NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
محمد هاشمی از احتمال سفر آقای هاشمی رفسنجانی به عربستان به دعوت ملک عبدالله خبر داد.
رفسنجانی: روحانی نجابت کرد/ احتمال‌دیدارهاشمی با ملک‌عبدالله
به گزارش جهان، وی در گفتگو با ایسنا افزود: هدف دعوت کنندگان از آقای هاشمی صرفا انجام یک سفر زیارتی نیست. دعوت از حاج آقا مسبوق به سابقه است و در سه سال گذشته چندین بار از ایشان برای سفر به عربستان دعوت شده است.
هاشمی با اشاره به اخبار اخیر مبنی بر دعوت دوباره ملک عبدالله برای سفر آیت الله هاشمی به عربستان توضیح داد:دوباره دعوتی فرستاده نشده است، بلکه براساسی دعوت هایی که از قبل شده است، به حاج آقا پیغام می‌دهند که زمانی را برای سفرتان مشخص کنید. با توجه به احترامی که سعودی ها و شیوخ عرب از گذشته تا به امروز برای آقای هاشمی قائل هستند، باور عمومی براین است که آیت الله هاشمی و ملک عبدالله می‌توانند مشکلات منطقه ای و روابط دو جانبه را حل کنند که البته این موضوع مشروط به شرایطی است.
بخشی از اظهارات مسئول دفتر هاشمی رفسنجانی در گفتگو با ایسنا آمده است: ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/9/26 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ماینده مردم تهران در واکنش به اظهارات اخیر حجاریان، گفت: آیا آقای حجاریان زمانی هم که آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور بود همین اعتقاد را داشت؟ یا از امروز که آقای روحانی در این جایگاه قرار گرفته این اعتقاد را پیدا کرده که باید شرایط انحلال مجلس برای دولت فراهم باشد.
سوال سخت نادران در واکنش به
به گزارش جهان، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به اظهارات اخیر سعید حجاریان که در گفت‌وگو با یک رسانه دولتی پیشنهاد اصلاح قانون اساسی و امکان انحلال مجلس توسط دولت را مطرح کرده است، گفت: آیا آقای حجاریان زمانی هم که آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور بود همین اعتقاد را داشت؟ یا از امروز که آقای روحانی در این جایگاه قرار گرفته این اعتقاد را پیدا کرده که باید شرایط انحلال مجلس برای دولت فراهم باشد.
وی افزود: برخی از اصلاح‌طلبان تندرو که ولع قدرت داشتند و از قدرت به دور بودند امروزه دچار بدمستی شده‌اند و اگر مدیریت نشوند به سرنوشتی بدتر از سرنوشت مجلس ششم دچار می‌شوند.
سعید حجاریان در گفت‌‌وگو با یک رسانه دولتی با اشاره به طرح برخی موضوعات در مجلس برخلاف روند حرکت دولت، گفته است: نمایندگان بر خلاف خواسته مردم حرف بزنند و عمل کنند و بعد آن وقت ببینند آیا مردم حوزه‌های انتخابیه‌شان آنها را به شهرشان راه می‌دهند؟ اگر این کار را بکنند مردم آنها را حتی به شهرهایشان راه نمی‌دهند. من معتقدم حتی اگر قرار باشد قانون اساسی عوض شود، باید شرایطی فراهم شود تا مانند بسیاری از کشورها، دولت بتواند مجلس را منحل کرده و انتخابات زودهنگام برگزار کند تا مردم مجدداً رای دهند و سیستمی هماهنگ پدید آورند.

[ سه شنبه 92/9/26 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اظهارات و اقدامات یک هفته اخیر از سوی آمریکا و متحدانش، نشان از باج‌خواهی و امتیازگیری‌هایی دارد که نه خواست دولت یازدهم است و نه خواست مردم ایران، بنابراین وزارت خارجه و تیم هسته‌ای باید به فکر سناریوهای شکست توافق ژنو باشند.
به گزارش مشرق، بعد از 10 سال مقاومت مردمی مقابل زیاده‌خواهی‌های غرب و آمریکا مبنی بر چشم‌پوشی جمهوری اسلامی ایران از حق طبیعی خود در بهره‌مندی از فناوری هسته‌ای، با تلاش دولت یازدهم با تکیه بر تئوری مذاکره با کدخدا و اینکه کلید حل مشکلات داخلی در سیاست خارجی ساخته می‌شود، توافق ژنو 3 به نتیجه رسید و دولت با خوشحالی غیر قابل وصفی و با تبلیغات پرحجم با کمک رسانه‌های داخلی اینگونه پیروزی تیم هسته‌ای در ژنو 3 را در صدر گزارش صد روزه قرار داد و رئیس دولت این دستاورد را اینگونه به مقام معظم رهبری توضیح دادند:

 "فرزندان انقلابی شما توانستند در مذاکراتی دشوار و پیچیده، حقانیت ملت ایران در فعالیت‌های هسته‌ای را در صحنه بین‌المللی اثبات کنند و گام نخست را به گونه‌ای پیش برند که حقوق هسته‌ای و حق غنی‌سازی ملت ایران مورد اذعان قدرت‌های جهانی ـ که سال‌ها سعی بر انکار آن داشتند ـ قرار گیرد و راه برای گام‌های بلند بعدی در حراست از پیشرفت‌های فنی و اقتصادی کشور گشوده شود."
 

ذوق زدگی و شیفتگی مفرط برخی رسانه های داخلی در پی توافق ژنو ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/9/25 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
داوودی مهاجر که به نظر می‌رسد برای دستیابی به مطامع مادی خود دست به هر اقدامی بزند، این بار نیز در مصاحبه با شبکه صدای آمریکا نقابی دیگر از چهره خود برداشت و صراحتا اعلام کرد مذهب را کنار گذاشته است.
اوج انحطاط عقیدتی یک ضد انقلاب فراری + فیلم
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریبا داودی مهاجر از زمانی جلب توجه کرد که در یک برنامه زنده در شبکه ماهواره‌ای صدای آمریکا در پاسخ به درخواست مجری این برنامه، برای اولین بار در حالی جلوی دوربین کشف حجاب کرد که قبل از آن با حجاب در عموم ظاهر می‌شد.
به گفته علیرضا نوری‌زاده که ارتباطات نزدیکی با دستگاه‌های اطلاعاتی عربی دارد، داودی مهاجر حاضر شده در ازای تامین خانه و زندگی کشف حجاب کند.

ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/9/25 ] [ 9:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
منوچهر محمدی گفت: خاتمی در سال 2003 از وحشت باز کردن پلمپ تاسیسات هسته ای نامه ای از طریق فرد دیگری به سفیر سوئیس در ایران می دهد که با خفت تمام اعلام کرد که ما نیازی به انرژی هسته ای نداریم و حمایت خود را از حزب الله برمی‌داریم و ما کاری به ماجرای اعراب و اسرائیل نداریم.
ماجرای نامه‌ محرمانه خاتمی به آمریکایی‌ها از طریق سفیر سوییس
به گزارش جهان، منوچهر محمدی تحلیلگر مسائل بین الملل و سیاسی در گفت و گو با دانا با اشاره به توافقات انجام شده در مذاکرات ژنواظهار داشت: هر مذاکره که انجام می شود دارای پیش فرض است و باید بدانیم که این پیش فرض‌ها باید در مذاکرات رعایت شود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/9/25 ] [ 9:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما اعتقاد داریم آمریکا تا زمانی که سیاست های خصمانه و زورگویانه خود را دنبال کند و خسارت هایی را که به ملت ما در طول تاریخ زده است را جبران نکند، قابل بخشش و گذشت نیست.
به گزارش 598، محمد حسن آصفری دیبر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دانا در واکنش به اظهارات اخیر صانعی در خصوص اینکه ایران و آمریکا از هم بگذرند و همکاری کنند اظهار داشت: ما اعتقاد داریم آمریکا تا زمانی که سیاست های خصمانه و زورگویانه خود را دنبال کند و خسارت هایی را که به ملت ما در طول تاریخ زده است را جبران نکند، قابل بخشش و گذشت نیست. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/9/25 ] [ 9:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ده سال پیش در چنین روزهایی دستگیری صدام خبر اصلی همه رسانه های بین المللی بود و جرج بوش در مقابل ده ها دوربین روی عرشه ناو با غرور جمله "ما او را گرفتیم" را با لحنی پیروزمندانه به زبان راند. این در حالی بود که امریکا هیچ نقشی در دستگیری صدام نداشت.
به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ظهر روز 23 آذر 82 جلال طالبانی که  از مرز خسروی وارد ایران شده بود، پس از یکی دو ساعت، محسن فتاحی خبرنگار ایرنا را فراخواند و به او گفت: صدام دستگیر شده و فتاحی، یلافاصله خبر را به تهران مخابره کرد. خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در خبری فوری این موضوع را منتشر کرد.
رسانه های بین المللی مطرح، از جمله رویترز و فرانس پرس نیز این خبر را به نقل از ایرنا منتشر کردند و خبر به گوش همه رسانه های جهان رسید.
یک روز پس از این، مقامات امریکایی که برای اعلام دستگیری صدام، برنامه ای هیجان انگیز و تبلیغاتی طراحی کرده بودند، ناچار شدند خبر را تایید کرده و سناریوهای هالیوودی برای به نمایش گذاشتن شجاعت و توانایی کماندوهای امریکایی روی دستشان ماند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/9/25 ] [ 9:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
لزوم برگزاری هرچه سریعتر دادگاه مهدی هاشمی:
پس از آزادی موقت فرزند آقای هاشمی با وثیقه 10 میلیارد تومانی وی آزادانه در بسیاری از مراسمات و برنامه های رسمی در کنار مسئولین کشوری حضور پیدا می کند. حال با توجه به سابقه مهدی هاشمی و ارتباط او با عناصر ضدانقلاب و جاسوس، حضور وی در مکان هایی همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز استراتژیک مجمع و ... که اسناد رسمی نظام در آنجا قرار دارند می تواند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، بیش از یک سال از از ورود مهدی هاشمی به عنوان یکی از مجرمین امنیتی وقایع سال 88 به کشور می گذرد و پس از آزادی موقت فرزند آقای هاشمی با وثیقه 10 میلیارد تومانی وی آزادانه در بسیاری از مراسمات و برنامه های رسمی در کنار مسئولین کشوری حضور پیدا می کند.
حال با توجه به سابقه مهدی هاشمی و ارتباط او با عناصر ضدانقلاب و جاسوس(نیک آهنگ کوثر)، حضور وی در مکان هایی همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز استراتژیک مجمع و ...  که اسناد رسمی نظام در آنجا قرار دارند می تواند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد.
در همین خصوص خبرنگار ما در گفتگویی کوتاه با اسماعیل کوثری از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات احتمالی حضور آزادانه مجرمین امنیتی در مکان های حساس دولتی سوال پرسید که ایشان بیان داشتند: حضور افرادی با وثیقه میلیاردی در بیرون از بازداشگاه قرار دارند در این چنین مکان هایی بستگی دارد به دادگاه ها و مسئولین امنیتی که به این موضوع رسیدگی کنند و اگر ما در مواردی متوجه شویم نسبت به این مسئله پیگیری های لازم را خواهیم داشت.
ایشان در مورد روند پیگیری پرونده مهدی هاشمی و حضور آزادنه وی اظهار نمود: متاسفانه این مسئله کوتاهی دستگاه قضایی است که باید به این مسائل سریع تر رسیدگی کند و تعیین تکلیف کند و اگر در این کار تاخیر بی افتد مسلماً دستگاه قضایی باید جوابگو باشد.
گفتنی است چندی پیش سایت خودنویس متعلق به نیک آهنگ کوثر در مطلبی تصریح کرده بود که بنا به گزارش رسیده از یک منبع نزدیک به اتحادیه اروپا، یکی از مدیران سابق در دولت های گذشته که از مرداد سال 1388 از ایران خارج شده، ویزایی 4 ساله از یکی از کشورهای اتحادیه دریافت کرده است. بر اساس اطلاع خودنویس، این فرد که مورد اعتماد یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است، حداقل بیش از یک گذرنامه در اختیار دارد. 
پیش از این نیز حمزه کرمی از یاران مهدی هاشمی تصویری از یک نامه را که نشانگر ارتباط مهدی هاشمی با عناصر خارج نشین جریان فتنه همچون نیک آهنگ کوثر منتشر کرده بود. 

[ دوشنبه 92/9/25 ] [ 9:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فکر اینکه با آمریکا بسازیم، اوضاع ما بهتر می‌شود فکر غلطی است، حکومت پهلوی با آمریکا ساخته بود وضع ما آنطور بود. آیا آمریکایی‌ها می‌خواهند به ما خدمت کنند؟

به گزارش 598، سایت مباحثات نوشت: پس از مذاکرات ژنو و زمزمه ضرورت برقراری ارتباط ایران با آمریکا در برخی از رسانه‌ها، آیت الله صانعی نیز در این باره اظهار نظری کرده‌اند که در مقایسه با دیدگاه‌های ایشان در گذشته تناقض کامل وجود دارد.

وی در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به درگذشت ماندلا گفت: من امیدوارم که رهبران دنیا همان گونه که در مراسم تشییع آقای ماندلا حاضر شدند و این‌گونه به او احترام گذاشتند به کار او نیز احترام بگذارند، یکی از کارهای ارزنده او این بود که وقتی آزاد شد از همه آنهایی که در حق او ظلم کرده بودند گذشت اما به شرط آنکه به مردم بگویند چه ظلم‌هایی در حق او و مردمش کرده‌اند.

وی می‌افزاید: امروز هم معتقدم دولتمردان ایران و آمریکا و سایرین با هم مطابق آنچه گفتم از هم بگذرند و دوستانه زندگی کنند.

حال این سؤال جدی وجود دارد که آیا آمریکا در استراتژی و روش‌های خود در مواجهه با ایران تغییری ایجاد کرده است؟ اساسا ایران چه ظلمی در حق آمریکا کرده است که آمریکا نیز از حق خود بگذرد؟

پاسخ این سؤال در بیانات آیت الله صانعی که در دهه شصت و هفتاد بیان شده است وجود دارد. وی می‌گوید: «آمریکا موقعی که دست از جنایت نسبت به مردم دنیا برداشته و پول خون عزیزان ما را داد، آن وقتی که ثروت‌های بلوکه شده ما را دادند، آن وقتی که آدم شدند ملت ایران با آنها صلح می‌کند که بعید است به این زودیها به آنجا برسد.»

آیت الله صانعی در دهه شصت و هفتاد موضوع دشمنی آمریکا با ایران و ضرورت مقابله ملت ایران با دشمنان را همواره در خطبه‌های نماز جمعه و سخنرانی‌های خود بیان کرده است و کمتر سخنرانی از وی سراغ داریم که این مسئله مهم را متذکر نشده باشد. با هم چند نمونه از دیدگاه‌های وی را مرور می‌کنیم: 

تصویر 1: امروز نهضت و قیام امام امت انقلاب، روحانیت و مردم کار را به جایی کشانده است که مرگ بر آمریکا در تمام دنیا یک شعار شده است و این را بدانید که امریکا و دیگر ابرجنایتکاران هیچ چیز نیستند. زیرا رهبری امام امت و نقش روحانیت در جامعه و حضور مردم در صحنه تمام نقشه‌های آنها را بر آب کرده و رسوا ساخته است. (جمهوری اسلامی 11/8/64) 

تصویر 2: فکر اینکه با آمریکا بسازیم، اوضاع ما بهتر می‌شود فکر غلطی است. حکومت پهلوی با آمریکا ساخته بود وضع ما آنطور بود. آیا آمریکائیها و مسیحیها می‌خواهند به ما خدمت کنند؟… یک جهت یاد امام، این است که اهداف امام را نگهداریم و نباید کارهای کلیدی به نااهلان سپرده شود.  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/9/25 ] [ 9:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
(نسرین.و) از عناصر دستگیر شده فتنه 88 روز جمعه در مراسمی بی سرو صدا به عنوان دبیر سیاسی روزنامه دولت معارفه شد.
به گزارش 598 به نقل از ندای انقلاب، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم با شعار اعتدال، موج نفوذ و رسوخ خبرنگاران و روزنامه نگاران افراطی و حامی فتنه 88 که بعضا سابقه دستگیری را دارند در رسانه های دولتی آغاز شده است.
 در تازه ترین نمونه از این رسوخ عناصر افراطی در رسانه های مدعی اعتدال، (نسرین.و) از دستگیر شدگان فتنه 88 جمعه گذشته در مراسمی بی سرو صدا در روزنامه ایران، به عنوان دبیر سیاسی این روزنامه معارفه و منصوب شد.
 (نسرین.و) از روزنامه نگاران حامی فتنه 88 است که سابقه عضویت در انجمن منحله روزنامه نگاران و نیز همکاری با نشریه چشم انداز وابسته به ملی و مذهبی ها و  روزنامه های زنجیره ای اعتماد ملی، شرق و اعتماد را دارد. وی همچنین به عنوان خبرنگار در خبرگزاری ایسنا و ایلنا و سایت خبرآنلاین سابقه فعالیت دارد.
 براساس اعلام برخی منابع مطلع، وی در ایام فتنه 88 به عنوان خبرنگار خبرگزاری ایلنا مستقر در مجلس به همراه شماری دیگری از خبرنگاران رسانه های زنجیره ای، نقش پررنگی در برجسته سازی موضوعات آشوب افکنانه و راهبری رسانه ای اغتشاشات را برعهده داشت که به همین علت از ورود او به مجلس ممانعت به عمل آمد.گفته شده این روزنامه نگار بازداشتی فتنه 88 در تنش آفرینی در مراسم مرحوم منتظری نیز موثر بوده است.
 
(نسرین.و) در صفحه فیس بوک خود تلویحا از تحرکاتش برای تشنج آفرینی در مراسم مرحوم منتظری خبر داده است
 
(نسرین.و) 7 دی 88 از سوی دادگاه انقلاب دستگیر شد و بنا به آنچه "بولتن نیوز" در آن ایام گزارش داد "وی حضور چشمگیری در اغتشاشات 88 داشته است و در همان ایام در مصاحبه ای که از سوی ابراهیم یزدی منتشر کرده بود، محورهای ضدانقلابی چون استبدادی خواندن نظام و زیر سوال بردن قانون اساسی را در رسانه های مختلف منتشر کرده بود".
 
وی اخیرا در صفحه فیس بوک خود با اشاره به حضورش در زادگاه مرحوم منتظری -شیخ ساده لوح- نوشته است:"خدا قسمت کرد چهار سال بعد از اینکه با حکم شرکت در مراسم ارتحال منتظری راهی یه {زندان} شدم {که کاملا دروغ بود} برم به دیار منتظری. اونم در فاصله کوتاهی از سالگرد ارتحالش. تنها نجف آبادی ها هستند که جسارت دارند پوستر مرجع مرحوم رو به اندازه قدی در سطح شهر هم که نه لااقل جلوی حسینیه اعظم و حسینیه عرب ها {با تلفظ خودشون عربا} نصب کنند. والحق که فقط نجف آبادی هان که هم هنوز یاد منتظری اند و هم در مراسمش شرکت می کنند. در فیلمی از مراسم چهارمین سال درگذشتش فقط عمادالدین باقی بود و هادی قابل و اهل خانواده و نجف آبادی ها {نجب بادی ها}!!! جای همه اونایی که برای مشهور شدن هم که شده میرفتن به دیدار مرجع محبوس خالی بود. نمیدونم واقعا خاک سرده که یاد مرحومی اینچنین رو از یادها پاک میکنه، یا این روزها وصل شدن به منتظری دیگه برای بعضی ها نون و آب نداره یا اینکه دیگه پست ها رو گرفتن نیازی به این انتصاب ها نیست و یا....
 
هر چی که هست خیلی دلگیر بود. جای خیلی ها خالی بود. الان که دیگه 88 یا 89 نیست بگیم خیلی ها در حبس بودن...پس چرا؟؟
خدایش بیامرزد."

[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 10:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 273
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401487