NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
شعار «مرگ بر آمریکا» -که درواقع، نفرینِ شیطان بزرگ است- ریشه‌ای قرآنی دارد و برگرفته از آموزه‌های دینی است.
به گزارش جهان، رضا رستمی در "رهروان ولایت" نوشت:
اگر فردی یا گروهی، بخاطر برخی موضع‌گیری‌ها و شعارها، از ما طلب سند و دلیل کند حتما حق دارد و ما موظفیم با روی گشاده و تحمل بالا به آنان پاسخ دهیم. اصلاً لازمه‌ی انقلابی‌ و حزب‌اللهی بودن، همین منطق و مهربانی است و پرخاش‌گری و بی‌دلیل حرف زدن، هیچ جایگاهی در قاموس و شیوه‌ی مؤمنان ندارد و اگر هم کسی مرتکب چنین رفتار نادرستی شد باید آن را به حساب شخص خودش گذاشت و نه اسلام و انقلاب.  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 11:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 11:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چرا شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کوتاه «روح‌الله» از میان تعداد پرشمار عاشقان حضرت امام(ره) در سینمای ایران باید فردی را که در کارنامه‌اش علاوه بر ساخت فیلم موهن «یک خانواده محترم»، چند فیلم نامناسب نیز وجود دارد، به دبیری جشنواره خود انتخاب کند؟
توهین‌کننده به امام خمینی(ره)، دبیر جشنواره «روح‌الله» شد!
به گزارش جهان به نقل از فارس، جشنواره «آئینه و آفتاب» پس از چهار سال با تغییر عنوان امسال با عنوان جشنواره فیلم «روح الله» و به دبیری فردی که در آثارش همواره پنجه بر چهره انقلاب می‌کشید برگزار خواهد شد.

محمد آفریده، دبیر اولین جشنواره «روح الله»، پیش‌تر با آثاری همچون «یک خانواده محترم» به کارگردانی مسعود بخشی و مشارکت فرانسوی‌ها، زاویه خود را با انقلاب و نگاه حضرت امام خمینی(ره) به وضوح نشان داده بود. فیلمی که علنا و در صحنه صحنه به تصویر کشیده شده توهین آشکار به شهدا، خانواده ایثارگران و بنیانگذار کبیر انقلاب داشت. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 11:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در این مطلب لیستی از ارزان ترین خودروهای اروپایی آمده است. خودروهایی که اگر در ایران بودند، می توانستید با یک وام 25 میلیون تومانی به راحتی آن را تهیه کنید!
به گزارش پایگاه 598، در بین ماشین های تولیدی اروپا برخی از خودروهای تولیدی، گرچه از استحکام و کیفیت پایینی برخوردارند اما قیمت پایین آنها برای مردم بسیار جذاب است. 
ارزان ترین ماشین جدیدی است که وارد بازار اروپا شده است. این ماشین متعلق به کمپانی Sandero است و حدود 23 میلیون قیمت دارد. هیچ کدام از ماشین های عرضه شده در هفته های احیر به بازار اروپا ارزان تر از این ماشین نیست.

ارزان ترین ماشین جدیدی است که وارد بازار اروپا شده است. این ماشین متعلق به کمپانی Sandero  است و حدود 23 میلیون قیمت دارد. هیچ کدام از ماشین های عرضه شده در هفته های احیر به بازار اروپا ارزان تر از این ماشین نیست.

این ماشین در بریتانیا قیمتی در حدود 27 میلیون و 700 هزار تومان دارد با این حال با پیشنهادات کنونی شرکت سوزوکی، می توان آن را به قمیتی در حدود 23 میلیون تومان نیز خرید.

این ماشین در بریتانیا قیمتی در حدود 27 میلیون و 700 هزار تومان دارد با این حال با پیشنهادات کنونی شرکت سوزوکی، می توان آن را به قمیتی در حدود 23 میلیون تومان نیز خرید.

ماشین بعدی Seat Mii است که قیمت آن در حدود 31 میلیون تومان است و با وجود استحکام بدنه و جاداری آن قیمتی متناسب دارد ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 11:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
موسوی‌لاری با رقیب خواندن ناطق نوری که ماهیتی مشترک با روحانی و هاشمی دارد سنگ جدایی اصلاحات و اعتدالیون را بنا نهاد؛ انشقاق سیاسی که حالا نه فقط یک اختلاف سلیقه بلکه یک اختلاف راهبردی است.
اعتدال‌طلبان مستقل در برابر اصلاح‌طلبان دیکتاتور

گروه سیاسی مشرق – با شروع فاز رقابت انتخاباتی کم‌کم صف‌بندی‌های مختلف و آرایش‌های سیاسی آشکار می‌شود و گروه‌های سیاسی به سراغ بستن لیست‌های انتخاباتی می‌روند. اما در این برهه زمانی شاهد یک پدیده جدید سیاسی هستیم؛ پدیده‌ای که پیش‌تر از این‌ها برخی از شخصیت‌ها با مطرح کردن خود به دنبال راه انداختن آن بودند و آن شکستن فضای دوآلیزم سیاسی در ایران و سر برآوردن جریان مجزا و سومی بود که اینک به طور محسوسی در حال شکل‌گیری است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 11:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سلمان فارسی، از یاران نزدیک پیامبر (ص) و علی (ع) بود. او دهقان‌زاده‌ای ایرانی بود و روزبه نام داشت و در کودکی بر آیین زردشت بود. در مدینه محمد بن عبدالله (ص) را دید و به او ایمان آورد. پس از رحلت پیامبر اسلام (ص)، در شمار یاران علی بن ابی‌طالب (ع) قرار گرفت.
استانداری که با زنبیل بافی روزگار می‌گذراند
هشتم صفر مصادف است با سالروز درگذشت صحابی پیامبر(ص) و امیرمومنان علی(ع) جناب سلمان فارسی، که در ذیل زندگی نامه مختصری از ایشان می آید:

سلمان فارسی، از یاران نزدیک پیامبر (ص) و علی (ع) بود. او دهقان‌زاده‌ای ایرانی بود و روزبه نام داشت و در کودکی بر آیین زردشت بود. در دوران نوجوانی به دین مسیحیت درآمد و به شام سفر کرد و به شاگردی روحانیون مسیحی درآمد. در شام و موصل و نصیبین اقامت کرد و چون پیشگویی مسیحیان را درباره ظهور پیامبری در سرزمین اعراب شنید به این دیار راهی شد؛ اما به دست قبیله بنی کلب اسیر و به بردگی گرفته و به مردی از بنی قریظه فروخته شد و همراه او به مدینه آمد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 11:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: بزرگترین و طولانی‌ترین صفوف نماز جماعت جهان در اربعین امسال به امامت آیت‌اله سیستانی برپا می‌شود.

 به گزارش مشرق، محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری بزرگترین نماز جماعت جهان با طولانی‌ترین صفوف در اربعین انجام شده، به طوریکه نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌اله سیستانی و یا نماینده ایشان در صحن حرم امام حسین(ع) اقامه خواهد شد و امکانات لازم از قبیل زیرانداز و مهر برای امتداد صف‌‌های نماز جماعت در مسیر منتهی به حرم فراهم نیز فراهم می‌شود. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 11:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دولت روحانی اگرچه دوست داشت همه ظریف را بیشتر بشناسند، ولی آنچه در واقعیت اتفاق افتاد این بود که افکار عمومی ترکان، نعمت‌زاده، ابتکار و زنگنه را بیشتر شناختند.

 به گزارش مشرق، هنوز چند هفته از روی کار آمدن دولت یازدهم نگذشته بود که برخی تحلیلگران اصولگرا عنوان کردند این دولت، «دولت سیاست خارجی» است.

و دولت حسن روحانی هم هر روز که گذشت با علاقه وافری که به مبحث سیاست خارجی و توافق نشان داد، اثبات کرد این تحلیل نه نزدیک به حقیقت که عین حقیقت است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 11:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

با حکم بازپرس دادسرای ویژه مفاسد اقتصادی ، فرزند وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی موسوم به زینت الوزرای اصلاحات بازداشت شد.

به گزارش پایگاه 598، یک منبع آگاه علت بازداشت وی را  فساد در پرونده موسوم به دکل گمشده نفتی 87 میلیون دلاری عنوان کرد. 

10 ماه پیش بود که برای اولین بار خبر دکل گمشده نفتی متعلق به شرکت تاسیسات دریایی  منتشر شد. سپس کمیسیون انرژی مجلس طرح تحقیق و تفحص از این شرکت را کلید زد و برای دو تن از مدیران عامل سابق این شرکت پرونده قضایی تشکیل شد.   ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 11:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برگی از ارتباط خانواده هاشمی‌رفسنجانی با عربستان:
در کتاب خاطرات دو دهه سرپرستی حج حجت الاسلام محمدی ری شهری که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است، وی به تلاشهای حکام سعودی برای اختصاص یک سوم پروازهای عمره به یاسر هاشمی که در آن زمان 29 ساله بود، اشاره کرده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598،گسترده ترین ارتباط خانوادگی در ایران با خاندان آل سعود را هاشمی رفسنجانی و خانواده‌اش دارند. هر چند که این روزها با توجه به عملکرد حکومت عربستان در مسائل خاورمیانه، کاهش قیمت نفت برای ضربه زدن به ایران و فاجعه منا، در فضای رسانه‌ای اطلاعات تازه‌ای از دید و بازدیدهای این دو خاندان منتشر نمی‌شود ولیکن در پس پرده ارتباطات فی ما بین همچنان برقرار است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/8/27 ] [ 11:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 241
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404133