NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر یکشنبه در دیدار اقشار مختلف مردم، با تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) پیام ها و درس های مهم حادثه عاشورا را تبیین کرد.
وی هیهات من الذله را پیام مهم عاشورا عنوان کرد و گفت: نباید تصور کرد حادثه عاشورا یک حادثه مقطعی و گذرا بوده است.
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به جمله معروف« کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» تاکید کرد: عاشورا و کربلا باید همیشه زنده، پویا و برقرار باشد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 7:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تا دیروز می گفتیم جنب و جوش سبز را بایست از جنبه های «اجتماعی» تحلیل کرد، امروز می گوییم بایست این جنب و جوش را از لحاظ «روانشناختی» بررسی کرد. (بی عمر)
محمد صادق باطنی در مطلب اخیر وبلاگ "بی عمر" با انتشار دو فیلم از فتنه گران سبز، نوشت:

از همان زمانی که آهسته آهسته دست بندهای سبز بر دستان دوستانمان پیدا شد، به آنها تذکر دادیم که این به اصطلاح جنبشِ به اصطلاح اعتراضی بر پایه احساسات شکل گرفته و جهت و آرمانِ ایجابی مشخصی ندارد ... گوش به حرفمان نکردند که نکردند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 7:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
همان روز در میدان ولیعصر و بعد از آن هم در خیابان کریمخان خودم دیدم جوانانِ از مجلس عزا بیرون آمده را که علیرغم سنگ پرانی اراذل، با دست خالی به سمت شان هجوم بردند...
 نویسنده وبلاگ "حدیث نفس" با اشاره به سالگرد شهادت امیرحسام ذوالعلی در فتنه88، نوشت:
1- برادر! چه حکایتی است که کشته شدگان واقعی و دروغین شان را عالم و آدم می شناسد، اما نام و چهره ی تو نازنین را ما که خبری از زیر دستمان در نمی رود، بعد از یک سال برای اولین بار است که می بینیم

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 7:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش 598،‌ متن کامل نامه کاروان محرم به مقام معظم رهبری را در زیر می‌خوانید:

محضر مبارک رهبر عزیز و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی

فرزندان جانباز و معلول شما از شهر گوانگ‌جو محل برگزاری مسابقه‌های پاراآسیایی، خالصانه‌ترین درودها و سلام‌ها را به پیشگاه پدر مهربان، ولی فرزانه و ورزش‌دوست خویش تقدیم می‌دارند.

کاروان فرهنگی ورزشی محرم با قلبی آکنده از عشق به سرور و سالار شهیدان کربلا با شعار «توکل، توسل، تلاش، افتخار» در این دوره از مسابقه‌ها شرکت و سرافرازانه و با اقتدار موفق به کسب هشتاد مدال و احراز رتبه چهارم قاره کهن آسیا گردید و عملکردی درخشان در عرصه مسابقه‌های ورزشی به جای گذارد.

یقینا کسب این موفقیت‌ها در سایه دعای خیر حضرتعالی، امت میهن‌ اسلامی‌مان و توجهات ویژه رییس جمهور محبوب و انقلابی،‌ دکتر احمدی نژاد و عنایت نمایندگان کوشای مجلس شورای اسلامی است.

خاضعانه این پیروزی‌های درخشان و افتخارات ارزشمند را به محضر رهبر عزیزتر از جان و مردم مسلمان و انقلابی ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران والامقام، اهدا و نثار می‌کنیم. امید که مقبول افتد.

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 7:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش شیعه آنلاین، عزا یا عزاداری طویریج یکی از انواع عزاداری های مرسوم میان شیعیان عراق است. در این نوع عزاداری عزاداران با پای برهنه از شهری که در نزدیکی کربلای معلا قرار دارد، حرکت می کنند و در حالی که هروله می کنند و با دست بر سر و صورت خود می زنند، خودشان را به حرم سالار شهیدان، أبا عبدالله الحسین (ع) می رسانند و پس از زیارتی کوتاه مدت که چند دقیقه ای بیشتر طول نمی کشد، محل را ترک می کنند.
گفتنی است شهر طویریج که نام دیگر آن "هندیه" است، در حدود پنج کیلومتری جنوب شهر کربلا و در مسیر میان کربلا و نجف قرار دارد.
بر اساس آمار رسیده از عراق، امسال بیش از چهار میلیون و صد هزار زائر از کشورهای ایران، پاکستان، هند، لبنان، بحرین، عراق، عربستان سعودی و دیگر کشورها در مراسم عزا طویریج امسال شرکت کردند. بیشتر شرکت کنندگان در این مراسم از شیعیان عراق بودند.

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 7:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش خبری آتی نیوز، پس از اطلاع ماموران از توزیع و پخش ده‌ها قلم کالای قاچاق و بویژه حوله‌هایی با تصاویر غیراخلاقی بلافاصله با عوامل وارد کننده دستگیر و به مقامات ذیصلاح تحویل داده شدند.
با پیگیری ماموران سرنخ هایی را از توزیع کنندگان و واردکنندگان اصلی این اجناس به دست آمد و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در اقدامی غافلگیرانه، برخی از آنان را دستگیر کردند.
بر اساس گفته‌ این افراد بیشتر این محموله‌ها از چین به کشورمان وارد می‌شود و مقادیر آن نیز بیشتر از موارد کشف شده است.

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 7:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

جنگجویان ایرانی به منظور ایمنی در جنگ‌ها لباسی با نوشته‌های قرآنی را در زیر زره خود بر تن می‌کردند.
«جامه فتح» عنوان لباس‌هایی بوده است که آیت‌الکرسی و نادعلی بر روی تمام لباس نوشته می‌شد تا جنگجویان برای ایمنی بیشتر در زیر زره خود بر تن کنند.

 
نمونه‌هایی از این لباس‌ها در نمایشگاه جلوه‌های آیات الهی بر آثار هنری در موزه ملی ایران به نمایش درآمده است که بر اساس اطلاعات به دست آمده مردم به هنگام گرفتاری و بیماری نیز این لباس‌ها را بر تن می‌کردند تا مشکلشان رفع شود.
آیات قرآن و برخی اذکار معروف به «نادعلی» با خطوط نسخ، ثلث و کوفی در تمام نقاط این جامه نوشته شده است.
تصاویری از شاه‌عباس صفوی نیز روی این جامه‌ها نقش بسته است که متعلق به قرن 11 هجری است.

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 7:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به بهانه اولین سالگشت درگذشت حسینعلی منتظری مراسمی با حضور حسن یوسفی ‌اشکوری، از حامیان فتنه در پاریس برگزار گردید.

به گزارش سرویس بین الملل 598، در این برنامه که با عنوان یادبود مرحوم منتظری برگزار گردید توهین معروف این چهره  به اصل ولایت فقیه در 13 رجب سال 76 و بخش هایی از فیلم تشییع جنازه وی که منجر به اهانت به ساحت کریمه اهل بیت(س) در قم گردید، پخش گردید. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 7:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک سازمان مدعی فرهنگ در شهر تهران به مناسبت ایام محرم اقدام به انتشار پوستری با مضمون عاشورا نمود که درگوشه آن ستاره داوود به چشم می خورد!
به گزارش جوان آنلاین این پوستر درمعاونت هنری این سازمان فرهنگی هنری که وابسته به یکی از نهادهای خدماتی شهر تهران است آماده چاپ و توزیع شده است.
                  


[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 7:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این واژه شاید در ابتدا ساده به نظر برسد و عمقی از آن برداشت نشود و یا نهایتا چند عبارت رایج و کلیشه‌ای درباره آن به اذهان عمومی متبادر شود اما بررسی تحولاتی که در دهه‌های اخیر در جهان صورت گرفته، نقش بی‌بدیل رسانه بر مهمترین و تاثیرگذارترین حوادث جهانی را مشخص می‌کند.                      
در جریان حوادث سال گذشته در ایران هم همگان اذعان کردند که رسانه‌ها نقش اساسی را در آن حوادث ایفا کردند؛ چه مسئولان و اکثریت مردم که این رویکرد و هجمه ناگهانی رسانه‌ای را به "جنگ نرم" در راستای یک کودتای مخملی تعبیر کردند و چه جریان ضدانقلاب که نهایت استفاده را از رسانه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی برای بقای خود و ادامه حیات انجام داد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 7:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 139
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403611