NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عده‌ای در پاکستان بعد از ترورش تازه متوجه شده بودند که او یک ایرانی است، او در کنار زبان‌های انگلیسی و عربی، چنان به اردو تسلط داشت که به این زبان شعر هم می‌گفت.

نادر گنجی فرزند شهید صادق گنجی دیپلمات ایران در پاکستان به مناسبت بیستمین سالگرد شهادت پدر خود طی یادداشتی به فعالیت‌ها و نحوه شهادت وی پرداخته که از نظر خوانندگان می‌گذرد.

* دیپلماتی که از زمان شهادتش خبر داشت
28 آذرماه سال 1369 شمسی، سالروز شهادت مرد جوانی است که پاکستان هرگز خاطره او را از یاد نخواهد برد. شهید صادق گنجی حتی انگار می‌دانست که قرار است شهید شود. چند هفته پیش از شهادت، با اشاره به قبول قطعنامه به سید بزرگوار شهید آوینی گفت: «برای کسانی که بخواهند هنوز در شهادت باز است» و پس از شهادت، یکی از روزنامه‌های پاکستان به نقل از او در یکی از مراسم تودیعش نوشت: «هنگام جدایی من از لاهور حادثه‌ای کوچک رخ خواهد داد» (و البته که برای ما بزرگ بود). بالاخره با وجود تهدیدات فراوان، او در حالی که از آخرین و پنجاه و پنجمین مراسم تودیعی که از طرف ادبا، شعرا و نویسندگان پاکستان در هتل اینترنشنال لاهور به افتخارش برپا می‌شد بیرون می‌آمد توسط گروهک سپاه صحابه به ضرب گلوله به شهادت رسید و لاهور برای همیشه از خون پاکش گلگون شد. صادق که ترور شد انگار لاهور گیج بود.

                          

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/30 ] [ 8:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به تعبیر رهبر معظم انقلاب بزرگترین جرمی که در فتنه 88 انجام گرفت، "هتک حرمت نظام بود." که توسط همین آقایان و سرانشان به وقوع پیوست، که هم اکنون آزادانه در حال رژه در میتینگ ها، عروسی ها و گعده هایشان در ویلاهای بالا شهر تهران و یا اقامت در کشور های اروپائی می باشند..!؟
مجمع جعلی مدرسین و محققین در پی به ظاهر اعتصاب غذای عده ای از زندانیان فتنه 88، خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره اعتصاب غذای برخی از زندانیان نامه نوشت. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/9/30 ] [ 8:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
ذهنیت نیروهای حزب‎اللهی در مورد این شیوه تغییر و موضع رهبرمعظم انقلاب در قبال آن، این سئوال را هم ممکن است به‎ذهن متبادر کند که آیا اصل عزل آقای متکی و اصل انتصاب آقای صالحی به‎عنوان سرپرست، با اطلاع و نظر موافق رهبری بوده است یا نه؟!
 علیرضا زاکانی در هفته نامه خودش(پنجره) نوشت: در روز دوشنبه، بیست‎و‎دوم آذرماه رییس‎جمهوری، آقای منوچهر متکی را از مسئولیت وزارت امور خارجه عزل کرد. در این‎باره به موارد زیر اشاره می‎کنم: ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/9/30 ] [ 8:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مرکز اسناد انقلاب اسلامی پس از انتخابات سال گذشته تاکنون 9 کتاب درباره فتنه سال 88 منتشر کرده و 13 کتاب در دست چاپ دارد که یکی از این کتاب‌ها «فتنه آیت‌الله منتظری» نام دارد.
به گزارش فارس، مرکز اسناد اولین مؤسسه‌ای بود که درباره فتنه سال گذشته با کتاب «شنبه پس از انتخابات» وارد عرصه شد، این کتاب که در مرداد سال 88 وارد بازار نشر شد یک مرور کلی و اجمالی درباره شنبه پس از انتخابات 1388 بود. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/30 ] [ 8:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
علی مطهری در پاسخ به سوالی که درباره مشخصات عمار از وی پرسش شده بود گفت:عمار مصداق بارز کسی است که بصیرت داشت و فریب فتنه را نخورد و به امام و مقتدای خود نیز ضربه نزد. بسیاری از افراد در فتنه ی اخیر فریب نخوردند، اما با رفتار غلط خود به رهبری لطمه زدند و مصداق عمار نیستند.
به گزارش جهان وی همچنین در ادامه تاکید کرد:سانی که فجایع کهریزک، کوی دانشگاه و مجتمع سبحان را پدید آوردند یا در مقابل این فجایع و در قبال آن مناظره های کذایی سکوت و یا تأیید کردند، مصداق عمار نیستند. عمارها کسانی هستند که ادعای تقلب در انتخابات و دعوت حضور در خیابان ها را محکوم کردند و آن را ظلم بزرگ تر دانستند و تخلفات طرف مقابل و سوء مدیریت بحران را نیز محکوم کردند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/9/30 ] [ 7:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

چندی پیش و به فاصله کمتر از یک سال ، دو استاد انرژی هسته ای کشورمان ترور شده و به مقام شامخ شهادت نائل گردیدند .
ترس رژیم صهیونیستی و آمریکا از هسته ای شدن ایران تا حدی است که با رو آوردن به ترور و از بین بردن گنجینه های علمی انرژی اتمی قصد دارند تا پیشرفت های ایران را متوقف کنند .
شهید محمود علیمحمدی و شهید مجید شهریاری نه اولین شهدای این ماجرا بودند و نه آخرین آن خواهند بود .
10 شهید انرژی هسته ای که از اول انقلاب اسلامی تا کنون توسط سرویسهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و سازمان سیا به شهادت رسیده اند نمونه کوچکی از تلاش دشمنان این مرز و بوم برای حذف فیزیکی دانشمندان هسته ای است .
شهید پرویز منشادی در سال 1357 ، شهید سید علی موسوی ، شهید رمضان رستمی ، شهید پرویز احمدی ، شهید عنایت الله امینی ، شهید علی اصغر حسین زاده احمدی ، شهید محمد علی مهدوی ، شهید سید احمد طیب زاده دزفولی ، شهید محمود علیمحمدی و شهید مجید شهریاری . . .

روحشان شاد


[ سه شنبه 89/9/30 ] [ 7:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک بستنی فروشی ایرانی در قلب منطقه سبز بغداد در نزدیکی بزرگترین سفارت آمریکا در جهان به زودی تاسیس می شود که چالشی کوچک اما نمادین برای نفوذ رو به کاهش آمریکا در عراق است.
یک روزنامه غربی در گزارشی با اشاره به کاهش نفوذ آمریکا در عراق و تاسیس یک بستنی فروشی ایرانی در قلب منطقه سبز بغداد نوشت که این مسئله چالشی کوچک اما نمادین برای آمریکا است.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 12:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرنامه دانشجویان ایران: افراد حامی فتنه 88 در دانشگاه شریف به دنبال ایجاد هیاهو در این دانشگاه ها هستند و از هر فرصتی برای این امر استفاده می کنند.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، نشریه ای به نام «مجله صنایع» که براساس مجوز انتشار خود قرار بوده رویکردی علمی داشته باشد، اقدام به برگزاری جلساتی هم راستا با جریان موسوم به سبز در سطح دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی شریف کرده است.
احوال حال حاضر گردانندگان این مجله حاکی از آن است که «مجله صنایع» قرار است تا با برگزاری برخی مراسم ها اقدام به ظرفیت سازی و عضوگیری برای جریان سبز کند.
گردانندگان نشریه مذکور در همین راستا به مناسبت روز دانشجو اقدام به برگزاری جشنی در روز دوشنبه 15 آذرماه (شب اول محرم) نموده که در آن اقدام به شادی و پایکوبی کرده اند.
البته مراسم روز دانشجوی گردانندگان این نشریه حواشی قابل تأملی همچون تقلید صدای برخی خواننده های لس آنجلسی و نیز سردادن شعارهایی همرنگ با فتنه گران 88 همراه بوده است.
در حالی که دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف نسبت به این مراسم اعتراضاتی را به مسئولین دانشگاه ارائه کرده اند، هنوز حتی یک تذکر نیز با اعضای این مجله علمی که در قامت یک تشکل سیاسی فعالیت می کنند صورت نگرفته است.
برخی گفته ها حاکی از آ‌ن است که اعضای اصلی مجله صنایع در آتش زدن خیمه امام حسین(ع) که متأسفانه در سال گذشته به وقوع پیوست نیز نقش داشته اند.


[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 11:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک منبع آگاه، جزئیات بیشتری از ماجرای اطلاع قبلی متکی در مورد برکناری‌اش و دلیل عزل او در حین مأموریت و سفر به سنگال را اعلام کرد.

به گزارش رجانیوز، در حالی که طی روزهای گذشته جوسازی زیادی علیه رئیس‌جمهور به‌دلیل عزل متکی در حین مأموریت او در برخی رسانه‌ها شد و حتی وزیر امور خارجه سابق، اظهارنظر معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر مطلع بودن از برکناری‌اش قبل از سفر به سنگال را تکذیب کرد، اخبار موثق حاکی است رئیس‌جمهور پیش از برکناری متکی، با وی اتمام حجت کرده بود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 11:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک سناتور آمریکایی از اوباما خواست سران فتنه سبز را برای ملاقات به کاخ سفید دعوت کند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان :مارک کرک، سناتور نومحافظه کار طی سخنانی در بنیاد دفاع از دموکراسی گفته است: باراک اوباما باید از رهبران جنبش سبز برای ملاقات و گفت وگو به کاخ سفید دعوت کند. ما باید بودجه حمایت از دموکراسی و حقوق بشر را افزایش دهیم، نام بازداشتی های آشوب سال گذشته در ایران را تکرار کنیم و آنها را به نام هایی آشنا تبدیل کنیم، همان گونه که رنالد ریگان در دهه 80 در قبال شوروی کرد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 8:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 156
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392496