NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
[ دوشنبه 93/9/24 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تغییر دولت موجب شد که هیئت رئیسه موسسه خیریه مولی الموحدین در یک اقدام عجیب و غیر منتظره بند 13 اساسنامه را تغییر داده و موسسه خیریه را موروثی کنند.
به گزارش جهان، سایت «راه دانا» نوشت:

طی هفته های گذشته، سخنان روحانی در همایش کشوری مبارزه با فساد بازتاب گسترده ای داشته است و پس از مرقومه رهبری برای این همایش، بسیاری به دنبال اثبات فساد در قسمت‌های مختلف سخنرانی های زیادی را انجام داده اند.

موسسه مولی الموحدین یک موسسه خیریه بود که با کمک های دولتی و جمعی از خیرین استان کرمان در این استان تشکیل شد. با پشتوانه حضور موسسین اولیه از جمله امام جمعه وقت و حسین مرعشی استاندار وقت استان کرمان شکل گرفت. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/9/24 ] [ 7:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ساعاتی پس از آغاز ماجرای گروگان‌گیری در استرالیا، اکنون نام یک «پناهنده سابقه‌دار» به عنوان مسئول ماجرا مطرح شده است که گفته می‌شود «ایرانی» است.
گروگانگیر استرالیا؛ پناهنده ایرانی، حامی داعش با پرچم النصره!
به گزارش جهان به نقل از فارس، رسانه‌های استرالیایی بامداد دوشنبه (به وقت تهران) از وقوع گروگان‌گیری در شهر «سیدنی» این کشور خبر دادند. این خبر بسرعت در رسانه‌های مختلف بین‌المللی منتشر شد.

شبکه 7 تلویزیون استرالیا گزارش داد که مهاجمان با ورود به یک کافه واقع در منطقه «مارتین پلیس» (Martin Place) سیدنی، حاضران در این مکان را به گروگان گرفتند.

حدود 15 ساعت بعد از آغاز ماجرا، یک منبع در وزارت دادگستری استرالیا از کشف هویت فرد گروگان‌گیر خبر داد اما اعلام کرد که نام و ملیت وی منتشر نخواهد شد اما بلافاصله خبرگزاری رویترز سپس دیگر رسانه‌های غربی مانند «آسوشیتدپرس»، به نقل از پلیس استرالیا اعلام کرد که فرد مسلح، «شیخی سابقه‌دار» است که ملیت ایرانی دارد و نام او «هارون مونس» است.

نکته جالب توجه در این مسئله، انتشار یکباره و سریع حجم بالای از اطلاعات شخصی، خانوادگی و عکس‌های متعلق به این فرد است.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000396/nf00396436-1.jpg

اما «شیخ هارون» یا «شیخ سابقه‌دار» کیست؟

وبسایت «ویکی‌پدیا» در توضیح هویت این فرد آورده است که شیخ هارون «محمد حسن منطقی (بروجردی)، روحانی متولد ایران (بروجرد1343) است که به استرالیا مهاجرت کرده و در شهر سیدنی زندگی می کند». ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/9/24 ] [ 7:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طرح‌های توسعه مسجدالحرام که آل سعود در مکه مکرمه در پیش گرفته است، با تخریب همه آثار و مکان‌های قدیمی با قوت ادامه دارد.
[ دوشنبه 93/9/24 ] [ 7:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بازگشت زائرین اربعین حسینی از مرز چزابه


[ دوشنبه 93/9/24 ] [ 7:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک هنرمند کره‌ای، مجسمه‌هایی از کاغذ ساخته است که از یک زاویه به شکل نامرئی دیده می‌شود.


به گزارش گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، این مجسمه‌های کاغذی توسط «هویوون شین» هنرمنده کره‌ای ساخته شده است.

تمام مجسمه‌های این هنرمند در زوایای مختلف به شکلی متفاوت به نظر می‌رسند و در یک زاویه به نظر می‌رسد مجسمه نامرئی شده است.

 


[ دوشنبه 93/9/24 ] [ 7:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شریعتمداری در دانشگاه تهران:
تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند/ انتشار اسناد سران فتنه در قالب کتاب/ اگر تقلب شد چرا خاتمی رأی داد

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه بزودی اسناد سران فتنه در قالب یک کتاب منتشر می‌شود، گفت: اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند، به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان بایستی چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدید.

خبرگزاری فارس: تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند/ انتشار اسناد سران فتنه در قالب کتاب/ اگر تقلب شد چرا خاتمی رأی داد
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری در همایش 1811 روز مطالبه، یادمان خروش انقلابی علیه فتنه‌گران» در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه پیوند خاتمی با پدر جد voa یعنی جورج سوروس است،‌گفت: از من شکایت کرده که چرا گفتی با سوروس دیدار کردم، من دنبال تشکیل دادگاه هستم ولی او طفره می‌رود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در سخنان خود گفت: اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد سران فتنه دست به وطن‌فروشی زدند. بخشی از این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم که در جواب گفت اجازه نمی‌دهیم این اسناد منتشر شود.

وی خطاب به دانشجویانی که با سرو صدا اجازه سخنرانی وی را نمی دهند، گفت: برای شما متاسفم چراکه فریب خوردید، به آنهایی که شما را فرستادند بگویید محال است بتوانید مانع افشای اسناد وطن فروشی تان بشوید. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/24 ] [ 7:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ دوشنبه 93/9/24 ] [ 7:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با وجود استقبال اغلب روزنامه‌ها از اجتماع 20 میلیونی اربعین حسینی(ع)، روزنامه‌های زنجیره‌ای و حامی فتنه این رویداد مهم را در صفحات اول خود حذف کردند تا ثابت کنند اصل مشکل جریان فتنه، اسلام و نهضت امام حسین علیه‌السلام است.
به گزارش پایگاه 598، کیهان نوشت: این برخورد عجیب نشریات زنجیره‌ای با یک رویداد مهم 20 میلیونی در حالی است که رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب نظیر صدای آمریکا، بی‌بی‌سی، رادیو فردا، دویچه وله، گویانیوز نیز در کنار دو سایت جرس و کلمه (وابسته به فتنه سبز) اقدام به سانسور راهپیمایی و پیاده‌روی عظیم اربعین از نجف اشرف تا کربلای معلا کرده بودند. 

این امپراتوری رسانه‌ای دروغ در نقطه مقابل کوچک‌ترین و کم‌اهمیت‌ترین اتفاقات چند نفره را تبدیل به عناوین اصلی خبری خود می‌کند.

دیروز البته اغلب روزنامه‌های داخلی در عناوین مهم خود، رویداد بزرگ راهپیمایی و اجتماع بزرگ اربعین را در تیتر و عکس‌های اصلی خود گنجانده بودند از جمله؛

- جوان: مشق 20 میلیونی آزادی قدس در کربلا ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/9/24 ] [ 6:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس جمهور با بیان اینکه مسکن مهر موجب تورم 40 درصدی شد، گفت: برای مسکن مهر، بانک مرکزی 45 هزار میلیارد پول چاپ کرد و در اختیار بانک مسکن قرار داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در پنجاه و چهارمین مجمع سالیانه بانک مرکزی که صبح امروز در سالن همایش‌های بانک مرکزی برگزار شد ضمن گرامیداشت روزهای متبرک و مقدس این هفته و هفته پیش رو، گفت: خوشحالم امروز 24 آذر یعنی درست یک سال و شش ماه بعد از گذشت 24 خرداد 1392 در خدمت شما هستم.

وی افزود: یک سال و نیم از حماسه ملی مردم می گذرد و خوشحالیم که امروز در مجمع بانک مرکزی گزارش 92 را استماع کردیم و تصمیمات لازم اتخاذ شد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/9/24 ] [ 6:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 622
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402410