NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
برگزاری پرشور مراسم تشییع جنازه مرحوم «مرتضی پاشایی»، خواننده جوان کشورمان که روز گذشته پس از حدود یک سال مبارزه با سرطان درگذشت، از زوایای مختلفی قابل بررسی است اما یکی از ویژگی‌های جالب توجه این مراسم، نمایش متعدد دوربین‌های تلفن همراه و تبلت‌هایی بود که توسط مردم حاضر در مراسم برای ثبت لحظات تشییع پیکر آن مرحوم مورد استفاده قرار گرفت.
گروه فرهنگی بولتن نیوز

وقتی روشنفکر‌ها، توی چشم نظام نگاه کرده و به آن فحش می‌دهند!

شاه‌نویسنده روشنفکرها قدم رنجه کرده و بعنوان یکما برای دفن پاشایی نیامدیم، برای پر کردن پیج اینستاگرام‌مان آمدیمنویسنده پرفروش به مراسم در «بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان» آمده‌اند تا «17 دقیقه حرف حساب» بزنند. وی گفت: «بهترین حکومت‌ها حکومتی است که هیچکسی با آنها بیگانه نباشد و من 30 سال است که بیگانه زندگی می‌کنم و کار می‌‌کنم. مسئله من مهمتر از حکومت‌هایی است که نهایتا 50 سال حکومت می‌کنند، من اهل این سرزمینم و وطنم را دوست دارم.» و «در تمام مدتی که جمهوری اسلامی من را به خانه‌ام تبعید کرد با سه نفر گفت‌وگو کردم...» و «30 سال است حقوق مدنی من زیر پا له شده است. حق کار، حق بازنشستگی، حق پیگیری سرقت آثارم و بسیاری از حقوقم له شده و این درحالی است که در طول این 30 سال از 3 کشور دعوت شده‌ام تا برای زندگی به همراه خانواده به آن کشورها بروم.» و «در زمان جنگ برای دریافت مجوز اثرم به ارشاد رفتم و آقایی که آنجا بود من را تهدید کرد و گفتم که فکر می‌کنی من میدان را خالی می‌کنم و به پاریس می‌روم و به شما فحش می‌دهم، من تا آخر ماندم و زیر موشک‌های صدام زندگی کردم اما نمی‌دانم آن آقا ماند یا خیر. در همان زمان دبیر نویسندگان کشور سوئد گفت کجا می‌روی ایران جنگ است و جنگ جهنم است و من به شوخی گفتم ما اهل جهنم‌ایم.» و «اگر گفتم می‌خواهم با مدیران ارشاد دیدار کنم به این خاطر بود که می‌خواستم بگویم چرا جلوی تقلب و جعل کتاب مرا نمی‌گیرید و وزارت ارشاد قیمومیت این موضوع را مگر برعهده ندارد؟» و... ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 10:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دادستانی تهران اعلام کرد
دادستانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پرونده‌ اتهامی غنچه قوامی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شد.
به گزارش بولتن نیوز،  دادستانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پرونده‌ اتهامی «غنچه قوامی» به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شد. 

متن اطلاعیه دادستانی تهران به شرح زیر است: 

در پی بازداشت فردی به نام «غنچه قوامی» از سوی دادسرای عمومی تهران و تشکیل پرونده برای نامبرده و انعکاس سوء این موضوع در رسانه‌های معاند، این دادستانی با اعلام این‌که مطالب منتشره برخلاف محتویات پرونده می‌باشد، در راستای تنویر افکار عمومی، بخشی از اقدامات متهم را به شرح زیر اعلام می‌نماید:  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 10:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به مناسبت پاسخ تهمینه میلانی به نقد مشرق؛
به خانم میلانی گفتم: «شماکه فیلمی با این همه فحش و ناسزا ساخته‌ای حق نداری ژست روشنفکرانه به خود بگیری. لات‌های چاله میدون فقط در وقت عصبانیت فحش می‌دهند اما تو فحش را تئوریزه می‌کنی.» و بعد گفتم: «این فیلم مداوماً، 108 دقیقه فحش می‌دهد. من به انداز? تمام عمرم در این فیلم فحش شنیده‌ام. چرا فحش می‌دهی؟ مشکل تو با جنس مرد چیست؟ چرا فحش می‌دهی؟»

گروه فرهنگی مشرق ـ تهمینه میلانی نقد هفت? گذشته مشرق بر سخنان او را در صفح? فیس‌بوکش قرار داد و از دوستانش خواسته است تا به نقد مشرق جواب دهند. در این مجال ، بازتاب آن نقد و موارد نادرستی را که ایشان علیه خبرنگار سینمایی مشرق گفته‌اند مرور می‌کنیم. مواردی که بعضی مصداق تهمت نارواست و بر اساس قانون تعزیرات جرم کیفری دارد.

*********

 

بعد از نقد اینجانب بر سخنان تهمینه میلانی که با عنوان فیلمسازی که عقاید پنجاه سال قبل فمینیست‌ها را به خورد مردم می‌دهد منتشر شد، میلانی در صفح? فیسبوک خود به آن نقد، پاسخ کوتاهی دادند و سابق? آشنایی خود با اینجانب را به دروغ اینچنین شرح کرده‌اند:


دروغ‌های یک فمینیست 

پاسخ مستند راقم ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 10:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

کسب ریاست خبرگان به قیمت زیر سوال بردن نمایندگان آن؛

 توهین مطهری به خبرگان ملت: سالی دو بار دور هم جمع می‌شوند، ناهار و شامی می‌خورند و تمام!

علی مطهری در خصوص روال کاری مجلس خبرگان گفت: فعلا روال کار این است که سالی دو بار دور هم جمع می‌شوند و ناهار و شامی می‌خورند و چند تهاجم به فتنه گران می‌کنند و چند تذکر فرهنگی به دولت یازدهم می‌دهند و تمام ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 10:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت‌الله اراکی با اشاره به اهداف جریان‌های افراطی:

 می‌خواهند براندازی را با مرجع ساخته انگلیس و هیأت حسینی شروع کنند/ پول از عربستان و انگلیس می‌گیرند و خرج قمه‌زنی می‌کنند

آیت‌الله اراکی بابیان این که هدف دشمنان، تضعیف انقلاب و خط امام و رهبری با دامن زدن به برخی کارهاست،گفت:با این اقدامات می‌خواهند براندازی نظام را از روی مرجع ساخته انگلیس با ابزار هیئت حسینی شروع کنند.هیئات حسینی باید الگو باشند.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»،‌  آیت الله محسن اراکی در نشست ماهانه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، اظهار کرد: در برخی از روایات در منابع دینی ما بیان شده است که در آینده قومی از تبار سلمان خواهند آمد که از تبلیغات و فضاسازی‌های منفی و جنگ روانی‌ها هراسی به دل راه نخواهند داد و در آیات قرآن کریم تاکید شده است که عمده‌ترین مشکل جامعه اسلامی، بازگشت و پیمان شکنی با خدا و پیامبر (صلی الله علیه وآله) است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 10:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زعفران گیاهی 10 ساله است که کشت و تکثیر آن به صورت غده (پیاز) انجام می شود و در حال حاضر 5 هکتار از زمین های شهر خمین زیر کشت این محصول می باشد.
[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 10:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شعر خدا,خدا,شعر درباره خدا,خدا کیست

آواز خدا

 

باز متن شعرم آواز خداست

باز فصل مثنوی بی‌انتهاست

 

باز باید در ثنایی اینچنین

حمدلله خواند و رب العالمین

 

باز در مهمانی گل واژه‌ها

یاس ها، بابونه ها، آلاله ها

  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/8/26 ] [ 9:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای خامنه‌ای رفته بودند گویا در پادگان دشت آزادگان به‌ عنوان تدارکاتچی‌مان شروع کرده بودند به فعالیت که برای بچه‌ها امکانات و تجهیزات نظامی تهیه کنند، دکتر هم در خط مقدم جبهه بود که با برادران دوش‌به‌دوش می‌جنگیدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، 26 آبان، یادآور حماسه شگفت اما مظلومانه در تاریخ دفاع مقدس است که کمتر بدان پرداخته‌شده است. در ماه‌های اول تهاجم دشمن بعثی به میهن اسلامی و آنگاه‌ که دشمن تا نزدیکی اهواز پیش‌آمده بود، تهاجم از محور سوسنگرد و رسیدن به جاده اهواز – اندیمشک از این محور، برنامه‌ای برای قطع ارتباط خوزستان با شمال بود و چه‌بسا اگر این اتفاق رخ می‌داد، حفظ اهواز و بخش خطه خوزستان غیرممکن یا با هزینه بسیار زیادی همراه می‌شد.
ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/8/26 ] [ 9:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

استاد حوزه و دانشگاه و مسئول قرارگاه عمار گفت: روضه‌ای که حصار عداوت با امام زمان(عج) در پیرامون کعبه و اطراف را بیشتر کند و موانع آمدن حضرت را محکمتر کند تا نتوانند ظهور کنند، این روضه، روضه انگلیسی و صهیونیستی است.

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مدتی است که برخی انحرافات ترویجی از سوی جریانی خاص در میان گروهی منتسب به شیعیان مبنای اختلاف شده و نظرات و رفتار آنان دست‌مایه تعداد زیادی از رسانه‌های خارجی شده است.

این رسانه‌ها با نمایش فعالیت‌ها و مواضع این گروهک‌‌های خاص تصویری وارونه از شیعیان به دنیا مخابره کرده و روز به روز به اختلاف افکنی میان مسلمانان با یکدیگر و همچنین تخریب مذهب تشیع در میان پیروان ادیان دیگر می‌پردازند. ترویج خون‌ریزی، قمه‌زنی و اهانت به همسران و اصحاب رسول‌الله(ص) به بهانه عزاداری برای ائمه معصومین(علیهم السلام) که با نظر منفی بسیاری از علما و مراجع روبه‌رو شده است، بخش قابل توجهی از رفتارهای این گروه را نمایش می دهد که با واکنش منفی قاطبه مردم و مسلمانان سرتاسر جهان نیز مواجه شده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/8/26 ] [ 9:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نادران در جمع خبرنگاران:
نماینده تهران در مجلس گفت: با توجه به اینکه دوران سرپرستی وزارت علوم رو به پایان است، علی‌القاعده برای مدیریت وزارت علوم باید از حکم حکومتی استفاده شود.
به گزارش پایگاه 598، الیاس نادران نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه علنی امروز پارلمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق تفسیر شورای نگهبان وقتی 3 ماه سرپرستی در یک وزارتخانه به اتمام می‌رسد هیچ احدی حق دخل و تصرف  آن وزارتخانه را ندارد و هیچ فردی تحت عنوان سرپرست یا غیرسرپرست نمی‌تواند آن وزارتخانه را اداره کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل با توجه به اینکه دوران سرپرستی وزارت علوم رو به پایان است، علی‌القاعده برای مدیریت وزارت علوم باید از حکم حکومتی استفاده شود. یعنی اذن ولی‌فقیه برای دخل و تصرف در امور وزارت علوم را بگیرند، سپس در کنار آن برای رای اعتماد وزیر پیشنهادی بعدی تلاش کنند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/8/26 ] [ 8:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405898