NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مسئولیت جدید برای متهمان کرسنت/ درخواست عفو ارشاد برای بازیگر فتنه/ تهدید مجدد آقای وزیر/ نشریه 160 صفحه‌ای جریان انحراف

مسئولیت جدید برای متهمان کرسنت، تعریف کلیدواژه برای روحانی، سناریوی دولتی تهدید به استعفا، تلاش برای ایجاد اختلاف میان پایداری و اصولگرایان برخی شنیده‌های این هفته خبرنگاران فارس است.

خبرگزاری فارس: مسئولیت جدید برای متهمان کرسنت/ درخواست عفو ارشاد برای بازیگر فتنه/ تهدید مجدد آقای وزیر/ نشریه 160 صفحه‌ای جریان انحراف

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/12/22 ] [ 7:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری فارس: نماینده پارلمان عراق: احتمال تحویل منافقین به ایران بالاست

نماینده فراکسیون پارلمانی همپیمانی ملی عراق، احتمال تحویل اعضای گروه تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) به ایران را بالا دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، «اسماء الموسوی» نماینده همپیمانی ملی در مجلس عراق، احتمال تحویل اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) به ایران را بالا دانست.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی «مجلس اعلای اسلامی عراق»، وی در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد که اروپا آشکارا در زمینه همکاری جهت اخراج این افراد از خاک عراق کوتاهی می‌کند در حالی که در این‌باره تعهدات رسمی دارد و از طرفی ایران نیز خواستار تحویل آنها به کشور خودشان برای محاکمه آنان بر اساس قوانین ایران است و احتمال قوی وجود دارد که به این درخواست ایران پاسخ مثبت داده شود.

او افزود اگر کوتاهی اروپا در این زمینه ادامه یابد، درخواست ایران برای تحویلشان معقول‌ترین راه برای بستن پرونده حضور این افراد در عراق است.

پیش از این «مصطفی پورمحمدی»  وزیر دادگستری ایران، تأکید کرده بود که تحویل این افراد به ایران نیاز به درخواست رسمی ندارد و اگر عراق منتظر چنین درخواست رسمی‌ای است ایران آن را ارائه خواهد داد.

 


[ پنج شنبه 92/12/22 ] [ 7:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رییس جمهوری آمریکا در نامه ای به کنگره کشورش خبر داده است که با تمدید وضعیت اضطراری در قبال ایران، قانونی را که 19 سال پیش در این زمینه وضع شده بود را برای یک سال دیگر اجرایی نگه می دارد تا به همتای ایرانی خود و دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم این پیام را بدهد که رویکرد کاخ سفید در قبال ایران همچنان خصمانه است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از بی‌بی‌سی نوشت: قانون وضعیت اضطراری در قبال ایران در ماه مارس 1995 وضع شد و طبق مفاد آن بعد از یک سال خود به خود منقضی می شود مگر اینکه 90 روز پیش از تاریخ انقضای یکساله رییس جمهوری آمریکا در نامه ای به کنگره از تمدید آن خبر بدهد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/12/22 ] [ 6:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که خانواده بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، از گرانی شهریه‌های این دانشگاه شکایت دارند، خبرهای رسیده از عملیات پنهانی برای تشکیل نهادها و تشکل‌های بظاهر دانشجویی در این دانشگاه حکایت دارد تا بتوان از آنها در مقاطع خاص بعنوان اهرم فشار استفاده کرد! ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 92/12/22 ] [ 6:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود افرادی که بالای 3 یا 4 میلیون تومان درآمد دارند، نتوانند برای دریافت یارانه ثبت‌نام کنند.
قطع یارانه افراد با حقوق بالای 3 میلیون تومان/ زمان توزیع فرم
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلامرضا کاتب دقایقی پیش در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: با اتفاق نظری که بین دولت و مجلس وجود دارد، پرداخت‌ها در قانون هدفمندی یارانه‌ها قطع نمی‌شود و دولت از 19 فروردین ماه سال آینده فرمهای ثبت نام برای دریافت یارانه را توزیع می‌کند.

وی گفت: سقفی برای این بخش پیش‌بینی شده و برآورد می‌شود افرادی که درآمد 3 یا 4 میلیون تومانی دارند یا بیش از آن دریافت می‌کنند، نتوانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

کاتب افزود: با این شیوه، دولت در حقیقت به خود‌اظهاری توجه می‌کند و به طور طبیعی بخشی از افراد جامعه برای دریافت یارانه مراجعه نمی‌کنند و بخشی نیز نمی‌توانند در این حوزه ثبت‌نامی داشته باشند.

[ پنج شنبه 92/12/22 ] [ 6:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اینترپل ظهر امروز سه شنبه اقدام به انتشار تصاویر دو جوان ایرانی حاضر در هواپیمای مسافری مفقود شده خطوط هوایی مالزی کرد.
به گزارش جهان؛مهر به نقل از آسوشیتدپرس خبر داد، اینترپل (پلیس بین الملل) پس از مشخص شدن هویت دو جوان ایرانی حاضر در جمع مسافران هوایپمای مسافری مفقود شده، اقدام به انتشار تصاویر آنها کرد.

بر اساس اخبار موجود این دو جوان مهاجر بوده و برای پناهنده شدن به آلمان، قصد داشتند تا از طریق مالزی به چین و سپس آلمان بروند.

این دو جوان ایرانی که هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست، "پوریا نورمحمد مهرداد" و "دلاور سید محمدرضا" نام دارند. بر اساس اخبار موجود پوریا جوانی 19 ساله است.


ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 7:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر خواستید گریه کنید، برای علی اکبر حسین و برای مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش گریه کنید.خطای یک نفر و یا یک گروه را به حساب انقلاب نگذارید.
به گزارش جهان نیوز، "سید مهدی محمدی" اهل "کربلا" بود و از "ارتش بعث" به سپاهیان اسلام ملحق شد. زمانی که در عملیات مرصاد به شهادت رسید، 19 سال و 10 ماه از عمرش می گذشت. پیکرش را در قطعه 40، ردیف 24 در بهشت زهرای تهران به خاک سپردند.مهمترین سفارش های وصیت نامه اش را روی سنگ مزارش حک کردند:

1- اگر خدا شهادت را نصیبم کرد، این خبر تولد من است برای این که شهادت مرگ نیست.

2- اگر خواستید گریه کنید، برای علی اکبر حسین و برای مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش گریه کنید.

3- خطای یک نفر و یا یک گروه را به حساب انقلاب نگذارید.

شادی روحش صلوات


[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 7:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598، دکتر مهدی کوچک زاده در یادداشتی به نقد رویه فعالیت های رسانه ای سایت جماران پرداخته است که در ادامه می آید:

سایت جماران به بهانه درج "نامه وارده" در مطلبی تحت عنوان " چرا فریادگران دیروز ، امروز پاسخ موسسه تنظیم و نشر را مطالبه نمی کنند؟"درصدد توجیه کوتاهی های خود در موضوع نقل های بی سند و مبنا از امام روحی فداه در گذشته برآمده و بعد از آن در بخش دوم مطلب مذکور عقده گشائی هم نسبت به آیت الله مصباح نموده و با نقل مطلبی از ایشان بدون ذکر زمان و مکان ، نتیجه گرفته که آیت الله مصباح با دادن نسبت هایی به امام آن روح الهی را غیر معتقد به جمهوریت می دانند !! که البته با فرض صحت مطلب ناقص نقل شده توسط جماران از آیت الله مصباح، اینجانب هرچه بیشتر آن نقل صورت گرفته را خواندم متوجه نشدم چطور می شود از آن نتیجه گرفت که آیت الله مصباح قصد طرح عدم باور امام به جمهوریت را داشته اند! در خاتمه این مطلب سایت جماران به توضیح و توجیه رویه خود در برخورد با نقل قولها و ذکر خاطرات از امام پرداخته به گونه ای که انگار هدف از این نوشته تنها همین تشریح رویه سایت در برخورد با نقل خاطرات از امام بوده و بس! ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 7:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ظاهراً باید به برخی الفبای استقلال را آموخت. این را اتفاقات عجیب در نقض حاکمیت ملی کشورمان می‌گوید. «تصمیم ما تعامل با اروپا است». این را حسن روحانی به کاترین اشتون گفت و تاکید کرد سفر مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را به منزله یک پیام سیاسی تلقی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از وطن امروز، ظاهراً باید به برخی الفبای استقلال را آموخت. این را اتفاقات عجیب در نقض حاکمیت ملی کشورمان می‌گوید. «تصمیم ما تعامل با اروپا است». این را حسن روحانی به کاترین اشتون گفت و تاکید کرد سفر مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را به منزله یک پیام سیاسی تلقی خواهد کرد. روحانی ظهر روز یکشنبه 18 اسفند درحالی از سفر کاترین اشتون به ایران استقبال کرد که شب قبل از آن اشتون برنامه‌ای خاص در سفارت اتریش داشت. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 7:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جناب آقای هاشمی، در روزهای اخیر از مدیریت دوساله تیم قبلی بر دانشگاه آزاد به عنوان یک تصرف و .. یاد نموده و «نظام» را متهم به تصرف دانشگاه آزاد کرده و با تلاش رژیم پهلوی در تصرف عدوانی حسینیه ارشاد قیاس نموده و «نظام» را درچنین تصرفی قوی تر از رژیم سفاک پهلوی خوانده اید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جناب آقای هاشمی، در روزهای اخیر از مدیریت دوساله تیم قبلی بر دانشگاه آزاد به عنوان یک تصرف و .. یاد نموده و «نظام» را متهم به تصرف دانشگاه آزاد کرده و با تلاش رژیم پهلوی در تصرف عدوانی حسینیه ارشاد قیاس نموده و «نظام» را درچنین تصرفی قوی تر از رژیم سفاک پهلوی خوانده اید.



صرفنظر از اینکه بیانات شما از منظر قضایی و ورود مدعی العموم قابل پیگیرد هست یا خیر!

یک سوال کلیدی و ساده در این میان به ذهن متبادر می شود :

آیا هاشمی رفسنجانی جزو «نظام» نیست؟

[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 7:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 260
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404152