NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در چند روز گذشته گزارشی در خصوص توانایی های نیروی هوایی امارات توسط یک کارشناس نظامی در رسانه های عرب زبان منتشر شده که بازتاب های زیادی داشته است.
به گزارش بی باک به نقل از سرویس سیاسی جام نیوز، سایت باراک اوباما (Barack Obama) شنبه24 اردیبهشت (13 May) نوشت: «در چند روز گذشته گزارشی در خصوص توانایی های نیروی هوایی امارات توسط یک کارشناس نظامی در رسانه های عرب زبان منتشر شده که بازتاب های زیادی داشته است.»
نویسنده این گزارش" خیرالله محمد ساجر الدلیمی" نام دارد که خود را دارنده ی دکترای علوم نظامی از اکادمی نظامی کره شمالی معرفی کرده است.
گزیده ای از این گزارش که بیشتر به خواب و رویای شیخ نشینان امارات می ماند، در پی می آید: «نیروی هوایی امارات از نظر هواپیماهای جنگی، مهارت خلبانان، تعداد جنگنده، آموزش ، موشک و بمب های هوشمند بسیار پیشرفته است امارات همچنین رادارهای بسیار مدرن و سیستم دفاعی موشکی بسیار پیشرفته ای دارد.»
نیروی هوایی امارات از نظر فنی و کارآمدی نسبت به نیروی هوایی ایران 100 درصد برتر است.
با توجه به این موضوع من مطئمن هستم که نیروهای هوایی امارات متحده عربی قادر به نابودی کامل نیروهای هوایی ایران در جنگ هوایی است. شکست نیروی هوایی ایران توسط امارات بیش از 3 هفته طول نمی کشد.
امارات می تواند در روز 150 تا 200 مرتبه در آسمان تهران و دیگر شهرهای ایران حضور پیدا کند و حملات خود را انجام دهد.
نیروی هوایی امارات به حدی قوی است که می تواند نیرو هوایی مصر را شکست دهد و از نظر قدرت و توانایی در منطقه پس از اسرائیل قرار می گیرد.
امارات جنگنده هایی دارد که در وضعیت های مختلف هوا قادر به پرواز و انجام عملیات هستند.
دولت امارات توانایی انجام حمله ای جسورانه به ایران و متعاقبا نابودی ارتش ایران را در هوا و دریا دارد.
ایران کشوری شرور! است و ثابت کرده که نسبت به اسرائیل خطرناک تر است. ایرانی ها تصور می کنند که دول خلیج فارس، بیابان هایی هستند که پر از شتر است. این در حالی است که رهبران دول خلیج فارس به دنبال ساخت و پیشرفت کشورشان هستند.

[ چهارشنبه 91/2/27 ] [ 12:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 در همین پرواز بود که یک زوج جوان فرزندشان را که تازه متولد شده بود خدمت آقا آورده و ایشان نیز در گوش کودک اذان گفتند.
محبت رهبری
 یکی از فرزندان خردسال حاج حسن آقا (شهید حسن تهرانی مقدم) که آن زمان حدود 4 سال داشت، یک نقاشی کشیده و گفته بود که من می‌خواهم این نقاشی را به «آقا» هدیه کنم.نقاشی را به صندوق پست انداخته بود و اتفاقاً نقاشی از طریقی به دست حضرت آقا رسیده بود. ایشان هم با دیدن نقاشی خواستند این بچه و خانواده او را ببینند.
 حضرت آقا فهمیده بودند که نقاشی برای فرزند حاج حسن آقا است. بالاخره خانواده شهید و مادر ما به همراه این بچه در جلسه‌ای خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدند و حضرت آقا این بچه را بغل گرفتند و او را مورد تفقد قرار دادند و سراغ حاج حسن آقا را هم گرفتند که خانواده پاسخ دادند ایشان در مأموریت است.
 برادر سرلشکر شهید تهرانی مقدم
دیدار مردمی در هواپیما
معمولا حضرت آقا با تهیه بلیت با هواپیمای عادی سفر می کنند. برای نمونه در سفر ایشان به استان کردستان، رهبر معظم انقلاب همچون گذشته با پرواز عادی به همراه دیگر مسافران به این استان سفر کردند.
 در یکی از سفرهای معظم‌له به مشهد مقدس بود که آقا از تیم همراهشان خواستند ممانعتی برای کسانی که می‌خواهند ایشان را ببینند، ایجاد نشود.
 اشتیاق مسافران برای دیدار باعث شد تا حضرت آقا تا پایان سفر حتی فرصت برای نوشیدن یک استکان چای هم نداشته باشند.در همین پرواز بود که یک زوج جوان فرزندشان را که تازه متولد شده بود خدمت آقا آورده و ایشان نیز در گوش کودک اذان گفتند.چند نفر لبنانی هم در این پرواز حضور داشتند که توانستند با آقا دیدار و گفت‌وگو کنند.
 امیر خلبان تورج دهقانی زنگنه
وقتی چشمان آقا پر از اشک شد
... زمانی یک جوانی در کردستان که از اهل سنت هم بود و در نهادی در شهر "مهاباد” کار می‌‌کرد، دستگیر شد و در دوران حبس از دنیا رفت. پدر این جوان، پاسبان بازنشسته زمان شاه بود که یک نامه معمولی به آقا نوشت و به صندوق پست انداخت.
 اطرافیانش آن زمان او را مورد استهزا قرار دادند که چه دل خوشی دارد که نامه‌ای در پست انداخته، بعد هم فکر می‌‌کند به دست رهبری می‌رسد و روی آن اقدام می‌‌شود. خوشبختانه این نامه از پست به دفتر ارتباطات و سپس به دست آقا رسید. ایشان هم به من نوشتند.
 آن زمان دوره ریاست "آقای یزدی” در قوه قضائیه بود. من از ایشان یک قاضی خواستم و حکم قضایی را هم گرفتیم. وقتی گروه وارد مهاباد شدند مثل توپ صدا کرد. پیرمرد خوشحال شد و به افرادی که به او زخم زبان می‌‌زدند گفته بود: به شما گفتم این جمهوری اسلامی است و شما مرا به خاطر کارم مسخره می‌‌کردید. دیدید که نامه من به دست رهبر رسید و ایشان 4 نفر قاضی را برای پیگیری نامه من فرستاده است.
 خلاصه این اقدام دفتر بازرسی اثر بسیار خوبی داشت. در بررسی‌‌هایی که شد، مأموری که موجبات حادثه را فراهم کرده بود دستگیر و حکم قضایی قصاص برای وی صادر شد اما چون دیدیم با از دنیا رفتن این جوان هم خانواده دیگری که آن‌ها نیز از قضا افراد فقیری بودند داغدار می‌‌شوند سعی کردیم کاری کنیم که او کشته نشود، از طرف دیگر خانواده اول هم حق خود را بگیرد. این اقدامات، کاری اضافه بر مسؤولیت دفتر بازرسی بود. اما وارد میدان شدیم و با آن خانواده صحبت کردیم از این مامور و خانواده آن دیه گرفتیم.
 گزارش را که به آقا دادم، در مطالعه بخش دوم گزارش، چشمانشان پر از اشک شد و گفتند: این فوق بازرسی بود؛ زیرا هم پیگیری کردید و هم مشکل آن جوان را حل کردید.
 علی‌اکبر ناطق نوری
آقازاده رزمنده
در عملیات بدر کنار دجله، من فرزند بزرگ مقام معظم رهبری، آقا مصطفی خامنه‌ای را دیدم، آن هم در خط مقدم جبهه. خیلی تعجب کرده بودم.رفتم جلو و گفتم: آقا مصطفی، چرا در خط مقدم هستی؟ این‌جا، هم احتمال اسارت و هم احتمال شهادت شما زیاد است. اگر شما را خدای نکرده اسیر کنند، دشمنان همه‌جا می‌گویند ما پسر رئیس‌جمهور (آن موقع حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای رئیس‌جمهور بودند) ایران را اسیر کرده‌ایم.
 منبع : پرتو سخن

[ سه شنبه 91/2/26 ] [ 4:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علیرضا قزوه، شاعر متعهد کشورمان در قالب شعری نو با عنوان "مرتد سوم"، هتاکی بی شرمانه خواننده خارج نشین به امام هادی(ع) را محکوم کرد.
به گزارش جهان، وی در وبلاگش نوشته است: به بچه خفاشی که به ساحت امامان مظلوم شیعه اهانت کرد و به بچه های سرراهی "بالاترین" که کارگردانان این بازی اند.
 بسم رب النور
بسم رب العشق
بسم رب الهادی المهدی
آن که شعر و هرچه موسیقی ست
نذر درگاهش
آن که پاکان هنر در پای او سجاده افکندند
بسم رب العشق
آن که حافظ ها و سعدی ها
عشق او و آل او را بر زبان دارند
بسم رب الهادی المهدی
صاحب عصری که عالم وامدار اوست ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/2/26 ] [ 4:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در پی اهمال مسئلان دانشگاه تهران، نشریه انجمن این دانشگاه اقدام به چاپ و توزیع مقاله توهین آمیز یکی از فتنه‌گران کرد.
به گزارش جهان به نقل از آنا این مقاله ضمن دفاع از شاهین نجفی که پس از توهین‌های فراوان به اهل‌بیت(ع) از سوی آیات عظام صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی "مرتد" اعلام شده بود، به بیان توضیحاتی درباره اقدامات اخیر این هتاک پرداخته است.
این مقاله پس از چاپ در قالب نشریه انجمن در دانشگاه تهران توزیع شده است. در پی این اقدام، دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران امروز در این دانشکده تجمع کرده و خشم خود را نسبت به این اقدام توهین‌آمیز اعلام کردند.

[ سه شنبه 91/2/26 ] [ 4:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

این عملیات با رمز «یاسیدالشهداء(ع)» در روز 13 اردیبهشت ماه سال 65 مصادف با 23 ماه شعبان آغاز شد. در این عملیات سردارانی مثل حاج حسین اسکندرلو فرمانده گردان حضرت علی اصغر (ع) و شهید حسنیان فرمانده گردان المهدی(ع) به شهادت رسیدند. در این عملیات شهید سید مهدی اعتصامی، سیدمجتبی زینال الحسینی، اصغر کاظمی، علی دهقان سانیچ، سعید منتظری از جمع همسنگران تخریبچی لشکر10س در باز گشایی معبر جهت رزمندگان به آسمان پرکشیدند.

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/2/26 ] [ 7:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اتفاقی که ناخواسته برای نامجو به دلیل اجرای سوره ی “شمس” افتاد این آگاهی را به نجفی داده است که بعد از این ترانه به قطع از سوی حاکمیت مرتد خوانده خواهد شد و رفتارش نیز نشان می دهد که با اجرای این آهنگ بر این امر واقف بوده و اصرار ورزیده و حتی ته دلش نیز غنج خواهد رفت؛ و خوب می داند که مخاطب این آهنگ کسانی هستند که . . .

در حالی که برخی سایت های اپوزوسیون خارج از کشور به خصوص بی بی سی فارسی و رادیو فردا بر طبل تابو شکنی نجفی، خواننده مبتذل رپ می کوبند. سایت میهن که وابسته به جریان مقداری متعادل تر اپوزوسیون خارج کشور است، در مطلبی به نقد شاهین نجفی و جریانی که می کوشد تا وی را هنرمندی ساختار شکن معرفی کند پرداخته است.
به گزارش خبرنگار ما، در روزهای گذشته تندروی یک سایت داخلی که ادعا کرده بود، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی فتوی قتل شاهین نجفی را صادر کرده، ابزار دست سایت های ضد انقلاب نظیر بی بی سی فارسی و رادیو فردا شده تا این خواننده مبتذل را به این واسطه به شهرت برسانند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/2/26 ] [ 7:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آخرین جزئیات شکایت رئیس دفتر رئیس جمهور از مداح معروف تهرانی مطرح شد.
سعید حدادیان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو ، به آخرین جزئیات پرونده قضایی خود و شکایت مشایی اشاره کرد و گفت: چند جلسه به دادگستری رفتیم و مطالبی را ارائه کردیم که هنوز تحقیقات آنها ادامه دارد و باید ببینیم به چه نتیجه‌ای می رسد.
وی با بیان اینکه باید عناصر جرم برای آنها محرز شود که یکی از آن عناصر، اثبات سوء نیت است، خاطرنشان کرد: خیلی معلوم نیست که این مسئله برای دادگاه محرز شود؛ زیرا قصد ما قطعاً خیرخواهی بوده است.
این مداح با بیان اینکه رئیس جمهور هم از رفقای ما بوده و از ما حرف‌شنوی داشته است، گفت: نتیجه دادگاه هر چه بشود برای بنده حتماً خوب خواهد بود، ولو اینکه نتیجه آن محکومیت من باشد.
حدادیان افزود: من به خاطر بیان مطلب حقی وارد این عرصه شدم و آن مطلب حق است.
وی ادامه داد: در زمینه ادبیات هم باید بگویم «بر هر که دست می‌زنم از دست رفته است»؛ اگر من بخواهم سخنوری کنم، ادبیات سخنوری را هم دارم، اما متاسفانه فضای جامعه ما به گونه‌ای است و ادبیات بعضی از مسئولان به گونه‌ای شده است که حقیقتاً راه را برای سخن گفتن می‌بندند و یا راه دیگری را پیش روی ما باز می‌کند که خیلی خوشایند نیست.

[ سه شنبه 91/2/26 ] [ 7:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 91/2/26 ] [ 7:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مفتی و امام جمعه شهر نیژنی نووگراد روسیه گفت: آیت‌الله خامنه ‌ای یک مسلمان نمونه و واقعی و الگویی برای بسیاری از مسلمانان جهان هستند.
به گزارش بی باک به نقل از مهر، عمر حضرت ادریس اف ظهر دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام سید محمد سعیدی امام جمعه و تولیت آُستانه مقدسه قم، اظهار داشت: با توجه به اینکه من در گذشته نیز چند بار به ایران سفر کرده بودم و کمی با نوع زندگی مردم ایران آشنایی دارم، آن‌ها علی رغم وجود تهدید‌ها و تحریم‌ها هنوز به زندگی عادی و با نشاط خود را ادامه می‌دهند.
وی بیان داشت: اگر مردم و ملتهای مختلف منطقه یکدیگر را بشناسند وضعیت کنونی منطقه بسیار بهتر خواهد شد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/2/26 ] [ 7:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این محبوبیت و مقبولیت آقای حداد در بین اهالی رسانه نیز بیش از دیگران می باشد. بسیاری از اهالی رسانه نقدپذیری و تعامل و رفتار مناسب آقای حداد عادل را تحسین کرده و ریاست وی بر مجلس نهم را در راستای بازشدن فضای نقد و آزادی رسانه ای بیشتر در کشور موثر می بینند.
بعد از رقابت پرشور بر سر راهیابی کاندیداها به مجلس نهم، حال رقابت بر سر تعیین رئیس مجلس نهم شورای اسلامی به یکی از بحث های مهم و روز کشور تبدیل شده  که در این میان طبق بررسی های خبرنگار بی باک شانس حداد عادل برای تصاحب کرسی ریاست قوه مقننه بیش از دیگران می باشد.
به گزارش سرویس انتخاب آزاد بی باک، یک سایت مطرح خبری کشور از پیشتازی علی مطهری برای ریاست مجلس شورای اسلامی در نظرسنجی خود خبر داد که طبق نظرسنجی این سایت ابوترابی نفر دوم، لاریجانی در رده سوم و آقای حداد عادل نفر آخر و کمترین رای را به خود اختصاص داده است.
اما بر اساس تحقیقات و نظرسنجی های میدانی خبرنگار پارلمانی بی باک از کاندیداهای منتخب مجلس نهم شورای اسلامی، واقعیت امر درست عکس این ادعا را اثبات می کند و محبوبیت آقای حداد عادل در بین نمایندگان بیش از مقبولیت مطهری، ابوترابی و لاریجانی بوده و تقریبا عمده کاندیداهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی و جبهه متحد اصولگرایی حداد را گزینه مطلوبتری برای ریاست مجلس نهم می دانند و بعد از حداد عادل، لاریجانی از محبوبیت بیشتری نسبت به دو کاندیدای دیگر برخوردار است.

[ سه شنبه 91/2/26 ] [ 7:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 210
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392550