NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
باران نسبتا شدید در شهر مقدس مکه مکرمه، مسجد الحرام و کعبه مشرفه را شستشو داد.

[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 8:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیین خاکسپاری پیکر مرحوم مرتضی پاشایی که به آرامستان بهشت زهرا (س) منتقل شده بود دقایقی پیش برگزار شد.
پیکر مرتضی پاشایی به‌ خاک سپرده شد
به گزارش خبرنگار فرهنگی مشرق، آیین خاکسپاری پیکر مرحوم مرتضی پاشایی که به آرامستان بهشت زهرا(س) منتقل شده بود و به دلیل ازدحام جمعیت به تاخیر افتاده بود، دقایقی پیش برگزار شد.

پیکر مرحوم مرتضی پاشایی صبح امروز با بدرقه جمعی از هنرمندان و دوستداران وی راهی آرامستان بهشت زهرا(ع) شد.

پیش از این، پیکر این هنرمند فقید کشورمان به یکی از صحن‌های حرم مطهر امام خمینی(ره) منتقل و بر پیکر وی نماز اقامه شده بود.

هم اکنون مراسم قرائت زیارت عاشورا در کنار مدفن پاشایی در حال برگزاری است.
[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله جنتی مطرح کرد:
دبیر شورای نگهبان به مکاتبه اخیر اوباما با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: وی در نامه اش برای رهبری عزیز ابتدا منافقانه از بازیابی سلامت ایشان ابراز خوشحالی و بعد حرف هایش را بیان کرده است. این کم قدرتی است که ناچار می شوند مقابلش تواضع و خشوع کنند؟
به گزارش مشرق، آیت الله احمد جنتی در دیدار با خانواده های 370 شهید اصفهانی عملیات محرم در سال 61 اضافه کرد : در این نامه از ما درخواست کرده اند که بیاییم داعش را نابود کنیم در حالیکه خودشان داعش را ایجاد کرده اند.

دبیر شورای نگهبان همچنین درباره واگذاری هرگونه مسئولیتی به افراد سابقه دار در فتنه 88 هشدار داد .

وی گفت : چشم ها و گوش ها باید باز باشد و سوابق افراد را بدانند، هر کسی که کمترین سابقه ای در فتنه داشته و در آن موثر بوده است هیچ صلاحیتی برای تصدی مسئولیت ها ندارد . ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 8:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در خصوص وزیر پیشنهادی وزارت علوم که یکی از اساتید این دانشگاه است، بیانیه ای صادر کرد و نوشت: این که دولت با جنجال آفرینی به دنبال دور کردن افکار عمومی از مسائل اصلی کشور همچون مذاکرات هسته‌ای و پنهان کردن ناکارآمدی دولت در بهبود اوضاع اقتصادی است، خود جای بسی تأمل دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: آن‌چه ما را نگران می‌کند نه صرف اشخاص، بلکه روح حاکم بر دولت است که اندک توجهی به ظرفیت‌های درونی کشور در حوزه علم و فناوری ندارند و غایت نگاهشان به توان داخلی در حد «صنعت قرمه سبزی و آب گوشت بزباش» است.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
رهبر معظم انقلاب: یکی از چیزهایی که جلوی پیشرفت علمی را می‌گیرد، سیاسی شدن دانشگاه‌ها است. نگذارید دانشگاه جولانگاه حرکتهای سیاسی بشود. نسل جوان موتور حرکت تحوّلات اجتماعی و سیاسی است؛ این غیر از این است که ما دانشگاه را محلّ جَوَلان گرایش‌های سیاسی‌ای که بعضی‌شان مخالف با اصل یا جهت‌گیری‌های نظامند، بکنیم. 19/9/92 ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
موج‌سواری ضدانقلاب در شبکه‌های اجتماعی/

مردم ایران در میادین شهر به یاد درگذشت خواننده محبوب کشورشان شمع روشن می‌کنند بی‌توجه به مغرضان سیاسی که ‏خیلی علاقه داشتند در این بین باز هم آتشی از جنس فتنه 88 در خیابان‌های شهر به راه بیافتد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، انتشار خبر فوت خواننده محبوب کشورمان «مرتضی پاشایی» از مهمترین مطالبی بود که در 48 ساعت گذشته مورد توجه ‏کاربران ایرانی در فضای مجازی قرار گرفته است و کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی با انتشار گسترده تصاویر ‏همراه با تک بیت‌هایی از ترانه‌های ماندگار این خواننده جوان کشورمان یاد وی را گرامی می‌دارند‎.‎

اما طبق روال گذشته جریان سازهای سیاسی که هر از چند گاهی سعی می‌کنند با موج سواری و سوء استفاده از وقایع و ‏احساسات عمومی مردم به اهداف خاص سیاسی خود برسند نسبت به این رویداد تأسف انگیز فرهنگی کشور نیز بی‌تفاوت ‏نبودند و بی‌کار ننشستند. گویا این قصه سر دراز دارد.‏

در سال‌های اخیر و عموماً بعد از فتنه 88 رسانه‌های بیگانه و روشنفکرنماهای داخلی از هیچ تلاشی برای احیای خود ‏فروگذار نکردند از این رو با تمسک جستن به هر مناسبت مذهبی، ملی و فرهنگی در پی رسیدن به اغراض سیاسی خود بر می‌آیند؛ که ‏در جریان فتنه 88 و در اغتشاشات روزهای قدس و عاشورا شاهد آن بودیم‎.‎ ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/8/25 ] [ 8:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار سردار نقدی:
یاران امام زمان(عج) عمدتاً همین بسیجیان هستند

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: باید بسیج همچنان تا دوران ظهور با قدرت فعالیت‌های خود را ادامه دهد چرا که یاران امام زمان (عج) عمدتا همین بسیجیان هستند.

خبرگزاری فارس: یاران امام زمان(عج) عمدتاً همین بسیجیان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بسیج، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با سردار نقدی، حجت‌الاسلام تویسرکانی و برخی از مسئولان بسیج ضمن خرسندی از این دیدار اظهار داشت: اگر بسیج نبود بسیاری از مسائل زمین می‌ماند، آثار و برکاتی که از بسیج دیده‌ایم باید این تشکیلات همچنان پابرجا بماند.

وی مسئله بسیج را فراتر از آمادگی نظامی دانست و افزود: امروز در بخش‌های مختلف اجتماعی در تربیت، اقتصاد ، هنر و... نیز وارد شده و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده ‌است.

این مرجع تقلید شیعیان، بسیج را نیروی آماده، مخلص و با انگیزه خوانده و خاطر نشان کرد: بسیج سرمایه ذی‌قیمتی است که همگان باید آن را قدر بدانند. اگر دنیا یک‌ دهم بسیج را داشته باشد خیلی بیشتر از این استفاده می‌کند.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه همه غالب پیغمبران نیز از نیروی بسیج مردمی استفاده می‌کردند، عنوان کرد: باید بسیج همچنان تا دوران ظهور با قدرت فعالیت‌های خود را ادامه دهد چرا که یاران امام زمان (عج) عمدتاً بسیجیان هستند.

وی با ضروری خواندن آموزش‌های رزمی برای بسیجیان تاکید کرد: با توجه به شبهه پراکنی‌های دشمن در مسائل فکری؛ آموزش‌های عقیدتی نیز بسیار مهم است.

وی برنامه‌های اجتماعی همچون امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر فعالیت‌های اصلی بسیج دانست و تاکید کرد: باید مراقب افراد نفوذی و آنانی که روح بسیجی ندارند بود و آنان را کنار گذاشت تا مشکلی برای بسیج به وجود نیاید.


[ شنبه 93/8/24 ] [ 8:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی جبهه ایستادگی از ارسال نامه‌ای با امضای 8 حزب و گروه سیاسی به رئیس جمهور درباره وزیر پیشنهادی علوم به مجلس خبر داد.
به گزارش جهان، ابوالقاسم رئوفیان سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا رئیس جمهور با انتخاب خود در این زمینه می‌خواهد به نوعی چالش بین مجلس و دولت به وجود آورد؛ البته در این زمینه لفظ مقابله را به کار نمی‌برم.

وی ادامه داد: فرد پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم از همان رده‌ای است که مجلس در گذشته محکم گفت نه؛ از روزی که نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم اعلام وصول شد، واکنش‌ها به این سمت رفت که مجلس احتمالاً به وی رأی اعتماد ندهد. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/8/24 ] [ 8:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که نمایندگان معتقدند آشتیانی از مجلس رای اعتماد نمیگیرد، اما برخی از حامیان وی بصورت گسترده به نمایندگان پیامک می دهند تا به وی رای اعتماد دهند
تبلیغات پیامکی گسترده حامیان آشتیانی برای رای آوری وی از مجلسگروه سیاسی، در حالی که نمایندگان معتقدند آشتیانی از مجلس رای اعتماد نمیگیرد، اما برخی از حامیان وی بصورت گسترده به نمایندگان پیامک می دهند تا به وی رای اعتماد دهند

به گزارش خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز،  فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در روز سه شنبه 20 آبان از سوی رئیس جمهور بعنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی شد. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/8/24 ] [ 8:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چرا کسی حواسش نیست؟
آیا می دانیم که معرفی این فیلم به‌عنوان نماینده افغانی اسکار چه بازخورد بدی را در سطح جهان برایمان به دنبال خواهد داشت؟ آن‌هم فیلمی که در آن فقط و فقط تصویری فلاکت‌بار از افغانیان مهاجر در ایران ارائه می‌شود.
به گزارش سرویس نقد پایگاه 598 به نقل از فرهنگ نیوز، اینکه هرکدام از کشورهای جهان بخواهند علیه کشوری دیگر فیلمی بسازند یک ماجراست و اینکه کشوری باشد که بخواهد درون کشور موردبحث و با امکانات این کشور علیه آن فیلم بسازد بحثی دیگر.
 
در همه سالهای شکوفایی و پاگیری انقلاب اسلامی تا تبدیل‌شدن آن به یک‌قطب سیاسی همواره بوده‌اند یک سری از مثلاً فیلم‌سازان که با تبدیل‌شدن به مهره‌هایی در دست استعمارگران سعی کردند با ساخت یک سری آثار کاملاً ابلهانه به ایجاد جو رسانه‌ای علیه ایران و ایرانی بپردازند. بااین‌حال کمتر بوده‌اند کسانی که در ایران باشند و از درون ایران علیه ایران و ایرانی فیلم بسازند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/8/24 ] [ 8:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 195
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403667