NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سعید مرتضوی به نامه اخیر 5 نماینده مجلس شورای اسلامی به رئیس قوه‌قضاییه پاسخ داد.
به گزارش عصر امروز سعید مرتضوی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره اظهارات اخیر یک نماینده مجلس شورای اسلامی در یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه پرونده‌های مرتضوی در زمانی که در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و زمانی که دادستان و قاضی بوده باید رسیدگی شود، اظهار کرد: اینها عقده‌های سیاسی و بغض‌هایی است که از زمان فتنه 88 و فتنه روزنامه‌های زنجیره‌ای به دل دارند که به زبان نمی‌آوردند اما حالا بیان می‌شود. ادامه مطلب...
[ جمعه 94/9/27 ] [ 5:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کارگزارانی‌ها با پیروی از سیاست‌گذاری پدر معنوی خود، گام اول و دوم را با موفقیت سپری کرده‌اند و حالا با همه توان چه نیروهای سیاسی و چه فضاسازی رسانه خود را برای اجرایی ساختن گام سوم مهیا می‌کنند؛ شمشیر داموکلس کارگزاران نزدیک رگ گردن اصلاحات قرار گرفته است.
تکاپوی همه جانبه یاران هاشمی گ/
به گزارش عصرامروز کارگزارانی‌ها برای بقا آمده‌اند؛ آنان که هشت سال در سخت‌ترین وضعیت به سر می‌بردند، با محافظه‌کاری که خصلت تکنوکرات‌هاست در دوران پس از فتنه 88 «سکوت» را بر رفتارهای آشوب‌گرایانه احزاب منحله ترجیح دادند و سرانجام در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم خود را به پاستور رساندند و یکی از مهم‌ترین اعضای آنان بر کرسی معاونت اول تکیه زدند؛ با نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی فصل جدیدی از سیاست‌ورزی تکنوکرات‌های کارگزارانی آغاز شده است و آنان همه نیروهای سیاسی و منابع مالی وسیع خود را برای پیروزی در کارزار بهارستان بسیج کردند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/9/26 ] [ 10:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خلاقیت استانداری کرمانشاه در ارایه نوع پوشش برای بانوان کارمند/ مانتو هایی که از معیارهای حجاب "کوتاه" آمدند
خلاقیت ستاد صیانت از عفاف و حجاب استانداری کرمانشاه در حوزه عفاف و حجاب باعث خلق شاهکار نوینی در ارائه مدل پوشش برای بانوان کارمند شده است.
  استانداری کرمانشاه در راستای ماموریت های ستاد صیانت از حجاب و عفاف خلاقیت به خرج داده و حجاب مناسب در ادارات را در قالب یک پوستر ابلاغ کرده است.

در این طرح نمونه که از ابتدا در شهرستان دالاهو و سپس در سایر ادارات ابلاغ شده است فارغ از تصویر یک بانوی چادری که حجاب کامل دارد و چندان نیازی به خلاقیت طراحان آن نداشته است، تصویری از یک بانو با مانتویی که از معیارهای عرف ادارات جمهوری اسلامی "کوتاه" آمده است، دیده می شود.

اقدامی که به جای صیانت از عفاف و حجاب، مدلی از پوشش را که در حال حاضر در ادارات دولتی دیده نمی شود را ترویج می کند که در خوشبینانه ترین حالت مب توان آن را کج سلیقگی و نه تعمد دانست.

باید این سوال را پرسید که استانداری کرمانشاه در دولت یازدهم که اوج فعالیت های فرهنگی آن در کنسرتهای کم خاصیت (که بعضا به دلیل عدم استقبال کنسل شده و با بلیطهای آن رایگان توزیع شده است) چه برنامه مدونی برای اعتلای فرهنگ کرمانشاه داشته است که اکنون با ایده پردازی برای بانوان کارمند پوشش های نامتعارف در ادارات را توصیه می کند؟

شبکه اطلاع رسانی مرصاد توصیه می کند که مدیران مرتبط با شاهکاری که تصویرش در زیر دیده می شود بیشتر از این از خلاقیت خود برای صبانت از عفاف و حجاب تلاش نکنند که در این صورت احتمالا در پوستر های بعدی شاهد ارائه مدلهایی از کت و شلوار زنانه برای محیط های اداری خواهیم بود.

مرجع : راه دانا

[ پنج شنبه 94/9/26 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زنان به دلیل تمایل بیشتر به صحبت کردن و ارتباط‌گیری با دیگران، استقبال بهتری از شبکه های اجتماعی داشته‌اند. فارغ از جنبه‌های مثبت و منفی حضور مردم ایران در شبکه‌‌های موبایلی، در این گزارش قصد داریم امنیت زنان ایرانی در این نرم‌افزارها به ویژه تلگرام را مورد بررسی قرار دهیم.
 به گزارش عصرامروز  به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، اگر در ایران قدیم، شیوه ارتباط‌گیری و پیام‌رسانی مردم با یکدیگر به‌صورت چهره به چهره و اغلب دارای سرعت پایینی بود؛ امروزه با پیشرفت سطح اطلاعات و علم، نیاز آن‌ها به امکانات ارتباطی گسترده و سریع، پر رنگ‌تر به نظر می‌رسد. این روزها دیگر ارتباط تلفنی یا ایمیلی جوابگوی نیاز افراد نیست؛ بلکه ورود رسانه‌های تعاملی از جمله شبکه‌های اجتماعی موبایلی سرنوشت جدیدی برای مردم به‌خصوص بانوان رقم زده است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/9/26 ] [ 10:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رسایی در نامه‌ای به سیدحسن خمینی: سیاست بازان مکار، برای بازی با شما گفتند که سیدحسن بیشترین سهم را در انقلاب داشته؛ اما وقتی برادر شما را در نیجریه به خاک‌وخون کشیدند، حتی حاضر نشدند یک پیام بدهند
به گزارش عصرامروز، حمید رسایی طی یادداشتی خطاب به سیدحسن خمینی نوشت:

آقا سید حسن، سلام

بیش از 20 سال از روزهایی که با شما در درس یکی از اساتید محترم حوزه علمیه قم در مدرسه معصومیه هم درس بودم، گذشته. آن ایام شما هر روز در کمال سادگی با دوچرخه به محل درس می آمدید، ان شاءالله همچنان همان خوی ساده زیستی خمینی در زندگی تان ساری و جاری باشد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/9/26 ] [ 10:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با پیروزی های چشمگیر محور مقاومت در منطقه علیه تروریست های تکفیری و پیشروی های ارتش سوریه به مدد ائتلاف چهارگانه، بازوی رسانه ای غربی ـ صهیونیستی اقدام به شایعه سازی و فرافکنی کرده است.
عقب نشینی سپاه به دلیل مجروح‌شدن قاسم سلیمانی!
پایگاه خبری ـ تحلیلی «بلومبرگ» در خبری به نقل از «مقامات غربی!» مدعی خروج نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از سوریه شده است. 

 در همین حال نشریه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز به نقل از همین منابع نامعلوم آمریکایی و غربی مدعی شده است که ایران در تصمیمی راهبردی، عقب کشیدن نیروهای خود را از سوریه آغاز کرده و دلیل آن مجروح شدن سردار قاسم سلیمانی است!  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/9/26 ] [ 10:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
?بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان امکان پرداخت وجه از طریق دستگاههای خودپرداز بدون کارت را فراهم ساخت.
به گزارش پایگاه 598، این بانک در جهت افزایش دسترسی سریع هموطنان به خدمات بانکی و تسهیل در امور مشتریان خدمت جدید پرداخت وجه بدون کارت از طریق دستگاههای خودپرداز را عملیاتی ساخت. بر این اساس در مرحله اول کسی که قصد دادن مجوز برداشت وجه به شخص دیگر را دارد، ضمن همراه داشتن سپهر کارت می بایست به دستگاه خودپرداز بانک صادرات ایران مراجعه و نسبت به انتخاب تراکنش برداشت وجه و پس از آن انتخاب تراکنش «مجوز برداشت به شخصی دیگر» اقدام نماید. در این مرحله دارنده کارت پس از وارد نمودن کد ملی خود و تعیین مبلغ مورد نظر کد 19 رقمی تحت عنوان «کد برداشت» از دستگاه خودپرداز دریافت می نماید که می بایست کد مذکور را به ذینفع تراکنش یعنی «متقاضی دریافت وجه بدون کارت» اعلام نماید.

در مرحله بعدی متقاضی دریافت وجه بدون کارت باید تا قبل از عملیات batch شبانه (نقل و انتقال دسته ای تراکنش ها) به یکی از خودپردازهای بانک صادرات ایران مراجعه و بدون وارد کردن کارت و صرفاً با زدن دکمه «ثبت» وارد منوی تراکنش های بدون کارت شود و از طریق گزینه «دریافت وجه» با وارد کردن 19 رقم کد برداشت و 10 رقم کد ملی دارنده کارت و تعیین مبلغ ، وجه را به صورت کلی یا مرحله ای دریافت نماید. 

شایان ذکر است هم اکنون افزون بر خدمات پرداخت وجه، قابلیت دریافت مکانیزه قبوض، عملیات رمز، انتقال وجه، اعلام مانده حساب، ارایه صورتحساب، خدماتی همچون: خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری، پرداخت اقساط کارت اعتباری، کمک به موسسات خیریه و اعلام مفقودی کارت نیز از طریق این دستگاهها قابل ارایه می باشد.

گفتنی است این بانک به منظور تسهیل امور بانکی هموطنان حدود 4هزار و 800 دستگاه خودپرداز در سراسر کشور نصب نموده که این دستگاهها روزانه به طور متوسط 2میلیون 100 هزار تراکنش بانکی دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب را با موفقیت انجام می دهند.

[ پنج شنبه 94/9/26 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اصلاح طلبان مدت‌هاست از تخریب‌هایی می‌گویند که علیه سیدحسن خمینی وجود دارد و این باعث زد و خورد شدید اصلاح‌طلبان با آن دشمن شده، دشمنی فرضی و خیالی که برای از میدان به در کردن رقبا ساخته شده است.
به گزارش پایگاه 598، "تندروها به سید حسن خمینی حمله کردند"، "عصبانیت تندروها از کاندیداتوری حسن خمینی" و قس علی‌هذا؛ اینها جملاتی است که این روزها لحظه‌ای از زبان اصلاح‌طلبان حذف نمی‌شود و تقریباً اکثر اصلاح‌طلبان این روزها سخن از تخریب سید حسن خمینی پس از کاندیداتوری وی خبر می‌دهند.

این خبرسازی‌ها تا جایی ادامه داشته که هاشمی رفسنجانی هم در سخنانی با اشاره به واکنش‌های تند و بی‌اخلاقی‌های مخالفان سید حسن خمینی، گفته بود: اعلام نامزدی شخصیتی چون ایشان، کمترین حق خانواده امام و حتی یک شهروند عادی است ولی می‌بینید که چگونه با این یادگار ارزشمند برخورد می‌کنند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/9/26 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جدول اسامی افرادی که در اولین روز ثبت‌نام نامزدی در مجلس خبرگان به وزارت کشور و فرمانداری‌ها مراجعه کردند را در ادامه می‌بینید.

به گزارش پایگاه 598، روز اول ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پایان یافت.

برپایه این خبر، داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا بوسیله نماینده خود که کتباً معرفی شده باشد می‌توانند تا پایان وقت اداری 16:30روز چهارشنبه مورخ 2 /10/ 94 جمعاً به مدت 7 روز به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه اصل شناسنامه عکس دار، چهارنسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و دوازده قطعه عکس 4×6 ، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/9/26 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با ایلنا بحث "نظارت" خبرگان بر نهادهای زیر نظر رهبری را مطرح کرده‌اند؛ بی‌ آنکه مبنای این بحث را از نظرگاه قانون اساسی بیان نمایند. آیت‌الله صادق لاریجانی در نقدی مشفقانه در این باره گفته‌اند کار خبرگان تشخیص دارا بودن یا نبودن شرایط رهبری و تعیین رهبری برحسب آنچه در قانون اساسی آمده، می‌باشد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، متن یادداشت محمدکاظم انبارلویی با عنوان «شعور سیاسی مردم را نادیده نگیرید»، به شرح ذیل است: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اخیرا طی مصاحبه‌ای منتقدان خود را "کلاغ" نامیده و بدون آنکه اشاره‌ کند که چه گفته‌اند و در چه موضوعی سخن به میان آورده‌اند، آنها را مورد بی‌مهری قرار دادند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/9/26 ] [ 10:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 440
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392780