NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصا یا به وسیله نماینده خود که کتبا معرفی شده باشد می‌توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 94.10.2 به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه اصل شناسنامه عکس دار 4 نسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و 12 قطعه عکس 6 در 4 ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

گفتنی است از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری آزمون اجتهاد گرفته خواهد شد که شورای نگهبان مسئولین احراز اجتهاد آنها را بر عهده دارد.


شخصیت‌های معروفی که امروز برای انتخابات ثبت نام کردند؟/  بانوی خلبان کاندیدای مجلس شد/ نماینده فوتبالی هم آمد +تصاویرهاشمی‌رفسنجانی در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرد  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ثبت‌نام انتخابات مجلس؛
همزمان با سومین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی، نام‌نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان نیز آغاز شد که با ثبت نام رئیس‌جمهور ادامه یافت و محمد نهاوندیان، حسام‌الدین آشنا و حسین فریدون، روحانی را همراهی می‌کردند.
به گزارش مشرق، پنجمین روز نام‌نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری همزمان با سومین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی پایان یافت.

آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس 

ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از ممانعت از سخنرانی منتقدین برجام در دانشگاه های قم:
رئیس این دانشگاه در اظهار نظری طی مصاحبه با رسانه ها از استثناء بودن دانشگاه از قانون ممنوعیت پخش تصاویر سران فتنه سخن گفت و جالب اینکه همان تشکل در نشریه خود عبور از خط قرمزهای مطبوعاتی را وجهه همت خود قرار داده و مسئولین نظارت بر نشریات این دانشگاه نیز واکنشی نسبت به آن نشان ندادند.
پایگاه 598/ از ابتدای سال تحصیلی جاری، دانشگاه صنعتی قم شاهد اتفاقاتی است که احتمال تبدیل شدن این دانشگاه به «باشگاه سیاسی» جریان خاص را بیشتر کرده است. در همان روزهای ابتدایی مهرماه که مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود توسط تشکل های این دانشگاه در حال برگزاری بود، یکی از تشکل های دانشجویی که ارتباطش با جریان فتنه مشخص است، به پشتوانه عکس یادگاری با ریاست دانشگاه در غرفه خودش اقدام به پخش کلیپ هایی از برخی از عناصر و سران فتنه سال 88 نمود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 7:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی اظهار داشت: آقای قالیباف نه در جلسه سیاسی حضور پیدا کرده و نه به هیچ ائتلاف و جریان سیاسی برای انتخابات مجلس پیوسته است و شایعات مطرح شده صرفا تلاش برخی دوستان برای ایجاد موج خبری به منظور تحقق وحدت حداکثری است که البته این تلاش قابل ستایش است اما بهتر است به جای اینهمه پشتکار برای ایجاد نمایش اتحاد به فکر اصلاح روندها و فرآیندهای اشتباه برای تحقق وحدت واقعی اصولگرایانه باشیم.
به گزارش عصر امروز، حسین قربان زاده در پاسخ به ادعای پیوستن دکتر قالیباف به ائتلاف اصول گرایان اظهار داشت: آقای قالیباف به دنبال وحدت واقعی اصولگرایان است نه نمایش وحدت! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 7:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون امنیتی وزیر کشور با تکذیب سخنان روز گذشته هاشمی رفسنجانی گفت: موضوع ورود برخی افراد برای بمب‌گذاری در سه نقطه کشور صحت ندارد.
به گزارش عصر امروز، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران به اظهارات روز گذشته هاشمی رفسنجانی در همایش «وحدت حوزه و دانشگاه» که دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام (ره) برگزار شده یود واکنش نشان داد و گفت: موضوع مطرح شده درباره ورود برخی افراد برای بمب گذاری در سه نقطه از کشور صحت ندارد.

 هاشمی رفسنجانی در این سخنان گفته بود: «چند روز پیش 3 نفر از شرق کشور وارد شدند و مأموریت داشتند که حرم امام رضا (ع)، قم و نمازجمعه را منفجر کنند، به آنها گفته بودند شما می‌روید روحانیون یا پاسداران را می‌کشید وقتی آمدند در نمازجمعه تهران با فضا آشنا شدند دیدند که انبوه مردم حاضر هستند و یکی از آنها گفته بود که من برای کشتن مردم نیامدم و این کار را نمی‌کنم. دومی هم این کار را نکرد سومی هم خواست فرار کند او را گرفتند دونفر بعدی را هم گرفتن و حالا حقایقی را مطرح کرده‌اند.»
 
ذوالفقاری در ادامه اظهارت خود در جمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته برنامه ریزی کرده بودند که اقداماتی راانجام دهند ولی قبل از اقدام جلوی آنها گرفته شد.
 
وی ادامه داد: دشمنان یک سری اهدافی را تعیین کرده اند از آن سوی مرزها ولی قبل از وارد شدن عملیات آنها خنثی شد و تجهیزات آنها ضبط شد.
 
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: از ابتدای امسال فقط دومورد تهدید وجود داشته است، در ایام اربعین تهدیداتی از آن سوی مرزها داشتیم.

[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 7:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اقدام آمریکا در نقض توافقنامه که مدتها پیش از سوی همه کارشناسان و در راس همه از سوی مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره شده بود بالاخره نشان داد که دیوار بی اعتمادی بین ایران و آمریکا یک توهم نیست بلکه دیواری است که توسط خود آمریکا ایجاد شده است
اعتماد به کدخدا کار دستمان داد!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز دوستان ایرونی در راس کار! هنوز از شادی و شعف بسته شدن مساله داره پرونده پی ام دی و تحویل گرفتن چند مجسمه که ( البته باید بعدا معلوم شود عین مجسمه شیردال تقلبی نباشد!) از آن به فتح الفتوح تعبیر شد بیرون نیامده بودند که کدخدا یه قابلمه آبجوش روی سرشان خالی کرد؟!

بنا بر این گزارش امضای قانون محدودیت تردد به ایران در حالی با نامه جان کری به ظریف می خواهد ماست مالی شود که بوی گندیده شدن برجامی که هنوز اجرا نشده است بلند شده است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مثنوی «یلدای مهدوی» تقدیم به ساحت مقدس و نورانی حضرت بقیة‌الله الاعظم آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) و تمامی منتظران راستین حضرت یار
«یلدای مهدوی»
بِسمِ ربِّ العِشق و مِهر و ماه و نور -  در شبِ یلدا خوشا شعر ظُهور  
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز شاعر متعهد کشورمان در آستانه شب یلدا ، مثنوی «یلدای مهدوی» تقدیم به ساحت مقدس و نورانی حضرت بقیة‌الله الاعظم آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) و تمامی منتظران راستین حضرت یار  را برای ما ارسال کرده که از نظر شما می گذرد.

در شبِ یلدا و شعر و شور و عشق - دل هوس دارد کِشَد پَر تا دمشق  

پیکرِ تب‌دارِ سردارانِ نور - گشته رقصان  بر سَرِ دارِ ظُهور  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محسنی‌اژه‌ای گفت: در ارتباط با همین پسر آقای هاشمی، اینطور بود که هر چه در هر دستگاهی وجود داشت، یک نسخه در اختیار اینها قرار می‌گرفت. به عنوان مثال همیشه یک نسخه از اسناد قوه قضائیه و بازرسی کل کشور در دست اینها بود .
همیشه یک نسخه از اسناد قوه‌قضاییه در اختیار پسر آقای هاشمی قرار می‌گرفت
به گزارش عصر امروز، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در چهارمین همایش دانشگاه سدی در برابر فتنه که با همت انجمن دانشجویان مستقل دانشگاه تهران و در تالار شیخ انصاری دانشگده حقوق این دانشگاه برگزار شد در پاسخ به سوال یکی دانشجویان که نفوذ از این عملی‌تر نیست که فائزه هاشمی به 5 سال محرومیت از فعالیت‌های اجتماعی دارد به دانشگاه بیاید و سخنرانی کند  و هیچ کس هم اعتراضی نکند و برخوردی هم نشود افزود: به طور قطع اگر کسی از اهل فتنه یا غیر از آن بیاید و مطالب خلاف واقعی را مطرح کند، قابل تعقیب و پیگیری است و اگر اطلاع دارید به دادستانی اعلام کنید تا پیگیری شود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی رفسنجانی چهره‌ای رابین هودی از مهدی هاشمی در زندان ترسیم کرد.
وقتی مفسد اقتصادی و امنیتی رابین هود می‌شود!
به گزارش عصر امروز وی در مصاحبه با روزنامه آرمان درباره وضعیت مهدی هاشمی در زندان گفت: مهدی در زندان است ولی به هر تقدیر از زندان راضی است. برای  اینکه در آنجا به امور خود و دیگران می‌پردازد او می‌خواهد دکترایش را تمام کند.

مهدی دو دکترای نیمه‌تمام دارد که یکی در آکسفورد و یکی هم در تهران است. مطالعات فراوانی هم دارد. در آنجا که هست، معمولا فقرای زندانی هستند و به آنها کمک می‌کند و در حد توان سعی می‌کند نیازهایشان را مرتفع کند، از ما و رفقایش کمک می‌گیرد و به آنها کمک می‌کند. آنها را با هم متحد و همه را سر یک سفره جمع کرده است.(!)

مهدی هاشمی متهم برخی مفاسد اقتصادی و امنیتی عمده از جمله ماجرای رشوه ده‌ها میلیون دلاری شرکت نفتی استات اویل و پولشویی در دانشگاه آزاد می‌باشد و به همین دلیل ترسیم چهره‌‌ای رابین‌ هودی از وی مبنی بر اینکه به فقرای زندانی کمک می‌کند و آنها را متحد و سر یک سفره جمع کرده، توهین به شعور مردم تلقی می‌شود.
مرجع : کیهان

[ دوشنبه 94/9/30 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیلی بر روزنامه های زنجیره‌ای؛
روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات روز یکشنبه را با تمرکز بر نامزدی افراد شاخص در انتخابات خبرگان رهبری و دستورالعمل شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاحات برای نامزدی در مجلس شورای اسلامی آغاز کردند.
گروه سیاسی مشرق - رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد.
 
******
گلایه زنجیره‌ای‌ها برای پیوستن لاریجانی به روند وحدت اصولگرایی/ خبر هاشمی رفسنجانی از عدم حضور در نماز جمعهروزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات روز یک‌شنبه را با تمرکز بر نامزدی افراد شاخص در انتخابات خبرگان رهبری و دستورالعمل شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاحات برای نامزدی در مجلس شورای اسلامی آغاز کردند.

مهم‌ترین محورهای که امروز روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات به آن پرداختند، عبارت‌اند از: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 3:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392132