NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
جواب پرستار بغض هایی بود که در راهروی بیمارستان ترکید. بالاخره کسی توانست بگوید: مادرش به خاطر شهادت همسرش عزادار است و منتظر بازگشت پسرش.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛  در طول سالهای دفاع مقدس رزمندگان بسیاری بوده اند که به همراه برادران یا پدران خود در عملیات ها شرکت می کردند و به شهادت می رسیدند. شهید  «محمد رضا بهفر» هم یکی از همان شهداست که با پدرش همرزم و بعد به شهادت رسید.

پسر در کنار پدر

هنوز یک هفته از شهادت حاج ذکی نگذشته بود و رفت و آمد مردم ادامه داشت. بعد از چند تماس با تعاونی سپاه، نشانی محمد رضا را گرفتم و بعد از ظهر هفتم آبان ماه 1362 عازم تهران شدیم. در بیمارستان کنار تختش که رسیدیم، صدایش زدیم. به آرامی چشمان خون گرفته را باز کرد. نگاهی به ما انداخت و با صدای ضعیفی حال ما را پرسید. پدرش را که در جمع ما ندید گفت : چرا پدر نیامده ؟
یکی گفت : هنوز جبهه است.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/2/28 ] [ 8:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ یکشنبه 93/2/28 ] [ 8:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که بعضاً آن روزها در جریان امور دفاع مقدس و کشور نبودند، امروزه با اغراض سیاسی، تحلیل‌های تخیّلی میکنند و با تحریف تاریخ در صدد برجسته کردن نقش نداشته خویش در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس هستند.
به گزارش مشرق، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران، سفرا و کارداران سابق جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف که به دنبال ملاقات وزیر و معاونان وزارت خارجه به دیدار آمده بودند، با اشاره به اهمیت دیپلماسی در جهان امروز، گفت: کسانی که از سوی وزارت خارجه به مأموریت‌های کاری میروند، سربازان و افسران انقلاب در جبهه خارجی هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارائه تحلیلی از فضای سیاسی کشور در سالهای قبل از انقلاب، گفت: اگر چه ماهیت انقلاب مردمی بود، اما پس از پیروزی، امام (ره) با تأکید بر لزوم روابط دولت با دولتها، اهمیت سیاست خارجی را برجسته کردند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/2/28 ] [ 8:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در کشور چین خانواده ها برای حل مشکلات همسر یابی فرزندانشان دست به کاری عجیب زده اند. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،در کشور چین خانواده ها برای حل مشکلات همسر یابی فرزندانشان دست به کاری عجیب زده اند. آنها آگهی هایی را برای فرزندان دم بخت خود آماده می کنند و بر روی دیوار پارکی بزرگ در شانگهای به نمایش بگذارند. این تبلیغات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و میزان درآمد فرزندانشان است که پدر و مادران هر شنبه و یکشنبه برای نصب تبلیغات به این پارک می آیند.

[ یکشنبه 93/2/28 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 93/2/28 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بعد از اینکه روزنامه اطلاعات چند روز پیش و به دنبال فوت هادی تابنده فرزند قطب کنونی فرقه صوفیه موسوم به خانواده بیچاره، اطلاعیه فوت وی را نه تنها منتشر کرد بلکه از طرف روزنامه به قطب فرقه انحرافی صوفیه تسلیت گفت، اینبار این روزنامه از غفلت ارگانهای نظارتی و رسانه های کشور سوء استفاده کرد و از رئیس فرقه ضاله صوفیه را با القاب و عناوین عجیبی در اطلاعیه ای نام برد.

به گزارش بی باک، روزنامه اطلاعات در صفحه اول خود در اقدامی بی‌سابقه آگهی فوت فرزند قطب کنونی فرقه صوفیه موسوم به خانواده بیچاره را منتشر کرد و از رئیس این فرقه ضاله به "حضرت"، "مولای معظم" و ... نام برد.

در این آگهی که به نوعی فراخوان عمومی است، قطب این فرقه و حامیانش به نوعی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم ترحیم هادی تابنده که در خانقاه امیرسلیمانی برگزار می‌شد به نوعی به تبلیغ این فرقه انحرافی پرداخت. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/2/28 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 ویدئو کلیپ سرود ولایت عشق

مادیگه نمیگذاریم دستای تو بسته بشه /  مثل حیدر دلت از امت خود خسته بشه/// مث سلمان و ابوذر در خونت میشینیم / آخه تو چهره ی تو تصویر حیدر میبینیم /// … رفقابیان با هم قدرعلی رو بدونیم /  تادم آخر باهاش همه بسیجی بمونیم /// خون تو رگهامونو هدیه به رهبر میکنیم / پای عشقش باهمه سختیا ما سر میکنیم /// .

 

 

 

دانلود


[ یکشنبه 93/2/28 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
لیلا حاتمی در حاشیه جشنواره کن با مردان روبوسی کرد.

به گزارش سرّنیوز، پس از اینکه حسن روحانی چندی قبل اظهار داشته بود : "تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی بی معناست، وی گفته بود: هنر یعنی ارزش و هنرمند ارزشمندی است که با کار خلاقانه به تعالی می رسد." و در ادامه هنرنمایی ها و قبح شکنی های هنرمندان با اخلاق و ارزشمند سینما، لیلا حاتمی با ژیل یاکوب در حاشیه جشنواره کن روبوسی کرد!
لازم به ذکر است این اقدام با استقبال گسترده رسانه های ضد انقلاب مواجه شده است.


[ یکشنبه 93/2/28 ] [ 12:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
با نزدیک شدن سالگرد درگذشت "آیت الله طاهری" امام جمعه اسبق اصفهان، برخی فعالان اصلاح طلب و برخی همراهان فتنه 88 تلاش داشتند تا با برگزاری مراسمی، فضای آرام اصفهان را بار دیگر ملتهب کنند. در پی این درخواست ها و با درایت مسئولین این استان، سفر هاشمی به این شهر لغو شده و مراسم سالگرد درگذشت "آیت الله طاهری" با احترام کامل و درشان ایشان برگزار میشود.
به گزارش سروبس سیاسی پایگاه 598، با نزدیک شدن سالگرد درگذشت "آیت الله طاهری" امام جمعه اسبق اصفهان، برخی فعالان اصلاح طلب و برخی همراهان فتنه 88 تلاش داشتند تا با برگزاری مراسمی، فضای آرام اصفهان را بار دیگر ملتهب کنند. در این راستا بزرگترین برگ برنده خود یعنی دعوت از حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی را خرج نموده و برای حضور وی در شهر شهیدپرور اصفهان برنامه ریزی گسترده ای انجام دادند.

شنیده ها حاکی است که برخی از مردم و فعالان انقلابی این استان، پس از اطلاع از این موضوع، خواستار لغو این سفر حاشیه ساز شده و به مسئولین گوشزد نمودند که مردم اصفهان اجازه برگزاری "مانور قدرت" به فتنه گران نخواهند داد.

در پی این درخواست ها و با درایت مسئولین این استان، سفر حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی به این شهر و برگزاری میتینگ سیاسی به جای مراسم ختم، لغو شده و مراسم سالگرد درگذشت "آیت الله طاهری" با احترام کامل و در شان ایشان برگزار میشود.

در همین خصوص روزنامه شرق در مطلبی با ابراز ناراحتی از لغو سفر آقای هاشمی نوشت: " سفر آقای هاشمی، فرصتی بود تا برخی از مسایل و معضلات استان اصفهان مثل آب، بیکاری، عدم توسعه‌یافتگی، مترو و حمل‌ونقل مورد بازبینی و حل‌وفصل قرار گیرند"

حال از نگارنده مطلب آن روزنامه باید چند سوال پرسیده شود:

1- آقای هاشمی برای حضور در مراسم ختم دعوت شده بودند و یا یک سفرکاری برای حل مشکلات استان؟

2- ایشان به جز ریاست "مجمع تشخیص" چه مقام اجرایی دارند که با آمدنشان مشکلات آب و بیکاری و مترو و توسعه اصفهان حل میشود؟

3- ایشان در زمان ریاست جمهوریشان به اصفهان سفر کرده بوده و کلنگ های زیادی بر زمین زدند اما در همان زمان نیز مشکلات استان کاسته نشد.

4- چه چیزی شما را عصبانی کرده است؟ حل نشدن مشکلات مردم و یا برگزار نشدن میتینگ سیاسی‌تان؟

[ شنبه 93/2/27 ] [ 11:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ شنبه 93/2/27 ] [ 11:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 368
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392708