NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ارائه تحلیلی از آثار سؤ افراط در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، گفت: دولت یازدهم، در حالی که مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب است و در عین حال به دلیل تدیّنی که دارد، نمی‌تواند عمق مشکلات به ارث برده را به مردم گزارش کند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 ، هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای شورای راهبردی جبهه متحد اعتدال‌گرایان ایران اسلامی که چندی پیش انجام شد در بیان اینکه دولت یازدهم مظلوم ترین دولت پس از انقلاب است، تاکید کرد: کسانی که بدترین اوضاع را به عنوان ارث برای دولت برجای گذاشته‌اند و آنها که در مقابل فسادهای سابق سکوت و حتی گاه حمایت کرده‌اند، امروز انتظار دارند که مردم فریب شعارهای افراطی آنها را بخورند و با آگاهی به تجاهل کشانده شوند.

هاشمی رفسنجانی شیوه ارائه گزارش دولت به مردم و بیان مفاسدی که صدای همه را بلند کرده، برخاسته از همان شعار اعتدال خواند و گفت: فقط گاهی قطعاتی از کوه یخ غرق در دریای فسادها گفته می‌شود و برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان، از بیان همه مسایل پرهیز می‌شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه سخنان خویش با ارائه تحلیلی از آثار سؤ افراط در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، گفت: دولت یازدهم، در حالی که مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب است و در عین حال به دلیل تدیّنی که دارد، نمی‌تواند عمق مشکلات به ارث برده را به مردم گزارش کند.

ایشان افزود: کسانی که بدترین اوضاع را به عنوان ارث برای دولت برجای گذاشته‌اند و آنها که در مقابل فسادهای سابق سکوت و حتی گاه حمایت کرده‌اند، امروز انتظار دارند که مردم فریب شعارهای افراطی آنها را بخورند و با آگاهی به تجاهل کشانده شوند.


[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مؤمنان پیش از فتح؛ از عمار تا طلحه و زبیر/ تلخی زبان برای مؤمنان و مماشات با "سرمایه‌های اسرائیل"
 
نگاهی گذرا به تاریخ اسلام و بررسی جایگاه افرادی نظیر «عمار یاسر»، «طلحه» و «زبیر» به خوبی نشان می‌دهد که ایمان آوردن پیش از فتح، دلیل موجهی برای عاقبت بخیری و استقامت در مسیر دینداری نبوده و نخواهد بود.
مؤمنان پیش از فتح؛ از عمار تا طلحه و زبیر/ تلخی زبان برای مؤمنان و مماشات با
گروه سیاست جهان نیوز - سعید ساداتی: حجت الاسلام سید حسن خمینی نوه گرانقدر امام راحل(ره) که به منظور شرکت در سومین یادمان رحلت عالم مجاهد، آیت‌الله حاج شیخ محمد‌ هاشمیان به رفسنجان سفر کرده بود، در جمع فعالان سیاسی استان کرمان اظهاراتی را مطرح کرد که اگرچه بخشی از این سخنان مورد تایید چهره‌های انقلابی است اما در چند بخش نیاز است تا نکاتی در این زمینه یادآوری گردد.

ایشان در بخش ابتدایی اظهاراتش می‌گوید: «در فرهنگ اسلام تقوا و سابقه ایمان معیار تمایز میان افراد شناخته می‌شود؛ چنان که در قرآن نیز کسانی که قبل و بعد از فتح ایمان آورده‌اند یکسان تلقی نشده‌اند.»

اینکه به گفته نوه امام راحل و با استناد به قرآن کریم «کسانی که قبل و بعد از فتح ایمان آورده‌اند یکسان تلقی نشده‌اند» شکی نیست اما سؤالی که در این بین به وجود می‌آید این است که براستی صرف ایمان آوردن قبل از فتح می‌تواند معیار حرکت صحیح در مسیر حق و رستگاری باشد؟ به عبارت دیگر همه افرادی که قبل از فتح ایمان آورده و جزء صحابه پیامبر محسوب می‌شدند، عاقبت به خیر شدند؟! ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 10:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 9:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 9:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه ایران در ستون «دیگه چه خبر؟» صفحه سیاسی این روزنامه به بارتاب بیانیه اعتراض‌آمیز دفتر هاشمی‌رفسنجانی نسبت به مصاحبه آیت الله سید محمد خامنه‌ای پرداخته است؛ گروه سیاسی این روزنامه نوشت «دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتشار بیانیه‌ای به مسائل مطرح شده در مصاحبه حجت‌الاسلام سید محمد خامنه‌ای با نشریه «رمز عبور» واکنش نشان داد. در این بیانیه که عصر روز گذشته با تیتر«این تذهبون؟!» منتشر شد، با انتقاد از « متوسل شدن به نشریه‌ای وابسته به جریان انحرافی» و طرح مسائل خارج از واقعیت در این مصاحبه آمده است: آقای سید محمد خامنه‌ای، احتمالاً در روز رحلت امام و انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران، نبودند وگرنه همگان می‌دانند که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چه نقشی در آن مقطع برای تعیین رهبری داشته‌اند که ادعا می‌کند: «ریاست جمهوری هاشمی مقدمه‌ای برای هماهنگ‌سازی امور و زمینه‌سازی برای ایجاد پایگاه قدرت و خیز به سمت آرزوی دیرینه پس از فوت امام بود، ولی قدری دیر شده بود و با حکمت و عنایت الهی و با تصمیم و رأی ناگهانی و تقریباً بی‌مقدمه مجلس خبرگان، [آیت‌الله] خامنه‌ای انتخاب شدند و کار از کار گذشت. در ادامه این بیانیه آمده است:«امروز دیگر حتی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در ایران می‌دانند که ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی پس از انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی بود.»در پایان این جوابیه آمده است: کلام آخر اینکه چرا کسانی که در جریان تصمیمات انقلاب، دفاع مقدس، توطئه‌های ریز و درشت ضد انقلابیون و منافقین در این کشور هستند، در این‌گونه موارد که بدیهیات انقلاب تحریف و تخریب می‌شود، سکوت کرده و برای دفاع از نظام اسلامی، داستان‌سرایی‌های تخیلی گروهی بغض‌آلود را پاسخ نداده و تماشاچی شده‌اند؟!»


[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 9:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حاشیه برهم زدن برنامه بسیج دانشگاه تهران

برنامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با جنجال آفرینی برخی افراد به حاشیه کشیده شد.

به گزارش پایگاه 598 ، سایت خبرنامه دانشجویان نوشت: روز گذشته حسین شریعتمداری به دانشگاه تهران رفت تا در برنامه ای که بسیج دانشجویی تدارک دیده بود، سخنرانی کند، اما این برنامه با جنجال آفرینی تعداد معدودی به حاشیه کشیده شد.

به گفته دانشجویان حاضر در این جلسه انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به صورت سازماندهی شده در این جلسه حضور داشتند و تلاش کردند تا این برنامه را بهم بزنند.

یک تشکل دانشجویی در دانشگاه تهران پیرامون وقایع دیروز نشریه ای با تیتر «چند می گیری برنامه بهم بزنی؟!» منتشر کرده است. اشاره این نشریه به فرافکنی های انجمن تهران در برنامه های مختلف است که در ادوار این انجمن نیز به خصوص در فتنه 88 سابقه داشته است.

در ذیل تصاویری از اغتشاش آفرینی اعضای انجمن تهران در برنامه دیروز مشاهده می کنید.

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 9:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دستیار ویژه رئیس جمهور با تجلیل از هاشمی رفسنجانی و با انتقاد از عملکرد دولت گذشته، گفت: احمدی نژاد چوب حراج بر سرمایه های مدیریت کشور زد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت استانی «دیارباران»، حجت الاسلام علی یونسی در دستیار در همایش ملی بازشناسی نهضت جنگل در دانشگاه گیلان با تاکید بر نقش مهم نهضت جنگل در براندازی نظام سلطه و قطع ریشه استعمار در ایران، میرزاکوچک خان را به عنوان یکی از سرداران تاریخ ایران زمین با نشان ملی تنها مختص به گیلان ندانست و این شهید از سلسله  شهدای روحانیت را فرزند ایران و نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

وی میرزاکوچک خان را ثروت عظیم معنوی ملت ایران نامید و تصریح کرد: تاریخ ایران زمین سرشار از بزرگانی همچون سردار جنگل، ستارخان، باقرخان و رییس علی دلواری است و این سرداران شخصیت بومی ندارند بلکه نشان افتخار ملی را بر سینه دارند.

افرادی دنبال زیر سئوال بردن شخصیت میرزاکوچک خان هستند

دستیار ویژه رییس جمهور تمدن اسلامی را شالوده ایرانیان با مشعل فروزان هدایت دانست و اضافه کرد: فرهنگ ایران در دنیا و منطقه منشاء اثر بوده است و فکر و نبوغ و اندیشه ایرانی در جهان بسیار تاثیرگذار است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 9:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تلاش گسترده‌ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که یک سر آن در خارج و سر دیگر آن دست کسانی است که مستقیم و غیرمستقیم در فتنه 88 دست داشتند و این پیوند مجددا برقرار شده است.

به گزارش فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه کنگره دانشجویی شهدای استان تهران در پاسخ به سوالی درباره آینده مذاکرات هسته‌ای گفت: اینکه انتظار آثار مثبت قابل توجهی از مذاکرات داشته باشیم، با ابهام مواجه است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا بهترین مذاکرات را در چارچوب مصالح نظام داشته باشیم، افزود: نباید امید زیادی به یک سرانجام مطلوب نسبت به مذاکرات داشت.
 
جزایری افزود: کسانی که در برابر ما قرار گرفته‌اند مایل نیستند که امورات ما بر اساس عدالت و بر اساس حقوق قانونی و بین‌المللی که ما از آن برخورداریم حل و فصل شود.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آنان تلاش می‌کنند جلوی منابع قدرت ما از جمله مسائل اقتصادی را بگیرند و یا آن را با مانع مواجه کنند.
 
جزایری همچنین درپاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات خصمانه علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: تلاش گسترده ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که یک سر آن در خارج با حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و سر دیگر آن دست کسانی است که مستقیم و غیرمستقیم در فتنه 88 دست داشتند و این پیوند مجددا برقرار شده و تلاش می‌کنند به این وسیله نظام را با چالش مواجه کنند.

[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 8:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 8:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

"آقای کروبی می‌گفت: من دفعه قبل 4 میلیون و نیم رأی آوردم و این بار 350 هزار، پس یقیناً تقلب شده. ما گفتیم: مردم رأی ندادند، این که اسمش تقلب نیست! گفت: نه! تقلب شد. تنها دلیل موسوی این بود: اگر اعتراض نکنم 13میلیون از من عبور می‌کند.

به گزارش  تسنیم، پس از اعتراض برخی از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گروه 6نفره‌ای را برای رسیدگی به اعتراض کاندیدای معترض انتخابات ریاست جمهوری را در نظر گرفت تا این گروه برای رسیدگی به شکایات بتوانند مستنداتی را تهیه کنند. این گروه 6نفره را کاظم جلالی، الیاس نادران، علیرضا زاکانی، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، حمیدرضا کاتوزیان و علی عباسپور تهرانی تشکیل می‌دادند. این گروه فعالیت خود را دقیقاً با شروع ناآرامی‌ها در کشور آغاز کرد و با کاندیدای معترض انتخابات و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جلساتی را تشکیل دادند.
 
بر این اساس سراغ علیرضا زاکانی یکی از اعضای کمیته 6نفره مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به اعتراض کاندیدای معترض بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 رفتیم. در مورد دیدارهای این کمیته با میرحسین موسوی، مهدی کروبی، محسن رضایی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرسیدیم که وی نیز اطلاعات مهمی از جلسات‌شان گفت. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 8:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 589
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405295