NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، در حالی که طی یک سال گذشته بسیاری از تاسیسات هسته ای کشورمان تعلیق شده و همچنان آمریکا برخلاف تعهد اولیه خود به ایران حاضر به لغو تحریم ها نیست، روزنامه اعتماد با انتشار تیتر «گزارش یک سال مقاومت هست یی» مشخص نکرد هدفش از انتشار این جمله شوخی با افکار عمومی بوده یا تعبیر «مقاومت» در قاموس واژگانی دست اندرکاران این روزنامه معنای دیگری دارد؟

 


[ دوشنبه 93/8/26 ] [ 8:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ای کاش همه ما وقتی خبر مرگ کسی را می‌شنویم در ابتدا تلنگری به خود زنیم و بدانیم که با هر پست و مقام و در هر جایگاهی که باشیم باید روزی از دنیا برویم و تنها چیزی که برایمان می‌ماند اعمال و رفتار ما است و الا روشن کردن شمع و خواندن دسته جمعی شعر‌های مرتضی پاشایی نه روح آن مرحوم را خوشحال می‌کند و نه مشکلی از ما را برطرف می‌کند.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، رفتار برخی افرادی که به بهانه این مراسم دست می‌زنند پایکوبی می‌کنند و یا اینکه تنها به دنبال جمع آوری فیلم برای به اشتراک گذاشتن در صفحات اجتماعیشان هستند بسی جای تعجب است.

  یکی از کاربران با عکسی اختصاصی از مراسم تشیع جنازه مرتضی پاشایی به سایت حرف تو نکته‌ای تامل برانگیز را گوشزد کرد.


در این عکس که عکاس مهر آن را انعکاس داده از 90 نفری که در کادر هستند 70 نفر در حال فیلمبرداری از تشیع جنازه هستند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/8/26 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ دوشنبه 93/8/26 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 براستی اگر این روزها قرار باشد کسی بالای چوبه دار برود این تدبیر و ابتکار دولت یازدهم است یا عزت و سلامت و صداقت؟!

به گزارش بی‌باک، حالا که ابتکار دولت یازدهم عزت و اقتدار کشورمان را به پای بنزین وارداتی ذبح کرد و علاوه بر آسیب زدن به تولید و نبخگان داخلی، ارز بیشماری را نیز در این شرایط بد اقتصادی از خزانه ملی به جیب دلالان و شرکتهای خارجی واریز کرد، امید می رفت تا آنچه دستمایه بهانه این جماعت برای خفه کردن نخبگان داخلی و پیشرفتهای ملی صورت گرفته بود، حداقل امسال برچیده شود اما متاسفانه آلودگی هوای تهران و سایر استانها امسال نه تنها کاهش نیافت بلکه افزایش چشمگیری هم داشته است تا افکار عمومی در این روزها هم عزت و سلامت خود و هم صداقت مسئولان دولت یازدهم را به یکباره بالای چوبه دار ببینند تا اینکه مسئولان دولتی در این زمینه پاسخگو باشند که چه کسی اینهمه ارز را از کشور خارج کرد تا سلامت را به مردم ارزانی دارد اما حالا همه چیز را یکجا از مردم گرفته است؟ ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/8/26 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گروه فیلم و صوت بی‌باک: اینکه انقلاب و هئیات تا چه حد در هم تنیده شده اند و اینکه مرز هیئات حسینی و برخی تجمعات انگلیسی که این روزها به نام هئیت در داخل و خارج از کشور برگزار می شود از کجا تا به کجاست، موضوعی است که در این فیلم کوتاه 8 دقیقه ای به آن پاسخ داده خواهد شد.

 برای دانلود اینجا کلیک کنید


[ دوشنبه 93/8/26 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

زدواج موسوم به سفید که این روزها در کشور ما هم با تلاش رسانه های بیگانه تا حدی در کلان شهرها رواج یافته است، حال با تسامح یک سایت مشهور در کشور، بصورت رسمی تر و جسورانه تر در حال ترویج می باشد.

به گزارش بی باک، سایت "د" که در زمینه آگهی فعالیت گسترده ای دارد و از مطرح ترین سایتهای خدماتی در این زمینه می باشد علی رغم نظارت عوامل این سایت بر آگهی ها، محیطی پررونق برای تسهیل ازدواج سفید در کشور می باشد.

در این سایت برخی از دختران و پسران بدون هر گونه محدودیتی تقاضای هم خانه شدن با جنس مخالف می کنند و مسئولین این سایت هم با تسامح عجیبی این آگهی ها را منتشر می کنند!

دختران و پسرانی که درخواست هم اتاقی می کنند و صریحا اعلام می کنند که جنسیت طرف مقابل برایشان مهم نیست!

گفتنی است؛ این روزها گزارشات نگران کننده ای در خصوص رواج مخفیانه ازدواج سفید در کشورمان می شنویم. اتفاقی که نه از نظر سنت و نه از نظر شرع برای خانواده های اصیل ایرانی پذیرفتنی نیست.

هم‌خانگی بدون ازدواج یا ازدواج موسوم سفید، پدیده‌ای است که دختر و پسر به عنوان هم‌خانه با یکدیگر زندگی می‌کنند، بی آنکه میان آن‌ها پیوند رسمی ازدواج و رابطه زن و شوهری باشد. رواج چنین پدیده ای در جامعه صدای هشدار کارشناسان را به دلیل مخاطرات گسترده حقوقی، روانی و اجتماعی آن بلند کرده است.

در این پدیده، دختر و پسر و یا زن و مرد مجرد به عنوان هم خانه با یکدیگر زندگی می کنند، بی آنکه میان آن ها پیوند زن و شوهری باشد. در دنیای غرب، با توجه به تغییر سبک زندگی و در کنار آن، افزایش فشارهای اقتصادی، به طور کلی میل به ازدواج شرعی و رسمی کاهش یافته و روابط، بیشتر بر پایه ارضای غرایز و آزمایش گونه شکل می گیرد.


[ دوشنبه 93/8/26 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 9:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رحمان بیرانوند زمان تشیع پیکر دومین فرزند شهید خود به ابوی من گفته بود که 35 سال است که منتظر چنین روزی هستم چون در این سال‌ها همین جا که به علت خستگی خوابم برد پیامبر(ص) همان موقع به خواب من آمد و به من گفت که...

به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از خرم آباد مراد روشنی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در جلسه هماهنگی یادواره 110 شهید دانشجوی لرستان که با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، نمایندگان دانشگاه‌ها و مدیران کل بنیاد شهید و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در محل دفتر فرماندهی سپاه لرستان برگزار شد، گفت: برگزاری یادواره های شهدا در فضای دانشگاه‌ها موجب تلطیف شدن فضای معنوی دانشگاه‌ها می‌شود. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 9:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

راه دانا: برنزه‌کردن پوست با دستگاهی به نام سولاریوم این روزها فکر خیلی از افراد به‌خصوص جوانان را به‌خود مشغول کرده و این در حالی است که کارشناسان هشدار می‌دهند برنزه کردن پوست بدن با این دستگاه خطرابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد. چند سالی است، تب برنزه شدن در بین برخی جوانان بویژه دختران جوان رواج یافته است؛سولاریوم اتاقک‌های برنزه یا بسترهای آفتاب واژگانی که چندان با فرهنگ و سنت ایرانی‌ها سازگار نیست، اما تبدیل به تبی فراگیر حداقل میان گروههایی از جوانان دختر و پسر شده است با آن که به دفعات از ممنوعیت‌ها و آثار سوء سولاریوم گفته شده اما همچنان بازاری داغ میان جوانان دارد. اما اخیرا در کرج  یک مرکز سولاریوم اقدام به سرویس دهی به آقایان و خانم ها به صورت مختلط می نماید،که می‌تواند زنگ خطری جدی برای جوانانی باشد که با علاقه به سمت مدگرایی گر در حرکت هستند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 9:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شبکه تلویزیونی صدای آمریکا، در برنامه دیشب خود، به تمسخر آیات و روایاتی پرداخت که درباره زنده بودن چهار پیامبر الهی، یعنی حضرات خضر، الیاس، ادریس و عیسی(ع) است.
گروه فرهنگی مشرق - شبکه تلویزیونی صدای آمریکا، در برنامه دیشب خود، به تمسخر آیات و روایاتی پرداخت که درباره زنده بودن چهار پیامبر الهی، یعنی حضرات خضر، الیاس، ادریس و عیسی(ع) است.

به گزارش مشرق، در این برنامه، مجری (م.ف) که شهرت اصلی وی در میان همکارانش به خاطر زن‌بارگی اوست، با پوزخند و تمسخر، اقدام به پخش بخشی از گفتگوی استاد مرتضی خوانساری با یکی از برنامه‌های دینی سیمای جمهوری اسلامی کرد که طی آن، وی درباره زنده بودن برخی از پیامبران الهی از جمله حضرت خضر، حضرت الیاس و حضرت ادریس علیهم السلام، بر اساس آیات قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام، توضیحاتی ارائه می‌دهد.

مطلب زیر، توضیحاتی است در پاسخ به این اقدام شبکه تلویزیونی صدای آمریکا که پیش از این نیز، سابقه طولانی در تمسخر اعتقادات ادیان ابراهیمی داشته است.

*****

مأموریت امام عصر(عج) به خضر و الیاس(ع)


1، حضرت الیاس (علیه السلام): ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 9:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 270
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392610