NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نکاتی که خوب است زنان در پیاده‌روی اربعین رعایت کنند
پوشیدن چادری که حرکت با آن راحت باشد، مانند چادر عربی، لبنانی یا ملی، به حمل کوله و حرکت بهتر در مسیر کمک خواهد کرد؛ البته اگر جهت اطمینان یک دست چادر اضافه هم به همراه داشته باشید، ضرر نخواهید کرد. علاوه بر چادر از روسری‌های نخی که در طول مسیر اذیتتان نکند و در برابر سرما و گرما فشار اضافه وارد نکند، استفاده کنید.
 به گزارش مشرق، پیاده‌روی اربعین، حماسه است؛ حماسه عاشقی در سکوت، حماسه صبر و استقامت، حماسه ایثار و محبت، حماسه تحمل دشواری‌ها برای رسیدن به محبوب خدا؛ و شاید به این دلایل و هزاران دلیل نادانسته دیگر است که امام حسن عسکری علیه‌السلام، زیارت اربعین را یکی از پنج علامت مؤمنین بیان کرده‌اند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/8/26 ] [ 5:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک منظره برفی می‌تواند بسیار زیبا و آرامش‌بخش باشد. اما در عین حال تک تک دانه‌های برف هم زیبا و شگفت انگیز هستند.

 محققان مرکز تحقیقات کشاورزی مریلند در آمریکا با استفاده از یک میکروسکوپ الکترونیکی بسیار پرقدرت، اشکال مختلفی از دانه های برف را به تصویر کشیده اند.

این محققان برای تهیه این گالری عکس، دانه های برف را در دماهای مختلف جمع آوری کردند و این تصاویر را به دست آورند.

[ سه شنبه 94/8/26 ] [ 5:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بابک زنجانی گفت: آقایان بانک مسکن گرفتن حکم توقیف اموال از مرا تکذیب کرده‌اند، از وکیلم می‌خواهم حکم را اجرا کند که فکر نکنند با کسی شوخی دارم.
به گزارش مشرق، در دهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی، قاضی صلواتی از متهم ردیف اول پرونده خواست تا با حضور در جایگاه، دفاعیات خود را ارائه دهد.

بابک زنجانی در ادامه دفاعیات خود در خصوص شکایت بانک مسکن، گفت: من مبلغ 65.5 میلیون یورو معادل 67 میلیارد تومان را به صورت دستی و چند روزه به بانک مسکن پرداخت کردم و قرار شد آنها ظرف چند روز بعد پول را برگردانند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/8/26 ] [ 5:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حضور ما در اربعین، مصداق هیهات من ذلة خواهد بود.

 صفحه اینستاگرامی اربعین با انتشار تصویر زیر نوشت: حضور ما در اربعین، مصداق هیهات من ذلة خواهد بود.

عکس/ داعش زیر لگدهای زائران اربعین



[ سه شنبه 94/8/26 ] [ 5:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شرکت های بیمه گر را مکلف به پرداخت دیه به خسارت دیدگان بدون لحاظ جنسیت و دین کردند.
به گزارش عصر امروز، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 26 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان تصویب لایحه بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از  وسایل نقلیه ماده 10 این لایحه را با 155 رأی موافق، 3 رأی مخالف، 12 رأی ممتنع از مجموع 219 نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.

براساس ماده 10 این قانون بیمه گر مکلف است در ایفای تعهدات مندرج در این قانون خسارت وارده به زیان دیدگان را بدون لحاظ جنسیت و دین تا سقف تعهدات بیمه نامه پرداخت نماید. مراجع قضایی موظفند در انشای حکم پرداخت دیه مبلغ مازاد بر دیه موضوع این ماده را به عنوان بیمه حوادث درج نمایند.
مرجع : خبرگزاری میزان

[ سه شنبه 94/8/26 ] [ 5:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
صادق هدایت در کتابی با نام "توپ مرواری"، الفاظ جنسی و همچنین توهین به مقدسات را یک جا و در کنار هم جمع نموده است.
وقتی‌ نویسنده"جنسی‌نویس" و "ضد دین"، روشنفکر تمام‌ عیار می شود
به گزارش عصر امروز، هفته نامه "صدا" از زیر مجموعه های مکتوب حزب کارگزاران در شماره 60 خود در مطلبی با عنوان "روشنفکری ما به درمان گری تقلیل یافته است" اقدام به بررسی چند روشنفکر مد نظر خود پرداخته است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/8/26 ] [ 5:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بررسی منشأ تولید ناامیدی به عنوان یک محصول از منظر اقتصادی و آثار و تبعات آن در حد بضاعت می‌تواند مفید فایده برای ارائه راهکار باشد، به خصوص که برخی از اقتصاددانان حامی و حتی فعال در بدنه دولت بر این باورند که «ترمز دولت برای جلوگیری از سقوط(!) ناکارآمد است». «جز در پخت آبگوشت و قرمه‌سبزی در هیچ صنعتی برتری نداریم»
 چه کسی مردم را ناامید می‌کند؟ منتقدانی که نسبت به ایجاد توقعات غیرواقعی هشدار می‌دهند یا برخی حامیان دولت که مدعی‌اند در هیچ صنعتی جز آبگوشت بزباش برتری نداریم؟! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/8/26 ] [ 5:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با وجود اینکه ما سانتریفیوژهایی را جمع آوری کرده ایم اما هیچ اتفاقی در تحریم ها رخ نداد یعنی هنوز بانک مرکزی ما در تحریم است و فروش نفت ما با زمان تحریم هیچ فرقی نداشته است.
ظریف گفت اوباما ضمانت کتبی برای رفع تحریم‎ها نمی‎دهد
عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: برجام یک قرارداد دوجانبه است؛ هر گاه در هر نقطه ای کشورهای 1+5 و آمریکا حرکتی خلاف تعهدات برجام انجام بدهند ما هم باید دقیقا پاسخی متقابل به آنها بدهیم؛ با وجود اینکه ما سانتریفیوژهایی را جمع آوری کرده ایم اما هیچ اتفاقی در تحریم ها رخ نداد یعنی هنوز بانک مرکزی ما در تحریم است و فروش نفت ما با زمان تحریم هیچ فرقی نداشته است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/8/26 ] [ 5:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
لطفا بزرگترین فیلم تاریخ سینمای ایران را بایکوت کنید!

در پی ارسال نامه مشکوک برخی سینماگران داخلی علیه فیلم فاخر «محمدرسول الله(ص)»،دو رسانه خبری بین‌المللی از انتشار و پخش مصاحبه با مجید مجیدی کارگردان این فیلم خودداری کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: ارسال نامه مشکوک سینماگران علیه فیلم محمدرسول الله/لطفا بزرگترین فیلم تاریخ سینمای ایران را بایکوت کنید!

نامه‌ای با امضای «سینماگران مستقل ایران» علیه فیلم ارزشمند «محمدرسول الله(ص)» به جشنواره‌های سینمایی و نیز رسانه‌های خبری بین‌المللی ارسال شده است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/8/26 ] [ 5:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 
ترکیبی از عسل و دارچین به عنوان یک درمان سنتی کارآمد برای هزاران سال استفاده می‌شده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصریان از این ماده برای درمان زخم‌های پوستی خود و یونانیان باستان برای افزایش طول عمر و سرخپوستان برای حفظ تعادل بدن استفاده می‌کردند.

خاصیت دارچین و عسل خیلی بیشتر از درمان‌های سطحی است به طوری که امروزه پزشکان مدرن نیز بر این ترکیب سنتی تأکید خاصی دارند.

این دو ترکیب طبیعی باهم بسیار مقوی می‌باشد و برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا، کلسترول بالا و بیماری‌های قلبی عروقی، عفونت کیسه صفرا و ورم مفاصل استفاده می‌شود.

چند توصیه درمانی از این ترکیب را به شما بیان می‌کنیم.

*از بین بردن سرماخوردگی
ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/8/26 ] [ 5:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 279
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392619