NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

اداره اطلاعات انرژی آمریکا، که برپایه میزان عرضه و تقاضا در ماه فوریه ارزیابی خود را انجام داده، تصریح می‌کند که در حالی که ایران هنوز نفت خود را به ابزار عرضه می‌کند 500 هزار بشکه کمبود نفت وجود دارد و اگر ایران بر اثر تحریم حذف شود، این رقم شش برابر شده و...

بولتن نیوز:‌ اگر چه چند ماه از تحریم های نفتی ایران توسط چند کشور غربی می گذرد اما شواهد حاکی از آن است که این پروژه نیز مانند سایر طرح های آنان با شکست مواجه شده است به طوری که مقامات غربی برای اقناع سایر کشورها دست به دامان گفتگوهای جدید با رؤسای دیگر کشورها زده اند.

بر این اساس هیلاری کلینتون، وزیر خارجه ایالات متحده، در دیدار با وزیر خارجه کره جنوبی اظهار داشت، که برای کشورهای دیگر تصمیم برای قطع خرید نفت ایران دشوار است و نیاز به از خودگذشتگی دارد. 

هیلاری کلینتون، که در یک کنفرانس خبری با همتای کره‌ای خود، کیم سونگ هوآن در واشینگتن شرکت کرده بود، تصریح کرد: «چه بسا من اولین کسی بودم که اذعان کردم که ما از دیگر کشورها برای فشار بیشتر بر ایران، انتظار تصمیم‌های دشوار و حتی از خودگذشتگی داریم.»

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/12/21 ] [ 7:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی از کشورهای غربی، پس از اینکه ایران اعلام کرد، اجازه دسترسی به مجتمع نظامی پارچین را می‌دهد، بهانه جدیدی را درباره پارچین مطرح کرده‌اند و از هم اکنون در حال سندسازی در این باره هستند.

بهانه‌جویی پشت بهانه‌جویی! اگر تا دیروز بهانه بازرسان آژانس اجازه ندادن برای دسترسی به مجتمع نظامی پارچین در ایران بود، امروز بهانه جدیدی به دست آورده‌اند؛ آن هم عکس‌های ماهواره‌ای از پارچین.
به گزارش «تابناک»، از هنگامی که ایران اجازه بازرسی مجتمع پارچین را داده، خبرگزاری‌های جهانی از ادعای دیپلمات‌ها در وین سخن می‌گویند که بر پایه آن، مدعی شده‌اند عکس‌های ماهواره‌ای، نشان داده است که کامیون‌ها و دستگاه‌های جابجایی خاک در منطقه پارچین رفت‌وآمد کرده‌اند.
این دیپلمات‌ها به آسوشیتدپرس گفته‌اند، ممکن است این فعالیت‌ها نشانه تلاش دولت ایران برای پاکسازی و از بین بردن آثار آزمایش‌های هسته‌ای در این منطقه باشند.
این در حالی است که باید گفت، فعالیت کامیون‌های جابجایی خاک، جدیدترین بهانه برخی کشورها برای اعمال فشار به ایران است، کامیون‌هایی که در حال جابجایی خاک هستند تا اثرات آزمایش هسته‌ای ایران را از بین ببرند.
گویی، برخی کشورهای غربی انتظار دارند که فعالیت مجتمع پارچین حتی در  حد جابجایی کامیون‌ها نیز متوقف شود، اما نمی‌گویند که چگونه همین ماهواره‌های آنان اطلاعاتی را درباره خود این آزمایش هسته‌ای ادعایی آنان مخایره نکرده است؟!
البته کاملا مشخص است که آنان با چنین بهانه‌جویی‌هایی از یک سو می‌خواهند در بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نفوذ کنند و بیانیه آژانس را بر پایه برنامه‌های خود ارائه دهند و از سوی دیگر، افکار عمومی را برای سندسازی بعدی خود فراهم کنند.


[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 10:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرج الله سلحشور گفت: دختر من نیز مانند برخی اعضای سینمای ایران، هالیوود و اسکار برایش مانند یک بت می ماند.

به گزارش تعامل نوز، سینما نگار نوشت: در پی انتشار پیام تبریک دختر سلحشور به اصغر فرهادی وی در این باره گفتگویی انجام داد که مشروح آن را در زیر می خوانید:
 

دختر شما نیز با پیامی افتخار آفرینی فرهادی را تبریک گفت،آیا شما از این اقدام با خبر هستید ؟

بله در جریان این تبریک هستم.
این حرکت را تایید می کنید ؟
خیر بنده به هیچ عنوان این اقدام فرزندم را تایید نمی کنم واز این کار متاثر هستم  واعتقاد دارم وی مانند سینماگرانی که هالیوود برای آنها تبدیل به بت شده است ،او نیز به این درد و مشکل دچار شده است وبرای همین باید دنبال چاره بگردم.
پس با این اوصاف شما برای آزادی فکر ارزش قائل هستید وبه نظر وی احترام می گذارید؟
خیر،بنده برای هر فکر وآزادی فکری ارزش قائل نیستم و من فقط برای آزادی های فکری که دارای ارزش باشند ودر راستای انقلاب و دین قرار داده شده باشند ارزش قائل هستم و به نظر بنده نام واصطلاح آزادی فکر فقط در ظاهر قشنگ است.
 نظر شما درباره بازگشت وتجلیل از فرهادی چگونه است؟
بنده نظر خود را زمان گلدن گلوب دادم ولی یک سئوال دارم که چرا اصغر فرهادی مانند ورزشکاران ودیگر مردم هنگامی که نام رژیم صهیونیستی در میدان رقابتی و دیگر میادین به زبان آمد صحنه را ترک نکرد  وانصراف نداد؟
آیا این نشان از حمایت وی از اسرائیل نیست؟به نظر بنده وی اصلا نباید اجازه می داد فیلمش در اسکار حضور یابد چون تمام سینمای هالیوود و اسکارمتعلق به رژیم صهیونیستی است .

اگر اسکار متعلق به رژیم صهیونیستی است چه دلیلی داشت که یک ایرانی را برنده اعلام کنند در حالی که نماینده خود آنها در بین نامزد ها حضور داشت؟
سئوال به جا ودقیقی است،شما و مردم فکر می کنید اسرائیل وآمریکا عاشق ما هستند و مواضعشان نسبت به ما تغییر کرده است که ما را برنده اعلام کرده اند؟اگر جوابتان به این سئوال مثبت است بسیار ساده هستید.
این سئوال باقی می ماند که دلیل این که اسکار و هالیوود در بین مردم وسینمایی های سرتاسر دنیا از جمله کشور عزیزمان از اهمیت وارزش بالایی قرار دارد چیست؟
شما به این مطلبی که من می گویم خوب دقت کنید، از یک مومن سئوال می کنند که چرا عمل صالح انجام می دهی واو در جواب می گوید: عمل صالح انجام می دهم  تا به خدا نزدیک تر شوم ودرک و مقام قرب الهی خود را نزد خدا افزون کنم ولی اگر از یک سینماگر سئوال کنی که چرا فیلم می سازی در جواب می گوید: فیلم می سازم  برای رسیدن به قرب عند آمریکا و اخذ جایزه در آن، اگر بخواهم کلی تر بگویم این است آمریکا معبد سینمایی های جهان از جمله ایران است  ومعاد این جامعه سینمایی جایزه گرفتن در اسکار است.


[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 10:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
برای خاتمی و کواکبیان
ما با خاتمی، بی‌حساب نشده‌ایم که فرش قرمز برایش پهن کنیم!
حالاحالاها باید منت نظام را بکشد خاتمی و حالاحالاها باید رای بدهد. خاتمی رای می‌‌تواند بدهد اما رای نمی‌تواند بگیرد.
"صراط" - آن روز که فرزند شهید قشقایی، از شهدای هسته‌ای داشت برای «آقا» متن قشنگش را می‌‌خواند، چشمانش بود و غرور، سینه‌اش بود و سپر! محکم ایستاده بود؛ چفیه بر دوش! بغض در سینه‌اش نسبت به دشمن، بیشتر از بغض در گلویش بود، به خاطر دوست! جمهوری اسلامی که خودش معجزه است اما بنازم اعجاز خون شهید را. سال پیش، همین موقع چه کسی «آرمیتا» را می‌‌شناخت، چه کسی «علیرضا» را؟!
خدایا! اضافه کن بر درجات شهید بهشتی که چه بهشتی سخن می‌‌گفت از همین زمین و چه خوب فهمیده بود قصه شهادت را... «شهدا افتخار ما هستند؛ ما افتخار را از دست نمی‌دهیم، به دست می‌‌آوریم». بین عشاق خون حسین، اولین و آخرین قاعده این است: «می‌خواهی به دست بیایی، باید شهید شوی». ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 9:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی تأکید کردند: این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد کند.

"عماریون" - این شورا وظیفه دارد مرکزی به نام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد نماید تا اشراف کامل و به روز نسبت به فضای مجازی در سطح داخلی و جهانی و تصمیم گیری نسبت به نحوه مواجهه فعال و خردمندانه کشور با این موضوع از حیث سخت افزاری، نرم افزاری و محتوایی در چارچوب مصوّبات شورای عالی و نظارت بر اجرای دقیق تصمیمات در همه سطوح تحقق یابد. نکات اساسی در مورد وظایف شورای عالی و مرکز فضای ملّی مجازی با تأکید بر توجه جدّی به آن، در پیوست این حکم ابلاغ می گردد.
به گزارش عماریون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی ضمن دستور برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور، اعضای حقوقی و حقیقی این شورا را تعیین کردند. رهبر انقلاب اسلامی آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب های ناشی از آن، و بهره گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی برشمردند و تأکید کردند: این شورا وظیفه دارد مرکزی بنام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد کند.
متن حکم حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 9:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

 در شرایطی که اصول‌گرایان، پیروزی ملت در انتخابات مجلس نهم را جشن گرفته و به سمت ترسیم آرایش جدید سیاسی کشور و تقسیم‏بندی‏های جدید در مناسبات سیاسی پیش می‏روند، فتنه‏گران هنوز درگیر دعوای زرگری بر سر ماجرای شرکت خاتمی در انتخابات هستند!

انتخابات مجلس نهم را می‏توان نقطه‌ی عطف معناداری در سپهر سیاسی ایران اسلامی قلمداد کرد؛ نقطه عطفی که با رقابت درون اصول‌گرایی و مشارکت 64 درصدی مردم، بیش از هر دوره‏ی دیگری نیازمند تحلیل و تفسیر نخبگان است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 9:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روند اخراج اعضای گروهک تروریستی منافقین از عراق به مراحل نهایی نزدیک می شود و سرکرده این گروهک تروریستی به دنبال راه حلهای جایگزین می گردد فارغ از این که دولت عراق مصمم به اخراج آنها با رعایت اصول انسانی است تا با همکاری سازمان ملل محل مناسبی برای این گروهک تعیین کند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در خاورمیانه گروهک تروریستی منافقین رفتن به بیابانها را به ماندن در ترانزیت لیبرتی با ادعای تقبل تمام هزینه ها ترجیح می دهد. البته قبل از طرح این مسئله اعتراضات از پیش سازماندهی شده ای را مطرح کردند و با بهانه جویی ها سعی در به تعویق انداختن خروجشان از اردوگاه اشرف داشتند. 

تصمیم مریم رجوی برای رفتن به مرزهای اردن را نباید یک تصمیم آنی و زودگذر تلقی نمود، این تصمیم نیز ممکن است با قصد و نیت خاصی برای ایجاد هرگونه خلل در جابجایی و خروج از عراق باید ارزیابی کرد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 9:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از حضور سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،موج عظیمی از هتاکی و توهین به ی از سوی خارج نشینان و برخی افراطیون داخلی به راه افتاد و حتی کار به تصویرسازی از سنگ قبر خیالی وی هم رسید!
به گزارش جهان به نقل از فردا‍‍‍، خبرها حاکی از آن است که در اولین جلسه بنیاد باران که پس از شرکت خاتمی در انتخابات تشکیل شده عده ای به تمجید شرکت خاتمی در انتخابات و عده ای به نکوهش این امر پرداخته اند.
این جلسه که با محوریت بررسی تحریم نفت و با سخنرانی زنگنه وزیر نفت دولت خاتمی و با حضور 200 تن از اصلاح طلبان بر گزار شده بود، حاشیه‌هایی از جمله چرایی حضور وی در این انتخابات به همراه داشته است.
بر همین اساس برخی از اطرافیان وی گلایه‌هایی را مبنی بر چرایی شرکت وی در انتخابات مطرح کرده اند.در مقابل اما موافقان این اقدام خاتمی ابراز عقیده کرده‌اند که با این عمل، باب گفتمان اصلاحات با حکومت باز خواهد شد،و راه جلو بردن اصلاحات در همین امر نهفته است..
در مقابل مخالفان شرکت خاتمی در انتخابات، معتقد بودند که دیگر امیدی به اصلاحات نیست و اقدام خاتمی گشایشی را به همراه نخواهد آورد.
گفتنی است پس از حضور سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،موج عظیمی از هتاکی و توهین به ی از سوی خارج نشینان و برخی افراطیون داخلی به راه افتاد و حتی کار به تصویرسازی از سنگ قبر خیالی وی هم رسید.

[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 9:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقای هاشمی رفسنجانی دلایل عدم حضور رئیس جمهور به عنوان شخص دوم کشور در جلسات مجمع تشخیص را بیان کرده است.
به گزارش جهان، هاشمی در این باره به دی پرس گفته است: البته این سؤال را باید از خود ایشان بپرسید. من که از طرف ایشان نمی‌توانم بگویم برای چه نمی‌آید. ایشان در تمام این 6، 7 سال دو، سه جلسه آمده است. همان‌گونه که قبلاً گفتم در مجمع یک فضای کاملاً آزاد برای بحث و استدلال وجود دارد. چون رسانه‌ها حضور ندارند و هر کس هر چه می‌خواهد بحث می‌کند، جواب می‌دهند و استدلال می‌آورند، انتقاد می‌کنند و بعد رأی‌گیری می‌کنیم. تفاوتی بین اعضا و سران قوا از این جهت نیست. ایشان جلسات دیگری که دارد، رئیس است و کمی که بحث می‌شود، ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/12/18 ] [ 9:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تمجیدگر شجریان و عضو مجمع غیرقانونی محققین حوزه:
وجود هاشمی است که نظام و انقلاب را حفظ می‌کند!
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع غیرقانونی محققین و مدرسین حوزه علمیه در مصاحبه با ایلنا طی سخنانی تعجب آور بیان داشت: "مسئولین نظام و کشور باید تلاش کنند که ‌شان و جایگاه هاشمی و امسال وی حفظ شود زیرا وجود این افراد است که نظام و انقلاب را حفظ می‌کند. " این پژوهشگر دینی که ید طولایی در حمایت از هنرمندی(!) چون محمدرضا شجریان دارد در ادامه این گفتگو بیان داشت:"در حال حاظر باید به جای تخریب از هاشمی حمایت کرد زیرا حمایت از هاشمی حمایت از اصل نظام امام و انقلاب است."
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، عملکرد حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 و وقایع پس از آن موجب شد که ایشان با انتقادات فراوانی از سوی دلسوزان نظام و انقلاب روبه رو گردند.

سریال چند پهلوگویی های جناب آقای هاشمی رفسنجانی تا آنجا ادامه دارد که ایشان در جریان رأی دادن در انتخابات مجلس نهم مجلس شورای اسلامی طی سخنان تامل برانگیزی بیان داشتند که " انشاء‌الله نتیجه انتخابات همان رایی باشد که مردم به صندوق می‌اندازند".

بیان این سخنان از سوی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقادات فراوانی روبه رو گردید که این بار به غیر از اصولگرایان معتدل(!) برخی از چهره های معلوم الحال اصلاحات و همچنین اعضای مجمع غیر قانونی محققین و مدرسین حوزه علمیه نیز که نقش پر رنگی را در ایام فتنه ایفا نمودند به حمایت همه جانبه از حجت الاسلام و المسلمین هاشمی پرداختند.

در این بین محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع غیرقانونی محققین و مدرسین حوزه علمیه در مصاحبه با ایلنا طی سخنانی تعجب آور بیان داشت: "مسئولین نظام و کشور باید تلاش کنند که ‌شان و جایگاه هاشمی و امسال وی حفظ شود زیرا وجود این افراد است که نظام و انقلاب را حفظ می‌کند. "

این منورالفکر در ادامه اظهار می دارد: " در زمان امام خمینی سنگین‌ترین کار‌ها بر دوش هاشمی بود و وی مسئولیتهای بزرگی را بر عهده داشت. در حال حاظر باید به جای تخریب از هاشمی حمایت کرد زیرا حمایت از هاشمی حمایت از اصل نظام امام و انقلاب است. "

این پژوهشگر دینی که ید طولایی در حمایت از هنرمندی(!) چون محمدرضا شجریان دارد در ادامه این گفتگو بیان داشت: " باید در جایی مانند مجمع کسی مدیریت کند که چند سرو گردن بالا‌تر از دیگرانی باشد که در آنجا فعالیت می‌کنند و هاشمی از نظر علمی، سابقه سیاسی و کاراجرایی بلند‌تر و بزرگ‌تر از دیگران است. "

لازم به ذکر است که در سال گذشته نیز کمیسیون ماده 10 احزاب با توجه به روند درون گروهی غیر دموکراتیک غیر دموکراتیک تشکل موسوم به مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن توقیف پروانه فعالیت گروه مذکور درخواست انحلال آن را تصویب و برای صدور رای نهایی به دستگاه قضایی ارسال کرد.

اما پروانه فعالیت مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در شرایطی توقیف شده است که درخواست ها برای انحلال آن از مدت پیش و در پی نقش آفرینی این مجمع در جریان فتنه 88 آغاز شده بود.

با توجه به نقش آفرینی این مجمع در جریان فتنه 88 این گروه حتی از آشوب اسرائیلی روز 25 بهمن ماه هم حمایت کرده است. حمایت آن از مواضع ضدانقلابی میرحسین موسوی و مهدی کروبی و تجلیل از آشوبگران رویکرد روشن مجمع محققین در سال های اخیر نیز بوده است.


[ چهارشنبه 90/12/17 ] [ 8:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 814
بازدید دیروز: 353
کل بازدیدها: 4401202