NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
گزارشی از نقش برجام در بسته شدن پرونده ی پی ام دی ایران:
با وجود برجام، دیگر نیازی به هیچ دستاویز سیاسی دیگری نیست! زیرا تعداد 150 نفر از بازرسان آژانس برای مدتی طولانی در ایران خواهند مانند و به بازرسی هایی خواهند پرداخت که در رابطه با هیچ کشور دیگری انجام نشدخ اند. مورد دوم نیز که توجه به مسائل مالی است به خوبی گویای سود و منفعت آژانس از این موضوع است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، خبر بسته شدن پرونده ی ابعاد احتمالی نظامی فعالیت های هسته ای ایران موسوم به پی ام دی و قطعنامه ی شورای حکام در این زمینه موجی از شادی را در بین مردم منتشر کرد. البته باید انتشار انگیخته شدن این موج شادی را مرهون برخی رسانه های داخلی و مقامات دولتی دانست که اجازه ندادند مردم از تمامی جزئیات قطعنامه شورای حکام و مخصوا گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای آگاه شوند! آنان به خوبی می دانستند تحلیل گزارش آقای آمانو تا حدود چشمگیری از شادی مردم خواهد کاست و آنها را به فکر فرو خواهد برد! ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 94/9/26 ] [ 10:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مهدی محمدی، کارشناس مسائل هسته ای:
قطعنامه شورای حکام به مدت حداقل 10 سال ایران را در دستور کار حفظ می کند. ایران رسما یک استثنا از ان پی تی است و قرار دادن این مساله با برجام و ضمیمه های آن باعث می شود معادلات جدیدی بر امنیت ملی ایران حاکم خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، عصر دیروز شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در جلسه خود با گذراندن مصوبه ای در خصوص ابعاد احتمالی پرونده هسته ای در خصوص PMD تصمیم گیری کرد. محمد جواد ظریف در این خصوص میگوید که بحث ابعاد احتمالی فعالیت های نظامی ایران به تاریخ پیوسته است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 1:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حمله هاشمی رفسنجانی به منتقدین و تندرو خواندن آنان و این که اعتراضات منتقدین چون فریاد کلاغ‌ها در او اثری نمی‌گذارد و این ادعا که تندروها خواهان بازنشستگی او هستند، در حالی منتقدان دلسوز را نشانه گرفته است که نگاهی به پیشینه نشریات و رسانه‌های موجود کشور از دوره اصلاحات تاکنون نشان از آن دارد که این متحدین امروز هاشمی هستند که روزگاری در تلاش بودند که وی را بازنشسته کرده و به کنج عزلت بفرستند و امروز او را احاطه کرده‌اند.
احاطه کنندگان هاشمی،دیروز کینه‌توز امروز سینه‌چاک/هاشمی؛ علی دایی دنیای سیاست!
به گزارش عصرامروز روزنامه کیهان در مطلبی نوشت: حمله هاشمی رفسنجانی به منتقدین و تندرو خواندن آنان و این که اعتراضات منتقدین چون فریاد کلاغ‌ها در او اثری نمی‌گذارد و این ادعا که تندروها خواهان بازنشستگی او هستند، ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 1:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبرنگار فمینیست روزنامه شرق که چند ماهی است در روزنامه دولتی ایران مشغول به کارشده است تبلیغ دوران سیاه ستمشاهی را کرده و زمینه توهین به نمایندگان زن مجلس را آماده می کند.
دلتنگی خبرنگار روزنامه ایران برای دوران ستمشاهی!
 توجه نکردن به هشدار های دلسوزان برای بکار نگرفتن فتنه گران در روزنامه دولتی ایران این روزها به محملی برای عقده گشایی این عناصر افراطی تبدیل شده است.

بنا بر این گزارش در تازه ترین اقدام عناصر افراطی فتنه گر، خبرنگار فمینیست روزنامه شرق که چند ماهی است در روزنامه دولتی ایران مشغول به کارشده است تبلیغ دوران سیاه ستمشاهی را کرده و زمینه توهین به نمایندگان زن مجلس را آماده می کند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 1:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ساعاتی پس از مختومه شدن پرونده PMD در شورای حکام
آمریکا، انگلیس و فرانسه تهران را به نقض قطعنامه‌های شورای امنیت متهم کردند

نمایندگان آمریکا، انگلیس و فرانسه ساعاتی پس از مختومه شدن پرونده PMD در شورای حکام، در نشست کمیته نظارت بر اجرای تحریم‌های ایران ، تهران را به نقض قطعنامه‌های شورای امنیت متهم کردند.

 

خبرگزاری فارس: آمریکا، انگلیس و فرانسه تهران را به نقض قطعنامه‌های شورای امنیت متهم کردند

نشست کمیته 1737 نظارت بر اجرای تحریم‌های ایران از ساعات پایانی دیروز سه‌شنبه آغاز شد و تا ساعاتی از بامداد چهارشنبه ادامه یافت. 

«رومان اویارزون»، نماینده دایم اسپانیا  در این نشست با متهم کردن ایران به خرید حجم عظیمی از آلیاژهای دارای کاربرد دو گانه و شلیم موشک عماد، مدعی شد تهران قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده است.   ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 1:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حضور «پلیس پلاک» برای برخورد با دستکاری پلاک/ جریمه 50 هزار تومانی شیشه دودی با غلظت بالا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به آمار 8 ماهه امسال در برخورد با بدحجابی پرداخت و گفت: در این مدت بالغ بر 40 هزار مورد برخورد با بدحجابی داشتیم که برخوردها به شکل توقیف وسیله نقلیه و معرفی به دستگاه قضایی بوده است.

 

خبرگزاری فارس: توقیف خودروی 40 هزار بدحجاب/ حضور «پلیس پلاک» برای برخورد با دستکاری پلاک/ جریمه 50 هزار تومانی شیشه دودی با غلظت بالا

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: در مورد برخورد پلیس راهور با بدپوششی و بی‌حجابی در خودروها اظهار داشت: پلیس راهور براساس تکلیف قانونی و دستوری که از فرمانده ناجا دارد، با هرگونه مظاهر علنی فساد در پوشش بدحجابی، آلودگی صوتی، مزاحمت نوامیس و استفاده از شیشه دودی با غلظت بیش از 40 درصد برخورد خواهد کرد.  ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/9/25 ] [ 1:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ دوشنبه 94/9/23 ] [ 8:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان و بعضی از مدیران استان در مجلس عقدی که در ایام اربعین حسینی(ع) برگزار شد، شرکت کردند.
به گزارش پایگاه 598، استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان و بعضی از مدیران استان در مجلس عقد پسر مولوی عبدالحمید که در ایام اربعین حسینی(ع) برگزار شد شرکت کردند.

با توجه به اینکه برگزاری مجالس عقد و عروسی در چنین زمانی طبق سنت‌های رایج در کشورمان شایسته نیست، شرکت مسئولان سیاسی و اجرائی در این مجلس هرچند با هدف تألیف قلوب صورت گرفته ولی اقدام قابل توجیهی نبوده و به همین جهت با واکنش افکار عمومی استان مواجه شده است.

مراسم عقد پسر عبدالحمید در ماه صفر 2

 

مراسم عقد پسر عبدالحمید در ماه صفر 3

 

منبع: زاهدان پرس


[ دوشنبه 94/9/23 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی به بی‌احترامی اردوغان به جهانگیری
پس از بی‌احترامی اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان در دیداری که اخیراً انجام شده است، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکسهایی به این مسئله اعتراض کردند.
به گزارش پایگاه 598، پس از بی‌احترامی اردوغان رئیس جمهور ترکیه به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور کشورمان در دیداری که اخیراً انجام شده است و عدم رعایت آداب خاص و پذیرایی از وی با صندلی نامناسب و زاویه‌ای خاص، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکسهایی به این مسئله اعتراض کردند.

یکی از کاربران تلگرامی نوشت: بعد از مواضع اخیر اردوغان که کاملاً با بی‌احترامی به ایران ابراز شده، جهانگیری نباید در این دیدار حضور پیدا می‌کرد.

یکی دیگر نوشت: اردوغان خیلی ناچیزتر از این حرفهاست که بخواهد ملت ایران را تحقیر کند.

دیگری عنوان کرد: جهانگیری نباید اجازه این بی‌احترامی را می‌داد و باید جلسه را ترک می‌کرد، جهانگیری نماینده ملت ایران است نه اینکه خودش هر جوری بخواهد کوتاه بیاید.

و... .

 


[ دوشنبه 94/9/23 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علی رغم توضیحات روز گذشته قوه قضائیه درباره حکم ممنوع التصویری سران فتنه:
صبح امروز سخنگوی وزارت ارشاد در نشست مطبوعاتی خود ضمن بی اعتبار دانستن حکم دبیرخانه شورای عالی امنیت در خصوص ممنوع التصویر بودن سید محمد خاتمی برای این نهاد تعیین تکلیف نمود./ پس از تلاش حجت الاسلام دعایی برای هزینه نمودن از رهبری این بار سخنگوی وزارت ارشاد با استفاده از این جایگاه سعی بر بی اعتبار جلوه دادن حکم دادستانی و ابلاغیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را دارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در حالی که جنجال سازی اخیر حجت الاسلام دعایی با ماموریت مشخص قبح زدایی از عناصر فتنه سال 88 همچنان در حال ادامه است صبح امروز سخنگوی وزارت ارشاد در نشست مطبوعاتی خود ضمن بی اعتبار دانستن حکم دبیرخانه شورای عالی امنیت در خصوص ممنوع التصویر بودن سید محمد خاتمی برای این نهاد تعیین تکلیف هم نمود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/9/23 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404914