جریان اغتشاش گر، دو اثر نیز منتشر کرده بود.
 چندی قبل نیز عکسهای شجریان با زنان بی حجاب از جمله گوگوش واکنشهایی را در بر داشت.

[ شنبه 90/8/14 ] [ 11:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
*دکتر احمدی نژاد در دیدارهایی که اخیرا با برخی اصولگرایان داشته در پاسخ به برخی شایعات قسم جلاله خورده که به دنبال ماندن در قدرت نیست و دولت وی هم برای انتخابات مجلس کار نمی کند.

* شنیده ایم علیرضا رجایی که عضو گروهک موسوم به ملی‌ـ‌مذهبی و نهضت آزادی است و در سوابق وی دبیری نشریه گروهک نهضت آزادی (ایران فردا) و دبیری سیاسی روزنامه‌های جامعه، توس، خرداد، نشاط و عصر آزادگان به چشم می خورد به عنوان کارمند صدا و سیما 10 سال است که حقوق می گیرد.وی در جریان فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 به اتهام ارتکاب جرایم امنیتی دستگیر و زندانی شده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/8/14 ] [ 11:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392414