NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
چون آب را بر امام (ع) بستند مردی به نام "عبداللّه‏ بن حصین ازدی" - که از قبیله "بجیله" بود - فریاد برآورد: ای حسین! این آب را دیگر بسان رنگ آسمانی نخواهی دید! به خدا سوگند که قطره‏ای از آن را نخواهی آشامید، تا از عطش جان دهی! امام علیه‏السلام فرمودند: خدایا! او را از تشنگی بکش و هرگز او را مشمول رحمت خود قرار نده. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بی‌بی‌سی انگلیسی ضمن سورپرایز خواندن خبر عزل متکی می‌نویسد: متکی به سه زبان انگلیسی، ترکی و اردو تسلط داشت.
خبر عزل متکی بدون هیچ توضیحی منتشر شد و به اعتقاد جیمز رینولدز خبرنگار بی‌بی‌سی در ایران در واقع سورپرایز بزرگی بود.برخی بر این اعتقادند که این تصمیم شاید بخشی از بازی سیاسی قدرت میان محافظه‌کاران و لیبرالها در ایران است.
متکی در زمان فشارهای جامعه بین‌الملل بر ایران بر سر پرونده هسته‌ای همواره مورد انتقاد بوده است.متکی که در زمان ابلاغ خبر عزل خود در سنگال به سر می‌برد از سال 2005 ریاست دستگاه دیپلماسی در ایران را بر عهده دارد.این دیپلمات 57 ساله انگلیسی،ترکی و اردو خوب صحبت می‌کند و تحصیلات خود در رشته روابط بین‌الملل را در دانشگاه تهران به پایان رسانده است.


[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اینجا و در ذیل این عنوان من نه قصد تکفیر جناحی را دارم، نه قصد تقبیح رفتار گروهی را... بحثم بحث خودم است و خودمان... به عنوان کسانی که در کارنامه اعمالمان کلی منبرنشینی و میانداری و سینه زنی هست ولی در تابلوی اعمالمان اثری از شاهکارهای کربلا نیست...
رفتارهایمان از نوع بایدها و نبایدهایی نیستند که از هست و نیست‌های کربلا نشئت گرفته باشد.
 شاید هم رفتارهای بدی نباشد ولی عطر عاشورا و بوی کربلا ندارد...
دلیلش دو چیز است: ندانستن‌ها و نتوانستن‌ها...
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نامی به بلندای تاریخ
آن شب و آن روز در بستر زمان بسیار کوتاه بود و به سرعت گذشت، اما آن صبر، پایداری و استقامت بر تصمیم در هر ثانیه‌ای از آن شب و روز تنها از کسانی مانند آن نخبگان فضیلت و شخصیت، قابل ظهور و صدور است.
گوارا باد بر آنان رضای خدا و رضای رسول خدا صلی الله علیه وآله و رضای امیر المؤمنین علیه‌السلام و رضای فاطمة زهرا سلام الله علیها و رضای امام مجتبی علیه‌السلام و رضای آقا و مولایشان حسین علیه‌السلام.
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی متن دل‌نوشته این مرجع تقلید را در مورد شب و روز عاشورای حسینی منتشر کرد.
*شب عاشورا
سلام الله و سلام جمیع انبیائه و ملائکته علی مولانا أبی عبد الله الحسین و علی اولاده و اهل بیته و اصحابه و انصاره و علی زواره و شیعته. حشرنا الله فی زمرتهم بحق محمد و آله الطاهرین صلوات الله علیه اجمعین
*ای کاش فردا نمی‌شد
خدایا! چه می‌شد اگر امشب را آن فردا نبود و تا صبح روز قیامت، بامدادش نبود و در فردایش آن جنایات هولناکی که تا آن تاریخ سابقه نداشت و بعد از آن همانند و نظیرش اتفاق نخواهد افتاد، رخ نمی‌داد و تاریخ بشریت، سیاه و آن چنان پر از ننگ و عار نمی‌شد و اوج بی‌رحمی، بی‌وجدانی و درنده‌خویی برخی ابنای بشر، که از هیچ مخلوق دیگری ظهور نمی‌کند، نشان داده نمی‌شد، و آن ددمنشانی که در صحرای کربلا برای ارتکاب بزرگ‌ترین جرایم تاریخ گرد آمده بودند، فرصت این همه گستاخی و اظهار خباثت نفس را نمی‌یافتند.
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه رسالت در شعری، به فتنه‌گران عاشورای 88 و کسانی که به ساحت مقدس اباعبدالله (ع) جسارت کردند و خیمه‌های عزاداری او را آتش زدند، پاسخ داده است.

ای یادگار کرب و بلا رهبر عزیز!

یک جرعه هم به جام دل مبتلا بریز

 قربان یک نگاه شما جان عاشقان
هستید با شکسته دلان صاف و مهربان

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

خیابان های منهتن نیویورک در امریکا شاهد شور حسینی شیعیان از ملیت های مختلف و حرکت دستجات عزاداری هزاران دل سوخته ای بود که در سوگ جانگداز حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفایش ، اشک ماتم ریختند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، روز حسین ، نزدیک ترین یکشنبه به عاشورای هر سال است که شیعیان مقیم نیویورک با حرکت منظم دستجات سینه زنی در خیابانهای منهتن ، مرکز بزرگ تجارت آمریکا ، مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را فریاد می زنند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مشکل جامعه اصولگرا با شخص آقای هاشمی رفسنجانی بر سر خطبه نماز جمعه وی بعد از فتنه، سکوت و اشرافیت او است نه اینکه حساب پسر را به حساب پدر بگذارند. 

به گزارش خبر دانشجو مهدی کوچک زاده عصر دیروز به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان در تالار شهید مطهری این دانشگاه به ایراد سخن پرداخت.  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

برنامه های بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دی در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت این حماسه ماندگار که با حضور دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و تبلیغی، در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار گردید، اعلام شد.
در ابتدای این جلسه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تبیین وجوه مختلف اهمیت و ضرورت بزرگداشت حماسه نهم دی ماه 1388 از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداخت و گفت: این نوع نگاه دقیق و صحیح و چندبعدی مقام عظمای ولایت به این حماسه بی‌بدیل و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی، وظیفه ما و دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو ستاد را برای واکاوی هر چه بیشتر ابعاد ناشناخته و حساس آن و بررسی موضوع چنین رخدادی بزرگ، حماسی و تأثیرگذار بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

فعالان سازمان " امید ؛ نه نفرت" انگلیس که یکی از سازمانهای ضد افراطی گری اروپا می باشد از وزارت کشور انگلیس خواستند تا مانع ورود کشیش آمریکایی جنجالی به کشورشان شود.
این کشیش اسلام ستیز آمریکایی که چندی پیش اعلام کرده بود قصد سوزاندن چندین نسخه از کتاب خدا (قرآن) را دارد به دعوت گروهی از متعصبین و تندروهای راست گرای انگلیس قصد سفر به این کشور را دارد.
 "نک لوئیس" مدیر این سازمان ضد افراطی گری در گفتگو با "BBC" بیان کرد: سفر تری جونز به کشورمان برای افراط گراها بسیار مفید می باشد چون باعث رشد دوباره کینه و نفرت نسبت به اسلام می شود و این سازمانها کاری جز ترویج اسلام هراسی ندارند.
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404753