NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اخبار ویژه روزنامه‌های 27 اردیبهشت
توهین وزیر کانادایی/ کشف تازه فرزند رقیب آرای باطله/ جیغ بنفش بی‌بی‌سی

کشف تازه فرزند رقیب آرای باطله، توهین وزیر کانادایی، کمیته مخفی افراطیون برای کودتای نرم در دانشگاه آزاد و خلبانی که هواپیمای ریگی را نشاند، از جمله عناوین خبرهای ویژه روزنامه‌های امروز کشور است.

خبرگزاری فارس: توهین وزیر کانادایی/ کشف تازه فرزند رقیب آرای باطله/ جیغ بنفش بی‌بی‌سی

اخبار ویژه برخی روزنامه‌های کشور در روز شنبه (27 اردیبهشت) به شرح زیر است: 

 کیهان

رانت‌خواران سابقه‌دارخواب‌نما شده‌اند؟!

مبارزه با فساد به شعار نوکارگزاران تبدیل شده و از تریبون موافقان تجمل و رانت‌های اقتصادی، صدای مبارزه با فساد شنیده می‌شود.روزنامه جوان در گزارشی به تحرکات جدید حزب کارگزاران پرداخت و نوشت: با مرور صفحات روزنامه‌های وابسته به این طیف به وضوح می‌توان دریافت که مبارزه و مقابله با فساد اقتصادی و رانت‌خواری یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که این جریان رسانه‌ای برای خود تعریف کرده است.در این گزارش ضمن مرور پرونده تخلفات کسانی چون کرباسچی و فاضل خداداد (اختلاس 123 میلیارد تومانی) در دوره سازندگی آمده است: رئیس دولت سازندگی در زمان مدیریتش بر قوه مجریه در افتتاح یکی از پروژه‌های دوران سازندگی بیان می‌کند: «وقتی که ما یک سدی را می‌سازیم و مثلا 10 میلیارد خرج می‌کنیم ممکن است از قبل آن 500 میلیون هم اختلاس شود، اما این سد برای کشور می‌ماند و هیچ کس نمی‌تواند از این سد اختلاس و دزدی کند!»‌یا در تریبونی دیگر با تاکید بر پیشرفت کشور اعلام شد «برای توسعه کشور چه بسا عده‌ای از فقیران و مستضعفان زیر چرخ سازندگی له شوند.» ادامه مطلب...

[ شنبه 93/2/27 ] [ 11:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
من این را می‌پذیرم که وضع حجاب در کشور به نسبت 10ماه پیش که اصولگرایان قدرت را در دست داشتند، خیلی خراب و هولناک شده است اما مشکلم اینجاست که با پذیرش همه اینها باز هم مشکلم حل نمی‌شود، مشکلم با این سروران آن است که مگر متولی حجاب، وزارت کشور است؟
وضعیت حجاب نسبت به 10 ماه پیش هولناک شده است
به گزارش جهان، صادق زیبا کلام طی یادداشتی در روزنامه شرق نوشت: من برخلاف خیلی‌ها که به تظاهرات علیه بدحجابی و برخی سخنرانی‌ها علیه برنامه‌های فرهنگی دولت یازدهم با دیدی تردیدآمیز می‌نگرند و معتقدند همه ماجرای تظاهرات حجاب و در سطحی گسترده‌تر علیه وزارت ارشاد و برنامه‌های فرهنگی دولت، یک حرکت سیاسی است، با دیدی خوشبینانه نگاه می‌کنم. تلاش می‌کنم باور کنم معترضان مشکل سیاسی نداشته و همه انگیزه و هدفشان «خدایی» و «با قصد قربت» است. من خوشبینانه نگریسته و می‌گویم آنها که نگران بازگشت وضعیت فرهنگی به دوران اصلاحات هستند و به دولت زنهار می‌دهند مبادا خدای ناکرده برگردیم به وضعیت اجتماعی و فرهنگی دوران اصلاحات، واقعا نیتشان خیر است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/2/27 ] [ 11:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حامیان محمد خاتمی درصددند وی را در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) رونمایی کنند.
جزئیات برنامه تطهیر خاتمی در مراسم سالگرد امام(ره)
به گزارش جهان به نقل از مشرق، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است خاتمی در مراسم شب 14 خرداد شرکت کند و در صورتی که برای وی از جانب حاضران مشکلی پیش نیاید در مراسم اصلی که روز 14 خرداد برگزار می شود حاضر شود.

طرح تطهیر و رونمایی از خاتمی و بازگشت وی به عرصه سیاسی بدون عذرخواهی از مشارکت او در فتنه 88، مدت ها است که در دستور کارجریان تجدید نظر طلب قرار گرفته است.

[ شنبه 93/2/27 ] [ 11:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس‌جمهور تأکید کرد: در پشت بام‌ها و بالکن‌ها با ماهواره مبارزه کردیم، اما تاثیری نداشت؛ نه ایمان مردم پر زد و نه هویت مردم از دست رفت.
سخنان روحانی درباره آزادشدن فیس‌بوک و ماهواره/ نگران نباشید
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم پایانی چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سالن اجلاس سران برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتباطات و اطلاعات اظهار داشت: انشاءالله جوانان عزیز با تلاشی که در زمینه این صنعت دارند، ما را به خودکفایی خواهند رساند.

وی افزود: کلمه ارتباطات در گذشته معمولا در حد ارتباط فرد با اعضای خانواده، طایفه، قبیله در روستا و شهرها اطلاق می‌شد اما امروز این ارتباطات از مرز قبیله و کشور خارج شده است. امروز در سطح جهانی، ما شهروندان جدیدی به نام کاربران داریم.

** کم‌کم به سوی یک خانواده جهانی در حال حرکت هستیم


رئیس‌جمهور با بیان اینکه کاربر در واقع همان شهروند جامعه نوین جامعه امروز است، اظهار داشت: وقتی بحث در این بود که ما به سمت دهکده جهانی حرکت کنیم امروز کم‌کم به سوی یک خانواده جهانی در حال حرکت هستیم. امروز می‌بینیم، کشورهایی با چند صد هزار جمعیت و شهروند، کشور تشکیل دادند اما گاهی یک شبکه بزرگ اجتماعی دارای میلیون‌ها کاربر است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/2/27 ] [ 11:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در واکنش به وقایع بروجرد گفت: مردم بروجرد اهل ولایت و دوستدار امام (ره) هستند.

به گزارش انتخاب، نوه امام (ره) اظهار کرده است: من خودم را بروجردی می‌دانم و به این خاطر دعوت همایش را پذیرفتم. به مردم با فرهنگ و عالم و دانشمندپرور بروجرد علاقه دارم. خودم را جزئی از آنان می‌دانم و میان ما جدایی نمی‌افتد. مردم بروجرد اهل ولایت و دوستدار امام هستند و قصدشان این بود که به ترویج و تحکیم اندیشه‌های امام راحل کمک کنند. اندیشه‌های امام هم با چنین توجهات و مقاصدی در میان ما خواهند بود. عموم مردم ایران قدرشناس و احترام‌گزار امام هستند.

وی در پایان گفته است: سلام مرا به همشهریانم برسانید.

اظهارات فوق، بخشی از گزارش دیدار حبیب‌الله معظمی با سیدحسن خمینی است که پنجشنبه اخیر در حرم امام (ره) برگزار شده است.

وی طی یادداشتی، روایتی خواندنی از این ملاقات منتشر کرده که متن کامل آن در ادامه می‌آید: ادامه مطلب...

[ شنبه 93/2/27 ] [ 7:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

لبخند صندوقچه پارادوکس‌های دولت اعتدال به یک فرماندار!

ممیزی کتاب در کار نباشد اما اگر عالیجنابی بخاطر عدم نظارت کتابی نوشت و جوانان به آن استناد کردند و فیلم ساختند، نباید به ساحت عالیجناب و ممیزیها خرده گرفت بلکه باید از دیوار کوتاه دانشجویان پژوهشگر جوان بالا رفت و تنها آنها را توبیخ کرد.

به گزارش بی باک، فتنه گران 88 و حامیانشان که دستشان به خون مردم این کشور آلوده است و آبرو و امنیت نظام را به باد تمسخر گرفتند و تا توانستند برای منزوی کردن انقلاب و آرمانهای حضرت امام(ره) دست و پا زدند، این روزها یکی پس از دیگری پست می گیرند و رئیس جمهور معتدل و صبور و خوش مشرب(!)، یکبار برای عزل و برخورد با آنها کلیدش را به صندوقچه‌ی عزلهایش نمی اندازد و فعالیتهای براندازانه این جماعت به هیچ وجه راه نفسش را نمی بندد اما وقتی فرمانداری از ترس تشنج در مراسم سید حسن خمینی، این مراسم را با مشورت خود وی لغو می کند، رئیس جمهور آنرا برنمی تابد و به خروش می آید و در اقدامی جالب به نوشته رسانه های حامی دولت، حتی به چنین موضوعی ورود می کند و دستور عزل وی را  صادر می کند! ادامه مطلب...

[ شنبه 93/2/27 ] [ 7:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز در روز وفات حضرت زینب(س) و شب شهادت حضرت احمد ابن موسی(ع) اقدام به برپایی جشن هفته خوابگاه‌ها با اجرای موسیقی زنده و تئاتر طنز در این دانشگاه نمودند.

 به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، در روز وفات حضرت زینب(س) و شب شهادت حضرت احمد ابن موسی(ع) در اقدامی مشمئز کننده جشن هفته خوابگاه ها با اجرای موسیقی زنده و تئاتر طنز به همت معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز در این دانشگاه برگزار شد.

 گفتنی است معاون دانشجویی دانشگاه شیراز و دکتر ابراهیم گشتاسبی مدیر حوزه ریاست دانشگاه شیراز در این مراسم حضور داشته داشته اند.

 

  در پی این اقدام هتاکانه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شیراز، موج اعتراضات دانشجویی شب گذشته در اعتکاف دانشجویان دانشگاه شیراز بلند شد و دانشجویان به شدت به این اقدام مسئولین دانشگاه اعتراض کردند.


[ جمعه 93/2/26 ] [ 8:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ جمعه 93/2/26 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تروریست‌های داعشی در استان «الرقه» سوریه برای دومین بار مزار «اویس قرنی» از صحابه پیامبر اکرم (ص) را هدف حمله قرار دادند و این مقام را تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در ادامه اقدامات غیرانسانی خود اقدام به تخریب مرقد اویس قرنی صحابی پیامبر اسلام (ص)کرد.

این دومین باری است که طی چند ماه گذشته مرقد این صحابی هدف حمله تروریست‌ها قرار می‌گیرد و در حمله پیشین به مرقد اویس قرنی گلدسته‌های حرم ایشان تخریب شده بود.

ادامه مطلب...

[ جمعه 93/2/26 ] [ 8:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فائزه به مشهد رفته بود. یاسرهم برای اسکی به دیزین رفته است.
 به گزارش مشرق به نقل از پارس، همزمان با آغاز بکار بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از یازدهمین کتاب مجموعه کارنامه و خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان « سازندگی و شکوفایی» که مربوط به رویدادها و وقایع سال 1370 است، رونمایی و برای فروش عرضه شد.
 در خاطرات این سال به روشنی سیر تبدیل اقازاده ها مشخص است. شروع این روند تقریبا دوسال پس از عروج امام (ره) و پایان جنگ شروع شده است.  

در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی که در کتاب « سازندگی و شکوفایی» مربوط به رویدادها و وقایع سال 1370، در مورد فرزندانشان آمده است:  

8فروردین: محسن ومهدی به همراه تیم وزارت نفت، برای بررسی وضعیت صنعت نفت وچاه های نفت کویت که در حال سوختن بود وفرایند کمک رسانی و بازسازی وهمچنین نحوه خاموش کردن چاه ها، به کویت رفته اند.  

15فروردین: یاسر از مدینه تلفن کرد. از سفر عمره اظهار رضایت کرد.  

16فروردین: یاسر از عربستان رسید. شرحی از سفرش داد. شناخته شده بود و با فهد شاه عربستان ملاقات داشته است.  

26فروردین: محسن برای سفربه کره جنوبی جهت بازدید از صنایع سنگین و واگن سازی آمد، مذاکره کردیم.  

28فروردین: برای پرواز به سوی استان فارس به فرودگاه رفتیم. عفت، فاطی، مهدی، فرشته ها وبچه ها وبعضی از بستگان هم بودند.  

3اردیبهشت: محسن آمد. گزارش سفربه کره جنوبی را داد؛ تحت تاثیر صنایع کره قرارگرفته است.   ادامه مطلب...

[ جمعه 93/2/26 ] [ 8:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 230
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404122