NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیا هاشمی قصه ما همان هاشمی سیاستمدار است و یا بعلت کهولت سنی اختیاری از خود نداشته و تنها نام و نشانی از خود دارد که جریان های معاند قصد مصادره اش را دارند؟/ آیا واقعا هاشمی قصد دارد در مقابل امام خامنه ای بایستد و قصد به قتلگاه کشیدن ایشان را دارد؟
"عماریون"- حجت الاسلام روح الله بجانی رییس شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب ایران اسلامی در وبلاگ شخصی خود طی یادداشتی با عنوان طوفان هشتم و نسخه ای که هفت صبح برای هاشمی می پیچدطوفان هشتم و نسخه ای که هفت صبح برای هاشمی می پیچد نوشت: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/8/30 ] [ 10:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک شبکه تلویزیونی متعلق به عربستان سعودی در توهینی بی سابقه، مردم ایران را "نجس ترین و حقیرترین مردم" دنیا خواند.

 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، شبکه تلویزیونی ام بی سی که به خاندان پادشاهی عربستان سعودی وابسته است، در یکی از مسابقه های هدایت شده خود، سوالی طراحی کرده و در ان از مخاطبان خود می خواهد تا "نجس ترین و حقیرترین مردم" دنیا را انتخاب کنند!

این شبکه چهار گزینه ایران، اسراییل، امارات و سعودی را برای پاسخ در نظر گرفته بود و در نهایت با وقاحت تمام جواب درست(!) مسابقه توسط شرکت کننده، "ایران" اعلام می شود!


ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/8/30 ] [ 2:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یت الله العظمی اراکی رحمت الله علیه  فرمودند: شبی خواب امیرکبیر را دیدم، جایگاهی متفاوت و رفیع داشت.
پرسیدم. چون شهیدی و مظلوم کشته شدی این مرتبت نصیبت گردید؟
با لبخند گفت: خیر
سؤال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟
گفت: نه
با تعجب پرسیدم؛ پس راز این مقام چیست؟
جواب داد: هدیه مولایم حسین است!
گفتم :چطور؟
با اشک گفت: آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم میرفت تشنگی بر من غلبه کرد سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم:
میرزا تقی خان! 2 تا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه ؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود!
از عطش حسین حیا کردم ، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد
آن لحظه که صورتم بر خاک گذاشتند امام حسین آمد و گفت
به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی؛ آب ننوشیدی این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم
 
منبع: کتاب آخرین گفتارها


[ پنج شنبه 92/8/30 ] [ 2:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نتانیاهو هم شاید به خاطر متوجه شدن همین اراده آمریکایی ها در گفت و گو و مصالحه با ایران باشد که تلاش می کند لابی خود علیه توافق هسته ای ایران را به سمت دو کشور رقیب آمریکا در داخل گروه 1+5 یعنی روسیه و چین بکشاند.

 

روزنامه اسراییلی هاآرتص در گزارشی نوشت که به نظر می رسد دیپلماسی دولت جدید ایران انزوای بین المللی این کشور را شکسته است به نحوی که کشورهای متحد اسراییل هم به صف گفت و گو با ایران پیوسته اند.
به گزارش عصر ایران این روزنامه اسراییلی با اشاره به سفر چند ساعته محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران به ایتالیا پیش از حضور در مذاکرات ژنو 3 و دیدار او با خانم " عما بونینو" وزیر خارجه ایتالیا نوشت، همزمان با این سفر منابع ایرانی از احتمال سفر " انریکو لتا" نخست وزیر ایتالیا به تهران خبر دادند.

دیدار ظریف با وزیر خارجه ایتالیا در رم

[ پنج شنبه 92/8/30 ] [ 2:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دفاع زنجیره‌ای رسانه‌های اصلاح‌طلب از آشوب‌گران و حرمت‌شکنان عاشورای حسینی
 
سایت‌های اصلاح‌طلب در پی پخش مستند روشنگرانه صدا و سیما از حرمت‌شکنی عاشورای حسینی فتنه‌گران، خواستار عذرخواهی مسئولان صدا و سیما شدند.
به گزارش جهان نیوز، سایت هم‌اندیشی نوشت: سایتها و روزنامه ها زنجیره ای اصلاح طلب که در سه ماه اخیر خصوصا در فضای مجازی به شدت از نظر کمی رشد پیدا کرده اند از پخش مستند حرمت شکنی عاشورای 88توسط فتنه گران به شدت خشمگین شدند.
این پایگاههای خبری که در حرکتی زنجیره ای پروژه رفع حصر از سران فتنه و مسببان حوادث تلخ فتنه 88 را آغاز کرده اند از پخش مستند صداو سیما درباره حوادث حرمت شکنانه آشوبگران به خشم آمدند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ایجاد ناامنی یکی از مصادیق بارز محاربه است، گفت: موسوی و کروبی فرمان محاربه را صادر کردندو خودشان با تحرکاتی که داشتند ناامنی‌هایی را ایجاد کردند.
روایت طائب از رأفت‌اسلامی‌نظام در حق سران فتنه و علت ادامه حصر
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: همین که رسانه‌های ضدانقلاب به‌دنبال رفع حصر هستند، ثابت می‌کند که آقایان موسوی و کروبی تحرکات مجرمانه داشتند و به‌نوعی حرکت کردند که مطلوب جریانات ضداسلام و ضدمردم ما بوده است.
وی با تأکید بر اینکه حرکت آقای موسوی و کروبی از نظر مبانی قضایی بسیار روشن و واضح است، اظهار داشت: ما برای اثبات یک جرم یا نیاز به شاهد داریم یا نیاز به اقرار مجرم داریم که در رابطه با جرم این دو نفر هم شاهد و هم اقرار (اعترافات متهمان فتنه در دادگاه‌های 88) وجود دارد. البته نه‌تنها دو شاهد بلکه میلیون‌ها شاهد وجود دارد که به جرم آقای موسوی و کروبی شهادت می‌دهند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

هفته نامه همشهری جوان در شماره 432 خود که به مناسبت ایام محرم منتشر کرده است در پوستر ضمیمه این نشریه زیارت عاشورا را به چاپ رسانده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ انتشار این پوستر ضمیمه در حالی است که قسمتی از زیارت عاشورا حذف شده است.
 عبارت «اَللَّهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِمٍ بِاللَّعْنِ مِنّى وَابْدَأْ بِهِ اَوَّلاً ثُمَّ الثَّانِىَ وَالثَّالِثَ والرَّابِعَ اَللَّهُمِّ الْعَنْ یَزیدَ خامِساً وَالْعَنْ عُبَیْدَ اللَّهِ بْنَ زِیادٍ وَابْنَ مَرْجانَةَ  وَ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ شِمْراً وَ آلَ اَبى سُفْیانَ وَ آلَ زِیادٍ وَ آلَ مَرْوانَ اِلى یَوْمِ الْقِیمَةِ.» از زیارت عاشورای ضمیمه هفته نامه همشهری جوان حذف شده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پس از انفجارهای مهیب ظهر امروز در بیروت که سفارت ایران هدف حمله تروریست‌های القاعده قرار گرفته بود، همگان منتظر بودند تا واکنش سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان را به این واقعه ببینند. 

به گزارش حزب الله لبنان، دبیر کل این گروه جهادی لحظاتی پیش طی بیاینیه‌ای شدید الحن خطاب به تروریست‌ها خاطر نشان کرده که وی و یارانش از پای نخواهند نشست و اگر قرار باشد جنگی رخ بدهد و دشمن آغاز گرش باشد این آن‌ها هستند که تمام کننده جنگ خواهند بود.  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خشم صهیونیست‌ها از سخنان رهبری

بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی به همراه داشت و اکثر این رسانه‌ها بر حمایت رهبر انقلاب از مذاکرات تأکید کردند و خشم رسانه‌های صهیونیستی نیز از بیانات مقام معظم رهبری برانگیخته شد.

خبرگزاری فارس: بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان/ خشم صهیونیست‌ها از سخنان رهبری
به گزارش خبرگزاری فارس، مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(یکشنبه) در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، با بیان تحلیلی مهم از ریشه های دشمنی استکبار با ملت ایران ضمن اعلام حمایت جدی و محکم از مسئولان پرتلاش مذاکرات جاری تأکید کردند: سوابق عملکرد امریکا نشان می‌دهد موضوع هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای ادامه دشمنی با ایران است. لبخند فریب گرانه دشمن کسی را دچار خطا نکند. اگر از مذاکرات نتیجه گرفته شود چه بهتر، اگر نه اثبات این توصیه مکرر است که برای حل مشکلات باید نگاه به درون داشته باشیم.

سخنان مقام معظم رهبری بازتاب گسترده‌ای در سراسر جهان داشت که برخی از این بازتاب‌ها به شرح زیر است: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 7:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

در شرایطی که مفتی های وهابی، در توجیه شراب خواری دولتمردان سعودی و بوسیدن دست و گونه زنان غربی در ملاقات های رسمی و غیر رسمی، رعایت اصول معاشرت و احترام گذاشتن به فرهنگ و عقاید غربی ها را بهانه می کنند، مفتی اعظم عربستان در سالروز شهادت سیدالشهدا (ع) و سوگواری شیعیان در عزای فرزند پیامبر (ص) برای پسرش جشن سالگرد ازدواج گرفت و همکیشانش را به جشن و پایکوبی فراخواند.

عمر، پسر کوچک این شیخ عاشورای سال پیش ازدواج کرد و امسال هم جشن سالگرد گرفت. این مراسم در باشگاه سفارتخانه های ریاض برگزار شد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 12:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 118
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392458