NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 منافقین برای ترک خاک عراق به شروط مضحکی از جمله ثبت نام در کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و به دنبال پذیرش به عنوان پناهنده در کشوری ثالث روی آورده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور)،در نزدیکی پایان مهلت عراق مبنی بر اخراج منافقین از خاک این کشور قرار داریم. هر چند بر کسی پوشیده نیست که اساساً منافقین به خودی خود آنقدر موضوع با اهمیتی محسوب نمی شوند که بخواهند در سطح بین المللی مورد ارزیابی قرار گیرند و در مورد وضعیت آنها در سطح بین المللی اظهار نظر شود، اما اهداف و مطامع سیاسی برخی از جریانات خاص در غرب که این گروه را ابزاری برای پیشبرد برخی اهداف نامشروع خود می بینند باعث شده اظهار نظرهایی در مورد این گروهک صورت پذیرد که البته با اعمال فشارهایی غیر قانونی بر دولت عراق به منظور عقب نشینی از تصمیمش همراه است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/9/22 ] [ 9:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتشار مجدد یک نامه دلسوزانه برای توجیه نامه "فرمان آشوب"/ چرا مردم نگرانی هاشمی برای انحراف را باور نمی‎کنند؟
 سایت شخصی و رسمی آقای اکبر هاشمی رفسنجانی، اخیرا برای چندمین بار با انتشار نامه اعضای ارشد حزب جمهوری اسلامی به بنیان‎گذار انقلاب اسلامی در سال 1358 کوشیده است تا از این بازخوانی تاریخی، ماهی گیری سیاسی کند و در عین حال،‌ با شبیه‌سازی نامه بی‎ادبانه وی در 19 خرداد 88 به رهبر معظم انقلاب (که تهدید رسمی به آشوب بود) با نامه سال 58 اعضای ارشد حزب جمهوری، این نوع نامه‌نگاری را مسبوق به سابقه عنوان کند.
به گزارش رجانیوز، در مقدمه این مطلب که سایت هاشمی رفسنجانی آن را "نامه بی سلام خواص انقلاب به محضر امام (ره) در سال 1358" نامیده، آمده است: «یکی از اضلاع مثلث نامه های تاریخی، سه گانه ای است که ضلع دومش در سال 1359 و ضلع سومش در سال 1388 نگاشته شد. مثلثی تاریخ‎ساز که روی در شناساندن جریان انحرافی انقلاب در ذیل تابلوی دو رئیس جمهور داشت؛ مأموریتی دشوار که نام آیت الله هاشمی رفسنجانی فصل مشترک تمامی آن‌هاست.»
در مورد این استفاده گردانندگان سایت رسمی هاشمی رفسنجانی از نامه مؤدبانه سران حزب جمهوری اسلامی به امام خمینی (58) و مشابه سازی آن با نامه بی‌ادبانه هاشمی به رهبر انقلاب (88) چند نکته قابل توجه است: ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/9/22 ] [ 9:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شیرین عبادی صدا و سیما را از شاخه های وزارت اطلاعات نامیده و گفته است که تعدادی از کارکنان آن "بازجویان زندان ها" هستند.
به گزارش جهان، وی که از وکلای فرقه بهائیت است، در مقاله ای در روزنامه وال استریت ژورنال ادعا کرده که صدا و سیما مرکز "نفرت پراکنی" علیه فعالان جامعه مدنی، "اقلیت های مذهبی مانند بهائیان و صوفی‌های شیعه و روحانیون منتقد دولت" است.
عبادی این مقاله را به همراه هادی قائمی، مدیر گروه موسوم به حقوق بشر منتشر کرده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/9/20 ] [ 11:35 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
لیدر جریان انحرافی یک زمانی گفت ‌امام زمان (عج) قرار است روز شنبه 14 خرداد سال 90 ظهور صغری کنند که همین موارد است که ثابت می‌کند این جریان، انحرافی است، چراکه ‌در همه روایات ‌ما ظهور صغری نداریم؛ غیبت صغری و کبری داریم اما ظهور کبری و صغری‌ نداریم، لذا این این اتفاق نیفتد چراکه ‌در قاموس شیعه امام زمان (عج) ‌جمعه ظهور می‌کنند اما جریان انحرافی می‌خواست ‌روز شنبه ‌که روز موعود و روز مقدس یهودی‌هاست، از امام زمان (عج) پرده‌‌برداری کنند.
رئیس اسبق بازرسی ویژه ریاست جمهوری ضمن برشمردن 9 شباهت اسفندیار رحیم مشایی با عطاءالله مهاجرانی گفت که جریان انحرافی می‌خواست در یک روز شنبه که روز مقدس یهودی‌هاست، از امام زمان(عج) رونمایی کند! ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/9/20 ] [ 11:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
درخت چنار خون‌بار روستای زرآباد الموت همچنان پذیرای گردشگران خارجی و عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشوراست.
به گزارش598 به نقل از ایسنا درخت چنار کهن‌سالی در حیاط امامزاده علی‌اصغر در روستای زرآباد الموت در استان قزوین وجود دارد که به درخت چنار خون‌بار مشهور است. خون‌بار بودن این درخت، قدمت دیرینه‌ای دارد و حتا در زمان شاه‌سلطان حسین صفوی نیز روایت‌هایی از آن مطرح شده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/9/20 ] [ 9:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیر مسئول نشریه راه با بیان اینکه سران فتنه با جمهوری مخالف هستند، گفت: تنها مشکل آنها با ولی‌فقیه است. آنها سعی کردند در مجلس ششم از ابزارهای جمهوریتی نظام، علیه ابزارهای نهادهای دینی استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، وحید جلیلی امروز در اولین همایش همیاران فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به دوران اصلاحات اظهار داشت: در دوران اصلاحات برخی با برابر ندانستن رای یک روستایی با یک آقازاده، از رهبر انقلاب می خواستند از اسلامیت نظام ضد جمهوریت نظام استفاده کند تا در کنار رهبر انقلاب بمانند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 90/9/20 ] [ 9:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
استفتاء: به نظر مقام معظم رهبری برهنه شدن در هیئت در هنگام سینه زنی , در صورتی که نا محرم هم نباشد چیست ؟

بسمه تعالى
در صورتى که نامحرم نباشد و مستلزم مفسده نباشد، برهنه شدن و سینه زدن جایز است ولى مناسب است با لباس عزادارى انجام بگیرد.

سؤال: برهنه شدن عزاداران در عزاداریها برای سینه زنی چه صورت داشته و تکثیر فیلم و سی دی های این گونه جلسات و نگاه کردن زنان به این فیلمها چگونه است؟

حضرت آیت الله مکارم شیرازی
برهنه شدن اشکال دارد و اگر جایی باشد که زنها هستند و نگاه می کنند حرام است.
حضرت آیت الله بهجت
در حضور نامحرم احتیاط در ترک است و نظر به تصویر اگر موجب مفسده باشد اجتناب لازم است.
 
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی
زنها باید از نگاه کردن به بدن نامحرم خودداری کند.
 
حضرت آیت الله فاضل لنکرانی
نگاه زنها به فیلم بدن برهنه مردان اگر آنها را نشناخته و مفسده ای نداشته باشد مانعی ندارد والا جایز نیست.
 
حضرت آیت الله تبریزی
در صورتی که فسادی بر آن مترتب نباشد مانعی ندارد.

حضرت آیت الله سیستانی
اشکال ندارد، گرچه زنان به احتیاط واجب نباید نگاه کنند.

[ یکشنبه 90/9/20 ] [ 9:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در سال جاری مواردی غیراخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی فاش شد که شوکی بزرگ به محافل نظامی این رژیم وارد کرد. اتمام موفق دوره سربازی دختران جوان به شرط تن دادن به تجاوز فرمانده یکی از موارد آن است.
 
به گزارش فارس، در این هفته موشه کاتصاو رئیس اسبق رژیم صهیونیستی به جرم تجاوز به کارمند زن خود روانه زندان شد.
[ یکشنبه 90/9/20 ] [ 9:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقایان کروبی و موسوی از نمایندگان امام در بنیادهای مستضعفان و شهید بودند، چه اتفاقی می‌افتد که این افراد تبدیل به عناصری می‌شوند که از رجاله‌هایی که در خیابان‌ها تصاویر امام را پاره می‌کنند حمایت می‌کنند، این جز تغییر نگاه چه چیز دیگری است؟
صفارهرندی در همایش بزرگ بصیرت عاشورائیان ایلام با اشاره به حوادث معاصر گفت: در شرایط پس از جنگ امام خمینی (ره) دستور بازسازی داده ‌بودند و باید کشور ساخته می‌شد، همه هم قبول داریم که شرایط دوران پس از جنگ با دوران جنگ تفاوت دارد، اما در دوره سازندگی علیرغم کارهای خوبی که صورت گرفت یک کار بد بزرگ اتفاق افتاد و آن تغییر نگاه بود.
 اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/9/19 ] [ 10:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
1- *جلسات انتخاباتی خاتمی، موسوی خوئینی ها و موسوی بجنوردی موسوم به شورای راهبردی به صورت منظم برگزار می شود. در آخرین جلسه مقرر شده از سید حسن خمینی برای شرکت در یکی از این جلسات دعوت به عمل آید تا از آخرین مواضع و نظرات وی نیز مطلع شوند. همچنین مقرر شده نماینده این شورا در دیدار با هاشمی رفسنجانی آخرین دیدگاه های وی و حزب کارگزاران درباره انتخابات مجلس اخذ و در جلسات آینده این کمیته مطرح شود.
2_ *در جلسه انتخاباتی جریان انحرافی مطرح شده است به هر قیمت ممکن باید لیست اصولگرایان را در تهران خراب کنیم. لیدر این جلسه گفته خراب کردن لیست اصولگرایان در تهران به اندازه فرستادن 50 نماینده به مجلس ارزش دارد. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/9/19 ] [ 10:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 134
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404026