NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 

یاسر هاشمی نیز چند روز پیش گفته بود دانشجو نه گزینه پدرم بود و نه احمدی نژاد.
به گزارش جهان، مشرق نوشت:
علیرغم پیگیری های فرهاد دانشجو جهت دیدار با  اکبر هاشمی رفسنجانی و برگزاری جلسه با هیات امنای دانشگاه آزاد، این پیگیری ها تاکنون بی نتیجه مانده است.
یاسر هاشمی نیز چند روز پیش گفته بود دانشجو نه گزینه پدرم بود و نه احمدی نژاد.

[ شنبه 90/12/27 ] [ 1:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برخی منابع از فشارهای سیاسی به وزارت ارشاد برای جلوگیری از اکران فیلم جنجالی ابوالقاسم طالبی باموضوع حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 درتهران خبر می دهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فیلم "قلاده های طلا" پربیننده ترین فیلم جشنواره فجر امسال که درزمان اکران آن در برج میلاد ، چندین سالن بطور همزمان مجبور به پخش همزمان آن شده بودند،پس از اکران نوروزی و استقبال عمومی در چند روز اول، وحشت برخی جریانات سیاسی را به دنبال داشته است.
بنابر آخرین شنیده ها، بدلیل موضوع این فیلم و پرداخت آن به حوادث سال 88  ، برخی گروهها درتلاش برای فشار وارد کردن به وزارت ارشاد و معاونت سینمایی برای جلوگیری از نمایش عمومی این فیلم به ویژه در پایتخت و توقیف موقت آن به بهانه های واهی هستند.
این افراد در تلاشند تا با کمک گرفتن از افراد صاحب نفوذ در دولت ، از اکران این فیلم در ایام تعطیلات نوروزی و  رکورد شکنی احتمالی سیاسی ترین فیلم تاریخ ایران جلوگیری به عمل آورند.
این نکته نیز حائل اهمیت است که در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال ،اکران این فیلم طبق برنامه اعلام شده صورت نگرفت و چندین بار به تعویق افتاد و نهایتا درنیمه شب بامداد مجوز اکران در برج میلاد گرفت اما هیچکدام ازاین اعمال محدودیتها از توفیق بی سابقه "قلاده های طلا" در جشنواره نکاست و اهالی هنر و سینما و اهالی رسانه اقبالی گسترده از خود به نمایش گذاشتند تا این فیلم "پرمخاطب ترین"فیلم جشنواره فجر شود .

[ شنبه 90/12/27 ] [ 1:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ شنبه 90/12/27 ] [ 1:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 با خواندن این سطور آدم‌های بیمار ممکن است فورا نتایج دلخواه خودشان را بگیرند، اما حاج احمد خمینی در ادامه منظور خود را بطور شفاف بیان می‌کند و به ما می‌گوید که دقیقا منظورش چه کسانی است!:
 «بجز رعایت حریم رهبر معظم انقلاب اسلامی که وظیفه همه است، مسئولیت‌ها هر اندازه بزرگتر باشد مردم باید نسبت به طرح نقطه نظرات و انتقادات خود درباره آنها حساس‌تر باشند!... یکی از گرفتاری‌هایی که متاسفانه بعضی‌ها به آن دچار شده‌اند این است که نمی‌توانند نظرات مخالف خود را تحمل کنند. این شیوه عمل منجر به دیکتاتوری می‌شود و با فرهنگ انقلاب و اصول بنیادین نظام اسلام ما مغایرت دارد» 70/8/23
 وی در موقعیت‌های مختلف خطر عدم تحمل انتقاد توسط مسئولان را گوشزد می‌کند: «دیدگاهی که بیان ضعف‌ها را باعث تضعیف نظام می‌داند، دیدگاه اشتباهی است، نقد یک حرکت و سیاست بد دقیقا عین حمایت از نظام است و رسانه‌ها و دستگاه‌های خبری کشور باید در این زمینه به نحو احسن ایفای نقش نمایند. متاسفانه بعضی‌ها به غلط معتقدند اگر از سیاستی و یا عملکرد مسئولی در یک گوشه‌ای از کشور انتقاد شود، نظام تضعیف شده است. این تفکر غلط به تدریج کار را به جایی می‌رساند که مسئولی در منطقه‌ای از کشور عمل خود را عین اسلام و حرف خود را حکم اسلامی دانسته و باورش می‌شود که اسلام و انقلاب همان است که من مسئول فکر می کنم. این باورهای غلطی است… اینگونه روحیات و نفوذ آن به جامعه مقدمه دیکتاتوری است و رسالت رسانه‌های خبری و خبرگزاری جمهوری اسلامی این است که با آن مقابله کنند.» ادامه مطلب...
[ شنبه 90/12/27 ] [ 12:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با موج بیداری اسلامی و خلق حماسه 12 اسفند در ایران که موجب درماندگی شدید سیاستمدارن کشورهای غربی شد ، سرویس های جاسوسی_اطلاعاتی غرب با همکاری عناصر بهایی پروژه جدیدی برای ایجاد جبهه وهن علیه جمهوری اسلامی کلید زدند.

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، در این برنامه قرار است گروهک بهائی موسوم به" ارتش جهانی رهایی " ضمن بازسازی تشکیلاتی در داخل کشور طبق یک برنامه مدون در فضای مجازی ، جمهوری اسلامی را برای آزادی زندانیان بهایی که در فتنه 88 به دلیل اقدام علیه امنیت ملی در بازداشت به سر می برند تحت فشار قرار دهد.

پروژه بازسازی تشکیلاتی "ارتش جهانی رهایی" در ادامه برنامه تشکیل « کانون حمایت از زندانیان سیاسی» در شهر آخن آلمان است که با پشتیبانی سازمان اطلاعات و امنیت آلمان قرار است برای آزادی زندانیان سیاسی فتنه 88 خصوصا مجرمین بهایی که هر کدام به دلیل جرائم امنیتی در حبس قانونی به سر می برند ، فعالیت کنند.

سرویس های اطلاعاتی کشورهای غربی در برنامه جدید ایران هراسی با مرکزیت سازمان اطلاعات و امنیت آلمان و با مدیریت وکیل مدافع بهائیان یعنی شیرین عبادی تلاش دارند تا از طریق تهیه گزارش از وضعیت زندانیان سیاسی در ایران و بهره گیری از این سیاه نمایی ها ، فشارهای سیاسی برای تحت فشار گذاشتن جمهوری اسلامی برای عقب نشینی از فعالیت های صلح آمیز هسته ای را پیگیری کنند.
گروهک بهائی موسوم به "ارتش جهانی رهایی" که توسط سرویس ها جاسوسی غرب حمایت می شود به عنوان یکی از شاخه های این پروژه قرار است در بحث آزادی فعالیت سیاسی –مذهبی فرقه ضاله بهایت در ابران و آزادی زنذانیان این فرقه تلاش کند.

چندی پیش گروهک بهائی موسوم به "ارتش جهانی رهایی" برای انجام عملیات های خرابکارنه اعلام موجودیت کرده بود که اعضای آن قبل از انجام هر اقدامی توسط ماموران امنیتی دستگیر شدند.


[ شنبه 90/12/27 ] [ 12:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سال 90 برای هاشمی سالی دشوار بود. سالی که همچون این سال‌ها متحمل فشار‌ها و البته اتهام‌های زیای شد و همچنین سالی که دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان اصلیترین پایگاه اجتماعی‌اش از دست داد تا این سئوال در اذهان عمومی به وجود‌ آید که ...اینکه چرا و به چه منظور آقای هاشمی رفسنجانی در قبال تغییر رئیس دانشگاه آزاد مقاومت می کرد را شاید بهتر باشد تا  از اعترافات برخی حامیان وی استنباط کرد و سژس در این باره قضاوت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، یکی از خبرگزاریهای داخلی که علی الظاهر رسالتش پیگری امور کارگران کشور می باشد؛ این روزها تمام هم و غم خویش را دفاع از آقای هاشمی رفسنجانی و انتقاد از دولت دکتر احمدی نژاد قرار داده است اما با همه این اوصاف، این خبرگزاری امروز در ابتدای مصاحبه خود با دکتر زیباکلام به موضوعی اعتراف می کند که نشان از اهداف پشت پرده جریان هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد دارد.

[ شنبه 90/12/27 ] [ 12:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خانم طاهره کلباسی همسر آیت‌الله خزعلی به نامه‌ی زهرا ربانی املشی (عروس منتظری) پاسخ داد.

به گزارش رجانیوز، در این نامه که به‌طور اختصاصی در اختیار خبرنگار ما قرار گرفت، همسر آیت‌الله خزعلی و مادر مهدی خزعلی با یادآوری برخی از فرازهای نامه‌ی عروس منتظری و دل‌سوزی‌های او برای مهدی خزعلی و مادرش، با لحن و ادبیاتی حماسی که تنها از شیرزنانی مانند ایشان بر می‌آید، به کاسب‌کاری و سوء استفاده‌های جریان ضد انقلاب پاسخ داده شده است.

متن کامل این نامه در ادامه آمده است: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/12/25 ] [ 8:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ چهارشنبه 90/12/24 ] [ 9:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ چهارشنبه 90/12/24 ] [ 9:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پلیس انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد دو اسرائیلی که در هواپیما ایجاد بی نظمی کرده و به اظهارات تهدید آمیزی علیه ایران داشتند، در فرودگاه هیثرو لندن دستگیر شدند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه دیلی میل، تصمیم برای دستگیری این دو مرد پس از آن گرفته شد که آنها چندین بار سخنانی تهدید آمیز در خصوص ایران بیان کردند.
این دو نفر که 28 و 33 سال داشتند، مسافران پرواز شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از لاس وگاس به لندن بودند.
این افراد بارها در جریان پرواز ایجاد بی نظمی کردند و اظهارات بطور بالقوه تهدیدآمیز و نامناسبی در خصوص ایران و مسیر احتمالی پرواز بیان کردند.
در نتیجه، خلبان هواپیما نگران شد و با فرودگاه لندن تماس گرفت.
پس از فرود هواپیما، پلیس وارد عمل شد و اسرائیلی ها را برای بازجویی به بیرون هواپیما انتقال داد.


[ چهارشنبه 90/12/24 ] [ 9:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 476
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405182