NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آمریکا علی‌رغم قوانین داخلی خود پذیرفته است که به تعدادی از اعضای سازمان منافقین که در اردوگاه اشرف بوده‌اند، پناهندگی بدهد.
به گزارش فارس، پایگاه اینترنتی بخش فارسی بنگاه سخن‌پراکنی دولتی انگلیس در گزارشی نوشت: "دانیل فرید"، نماینده وزارت خارجه آمریکا در مسائل مربوط به اردوگاه اشرف، در گزارشی که به کنگره آمریکا داد، این خبر را اعلام کرده و گفت که آمریکا پرونده‌های بعضی از اعضای سازمان مجاهدین خلق را یک به یک بررسی می‌کند و به آنها که شرایط لازم را داشته باشند، پناهندگی می‌دهد.
این مقام آمریکایی اضافه کرد که این افراد کسانی خواهند بود که کمیساریای عالی پناهندگان، پرونده‌هایشان را به مقام‌های آمریکایی ارجاع کند. فرید همچنین از کنگره آمریکا خواست تا شرایط قانونی را برای وارد شدن تعدادی از این افراد به آمریکا فراهم کند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 10:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مبارزه سیاسی اپوزیسیون با جمهوری اسلامی به ویژه از زمانی که امیدوار به اصلاح طلبان شده به مبارزه رمانتیک و ملودرام بدل گشته است.
به گزارش جهان به نقل  از کیهان این مطلب را پایگاه اینترنتی سکولاریسم نو به قلم «الهه- ب» (از همکاران نشریه سلطنت طلبان در لندن) مورد تاکید قرار داده و با اشاره به سردرگمی برخی بازیگران فتنه سبز در موضوع انتخابات مجلس (تحریم آن و سپس دادن رأی پنهانی در مرحله اول و دعوت به تک رأی در مرحله دوم انتخابات) نوشت: شرکت در «انتخابات»، آن هم مرحله دوم مجلس، آن هم برای «رأی» دادن به «یک نفر»، آن هم با این هدف که فلان و بهمان، به راستی اگر کاسه ای زیر نیم کاسه نباشد و داوطلبانه ابراز شود، چیزی جز نمونه ای از «سیاست رمانتیک» نیست! سیاستی که رمانتیسم آن بی درنگ در برابر واقعیت عملا موجود رنگ می بازد و تبدیل به ملودرام می شود تا جایی که به حال چنین سیاست ورزان رمانتیکی باید گریست. رمانتیسم سیاسی و سیاست رمانتیک را خاتمی شروع کرد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 10:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آزمایش بر روی حیوانات در کشورهای هلند، بلژیک و انگلستان ممنوع شده است و پس از 13 سال بحث و مشاجره و اعمال فشار از سوی گروه‌های حامی حقوق حیوانات، اتحادیه اروپا در سال 2002 قانونی تصویب کرد که طبق آن فروش آن دسته از لوازم آرایشی که بر روی حیوانات آزمایش شده‌اند، از سال 2009 به بعد در کشورهای عضو این اتحایده ممنوع می‌باشد. فرانسه که شرکت لورآل، بزرگترین شرکت سازنده مواد آرایشی در آن قرار دارد، با طرح دعوا در دیوان عدالت اروپا در لوکزامبورگ، خواستار لغو این محدودیت شد.[15] این قانون همچنین از سوی فدراسیون افزودنی‌های آرایشی اروپا که نماینده بیش از 70 شرکت در بلژیک، فرانسه، سوئد، آلمان و ایتالیا است، مورد مخالفت قرار گرفت.[16]


شرکت لورآل خواستار لغو اعمال محدودیت در زمینه انجام آزمایش بر روی حیوانات شده است

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 10:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

  استفاده از مواد آرایشی از دیرباز مرسوم بوده است و شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. اما در سال‌های اخیر میزان استفاده از این مواد رشد چشمگیری داشته است و صنایع فعال در این حوزه بازار بسیار وسیعی را در پیش روی خود مشاهده می‌کنند.

ایالات متحده در صدر جدول صادرکنندگان محصولات آرایشی

بر اساس تحقیقاتی که مرکز گلوبال استادی در سال 2008 انجام داده است،‌ سهم ایالات متحده از بازار جهانی محصولات آرایشی در حدود 38.2 میلیارد یورو بوده است. لازم به ذکر است که شرکت پراکتر و گمبل که بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات آرایشی دنیا است، آمریکایی است.

نتایج به دست آمده از این تحقیقات حاکی از آن است که سهم ژاپن و چین از بازار محصولات آرایشی به ترتیب 23.7 و 8.2 میلیارد یورو است. اروپا با سهم کلی 63.5 میلیارد یورو، بیشترین سهم را داراست. در بین کشورهای اروپایی، کشور آلمان با سهم 11.7 میلیارد یورویی بیشترین سهم را داراست و کشورهای فرانسه (10.4 میلیارد یورو)، انگلستان (10 میلیارد یورو)، ایتالیا (8.8 میلیارد یورو) و اسپانیا (7.4 میلیارد یورو) در رتبه‌های بعدی هستند. [1]

 


سهم کشورهای مختلف در بازار 136.2 میلیارد یورویی محصولات آرایشی در سال 2008


 

 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 10:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون سه پیشنهاد در مورد بحرین دارند که عبارت است از: 1) بحرین مستقل با یک دولت مردمی 2) الحاق مجدد بحرین به ایران 3) الحاق بحرین به کشورهای عضو اتحادیه خلیج فارس ...

بولتن نیوز: جواد کریمی قدوسی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، عصر امروز با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و معاونین ایشان جلسه دارند گفت: یکی از موضوعات مهم مورد بحث در این جلسه در خصوص وضعیت بحرین و بررسی و موضع گیری در قبال پیشنهاد طرح آمریکایی مبنی بر الحاق بحرین به عربستان است.

نماینده مشهد و کلات در مجلس در گفت و گو با خبرنگار بولتن نیوز، با بیان اینکه بحرین چند سال پیش جزئی از خاک ایران بوده، افزود: متأسفانه بحرین بر اثر بی کفایتی مسئولین وقت ایران و شیطنت های انگلیس از ایران جدا شد.


 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 10:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور در آستانه نشست ایران و گروه 1+5 در بغداد (سوم خردادماه) خبرهای مهمی فردا پنجشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی در تهران اعلام خواهد کرد.

به گزارش مهر، اولین همایش ملی اقتصاد مقاومتی پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه در دانشگاه علم و صنعت ایران با سخنرانی دکتر سعید جلیلی دبیرشورای عالی امنیت ملی کشور برگزار می‌شود.
 یک منبع آگاه اذعان کرد: دکتر جلیلی قصد دارند مسائل مهمی را در این جلسه در موضوع تحریمها و ارتباط آن با پرونده هسته‌ای و مذاکرات بغداد مطرح کند. لازم به ذکر است فاصله این همایش تا مذاکرات بغداد تنها 5 روز است.
 صاحبنظران معتقدند که ابداع واژه «اقتصاد مقاومتی» از سوی رهبر معظم انقلاب و پیگیری آن از سوی اندیشمندان اقتصادی، به معنای آن است که ملت ایران قصد باج دادن به بیگانگان در برابر تحریمها را ندارد و حتی می‌خواهد در این جنگ اقتصادی به مقاومت و حتی پیشروی و آسیب زدن به مواضع اقتصادی دشمن بپردازد، چرا که واژه مقاومتی تنها به معنی دفاع نیست و از آن می‌توان معانی دیگری نیز برداشت کرد.

[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 10:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک سند و چند سوال از وزیر راه؛
یکی از متهمان پرونده فساد بزرگ مالی با بیان اینکه استارت فساد مالی از پروژه دو طبقه کردن رامسر زده شد، گفت: وقتی «الف.م» پشت یک پروژه بود دیگر نیازی به مناقصه نداشت. من جریان انحرافی را بسیار قوی می‌دیدم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق ،زوایای پنهان پرونده فساد بزرگ مالی اخیر روز به روز در حال روشن شدن است و یکی از این روشنگری ها را می توان در سند مربوط به دو طبقه کردن مسیر رامسر مشاهده کرد .
در این سند که مربوط به مذاکرات اولیه قرارداد واگذاری اجرای طبقاتی کردن مسیر جاده ای حد فاصل شهرستان رامسر به نور به طول 120 کیلومتر می باشد ، امضای آقایان مدیر عامل تراورس،وزیر راه و معاونان وی دیده می شود.
وجود امضای وزیر برای اجرای پروژه ای که کمترین توجیه اقتصادی را ندارد ،از نکات برجسته این سند است که امید است  روزی جناب آقای نیکزاد با شجاعت اعلام کند دو طبقه کردن مسیر رامسر آن هم به طول 120 کیلومتر چه توجیه فنی و اقتصادی داشته است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/28 ] [ 10:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
خودنویس دلیل این امر را ترس و درخواست نامبرده اعلام کرده و نوشت: «این اقدام پلیس آلمان به درخواست شخص شاهین نجفی صورت گرفته است.»

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از جام نیوز، در پی صدور حکم ارتداد علیه شاهین نجفی از سوی آیت الله مکارم شیرازی، سایت ضد انقلابی خودنویس خبر داد وی از ترس جان خود به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

 

خبرگزاری فارس: شاهین نجفی به دنبال سوراخ موش
 

خودنویس در خبر خود نوشت: «در حالی که رسانه‌های جمهوری اسلامی، پس از حکم صافی گلپایگانی، می‌گویند که مکارم شیرازی هم حکم ارتداد شاهین نجفی را صادر کرده‌، صدای اسرائیل خبر داده که پلیس آلمان شاهین نجفی را برای حفاظت از جانش به مکان نامعلومی منتقل کرده است.»

خودنویس دلیل این امر درخواست نامبرده اعلام کرده و افزود: «این اقدام پلیس آلمان به درخواست شخص شاهین نجفی صورت گرفته است.»

این سایت با اشاره به صدور حکم ارتداد این خواننده هتاک از سوی آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: «این حکم در واقع استفتاء از مکارم شیرازی است که در پاسخ به سوالی درباره «توهین شاهین نجفی به ائمه اطهار» صورت گرفته و این مرجع تقلید مقیم قم گفته است که «هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم و توهین آشکار به آنها اگر توسط فرد مسلمانی صورت گیرد موجب ارتداد است.»


[ چهارشنبه 91/2/27 ] [ 1:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با مصوبات روز گذشته مجلس شورای اسلامی میزان یارانه نقدی 27 هزار و 50 تومان افزایش خواهد یافت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از تصویب رقم 66 هزار میلیارد تومان به عنوان درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در قانون بودجه 90 ، روز گذشته پرونده قانون هدفمندی یارانه‌‌ها در مجلس شورای اسلامی بسته شد.
بر اساس مصوبات روز گذشته مجلس، دولت موظف است تا مبلغ 48 هزار میلیارد تومان از منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی را به منظور اجرای ماده 7 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هزینه کند. بر این اساس ماده 7 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها دولت را مجاب کرده است که حداکثر تا 50 درصد خالص وجوه حاصل از این اجرای این قانون را در قالب پرداخت نقدی و غیرنقدی به لحاظ درآمد خانوار نسبت به کلیه خانوارهای کشور به سرپرست خانوار پرداخت کند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/2/27 ] [ 1:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت‌الاسلام علی بهجت ضمن اشاره به شاخص‌ترین ویژگی‌های پدر خویش، از سرنوشت نامعلوم چمدانی سخن گفت که آیت‌الله بهجت اسرار مگوی خود را در آن نگهداری می‌کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، سالروز رحلت حضرت آیت‌الله بهجت، گفت‌وگوی مشروحی با فرزند این فقیه ربانی انجام دادیم که بخش اول آن تقدیم خوانندگان گرامی می‌شود.
پدرم اسرار مگوی خود را مگو گذاشت/ راز چمدان آیت‌الله بهجت چه بود؟
حجت‌الاسلام و المسلمین علی بهجت در ابتدای این گفت‌وگو بیان داشت: زندگی پدرم دو جهت داشت: بخشی از زندگی ایشان، جهت فیزیکی آن است که در خانواده و دوستان مطرح بود و گوشه‌هایی از آن به ما رسیده است ولی جهت دیگر؛ زندگی درونی ایشان بوده که نه خودشان راجع به عواملی که در شخصیت ایشان موثر بوده صحبت و راهنمایی می‌کردند و نه حتی مدارک و آثار و نامه‌هایی را که از علمای مختلف داشتند و ما می‌توانستیم از آن بهره ببریم را نشان می‌دادند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/2/27 ] [ 1:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 312
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402100