NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ جمعه 93/9/28 ] [ 8:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک خواننده لس آنجلسی قصد دارد برای تیم‌ملی هندبال در مسابقات جام جهانی آواز بخواند!

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، در حالی که قرار است در دی ماه مسابقات جام جهانی هندبال در قطر برگزار شود اما انتخاب یک خواننده لس آنجلسی برای خواندن ترانه تیم ملی کشومان در این بازی ها از نکات عجیب این دوره از مسابقات است.

 این خواننده لس آنجلس نشین در صفحه شخصی اش در فیسبوک نوشته که به عنوان خواننده سرود ایران برای این دوره از بازی ها انتخاب شده و خبر داده که این ترانه تا چند روز دیگر منتشر می شود.

 حالا باید دید این خواننده توسط چه مرجعی به عنوان خواننده تیم ایران انتخاب شده است.

 

 

منبع: جهان نیوز


[ جمعه 93/9/28 ] [ 8:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بزرگ‌ترین نعمت خدا وجود این نظام است و بزرگ‌ترین معروف، دفاع از این نظام است.عده‌ای برای مقابله با این نظام کمر بسته‌اند چه از راه نظریه‌پردازی و چه از راه تبلیغات سیاسی و موذی گری‌های گوناگون در نظام خدشه وارد می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، امر به معروف و نهی از منکر در مقیاس وسیع و عمومی خود حتی از جهاد بالاتر است و اساس جهاد را این فریضه استوار می‌کند اما اینکه امر به معروف و نهی از منکر چیست و ما در مقابل آن چه وظیفه‌ای داریم در آیات و روایات به صراحت بیان شده است.

امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان اساسی اسلام و ضامن برپا داشتن همه فرایض اسلامی است و باید در جامعه ما احیاء شود و هر فردی از آحاد مردم، خود را در گسترش نیکی و صلاح و برچیده شدن زشتی و گمراهی و فساد، مسئول احساس کند. 

با توجه به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر از این پس در صفحه حقوقی قضایی، دیدگاه‌ها و بیانات مقام معظم رهبری را در مورد این فریضه دینی مرور می‌کنیم.

*بزرگ‌ترین معروف


مقام معظم رهبری در تاریخ 15 شهریور 1380 در دیدار با اعضای مجلس خبرگان بیان کردند؛ بزرگ‌ترین نعمت خدا وجود این نظام است و بزرگ‌ترین معروف، دفاع از این نظام است. این بزرگ‌ترین کاری است که باید انجام شود. عده‌ای برای مقابله با این نظام کمر بسته‌اند چه از راه نظریه‌پردازی و چه از راه تبلیغات سیاسی و موذی گری‌های گوناگون در نظام خدشه وارد می‌کنند. مسئله آن‌ها انتقاد به نظام یا مسئولان نظام نیست، از نظر آن‌ها انتقاد وسیله‌ای است برای نابود کردن خود نظام است. 

*بالا‌ترین تخلف 


تخلف‌ها یک اندازه و یک نوع نیست، بالا‌ترین تخلف‌ها آن تخلف‌ها و جرایمی است که پایه‌های نظام را سست کند. نومید کردن مردم، نومید کردن دلهای امیدوار، کج نشان دادن راه راست، گمراه کردن انسان‌های مومن و با اخلاص، سوء استفاده کردن از اوضاع و احوال گوناگون در جامعه اسلامی، کمک کردن به دشمن، مخالفت کردن با احکام اسلامی و تلاش برای به فساد کشاندن نسل مومن.

[ جمعه 93/9/28 ] [ 8:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تلاش غیرمنتظره جریان فتنه برای تضعیف موضع دولت در مذاکرات/ ظریف موضع می‌گیرد؟
در حالی که دولت در میانه دور جدید مذاکرات با گروه 1+5 قرار دارد، جریان اصلاح طلب تلاش عجیب و غیرمنتظره ای را برای تضعیف موضع دولت در مذاکرات آغاز کرده است.

به گزارش جهان به نقل از ایران هسته ای، روز چهاشنبه 26 آذر 1393 (17 دسامبر 2014) چند تن از چهره های نزدیک به طیف های تندروی جریان های اصلاحات و فتنه با حضور در نشستی در دانشگاه تهران به طرزی کم سابقه دستاوردهای هسته ای کشور را زیر سوال برده و آنها را بی ارزش خواندند.

در این نشست که ظاهرا از سوی انجمن اسلامی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران (نزدیک به حزب غیر قانونی مشارکت) برگزار شده افرادی نظیر احمد شیرزاد، صادق زیباکلام و داوود هرمیداس باوند، سخنانی مطرح کرده اند که نظیر آن را صرفا در ادبیات مقام ها و کارشناسان اسراییلی درباره برنامه هسته ای ایران می توان دید.

به عنوان نمونه، احمد شیرزاد در این نشست گفته است: «کشور ما منابع اورانیوم ناچیزی دارد،20هزار مگاوات برقی که مدعی تولید آن هستیم چیزی جز وابستگی مطلق ما به روسیه ندارد. سؤال ما اینست که اگر ما بجای 10هزار سانتریفیوژ،یک عدد داشته باشیم چه فرقی می کند»؟! ادامه مطلب...
[ جمعه 93/9/28 ] [ 8:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از مراجع تقلید شیعیان در پاسخ به سئوالی نظر خود را پیرامون برگزاری آیین شب یلدای امسال بیان کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، متن سئوال و پاسخ آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی بدین شرح است:

سوال: برگزای آیین شب یلدای امسال (سال 1393 ه . ش) که مواجه با دهه آخر صفر و شام رحلت پیامبر و شهادت امام حسن (علیهما السلام) است از نظر شرعی چه حکمی دارد؟

پاسخ آیت الله مکارم:

سنت خوب صله رحم که همراه با کار خلاف شرعی نباشد از نظر اسلام مورد تایید است و در این ایام عزا، از برگزاری مجالس شاد، خودداری شود.

[ جمعه 93/9/28 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آجرک الله یا بقیة الله یا صاحب العصر و الزمان! اربعین شهادت جدتان امام حسین علیه السلام گذشت و ایام سوگواری رحلت رسول خدا ؛جد بزرگوارتان حضرت ختمی مرتبت محمد صلی الله علیه و آله و سلم هست. بمناسب روز جمعه شعر زیر را تقدیم مولایمان حضرت بقیة الله می کنیم.
این جمعه نیز سینه زنت گریه می کند
از غصه ی نیامدنت گریه می کند
دارد زمین کرب و بلا از فراق تو
در پیش جد بی کفنت گریه می کند
ناحیه ی مقدسه هم سالیان سال
با هر عبارت سخنت گریه می کند
آن شب به زیر قبه که دیدم یکی بلند
بر جد پاره پاره تنت گریه می کند
گفتم : حسین جان به گمانم که مادرت
دارد برای پیرهنت گریه می کند
بر روی خاک ماندنت ، اینجا ابوتراب
تا نیزه رفتنت حسنت گریه می کند
آقا اگر غلط نکنم بوریا هنوز
بر حالت کفن شدنت گریه می کند
آخر چه آمده به سرت که به حال تو
در قتلگاهِ خون ، بدنت گریه می کند .. نوکر نوشت :
چندین هزار سال تو خون گریه می کنی
از داغ زینب و أسرا أیها العزیز
امشب در این حسینیه داریم شور و شین
گوئیم زیر لب همه، لبیک یا حسین

[ جمعه 93/9/28 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عکس/


[ جمعه 93/9/28 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه گاردین انگلیس از مذاکرات ناموفق مقامات آمریکایی با گروه داعش برای نجات جان گروگان آمریکایی که اخیرا توسط داعش سر بریده شد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روزنامه گاردین از مذاکرات پنهانی مقامات آمریکایی با رهبران داعش برای آزادی «پیتر کسیگ» گروگان این کشور که اخیرا توسط داعش سربریده شد خبر داد.

گاردین در این باره نوشت؛ مذاکرات مقامات ضدتروریسم آمریکا با رهبران داعش با هدف آزادی پیتر کسیگ اواسط اکتبر آغاز شده و به مدت چند هفته به درازا کشیده است.

براساس این گزارش، از این مذاکرات پلیس فدرال آمریکا نیز مطلع بوده است. 

مقامات آمریکایی هنوز درباره این گزارش واکنشی نشان نداه اند.

گروه تروریستی داعش در ماه نوامبر سال جاری پیتر کسیگ 26 ساله را اعدام کرد و سر او را از بدنش جدا کرد. 

[ جمعه 93/9/28 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت‌الله مجتهد شبستری به تشریح جزئیات مخالفت رهبر معظم انقلاب با دبیرکلی‌اش در جامعه روحانیت مبارز پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس،‌ به تشریح جزئیات مخالفت مقام معظم رهبری برای دبیرکلی خود در جامعه روحانیت مبارز پرداخت که متن کامل این گفت‌و‌گو در ادامه می‌آید:

فارس: با توجه به اینکه گفته شد شما یکی از گزینه‌های دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز بودید که به دلیل مخالفت مقام معظم رهبری برای آمدن به تهران و تاکید ایشان بر ماندن حضرتعالی در تبریز، این سمت را نپذیرفته‌اید، درباره جزئیات این فرمایش مقام معظم رهبری توضیح دهید.

آیت‌الله مجتهد شبستری: بنده خودم در این زمینه با مقام معظم رهبری صحبت نداشتم و سابق‌ها بوده است چراکه من به صورت موقت به تبریز رفته بودم، زمانی که به تهران منتقل شدم فعالیت‌های گسترده‌ای داشتم، از جمله اینکه 4 دوره در مجلس شورای اسلامی بوده و مدتی سرپرست روحانیت جنوب غرب تهران بوده‌ام که حدود 400 روحانی در آن منطقه حضور دارند و آنجا تدریس داشتم ولی مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه این است که به تبریز بروید، ما هم شرط کردیم که سه ماهه برویم اما الان 19 سال است که حضورم در تبریز ادامه داشته است.  ادامه مطلب...
[ جمعه 93/9/28 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زیر سؤال بردن توانمندی هسته‌ای؛ پایمال کردن خون شهریاری‌ها/ اظهاراتی که «جاده صاف کن» اهداف آمریکاست

چهره‌های مختلف سیاسی به اظهارت چند چهره اصلاح‌طلب مبنی بر عدم فایده فناوری هسته‌ای برای کشورمان واکنش نشان دادند.

خبرگزاری فارس: زیر سؤال بردن توانمندی هسته‌ای؛ پایمال کردن خون شهریاری‌ها/ اظهاراتی که «جاده صاف کن» اهداف آمریکاست

 

گروه سیاسی خبرگزاری فارس،- چهارشنبه گذشته تالار فردوسی دانشکده ادبیات و زبان فارسی دانشگاه تهران میزبان میزگردی برای بررسی 10 سال مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 با عنوان «درباره یک توافق بود» بود.

در این همایش که احمد شیرزاد نماینده اصلاح طلب مجلس ششم، صادق زیباکلام استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و داوود هرمیداس باوند کارشناس مسائل بین المللی در آن حضور داشتند و به میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده ادبیات و زبان فارسی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهاراتی عجیب درباره برنامه هسته ای کشورمان از سوی این عناصر اصلاح طلب مطرح شد.

احمد شیرزاد در بخشی در اظهارات خود در این میزگرد با بیان اینکه از این چاه (صنعت هسته‌ای) آبی در نمی‌آید، مگر اینکه برای برخی افراد نانی درآید، گفت: از سال 82 تاکنون دریغ از یک لیوان آب برای کشور. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/9/28 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 237
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401451