NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
همیشه کار، کار افراطی‌هاست؛ حتی اینبار که توافقنامه ژنو را تحریم دولت آمریکا نقض کرد!

 

گروه سیاسی – رجانیوز: آقای هاشمی رفسنجانی اخیرا در دیدار با جمعی از دانشجویان، درباره توافق ژنو باز هم پای گروهی که ایشان از آنها به عنوان "افراطیون" یاد می کند را وسط کشیده و اینگونه اظهارنظر کرده است که : «بعضی می‌خواهند توافق ژنو را به هم بزنند اما باید بدانند مردم به آن‌ها اجازه چنین کاری نخواهند داد. اوباما هم در آمریکا از سوی افراطیون در رابطه با این توافقنامه در فشار است و افراطیون در دو طرف فکر می‌کنند جنگ تنها چیزی است که می‌تواند مشکلات را حل کند.» 

به گزارش رجانیوز، هاشمی در سخنان خود، افراطیون در دو طرف را سبب برهم خوردن احتمالی توافق ژنو عنوان می‌کند و از دولت‌ها می‌خواهد که تسلیم فشار این افراد نشوند اما این در حالی است که در این مورد برخلاف آنچه که رویه ثابت آقای هاشمی رفسنجانی در اظهار نظرهاست، این خود دولت امریکا بوده است که با نقض عهد، و اعمال تحریم جدید به این توافقنامه لطمه زده و اتفاقا در این مورد، افراطیون ساختگی جناب هاشمی، همان دولت ایالات متحده امریکاست. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 10:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک کاریکاتوریست خلاق انگلیسی با کشیدن کارتون‌هایی به برخورد دوگانه دولت‌های غربی با مسلمانان اعتراض کرده است.
من مسلمانم، به وطنم تجاوز کن و مرا بکش! +تصاویر
جهان -
 
کاریکاتیر<br />  انجلیزی مناصر للمسلمین 2012 ,کاریکاتیر انجلیزی مناصر للمسلمین Images 2012 ,کاریکاتیر انجلیزی مناصر للمسلمین 1433 ,کاریکاتیر انجلیزی مناصر للمسلمین

ترجمه :متهم است .. زنده یامرده, احتیاط کنیدبسیارخطرناک است


کاریکاتیر انجلیزی مناصر للمسلمین 2012 ,کاریکاتیر انجلیزی مناصر للمسلمین Images 2012 ,کاریکاتیر انجلیزی<br />  مناصر للمسلمین 1433 ,کاریکاتیر انجلیزی مناصر للمسلمین


یک راهبه می تواند سرتاپای خود را بپوشاند تا زندگیش را وقف عبادت کند , درست است ؟
اما چرا وقتی یک زن مسلمان این کار را انجام دهد , مورد ملامت قرارمیگیرد ؟ ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
"اسماعیل کهرم" فعال محیط زیست که در دولت یازدهم با حکم "معصومه ابتکار" به عنوان مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شده است، اخیرا در اقدامی تامل برانگیز اقدام به مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی کرده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، اینکه فعالان محیط زیست با هدف بهبود زیستگاه طبیعی مردم ایران و تحقق توسعه پایدار، وارد عرصه سیاست و تصمیم سازی می شوند و تجربیات تخصصی خود در حوزه محیط زیست را در اختیار دولتمردان قرار می دهند، بالذات پدیده میمون و مبارکی است، اما این امر خطیر الزامات و بایدهایی را می طلبد که شاید فعالان غیرسیاسی نسبت به آن ها نا آگاه و یا بی توجه باشند.


ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 10:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اسناد اعطای هدایای سعید مرتضوی به اعضای کابینه قبل منتشر شد.
اسناد هدایای ده ها میلیونی مرتضوی به مقامات بلندپایه
به گزارش جهان، خبرگزاری خانه ملت، بخشی از اسناد تحویل 50 میلیون تومان به محمدرضا رحیمی، 100 میلیون تومان به عبدالرضا شیخ‌الاسلامی و 150 میلیون (یکبار 50 و یکبار 100) میلیون تومان به اسدالله عباسی (سرپرست وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی) را منتشر کرد.
نکته جالب توجه آنکه بنابر این اسناد اهدای کارت هدیه به رحیمی "در حضور مرتضوی" صورت گرفته است!

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000331/nf00331566-1.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000331/nf00331566-2.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000331/nf00331566-3.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/000331/n00331566-t.jpg


با انتشار این اسناد انتظار افکار عمومی از مدعی العموم و قوه قضاییه برای بررسی و پگیری این موضوعات شدت گرفته است.

[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از انتشار صحبت های برخی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد و اعلام نارضایتی برای امنیتی شده فضای دانشگاها ،سخنرانی هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان لغو شد.
به گزارش جهان به نقل از دانا، بعد از اعلام نارضایتی دانشجویان دانشگاه آزاد و علوم تحقیقات کرمان از تعطیلی دانشگاه در روز 5 شنبه و جمعه و امنیتی شدن فضای دانشگاها بعد از فتنه 88 ، یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد گفت: سخنرانی هاشمی در دانشگاه آزاد کرمان لغو شد.
این فرد گفت : به دلیل اعتراضات فراوان اساتید و دانشجویان و نگرانی از امنیتی شدن شدید فضای دانشگاه ها و به اغتشاش کشیده شدن و منتشنج شدن جو دانشگاه ها این سخنرانی لغو شد و تنها جلسه ی هیئت امنا برگزار خواهد شد.
پیگیری های خبرنگار ما همچنین مشخص کرد تاکنون مجوزی برای سخنرانی وی در جمع مردم کرمان در مصلی این شهر نیز صادر نشده و احتمال لغو این مراسم نیز زیاد است.
هاشمی رفسنجانی سه شنبه شب به بهانه شرکت در مراسم سالگرد امام جمعه فقید رفسنجان به استان کرمان سفر خواهد کرد.
خاطر نشان می شود که قرار بود سال گذشته این سفر اتفاق بیافتد که با اعتراض جمعی از مردم رفسنجان روبه رو شد و به دلایل نا معلوم دیگری این سفر کنسل شد.

[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 9:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رسوایی مفسدان نفتی توسط پلیس انگلیس!
امروز 24 آذر ماه آخرین فرصت ایران برای شکایت مجدد از پرونده فساد کرسنت در دیوان بین المللی لاهه است.
ماجرای کشته یا ناپدید شدن شاهد پرونده کرسنت/ رسوایی مفسدان نفتی توسط پلیس انگلیس!
جهان‌نیوز - سرویس اقتصادی: با گذشت 12 سال از انعقاد قرارداد کرسنت توس، بررسی پرونده فساد این قرارداد ننگین در دیوان لاهه، وارد مراحل جدید شده است. 
به گزارش جهان، دیوان بین‌المللی لاهه با احضار برخی از مطلعان و متهمان، درصدد داوری این پرونده است. البته وجود فساد در این قرارداد برای بخش داوری دیوان لاهه به اثبات رسیده اما هنوز داوری نهایی انجام نگرفته است. 
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار جهان، پرونده فساد بزرگ کرسنت با احضار عباس پزدان‌پناه یزدی، تاجر ایرانی‌تبار تبعه انگلستان که ردپای مشکوک او برای دلالی کمپانی‌های غربی در برخی پروژه های داخل کشور، دیده می‌شود، وارد مرحله جدیدی شده است.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 9:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای صانعی! آمریکایی‌ها چه حقی بر گردن مردم ایران دارند؟

مشخص نیست ایران چه ظلمی در حق آمریکا کرده که آن‌ها باید از حق خود! نسبت به مردم ایران گذشت کنند.

خبرگزاری فارس: آقای صانعی! آمریکایی‌ها چه حقی بر گردن مردم ایران دارند؟

 

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت رجانیوز نوشت: «منطق در گفتار» و «ثبات در اصول» از شاخصه هایی است که در دراز مدت انسان های حکیم را از اغیار جدا می سازد و بر این اساس می توان عیار وجودی افراد را سنجید، چه آنکه بزرگان تاریخ همواره مواضع معقول، منطقی و مبتنی بر اصول مشخصی داشته اند و در مقابل افرادی هم بوده اند که با بیان سخنان غیر منطقی، متناقض و احساسی  عیار وجودی خود را در معرض قضاوت تاریخ و نسل های آینده سپرده اند.

طی روزهای اخیر شاید کمتر کسی است که  از اعمال تحریم های جدید امریکایی ها علیه ایران بی اطلاع باشد و بر تنفرش به دولتمردان امریکا افزوده نشده باشد، این روزها به راحتی می توان با گشت و گذاری در فضای مجازی، سایت ها و شبکه های اجتماعی متوجه گلایه های شدید بسیاری از حتی اصلاح طلبان و حامیان دولت از رفتارهای دولت امریکا در قبال مردم ایران شد اما درست در همین برهه، آقای یوسف صانعی که از چهره های شاخص حامی سران فتنه نیز محسوب می شود در گفتگویی با روزنامه امریکایی نیویورک تایمز بر لزوم  گذشت دولتمردان امریکا و ایران از یکدیگر سخن گفته است:

«من امیدوارم که رهبران دنیا همانگونه که در مراسم تشیع آقای ماندلا حاضر شدند و اینگونه به او احترام گذاشتند به کار او نیز احترام بگذارند، یکی از کارهای ارزنده او این بود که وقتی آزاد شد از همه آن هایی که در حق او ظلم کرده بودند گذشت اما به شرط آن که به مردم بگویند چه ظلم هایی در حق او و مردمش کرده اند. امروز هم معتقدم دولتمردان ایران و آمریکا و سایرین با هم مطابق آنچه گفتم از هم بگذرند و دوستانه زندگی کنند.» ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 8:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بین اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان تفکیکی قائل نشویم/ مجلس دهم باید شبیه مجلس پنجم شود

حجاریان معتقد است که مجلس دهم باید شبیه مجلس پنجم شود یعنی یک اقلیت قوی و تأثیرگذار از اصلاح‌طلبان وارد مجلس شوند.

خبرگزاری فارس: بین اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان تفکیکی قائل نشویم/ مجلس دهم باید شبیه مجلس پنجم شود

 

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سعید حجاریان در بخشی از گفت‌وگوی خود با ایسنا، با اشاره به اینکه "ریل‌گذاری و سمت‌گیری دولت صحیح است"، اظهار کرد: دولت باید شرایط سازماندهی جامعه مدنی را فراهم کند و موانع را از میان بردارد.

وی همچنین معتقد است که مجلس دهم باید شبیه مجلس پنجم شود یعنی یک اقلیت قوی و تأثیرگذار از اصلاح‌طلبان وارد مجلس شوند. حجاریان بیان می‌کند که اگر چنین ترکیبی در مجلس آتی شکل بگیرد، وی از این اتفاق راضی خواهد بود.

در حال حاضر بدیلی برای دولت روحانی وجود ندارد

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: ممکن است در ادامه کار دولت یازدهم، شاهد این باشیم که برخی اقشار به حمایت خود از دولت پایان دهند یا بالعکس. در واقع حفظ پایگاه اجتماعی دولت، به عملکرد آن مربوط است و باید منتظر بود و دید که دولت چگونه پیش می‌رود. اکنون مردم به خاطر وجود مشکلات، دلخوری دارند اما به آینده امیدوار هستند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 8:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ شنبه 92/9/23 ] [ 8:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک آقازاده مشهور که در دستگاه قضایی پرونده عریض و طویل اقتصادی دارد در یک وزارتخانه دارای دفتر ثابت کار برای انجام فعالیت های اقتصادی است.
به گزارش جهان به نقل از سراج24؛ یک آقازاده مشهور که مدتی پیش در خارج از کشور به سر می برد از ابتدای تشکیل دولت و استقرار در طبقه فوقانی ساختمان اصلی یک وزاتخانه سود آور اقتصادی و در بخش تشکیلات وزیر مربوطه اتاق اختصاصی کار دارد.
این درحالی است که برخی ازنمایندگان و دلسوزان نظام حضور وی در این وزاتخانه سودآور اقتصادی را پیش تر تدکر داده بودند.
شنیده ها حاکی از آن است که حضور وی در دفتر وزیر به دلیل حساس نشدن حراست این وزات خانه به وی برای راحت انجام دادن فعالیت های اقتصادی و همچنین عدم رسانه ای شدن این فعالیت غیرقانونی بوده است.

[ شنبه 92/9/23 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 155
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404047