NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
امام دوازدهم شیعیان، در شرایطی به امامت رسید که سال‌های زیادی از رحلت پیامبر(صلی الله علیه و آله) می‌گذشت و پس از انحرافی که در امر جانشینی پیامبر(صلی الله علیه و آله)، بلافاصله پس از رحلت ایشان، صورت گرفته بود، یازده امام پیشین همواره برای اجرای رسالت پیشوایی خویش در جامعه اسلامی‌ با شرایط سخت و پیچیده‌ای مواجه بودند. به عبارت دیگر جامعه در عصر امامان پیشین، درک و دریافت شایسته‌ای از جایگاه والای معصومان(علیهم السلام) نداشت. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/23 ] [ 12:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اذعان به تعرض دو نشریه اصلاح‌طلب به اعتقادات دینی مردم طی چند ماه اخیر گفت همین تندروی‌ها در زمانی که دولت و مجلس دست اصلاح‌طلبان بود، باعث چوب خوردن آنها شد.

به گزارش بی باک، رسول منتجب نیا در گفتگو با یک رسانه اصلاح طلب با تأکید بر اینکه اصلاح طلبان نباید بهانه به دست افراطیون طیف مقابل دهند، اظهار کرد: ما در دوران اصلاحات چوب تندروی برخی از دوستانمان را خورده ایم. در آن دوران که مردم امیدوار شده و از اصلاحطلبان استقبال کردند و کمتر از یک سال دو قوه مجریه و مقننه را در اختیار اصلاح طلبان قرار دادند، متأسفانه به خاطر تندروی برخی دوستان بهانه به افراطیون داده شد و آنها نیز مبادرت به پرونده سازی و سند سازی علیه تمام اصلاح طلبان کرده و به دنبال بسیج کردن افکار عمومی علیه اصلاح طلبان بودند. در پی اشتباه چند نفر از اصلاح طلبان، طیف مقابل توانست از این شرایط برای به حاشیه راندن اصلاح طلبان بهره بگیرد. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/12/23 ] [ 11:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
کری: ساکنان اردوگاه اشرف می‌توانند پناهنده آمریکا شوند
وزیر خارجه آمریکا تأکید کرده موضوع پناهندگی ساکنان اردوگاه اشرف در آمریکا در دست بررسی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جان کری، وزیر خارجه آمریکا گفته واشنگتن پیامش به دیگر کشورها را به صراحت فرستاده که تجارت در ایران آزاد نیست.

جان کری در یک جلسه استماع خطاب به کمیته روابط خارجی مجلس سنا گفت نظام تحریم‌های سختگیرانه آمریکا علیه ایران با توافق موقت ژنو که در نوامبر سال گذشته میلادی (برابر با آذرماه) منعقد شد تضعیف نشده است. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/23 ] [ 11:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس‌جمهور آمریکا نوکر اسرائیل است/با نرمش قهرمانانه مذاکره می‌کنیم
حجت‌الاسلام ناطق نوری در بیست و هفتمین سالگرد دانشجوی شهید ناصرالدین باغانی گفت: امروز رئیس‌جمهور آمریکا نوکر و ذلیل اسرائیل است، اما جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که خود آقایی می‌کند و هزینه‌اش را نیز می‌پردازد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شب گذشته بیست و هفتمین سالگرد شهادت دانشجوی شهید ناصرالدین باغانی (1346-1365) که از دانشگاه امام صادق (ع) به جبهه‌ها اعزام شده و در کربلای 5 در منطقه شلمچه به فیض رفیع شهادت نائل شده بود، با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، خانواده و دوستانش در منزل پدر شهید برگزار شد. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/23 ] [ 11:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حاشیه‌نگاری مشرق از جلسه پارلمان؛
با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال 92 و گذشت هفت ماه از عمر دولت یازدهم ارزیابی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از قوی‌ترین و ضعیف‌ترین وزارتخانه ها در این مدت نیز جالب بود. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/23 ] [ 11:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ابراز نگرانی نمایندگان مجلس و تعدادی از مراجع تقلید از عملکرد وزیر علوم خبر داد.
به گزارش مشرق، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد که زمزمه‌هایی از جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر علوم در مجلس مطرح است، گفت: تا جایی که من اطلاع دارم هنوز امضایی جمع‌آوری نشده اما نمایندگان استان‌های مختلف درباره عملکرد وزیر علوم مراجعات متعددی دارند.

به گفته وی، نمایندگان استان‌های مختلف انتصاب‌ها و عزل‌های وزیر علوم را سیاسی می‌دانند و بیان می‌کنند که این نوع عملکرد به نفع و مصلحت کلی نظام آموزش عالی نیست.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز نگرانی تعدادی از مراجع تقلید از عملکرد فرجی‌دانا، خاطرنشان کرد: وزیر علوم باید توجه بیشتری داشته باشد چرا که ممکن است اعتراضات بیشتر شده کاسه صبر نمایندگان مجلس لبریز شود که این به مصلحت نیست.

منبع: فارس

[ جمعه 92/12/23 ] [ 11:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
چند روز پیش علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی، در مناطق عملیاتی جنوب کشور طی اقدامی تحسین برانگیز جان کودک سه ساله‌ای را از مرگ حتمی نجات داد.
به گزارش مشرق، چند روز پیش علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی، در مناطق عملیاتی جنوب کشور طی اقدامی تحسین برانگیز جان کودک سه ساله‌ای را از مرگ حتمی نجات داد.
 
یکی از راویان کاروان‌های راهیان نور که شاهد جریان بود. آن را نقل کرده و گفت: بعد از روایتگری در جمع خواهران دانشجوی خراسان رضوی در یادمان شهدای والفجر 8 به سمت آبادان راه افتادیم. در بین مسیر جمعیتی را کنار جاده دیدیم که شاهد صحنه‌ای بودند. خودروی پراید سفیدرنگی در یک گودال خیلی بزرگ آب سقوط کرده بود. چند نفر سعی می کردند که خودرو را که با سقف درون گودال افتاده بود، برگردانند. این نماینده مجلس که پزشک و از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز هست، پس از ملاحظه این صحنه خود را درون گودال آب انداخته و به کمک چند نفر دیگر رفت.

 
زاکانی جان یک کودک را نجات داد

ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/12/22 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عید کجا بریم... جنگل فندقلو در 30 کیلومتری شهر اردبیل و 10 کیلومتری جنوب شهر نمین قرار گرفته است.

[ پنج شنبه 92/12/22 ] [ 7:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
استاد حوزه علمیه گفت: بالاترین امتحان صدیقه طاهره(س) پذیرش ولایت امیرالمؤمنین(ع) و امامت آن حضرت بعد از نبی اکرم(ص) است.

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام و المسلمین استاد محمدباقر تحریری استاد حوزه علمیه گفتگویی با خبرگزاری حوزه انجام داده است که مشروح آن در ادامه می‌آید:

 

? قبل از ورود به تفسیر زیارتنامه حضرت صدیقه کبری(س)، فضایل این بزرگ بانوی عالم بشریت را به صورت اجمالی بیان بفرمایید. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/12/22 ] [ 7:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس قوه قضاییه بروز برخی رفتارها در سفر اخیر هیئت اروپایی به تهران را خلاف عرف دیپلماتیک دانست و گفت: تماس با برخی فتنه‌گران در سفر اخیر و اظهارنظرهای بعد از این سفر دهن کجی به نظام بود؛ البته ما از دیدار و گفتگو هراسی نداریم ولی رفتارهای اخیر عجیب بود چرا که مسئولان وزارت امورخارجه اعلام کرده اند از برخی دیدارهای صورت گرفته مطلع نبوده‌اند و بر اساس پاره‌ای گزارش‌ها خانم اشتون گفته است شرط تحقق این سفر دیدارهایی با محوریت حقوق بشر بوده است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/12/22 ] [ 7:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392176