NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در صورتی که سفر به اروپا مصلحت باشد اقداماتی برای در یافت ویزا ضروری است اما مراودات ویژه با مسئولان سفارتخانه فخیمه چگونه قابل توجیه است؟
اطلاعات رسیده به خبرنگار بولتن حاکیست، آقای نوری شاهرودی رئیس دفتر مجلس خبرگان رهبری ومشاور امور بین الملل رئیس مجمع تشخیص مصلحت ،مراوداتی با مسئولان سفارت انگلیس داشته و در این مراودات تدارک و مقدمات سفر خانوادگی به انگلستان را فراهم کرده است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 11:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اولین شب مراسم عزاداری سالار شهیدان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب و مرثیه سرایی منصور ارضی برگزار شد.
 قاسم صفایی‌نژاد نویسنده وبلاگ "بینش من " متن شعر خوانده شده توسط حاج منصور ارضی مداح اهل بیت در حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب‌ در شب گذشته را منتشر کرده است.
متن این شعر به شرح ذیل است:
انسان همیشه بین مرز خیر و شرهاست
تشخیص این دو راه محتاج سحرهاست
باید برای قرب، طی بندگی کرد
معراج بعد از راه‌ها بعد از گذرهاست
باید که از مرز ظواهر آنطرف رفت
زیرا که گاهی پشت آیینه خبرهاست
باید که قبل از دیگران با نفس جنگید
نفس مهذب گشته در حکم سپرهاست
روی درختی که به پای ریشه‌هایش
خون عقیده ریخته، حتما ثمرهاست
باید به عاشورا نظر کرد و نظر داد
نوعا بصیرت‌ها همان نوع نظرهاست
فرمود علی‌اکبر چه باکی دارم از مرگ
تا راه ما حق است، حق در این گذرهاست
حقاً که حق است او ولو تنها
که گفته است مرز حقیقت بیشتر یا بیشترهاست
ای پیر راه ما خیالت جمع باشد
ای پیر راه، فهم جوان‌ها آنقدرهاست
که با 9 دی فتنه را درهم شکستند
آری به دنبال بصیرت‌ها، ظفرهاست
مثل پدر ما را نوازش کن، بغل کن
امشب شب لطف پدرها بر پسرهاست
فرموده‌اند اولادنا اکبادنا، پس
با این حساب، امشب شب آه جگرهاست


[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 11:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دیروز درحالی اعلام کرد که برای سلامتی ریچارد هالبروک نماینده ویژه خود  در امور افغانستان و پاکستان، به همراه همسرش میشل اوباما نماز می خواند که امروز خبرگزاریها خبر فوت این چهره آمریکایی را اعلام نمودند.
شبکه "BBC" دیروز گزارش داد که اوباما در سخنانش، هالبروک را به عنوان یکی از ارکان سیاست خارجه این کشور و بارزترین شخص در گروهش معرفی کرده است
او نماینده چندین رئیس جمهور دموکرات آمریکا بود اما شهرت وی از زمانی بیشتر شد که نماینده آمریکا برای حل مشکل بوسنی ها در سال 1995گردید و از آن به بعد بعنوان یکی از ستون های اصلی سیاست خارجه آمریکا بر سر زبانها افتاد.
هالبروک 69 ساله دو روز پیش به دنبال نارسایی و خونریزی آئورت قلب در بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بعد از عمل حالش چندان خوب به نظر نمی آمد و این وضعیت نامطلوب وی رئیس جمهور آمریکا را وادار کرد تا بگوید: من و همسرم میشل برای سلامتی ریچارد هالبروک نماز می خوانیم! و البته خیلی زود تاثیر نماز اوباما و همسرش  با مرگ هالبروک رقم خورد.
به هر حال امیدواریم که اوباما و همسرش  نماز خواندن خود را ادامه دهند و بسیاری از دوستان و همپیمانان خود در جنگ عراق و افغانستان را نیز از دعای خیرشان فراموش نکنند و از همه مهمتر سران فتنه ایران نیز که کمتر از ریچارهالبروک به او خدمت نکرده اند، شدیدا التماس دعا دارند.


[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 11:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این روزها تکنولوژی تا آنجا پیشرفت کرده که می‌توان به کمک یک دستگاه همزمان آسفالت خیابان را تراشید و مجددا آسفالت کرد اما این پایان تکنولوژی نیست، چراکه اخیرا در هلند از دستگاهی جدید برای سنگ فرش کردن خیابان‌ها استفاده می‌شود

 http://files.tabnak.com/pics/201012/201012052014104737.jpg

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 11:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

الا... ای محرم! تو آن مظهر اثبات مظلومیت
الا ای محرم

الا... ای محرم! تو آن مظهر اثبات مظلومیت
در زمانی هستی که بر زاده زهرای اطهر، آن نوه ی پاک پیامبر، جگر
پاره نبوت، حضرت امام حسین (ع) سالار شهیدان رحم نکردند و آن جنایت
را بوجود آوردند که تاریخ هرگز آنرا فراموش نخواهد کرد و تا آزادگی
در جهان باقی است نام امام حسین (ع) بر سر زبانهاست که برای آزادگی
سر مبارکش از بدن جدا شد تا تاریخ شهادت دهد که او برای آزادگی و
مقاومت در مقابل ظلم تا پای جان هستی خود را فدای دین جدش حضرت
محمد (ص) نمود.
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 10:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مداح است و می گوید این سعادتی است که اهل بیت نصیب او کرده اند.

سید مهدی سید صالحی هم یکی از مداحان اهل بیت است.خودش بچه تهران و محله غیاثی است.از بچگی آنجا بزرگ شده است و هر سال ماه محرم به هیات همان محل می رود.سید مداح هیاتشان هم هست و می گوید ارادات خاصی به حضرت ابوالفضل (ع) دارد و از بچگی روضه خوانی می کرده است:«البته من خودم را مداح نمی دانم.عشق به اهل بیت باعث شد تا مداحی کنم. باز هم می گویم که من خودم رادر حد یک مداح نمی دانم اما نوکری اهل بیت را می کنم.»
سید صالحی این را می گوید و ادامه می دهد:«از بچگی در کوچه چادر می زدیم و آن چادر می شد هیات ما.اسم آن زمان هیئت ما جوانان علی اکبر(ع)بود.تا کمی بزرگ تر شدیم.مردم نذر هیات ما می کردند و وقتی حاجت روا می شدند برای هیات بلندگو،میکروفن و...می خریدند.کم کم در یک پارکینگ هیات زدیم و من از همان زمان ها مداحی را شروع کردم.من هر سال در محل خودمان هستم.حتی اگر مداحی نکنم در صف می ایستم و زنجیر می زنم. به عنوان یک ورزشکار کوچک ترین فرد در هیات هستم و می گویم هر چیزی که دارم از اهل بیت است.»


[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 9:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرزند ارشد یکی از مهره های شاخص فتنه سال گذشته که از 7 سال پیش دردانشگاه متروپلیتن لندن در رشته موسیقی !مشغول به تحصیل است وهرترم چند واحد را با نمرات ناپلئونی پاس می کند، اخیرا در تلاش برای بازگشت به انگلستان از طریق والده مکرمه، رایزنی با مقامات سفارت استعمار پیر را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، حسن لاهوتی اشکوری،فروردین ماه امسال هنگام بازگشت به ایران با دستور مقام قضایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام ،اجتماع جهت تبانی علیه امنیت کشورو شرکت در تجمعات اغتشاشگران در روزهای 18 تیر و روز قدس دستگیرشد اما پس از مدت کوتاهی با رایزنی واعمال فشاربر قوه قضائیه و تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی آزاد شد.



در حال حاضر پس از رفع ممنوع الخروجی، فیل آقازاده یاد هندوستان کرده ومجددا قصد بازگشت به انگلستان رادارد به همین دلیل خانم والده را واسطه کرده که با استفاده از روابط دوستان شفیق ! والبته ناباب!خود در سفارت فخیمه ، ویزای سفر رادریافت کند . رفت و آمدهای اخیر ملکه فتنه به سفارت برای پیگیری این موضوع است تا آقازاده از کشور خارج و رفع نگرانی شود.

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 9:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سعید بیابانکی از شاعران متعهد کشورمان به مناسبت ماه محرم شعری سروده است. این شعر به شرح زیر است:
هزار آینه مبهوت بی‌شماری تو
هزار بادیه مجنون نی سواری تو
بهار آمده با لاله‌های سینه زنش
پی زیارت باغ بنفشه کاری تو
هلا که جمع نقیضین بوسه و عطشی
ندیده‌ام لب خشکی به آبداری تو
چه جای نغمه در این روزگار یأس مگر
به روی دست تو پرپر نشد قناری تو ؟
هم او که نامه برایت نوشت، با خنجر
ببین که آمده از پشت سر به یاری تو
دریغ، کاری از این طبع مرده ساخته نیست
به جز شمردن گلزخم‌های کاری تو
به ما مخند که جای گریستن بر خویش
نشسته‌ایم دمادم به سوگواری تو....

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یارب این دشت بلا، این من و این اکبر من/هر چه را داشتم ای دوست فدایت کردم/آن خلیلم که ذبیحم نکند فدیه قبول/وین ذبیحی است که قربان به منایت کردم     سیدرضا مؤید خراسانی از شعرای با سابقه خراسان است که در میان شعرای آئینی توانسته است جایگاهی برای خود به دست آورد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کیهان:در اصل یکصدوسی و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده است؛ «رئیس جمهور می تواند وزراء را عزل کند» و در اصل یکصدوسی و پنجم همان قانون تصریح شده است که؛ «رئیس جمهور می تواند برای وزارتخانه هایی که وزیر ندارند، حداکثر برای مدت 3 ماه سرپرست تعیین نماید». بنابراین عزل آقای منوچهر متکی از وزارت امور خارجه و انتصاب همزمان آقای دکتر علی اکبر صالحی به سرپرستی این وزارتخانه که عصر دیروز طی دو حکم جداگانه از سوی ریاست محترم جمهوری صورت پذیرفت، ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 957
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405663