NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
درباره علت فوت مرحوم حاج احمد آقا همسر ایشان در جلسات مختلفى کیفیت رحلت ایشان را ذکرکرده اند. ایشان از بیمارى­ هایى مانند قند خون رنج مى بردند. وى در شب آخر عمر خود در منزل آقاى صادق طباطبایى (برادر همسرش) میهمان بود پس از بازگشت به خانه همان شب در خواب ایشان گرفتار خونریزى شدید داخلى رگ ها مى شود و زمانی که اطرافیان متوجه وضعیت غیر عادى ایشان مى شوند او را بلافاصله به بیمارستان و بخش مراقبت هاى ویژه منتقل مى نمایند، ولى متاسفانه تلاش پزشکان براى بهبود ایشان مؤثر واقع نشد و جان به جان آفرین تسلیم نمود.
[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 7:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران از صدور کیفرخواست برای "م.ر" خبر داد.
کیفرخواست «محمدرضا رحیمی» صادر شد/ زمان محاکمه
به گزارش جهان به نقل از مهر، رسیدگی قضایی به اتهامات " م.ر" همزمان با آغاز محاکمه متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران و استانداری تهران مطرح شد.

در جریان دادگاه نیز چند بار از سوی متهمان از وی نام برده شد اما هیچ گاه از وی به عنوان متهم نام برده نشد. در ادامه و با دستگیری اخلالگران بارزار ارز دوباره از "م.ر" به عنوان یکی از متهمان نام برده شد اما در آن زمان این موضوع از سوی دستگاه قضا تائید نشد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 7:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر علوم با برکناری دو رئیس دانشگاه دیگر، به جای آنها سرپرست تعیین کرد. با این تغییرات، تعداد روسای برکنار شده توسط فرجی دانا به حدود 34 نفر بالغ می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، فرجی‌دانا با صدور احکامی سرپرستان جدید دانشگاه‌های بجنورد و علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان را معرفی کرد.
برکناری روسای دانشگاه‌ها و گماشتن سرپرست برای آنها در حالی است که دانشگاه تهران نیز به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه کشور از حدود یک ماه پیش فاقد رئیس است. فرجی‌دانا در اقدامی شتابزده و بنا بر اصرار افراطیون، اقدام به برکناری دکتر فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران کرد اما پس از آن مدعی شد شورایی از اساتید دانشگاه، به انتخاب رئیس جدید اقدام خواهند کرد.
به نظر می‌رسد افراطیون در نظر دارند از فرصت چند روزه منتهی به تعطیلات دو هفته‌ای سال جدید حداکثر استفاده را کرده و برکناری‌های منجر به اعتراض را در همین ایام رفع و رجوع کنند. آخرین خبرها از تهیه طرح استیضاح وزیر علوم در مجلس حکایت می‌کند.

[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 7:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تلاش روزنامه آرمان برای القای هم موضع و هم مسیر بودن هاشمی رفسنجانی، خاتمی و رئیس جمهور در حالی صورت می‌گیرد که بسیاری از کارشناسان اصلاح طلب معتقد به جدایی مواضع و مسیر این سه نفر هستند.
آیا هاشمی، روحانی و خاتمی را می‌توان با یک عینک دید؟
به گزارش جهان به نقل از مشرق، نشریات و روزنامه‌های کشور معمولا در روزهای منتهی به آخر سال اقدام به انتشار و چاپ ویژه نامه می‌کنند و روزنامه آرمان نیز به سیاق دیگر روزنامه‌های اصلاح طلب، اما در حجمی کمتر ویژه نامه نوروزی خود را منتشر کرده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 7:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه‌ای که هفته گذشته تعدادی از نمایندگان با وزیر اطلاعات و معاونان وی داشته‌اند، گفت: اطلاعات جدیدی از فرد مجهول‌الهویه و فرزند معنوی وزیر اطلاعات به دست آمده است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس در خصوص جلسه‌ای که هفته گذشته تعدادی از نمایندگان با وزیر اطلاعات و معاونین وی داشته اند گفت: همانطور که طی یادداشتی توضیح دادم این جلسه با دعوت وزارت اطلاعات برای بررسی و حل و فصل سوالات نمایندگان از وزیر اطلاعات در یکی از سالن‌های جلسات مجلس برگزار شده بود. با توجه به موضوع و اهمیت جلسه، نمایندگان درخواست معرفی حاضران در جلسه را داشتند که وزیر اطلاعات همه همراهان خود که مسئولان وزارت اطلاعات بودند را معرفی کرد ولی از معرفی یک چهره جوان جلسه خودداری کرد و در برابر اصرار نمایندگان برای معرفی این فرد آقای علوی اعلام داشت که وی فرزند معنوی ایشان است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 7:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عید کجا بریم... در فاصله حدود 4 کیلومتری جنوب شهر کردکوی در منطقه جنگلی پلنگ پا و در میان درختان انبوه پهن برگ خزری ، پارک جنگلی امام رضا علیه السلام(کردکوی) با مساحتی در حدود 54 هکتار قرار دارد .
در فاصله حدود 4 کیلومتری جنوب شهر کردکوی استان گلستان،در منطقه جنگلی پلنگ پا و در میان درختان انبوه پهن برگ خزری ، پارک جنگلی امام رضا علیه السلام(کردکوی) با مساحتی در حدود 54 هکتار قرار دارد . هوای بسیار معتدل و خنک ، درختان سر به فلک کشیده ، فراز و نشیبهای طبیعی جنگل و عبور رودخانه که از وسط پارک می گذرد و همچنین سد بنه شله نیز منظره زیبایی به آن بخشیده است . در این مکان امکانات رفاهی نظیر جاده آسفالته، آب لوله کشی ، برق ، سرویس بهداشتی و وسایل بازی کودکان و سوئیت و آلاچیق و مهمانسرای اقامتی - پذیرایی موجود می باشد.
[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 6:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گری سیمور گفته است برخی از ایرانی‌هایی که من با آنها صحبت کرده‌ام بی سر و صدا به من گفتند که آمریکا باید در حوزه مسائل هسته‌ای نرمش داشته باشد تا روحانی بتواند تندروها را در انتخابات مجلس شکست بدهد.
به گزارش مشرق،‌ گری سیمور، مشاور پیشین باراک اوباما در امور کنترل تسلیحات و خلع سلاح که اکنون مدیر اجرایی مرکز بلفر در دانشگاه هاروارد است، در یک سخنرانی در مرکز مطالعات راهبردی لندن نکات بسیار مهمی را درباره نوع نگاه امریکا به مذاکرات هسته‌ای با ایران مطرح کرده است.

این نشست روز دوشنبه 19 اسفند 1392 (10 مارس 2014) برگزار شده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 6:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حواشی سفر کاترین اشتون به تهران زمانی آغاز شد که خبر دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با چند تن از فعالان فتنه به روی خروجی سایت‌های خبری رفت.
سوالی که به ذهن خطور می‌کند این است که حضور رسمی محمدی در مراسم دولتی را به رسمیت بشناسیم یا محکومیت دیدار او با کاترین اشتون در سفارت اتریش توسط دولتمردان را؟‌ ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 6:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مسئولان وزارت‌ اطلاعات در جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی اعلام کردند که قبلا درباره احتمال دیدار اشتون با فتنه‌گران به وزارت‌خارجه هشدار و تذکر داده بودیم اما پلیس دیپلمات اعلام کرد که از وزارت کشور و خارجه دستور می‌گیرد.

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه جلسه امروز این کمیسیون با معاونین وزارت خارجه و وزیر اطلاعات پیرامون دیدار اشتون با برخی محکومان فتنه 88 برگزار شد، گفت: وزیر اطلاعات و همکارانشان توضیحات لازم را در این زمینه دادند البته معاونین وزیر خارجه نیز توضیحاتی در این زمینه به اعضای کمیسیون ارائه کردند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/12/25 ] [ 6:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اصلاح طلبان دوست داشتند به قدرت برسند و زمانی هم که از طریق آقای هاشمی به قدرت رسیدند، موضع گیری کردند. آنها تمایت طلب هستند و دوست دارند تا همه چیز در اختیارشان قرار بگیرد
به گزارش جهان، فاطمه هاشمی در گفت و گو با ویژه نامه نوروزی آرمان ضمن بیان برخی مواضع و دیدگاه‌های سیاسی آیت الله هاشمی، به انتقاد از تمامیت طلبی اصلاح طلبان پرداخته است. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/24 ] [ 6:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 206
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404912