NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 11:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اظهارات از موضع ضعف و در عین حال ریاکارانه عضو مرکزیت مجمع روحانیون با دو نوع واکنش اعتراضی و توجیه گرانه در محافل ضدانقلاب مواجه شده است.

خاتمی در این سخنان بدون مشخص کردن موضع خود خواستار عفو شده و گفته بود ما به قانون اساسی و جمهوری اسلامی اعتقاد داریم. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 11:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد، یکی از بهترین یاران امام خمینی است، کسی که علاوه بر حضور در عرصه علمی و سیاسی، به صورت جدی و عمیق سلوک معنوی را هم دنبال می کرد و در این راه نیز متأسی به امام بود. برادر همسر شهید هاشمی نژاد خاطره ای نقل نموده است که در آن هم به پیش بینی عجیب و صحیح حضرت امام اشاره شده است و هم به منزلت آن شهید نزد امام که قابلیت شنیدن چنین خبرهایی را از انسان کتومی چون امام داشت: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 10:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

انصار حزب الله کل کشور در آخرین شماره تریبون رسمی خود از دستگاه های امنیتی بالاخص وزرات اطلاعات درخواست کرد که هر چه سریعتر مشائی را به دلیل اتهامات مالی و عقیدتی دستگیر کنید.
 نشریه یالثارات الحسین در آخرین شماره با تیتر یک کردن "مشائی را دستگیر کنید"، به تحلیل فراماسون بودن مشائی و جریان انحرافی پرداخت. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 10:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بعضى از منتقدین دولت گفتند که دولت قانون را رعایت نمیکند. آقاى رئیس جمهور هم در جواب گفتند که نه، این دولت قانون‌‌‌‌‌‌گراترین دولتهاست. این، دو تا ادعا شد؛ دو طرف قضیه. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 10:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت‌الله ‌صافی گلپایگانی در پاسخ به استفتایی حکم واردات کالاهای خارجی را به کشور بیان کرد.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 9:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 9:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بزرگترین لنگر کشتی دنیا در ایران نماد پایداری خلیج فارس و در جزیره کیش قرار دارد.
1
 این لنگر کشتی که از جنس آهن می باشد بیش از 100 تن وزن دارد و در جزیره کیش و در کنار بزرگترین رستوران سرپوشیده جهان ساخته شده است.
 گفتنی است که به زودی این لنگر در کتاب رکوردهای گنیس به ثبت می رسد.
1
2

[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 9:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پلیس ایالت «اورگان» آمریکا از اخراج و دستگیری یک زن از قطار به دلیل 16 ساعت صحبت کردن با تلفن همراه خبر داد.
 
«لیکیشا بیرد» 39 ساله پس از دستگیری به ماموران گفت: من 16 ساعت در قطار در کنار مسافران دیگر بودم و تمام طول مسیر را هم صحبت کردم.پلیس ایالت «اورگان» هم در بیانیه خود که در شبکه خبری فاکس‌نیوز آمده است، اعلام کرد که این زن با حالتی پرخاشگرانه و با صدای بلند با تلفن همراه خود صحبت می‌کرد و به هشدارهای ماموران قطار اصلا توجه نکرد.
 بر اساس اعلام دپارتمان حمل و نقل ریلی آمریکا این زن در ایستگاه آخر توسط ماموران پلیس از قطار اخراج شد و باید پاسخگوی برهم زدن آرامش مسافران باشد.


[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 7:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شبکه خبری سی ان ان در ادعایی تازه، فهرستی از حساب بانکی 1000 مقام ایرانی را خبرسازی و منتشر نموده که در آن نام حسن عباسی، حسین شریعتمداری، حاج منصور ارضی، سعید حدادیان و علیرضا پناهیان به چشم می خورد.

[ پنج شنبه 90/2/29 ] [ 7:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 599
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405305