NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مدعیان آزادی بیان، بار دیگر موضع خود درباره آزادی بیان را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری دانشجو نوشت: با گذشت دو روز از برگزاری سخنرانی «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان در دانشگاه تهران،‌ همچنان طیف‌های موسوم به اصلاح‌طلب و حامیان فتنه،‌ در حال حمله به وی هستند؛‌ بدون آنکه درباره سخنان مستدل وی و رفتارهای شرم‌آور حامیان خود در هنگام برگزاری این سخنرانی،‌ کلامی بر زبان بیاورند!

تصویر زیر نمادی از حرکت ناشایست طیف حامی فتنه می‌باشد که با پرتاب یک لنگه کفش به سوی «حسین شریعتمداری» قصد برهم زدن این مراسم را داشتند تا سند دیگری باشد بر اثبات حمایت بی‌چون‌ و چرای این طیف از آزادی بیان!

 

متأسفانه طیف رسانه‌های حامی دولت نیز تاکنون رفتار نابه‌هنجار حامیان فتنه در دانشگاه تهران را محکوم نکرده و به‌جای آن،‌ نوک تیز انتقادات خود را به‌سوی «حسین شریعتمداری» گرفته‌اند تا شاید با این روش بتوانند اصل سخنان مستدل وی درباره خیانت‌های سران فتنه ارا به حاشیه ببرند.

آنچه مسلم است،‌ پاسخ سخنان منطقی و مستدل،‌ هر چه باشد، دست،‌ کف؛‌ جیغ، هوچی‌گری، اغتشاش و البته لنگه کفش نیست و هر مخلوقی که در برابر مدارک غیرقابل انکار،‌ دست به چنین اقداماتی بزند، بیم خود از شنیدن حقیقت را به نمایش گذاشته است.


[ چهارشنبه 93/9/26 ] [ 8:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 93/9/25 ] [ 11:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روز گذشته حسین شریعتمداری به دانشگاه تهران رفت تا در برنامه ای که بسیج دانشجویی تدارک دیده بود، سخنرانی کند اما یک جماعت متخصص در عربده کشی مانع از نظم و ادب در یک مراسم دانشجویی شدند که نشان برای خود قائل بودند نه محلی که این مراسم در آن برگزار می شود.

به گزارش بی‌باک، مراسم روز گذشته حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در دانشگاه تهران با حواشی زیادی همراه بود که بسیار و بسیار طبیعی بود زیرا که این جماعت عربده‌کش مزدبگیر اساسا برای تحصیل علم به داشنگاه نرفته اند بلکه تخصص آنها در برهم زنی مراسم، عربده کشی و شانتاژ و هیاهو می باشد.

این جماعت که همسلکانشان در اصفهان یک دانشجو را زیر باد کتک گرفتند و در فتنه 88 تا توانستند دانشگاه را از مسیر اصلی خود خارج کردند حالا هم نباید اجازه بدهند یک سخنرانی وزین و علمی و مستند در دانشگاه تهران برگزار شود.

البته آقای شریعتمداری هم مقصر است که همینطوری به دانشگاه تهران می رود او هم باید همچون دکتر روحانی کلی از حامیان خودش را گلچین کند و در یک سالن بنشاند و به بهانه مراسم دانشجویی برایش سوت و کف بزنند و حتی یک نفر هم مراسم را بهم زند و یا فضای داشنگاه را امنیتی کند!

به گفته دانشجویان حاضر در این جلسه انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به صورت سازماندهی شده در این جلسه حضور داشتند و تلاش کردند تا این برنامه را بهم بزنند.

یک تشکل دانشجویی در دانشگاه تهران پیرامون وقایع دیروز نشریه ای با تیتر «چند می گیری برنامه بهم بزنی؟!» منتشر کرده است. اشاره این نشریه به فرافکنی های انجمن تهران در برنامه های مختلف است که در ادوار این انجمن نیز به خصوص در فتنه 88 سابقه داشته است.

در ذیل تصاویری از اغتشاش آفرینی اعضای انجمن تهران در برنامه دیروز مشاهده می کنید.

 

دانلود فیلم

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/25 ] [ 11:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

غذا خوردن در جوامع مدرن برابر است با 3  وعده غذای کامل در روز همراه با تنقلات که این امر از نظر محققان کاری غیر طبیعی محسوب می‌شود؛ محققان پس از مطالعه‌ای که به تازگی داشتند به این نتیجه رسیدند که این روش غذا خوردن ریتم بدن را به هم می‌ریزد و به بیماری منجر می‌شود.

محققان در رابطه با رژیم غذایی و سلامت بدن مطالعات بسیاری را مورد بررسی قرار دادند و در مورد اثرات محدود کردن کالری در مقاله‌ای که درمجله آمریکایی PNAS منتشر شد به پزشکان توصیه کردند بیماران خود را به روزه گرفتن متناوب تشویق کنند؛ برای مثال داشتن یک رژیم غذایی طبیعی به مدت 5 روز و مصرف کمتر از 500 کالری طی دو روز می‌تواند سلامت آنها را تضمین کند.

محققان با مطالعه بیش از 80 مقاله علمی انجام شده زیست شناسی، علوم اعصاب و سرطان شناسی مربوط با زمان وعده‌های غذایی، مقدار مصرف و سلامت انسان به نتایج ذکر شده رسیده‌اند.

آنها در مقاله‌ای که منتشر کردند نوشته‌اند: روزه گرفتن باعث می‌شود سلول‌ها مرمت و بازسازی شوند، روند پیری معکوس شود، چربی‌ها کم شوند، مانع به وجود آمدن تومورها می‌شود، سلول‌های عصبی از آسیب‌های ناشی از بیماری عصبی مانند آلزایمر و پارکینسون محافظت می‌شوند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/25 ] [ 11:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ضرغامی در دانشگاه تهران:

 بگذارید عده‌ای، شما را «تازه به دوران رسیده» بخوانند/ ناطق بعد از فتنه می‌ترسید در مراسم‌ها شرکت کند/ توصیه رهبرانقلاب به ضرغامی در ایام فتنه چه بود؟

عضو شورای عالی فضای مجازی به موضوع «تازه به دوران رسیده» خواندن دانشجویان اشاره کرد و گفت: ممکنست شما جوانان انقلابی را «تازه به دوران رسیده» بخوانند ولی هر چه که هست، در انقلاب جز تکریم و احترام نبوده است.

به گزارش خبرنگار  دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، عزت الله ضرغامی در سومین همایش دانشگاه سدی در برابر فتنه که عصر امروز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در تالار شیخ انصاری این دانشگاه برگزار شد، گفت: زحمات و تلاش های که دانشجویان بسیجی انجام می دهند و کارهای انقلابی و فعالیت های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی دانشجویان بسیجی در کنار درس خواندن به آن می پردازند بسیار ارزشمند است و بدانید که خداوند شما را برای این کار انتخاب و موفق گردانیده است.

 وی به بیان خاطره ای از امام راحل پرداخت و گفت: ما از امام راحل این سئوال را پرسیدیم که فعالیت سیاسی کنار درس خواندن برای دانشجویان کمی سخت است و اولویت با کدام یک از این دو کار می باشد، ایشان گفتند: این فعالیت های سیاسی اگر هم تاثیری روی درس و فعالیت های علمی شما بگذارد، اشکالی ندارد چرا که شما به عنوان دانشجویان مسلمان پیشرو باید دانشگاه را برای آیندگان بسازید و هم الگو برای مردم باشید. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/25 ] [ 11:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ایرنا: معاون برنامه ریزی و هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت، نرخ تجدید نسل یا دختر زایی در کشور به شدت کاهش یافته و از سه درصد به 78 صدم درصد در سال رسیده است. «محمد اسحاقی» روز دوشنبه در همایش رویکردهای جدید جمعیتی افزود: اکنون هم نرخ رشد جمعیت کشور پایین است، هم نرخ باروری و هم دخترزایی کاهش یافته که این موضوع از چالش های مهم جمعیتی به شمار می رود. وی ادامه داد: هر چند نرخ باروری کل در اکثر کشورهای دنیا پایین آمده، اما شتاب این کاهش در ایران سریع تر است، بگونه ای که ایران دومین کشور اسلامی است که پایین ترین نرخ باروری را بعد از کشور آلبانی بین سال های 2005 تا 2011 دارا است. اسحاقی گفت: براساس پیش بینی سال 2012 سازمان ملل که البته یک نوع بازنگری بر پیش بینی های این سازمان در سال 2010 است، ایران در سال 1480 در صورت رشد باروری پایین، 55 میلیون و در صورت رشد باروری بالا حداکثر 150 میلیون جمعیت خواهد داشت.


[ سه شنبه 93/9/25 ] [ 11:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گفتند 100 روزه فقط 100 روزه مشکلات اقتصادی مردم را حل می کنند اما بعد از 100 روز فقط آمدند و گفتند نه بابا کار خیلی خرابتر از آن است که ما فکرشو می کردیم شما مردم نمی دانید چه خرابه‌ای را ما تحویل گرفته ایم! خرابه ای که چند میلیون مسکن مهر جدید در آن ساخته شده بود و دولت بعدی از زیر فشار سنگینی رهایی یافته بود، خرابه که تمامی جاده های کشور سروسمانان پیدا کرده بودند و راه سازی به بالاترین حد خود رسیده بود حتی مسیر کاشان تا کرمان و زادگاه آقای هاشمی هم کاملا بصورت آزادراه ساخته شده بود و دیگری در این مسیر پرترافیک شاهد تصادفهای وحشتانک آنچنانی نخواهیم بود، خرابه ای که حتی شهر یزد و زادگاه آقای خاتمی دیگر از خیابانهای غیرهم سطح و ... برخودار شده بود و آن ترافیک و بی ثباتی همیشگی را دیگر شاهد نبودیم و به برکت شوم(!) دولت قبلی بسیاری از زیرساختهای کشور دیگر مشکل ندارد و چرخ هسته ای و پیشرفت علم و دانش و ساخت و ساز در کشور حسابی می چرخید و این یعنی همان خرابه مدنظر آقای هاشمی و بعضی دولتمردان از آن سخن می گویند.

حال که رئیس جمهور قبل با بیش از 11 میلیون رای بیشتر مردم  مورد بی مهری سران فتنه و برخی آقایان دائما طفره رو امروز قرار گرفت اما تحمل کرد و اکنون مردم دلشان حسابی برای خدمات دولت قبل تنگ شده است و لب به اعتراض نمی گشایند اما عده ای بعد از فحاشی های مکرر به دولت قبل و طفره رفتن از ناتوانی خود، آنقدر چشم و عقل مردم را کور تصور می کنند که بعد از این همه بی انصافی در قبال نیروهای خدوم انقلاب، اکنون از مظلوم ترین دولت تاریخ پس از انقلاب صدالبته از دیدگاه خود سخن به میان آورند! ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/25 ] [ 11:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شیوه ارائه گزارش دولت به مردم و بیان مفاسدی که صدای همه را بلند کرده، برخاسته از همان شعار اعتدال دانست و گفت: مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب، دولت یازدهم است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس - هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای شورای راهبردی جبهه متحد اعتدال‌گرایان ایران اسلامی، اعتدال را یک شیوه قرآنی، روایات اسلامی و ضرورت عقلی در همه ابعاد زندگی انسان‌ها، دانست و گفت: مقبولیت این اصطلاح تا آنجاست که حتی افراطیون هم برای جلب حمایت مردم و ترمیم جایگاه خود در جامعه، دم از اعتدال می‌زنند که البته عمل به اعتدال لوازمی دارد که اولین آن اعتقاد و اعتماد به نقش مردم در جامعه اسلامی است که «امت وسط» هستند.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان آیاتی از قرآن کریم و ارائه تحلیل‌های تفسیری و انطباق آن با احادیث و سیره نبوی و ائمه معصوم (ع)، گفت: اصطلاح «اهدنا الصراط المستقیم» که مسلمانان در هر شبانه‌روز با ایمان قلبی بر زبان می‌آورند، تقاضای توفیق برای حرکت در مسیر اعتدال، به عنوان خط مستقیم رسیدن انسان به خداوند است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/9/25 ] [ 11:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حصر سران فتنه به خاطر این بود که قصد داشتند مدل «تکفیری‌ها درسوریه» را اینجا پیاده کنند/ آدرس یک مفسد اقتصادی را بدهید که در کنار اصلاحاتی‌ها نبوده باشد/ «عالیجناب سرخ پوش»تان گفت باید در شیپور تقلب بدمیم

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: با «زنده باد» نمی شود مرده را زنده کرد و حصر دو تن از سران فتنه به خاطر این بود که قصد داشتند طرح تکفیری در سوریه را اینجا پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در همایش بزرگ 1811 روز مطالبه که عصر امروز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در سالن شیخ انصاری دانشکده حقوق این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: برخی از اسنادی که می خواستم امروز به آنها اشاره کنم و نشان می داد که سران فتنه دست به وطن فروشی زده اند کاملا هم اکنون مشهود است.

وی افزود: بخشی از این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم که به من پیغام داد اجازه نمی دهیم این اسناد منتشر شود و شما یک نمونه از آن اسناد هستید. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/25 ] [ 10:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روز پر افتخار دانشگاه تهران در آستانه سالروز حماسه 9 دی؛

 از توهین‌‌های دانشجویان افراطی تا پاسخ دلسوزانه و دندان‌شکن حسین شریعتمداری +تصاویر

همایش بزرگ «1811 روز مطالبه» عصر امروز با حضور پرشور دانشجویان و سخنرانی حسین شریعتمداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، همایش «1811 روز مطالبه» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار و با استقبال پرشور دانشجویان مواجه شد. 

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/9/25 ] [ 10:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 248
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392588