NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، مسلمانان در نقاط مختلف جهان، به جمهوری اسلامی ایران عشق می ورزند و این کشور و نظام آن را نماینده واقعی اسلام ناب محمدی می دانند.


برخی از جلوه های این علاقه، در سفر مقامات سیاسی ایران به کشورهای گوناگون نمایان می شود.


هنوز خاطره استقبال شگفت انگیز مردم پاکستان از مقام معظم رهبری (در دوران ریاست‌جمهوری ایشان)، به عنوان یک واقعه بزرگ در تاریخ این کشور ماندگار است؛ استقبالی که ابتکار عمل را از نیروهای حفاظتی و امنیتی گرفت و صحنه هایی شبیه 12 بهمن 1357 و استقبال تاریخی از امام راحل(ره) را پدید آورد.



استقبال شورانگیز مردم کشورهای سنگال، لبنان، مصر و... از روسای جمهور بعدی ایران، نشان از عمق استراتژیک این نظام مقدس در قلوب مستضعفان جهان دارد.
در تازه ترین نمونه از این ابراز عواطف، در جریان سفر اخیر "رییس‌جمهور دکتر روحانی" به جاکارتا، جوانان کشور اندونزی با قرار گرفتن در کنار خودروی هیات ایرانی، به پرچم جمهوری اسلامی ابراز احساسات کردند.
تصویر بالا یک بانوی مسلمان اندونزیایی را نشان می دهد که در کنار ماشین رییس جمهور زانو زده، پرچم مقدس ایران را می بوسد.
تصویر زیر نیز دو دختر جوان دیگر را نشان می دهد که با افتخار، پرچم ایران را در دست گرفته و با آن عکس یادگاری می گیرند.

 

بوسه دختر خارجی بر پرچم ایران + عکس

بوسه دختر خارجی بر پرچم ایران + عکس



شایان ذکر است که در نظرسنجی اخیر موسسه آمریکایی گالوپ نیز مردم اندونزی میزان علاقه بالایی را به جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای جهان اعلام کرده بودند.


[ یکشنبه 94/2/6 ] [ 11:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سوال – من احساس می کنم که اگر نمازم را فارسی بخوانم ارتباط بیشتری را با خدا برقرار می کنم . چرا هر کس نمی تواند به زبان خودش نماز را بخواند و باید حتما عربی بخواند ؟ نگویید که نماز با زبان عربی قشنگ تر است و یا نماز خواندن با یک زبان مشترک نماد وحدت مسلمین میشود . بنظر من برای من مهمتر این است که چگونه با خدای خودم حرف بزنم که برایم دل نشین تر باشد.

پاسخ – این سوالی است که در همه جا از ما می پرسند از خیابان گرفته تا دانشگاه و مدرسه . این سوال جدیدی است . سلمان فارسی که ایرانی بود یا سهیل رومی که رومی بود هیچ گاه این سوال را از پیامبر نکردند . بعضی از سوالها معلوم است که از یک جای دیگر می آید . البته ما نمی خواهیم همه را متهم کنیم که شما پای ماهواره و سایت ها می نشینید و از آنها تقلید می کنید که شبهه انگیزی می کنند و سوالهای مذموم می آورند . مثلا می گویند که چرا اسلام برده داری را تجویز کرده است ؟ چه معنی دارد که شما کنیز به خانه بیاوری ؟ جالب است که خود کنیزها این سوال را نمی کردند ولی حالا شما دایه مهربانتر از مادر شده اید ؟ ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/6 ] [ 11:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تمام آحاد جامعه دینی نسبت به برکت سازی در زندگی، مسئول هستند. انسان مسلمان طبق آیین مسلمانی موظف است که یک انسان برکت محور باشد. اگر ما عرصه های برکت سوزی را در خانواده یا جامعه می بینیم همه در برابر آن مسئول هستیم. این طور نیست که فقط نان آور خانه مسئول باشد و اعضای دیگر خانواده مسئولیتی نسبت به برکت نداشته باشند. اعضای خانواده باید از ورود حرام به محیط خانواده جلوگیری کنند. در وصیت حضرت زهرا(س) داریم که من در تمام مدتی که در خانه ی علی بودم دروغی نگفتم ،خیانتی نکردم و حرام و حلالی انجام ندادم .بنای خانواده بر اساس بنیان صداقت و دروغ نگفتن است. وقتی دروغ در خانواده رواج پیدا کند و موضع گیری نسبت به آن نشود ، خانواده تبدیل به فرودگاه شیاطین می شود. در قرآن داریم که آیا به شما خبر بدهم که شیاطین بر قلب چه کسانی فرود می آیند ؟شیاطین بر قلوب کسانی که زیاد دروغ می گویند و گناه می کنند، فرود می آیند. وقتی شیاطین صحنه گردان این خانواده شدند حتما در اقتصاد خانواده هم دست اندازی می کنند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/6 ] [ 11:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بوگاتی ویرون خودوریی فوق سریع که 16 سیلندر و 1001 اسب بخار قدرت دارد را رونمایی کرد.

مدآنلاین نوشت: بوگاتی ویرون از ایده یک خودروی سوپر اسپرت و فوق سریع در آزمایشگاه‌های گروه خودروسازی فولکس‌واگن شروع شد و با اتمام کار لقب کنکورد جاده‌ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش بازارخبر، این خودور فوق سریع 16 سیلندر و 1001 اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 2.5 ثانیه طی کند و سرعت خود را به 410 کیلومتر در ساعت برساند. البته قیمت بالای یک میلیون دلار برای این هیولا را نیز نباید فراموش کنیم.

در اوایل قرن بیستم میلادی نام بوگاتی با سرعت و کیفیت و زیبایی گره خورده بود، اتوره بوگاتی فرانسوی در سال 1909 بوگاتی را راه‌اندازی کرد و برخی از خودروهای افسانه‌ای زمان خود را به مرحله تولید رساند، اما بدشانسی و تغییر در بازار باعث شد تا بوگاتی در سال 1952 تعطیل شود.

در سال 1998 گروه فولکس واگن، برند بوگاتی را خرید و برخی مدل‌های کانسپت خود را با نام بوگاتی روانه نمایشگاه‌های مختلف کرد تا اینکه در سال 2001 تصمیم گرفت تا سریع‌ترین خودروی موجود در جهان را با نام بوگاتی تولید کند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/2/6 ] [ 11:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تشریح سیاست دولت درباره حذف یارانه نقدی پردرآمدها توسط وزیر رفاه
سرانجام یک مسؤول دولتی پرده از سیاست یارانه‌ای برداشت و مشخص شد چرا سخن سخنگوی دولت با سایر مسؤولان تفاوت فاحشی داشته و قصد پنهان‌کاری دارد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از وطن امروز، ربیعی، وزیر رفاه روز گذشته در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی نکاتی درباره حذف یارانه نقدی گفت که سخنگوی دولت در روزهای گذشته تلویحا آنها را تکذیب می‌کرد!

وزیر رفاه گفت: قبل از عید، آقای دکتر روحانی به من گفتند بی‌سروصدا حذف یارانه‌ها را شروع بکنید. من هم از قبل از عید برنامه‌ریزی کردم چون این پروژه‌ای اجتماعی است، اجرای آن سخت است. چیزی که به مردم بدهید گرفتن آن سخت است، چون مردم آن را حق خودشان تلقی می‌کنند. خیلی آرام حرکت کردم. وی افزود: ما این ساماندهی را از 30هزار نفر شروع کردیم و تا 50هزار نفر و سپس 100هزار و 200هزار نفر نیز پیش رفتیم و این کار را ادامه می‌دهیم تا برسد به 6 هزار میلیارد تومان. براساس این سخن وزیر، یارانه نقدی حدود 11 میلیون نفر حذف می‌شود تا 6 هزار میلیارد تومان کسری بودجه 94 تامین شود. ربیعی افزود: همچنین کنار آن نظام اعتراض به حذف یارانه را طراحی و اجرا کردیم. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/2/6 ] [ 11:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پول‌های همسایه «کثیف» است نه ما!/ چه کسانی به‌دنبال سیاسی‌کاری در مورد مفاسد هستند؟
دولت و برخی سیاسیون نزدیک به خانواده هاشمی آنچنان در مقابل موضوع فسادهای کلان آقازاده سکوت می‌کنند که گویا این پرونده و خسارت‌های کلان ناشی از آن به کشور اصلا وجود خارجی ندارد. متاسفانه بحث مفاسد بر خلاف ادعای آقایان دولتی کاملا قربانی باندبازی و زنجیره‌های رانت در کشور است و اگر هر از چندگاهی هم موضوع فسادی در رسانه‌ها طرح می‌شود تنها هدف به چالش کشیدن جناح رقیب است.
پول‌های همسایه «کثیف» است نه ما!/ چه کسانی به‌دنبال سیاسی‌کاری در مورد مفاسد هستند؟
گروه سیاست جهان نیوز ـ در روزهای گذشته با انتشار تصاویری از اعترافات عباس یزدان‌پناه در رسانه ها که از دست داشتن مافیای آقازاده متهم در پشت پرده قراردادهای نفتی دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد پرده برداشت، بسیاری از ابهامات در خصوص مدعای پول های کثیف در انتخابات ها روشن شد. هر چند اعترافات یزدان‌پناه بی‌اساس بودن استدلال مهدی هاشمی و وکلایش درخصوص عدم رابطه با این دلال بزرگ نفتی را فاش کرد اما در گام دوم؛ از مساله بزرگ دیگری یعنی کشیده شدن پای مفاسد اقتصادی به درگیری‌های جناحی و حزبی پرده برداشت.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/2/6 ] [ 11:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ یکشنبه 94/2/6 ] [ 11:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392415