NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مجلس خبرگان رهبری در هفته‌های اخیر به مهم‌ترین موضوع روز کشور تبدیل شده است. این امر تنها به دلیل نزدیک بودن انتخابات این مجلس نیست.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه جوان در ستون یادداشت روز امروز خود نوشت :

مجلس خبرگان رهبری در هفته‌های اخیر به مهم‌ترین موضوع روز کشور تبدیل شده است. این امر تنها به دلیل نزدیک بودن انتخابات این مجلس نیست، چراکه در طول چهار دوره گذشته، هیچ‌گاه انتخابات خبرگان اینگونه مورد توجه و آماج رسانه‌های بیگانه و دشمنان نظام قرار نگرفته است. ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 9:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با ادامه حملات آل سعود به مردم بی پناه و مظلوم یمن، اولین بخش از کمک های مردمی ملت ایران که توسط اتحادیه بین المللی امت واحده جمع آوری شده بود، در میان خانواده های شهدا و مجروحین و آوارگان یمنی توزیع شد.

به گزارش پایگاه 598، همزمان با ادامه حملات آل سعود به مردم بی پناه و مظلوم یمن، اولین بخش از کمک های مردمی ملت ایران که توسط اتحادیه بین المللی امت واحده جمع آوری شده بود، با همکاری یکی از موسسات خیریه یمنی در میان خانواده های شهدا و مجروحین و آوارگان استان های تعز، مأرب و جوف توزیع شد. ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 9:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ترکش های خمپاره سر او را با خود برده بود...
او هم احساس تکلیف کرده بود. 
لباس خاکی به تن کرده و راهی جبهه های جنگ شده بود. 
شب عملیات فتح المبین با گریه میگفت: 
"یوسف فاطمه(س)! من شرم دارم از روز قیامت که من سربه بدن داشته باشم و تو نه. از تو خجالت میکشم که سرداشته باشم." 
وصیت کرده بود در همان قبری دفنش کنند که خودش کنده بود. 
قبر را که بازکردند دیدند قبر کوچکتر از حد معمول است.  
بدنش که برگشت راز این کوچک بودن قبر را فهمیدند... 
سر در بدن نداشت... 
ترکش های خمپاره سر او را با خود برده بود... 
 
سردار بی سر ، شهید شیر علی سلطانی 
  
دیروز احساس تکلیف‌ها، بوی شهادت می داد،  
اما امروز...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 6:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جاده ها یکی از ضروریات جهان مدرن امروزی هستند. میلیون ها کیلومتر جاده در سرتاسر دنیا کشیده شده است. در هفت قاره جهان، حتی در اعماق اقیانوس ها نیز جاده وجود دارد.

 در این گزارش می خواهیم از میان جاده های متعدد جهان، به 10 مورد از جالب ترین آنها که رکورددار جاده های جهان هستند اشاره کنیم:

 vspace=5px

10- قدیمی ترین جاده جهان

به گزارش پچ پچ، جاده سوئیت تراک در انگلستان، به قدیمی ترین جاده جهان شهره یافته است. اگرچه بدون شک جاده هایی در جهان وجود دارد که قدمت آنها از این جاده بیشتر است اما تا به حال هیچ کدام شناسایی نشده اند. اگرچه هیچ کدام به گرد پای جاده رومن، که چهار قاره را به هم متصل می سازد، نمی رسد اما جاده فوق یکی از جاده هایی است که به دست انسان ساخته شده است. ادامه مطلب...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 6:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یاران امام مهدی(عج) در زمان غیبت چه کسانی هستند؟/ نقش خضر نبی(ع) در دوران غیبت
هم‌اکنون که بیش از شش هزار سال از عمر شریف حضرت خضر(ع)مى‌گذرد. کارهایی که سایر معصومیـن در زمان حضور از جمله امام صادق علیه السلام به عهده خضر واگذار مـی کردند، یقینا در زمان غیبت امام زمان به او واگذار شـده است.
یاران امام مهدی(عج) در زمان غیبت چه کسانی هستند؟/ نقش خضر نبی(ع) در دوران غیبت
به گزارش عصر امروز سلام بر امام مهدی (عج) .سلامی به بلندای هزاروصدو هفتادو هفت سال غیبت و غربت.... ادامه مطلب...
[ جمعه 94/9/27 ] [ 6:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز دوم در محل وزارت کشور و 31 فرمانداری در مراکز استان‌ها درحال برگزاری است و از صبح دیروز تا ساعت 10 صبح امروز 140 نفر ثبت نام کرده اند.
به گزارش پایگاه 598، دومین روز ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات کشور  و 31 فرمانداری در سراسر کشور آغاز شد.

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی و شیخ محمود امجد از چهره هایی هستند که صبح امروز با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کردند. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/9/27 ] [ 6:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

براساس اعلام مرکز حقوق بین‌الملل ریاست‌جمهوری

آمریکا پس از 37 سال بخشی از اموال ایران را مسترد کرد

ایران و آمریکا نفت

مرکز حقوق بین‌الملل ریاست‌جمهوری اعلام کرد که آمریکا پس از 37 سال بخش دیگری از اموال ایران را مسترد کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، یک مقام آگاه در مرکز حقوق بین‌المللی ریاست‌جمهوری، گفت بخش دیگری از اموال ایران در آمریکا پس از 37 سال به کشورمان مسترد شد.

وی توضیح داد که در سال 1357 موزه هنرهای معاصر ایران وابسته به وزارت فرهنگ و هنر وقت 14 قطعه آثار هنری از دو هنرمند آمریکایی (4 قطعه از آقای رابرت استرن و 10 قطعه از آقای مایکل گریو) خریداری نمود و قیمت آنها را نیز پرداخت کرد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و متعاقباً تصرف سفارت آمریکا در تهران و انسداد اموال ایران در آمریکا استرداد و تحویل آثار خریداری شده با مشکلاتی مواجه شدند تا اینکه به‌موجب بیانیه‌های الجزایر که دی‌ماه 1359 امضا شد، دولت آمریکا متعهد شد کلیه اموال ایران من‌جمله این آثار هنری را به ایران مسترد کند، اما آمریکا به‌رغم این تعهد، در مورد استرداد این چند قطعه آثار هنری اقدامی نکرد. وی در مورد مشخصات این آثار توضیح داد که این آثار هنری تابلوهایی است در مورد طرح‌های معماری باارزش که برای ایران انجام شده است. ادامه مطلب...

[ جمعه 94/9/27 ] [ 6:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

وزیر امور خارجه آمریکا در نامه‌ای به کمیته روابط خارجی سنای آمریکا درباره «تعلیق» تحریم‌های ایران صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نظر می رسد آمریکا آمادگی دارد تا دست کم برخی از تحریم های اعمال شده علیه ایران را احتمالا اوایل ماه ژانویه لغو کند.

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در این باره در نامه خود خطاب به کمیته روابط خارجی سنا اعلام کرد ایران در حال عمل کردن به تعهدات خود بر اساس توافق هسته ای، به شیوه ای «شفاف» و «قابل راستی آزمایی» است، و اینکه «تعلیق تحریم ها اقدامی مناسب شمرده می شود.»

آسوشیتد پرس یک نسخه از این نامه را دریافت کرد. در این نامه همچنین آمده است ایران دیگر فعالیت های پنهانی مرتبط با یک برنامه تسلیحات هسته ای انجام نداده است.

سناتور بن کاردین چهره شاخص دموکرات ها در این کمیته در این باره در جلسه استماع روز پنجشنبه اعلام کرد به نظر می رسد کاهش تحریم ها ممکن است اوایل ماه ژانویه محقق شود. این در حالی است که تا پیش از این انتظار می رفت کاهش تحریم های ایران در فصل بهار آینده محقق شود.




[ جمعه 94/9/27 ] [ 6:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 
حجت الاسلام سیدحسن خمینی دقایقی پیش به منظور ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور حضور یافت.
 
سید یاسر و سید علی خمینی نیز وی را برای حضور در وزارت کشور و ثبت نام در انتخابات خبرگان همراهی کرده اند.

سیدحسن خمینی تولیت آستان امام خمینی(ره) است که چندی پیش برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کاندیداتوری کرد.

 


[ جمعه 94/9/27 ] [ 5:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند، هرگز گرفتار تحلیلهای گوناگون نشوند که دشمن در کمین است...
به گزارش عصر امروز، متن یادداشت حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده با عنوان «بیت امام و ظرفیت وحدت بخشی و تقویت نظام و رهبری» به شرح ذیل است:

 
«بیت امام(ره) به خوبی می دانند که اگر محبتی نسبت به ایشان صورت می گیرد به برکت امام است، همه ما صفرهایی هستیم که با عدد وجودی امام(ره) ارزش و احترام پیدا می کنیم و هر قدر از راه و رسم و اندیشه امام فاصله بگیریم به همان اندازه از چشم مردم می افتیم.» ادامه مطلب...
[ جمعه 94/9/27 ] [ 5:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 228
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404934