NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دولت یازدهم به ویژه در سه ماه اخیر با مصوبات رسمی، حداقل 12 قلم کالا و خدمات را گران کرده است که شامل کارمزد جایگاه‌های سوخت، قیمت آب و برق، شیرخام، بلیط اتوبوس، مسکن مهر، نرخ سود بانکی، نهاده دام و موارد دیگر می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، گزارش های رسمی مرکز آمار و بانک مرکزی از کاهش نرخ تورم در ماههای اخیر خبر می دهد، به طوری که بر اساس جدیدترین گزارش‌های مرکز آمار، نرخ تورم دربهمن ماه به 33.7 درصد و البته بر اساس گزارش بانک مرکزی به 36.7 درصد رسیده است، ولی چنانچه به میان مردم برویم، همانند دولتهای گذشته، گزارش های رسمی تورم را تائید نمی کنند و همچنان از گرانی‌ها می نالند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 7:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به نقل از ابنا، فعالان شبکه‌های اجتماعی در تویتر اقدام به انتشار تصویری از دختر خردسالی که مادرش به دست تروریست‌های تکفیری در شهر حمص سوریه به شهادت رسیده منتشر کردند.

این دختر خردسال که بر سر مزار مادرش در قبرستان حمص حضور پیدا کرده آرزو دارد شهید شود و به مادرش در بهشت ملحق شود.

در تصویر منتشر شده دختر خردسال سوری با دستان کوچک خود کاغذ نوشته‌ای به دست گرفته که بر روی آن نوشته شده است:" آرزو دارم شهید شوم و با مادرم در بهشت زندگی کنم."

 

 

 

براساس گزارشی که بنیان حمایت از کودکان سازمان منتشر کرده بیش از چهار صد هزار زن و کودک در شهر حمص در محاصره قرار گرفته اند.

در این شهر اوضاع روز به روز وخیم تر شده و ساکنان این شهر در مضیقه شدید دارو، غذا و دیگر مایحتاج اولیه قرار دارند.


[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 7:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پایگاه خبری تحلیلی بی باک ـ مهمترین عناوین:

یک مسئول امنیتی به اصرار وارد جلسه شورای نگهبان می شود و می گوید رای هاشمی به سرعت دارد بالا می رود و اگر دو روز دیگر هم صبر کنید ( و او را رد صلاحیت نکنید) رای او به 90 درصد می رسد.

ادعاهای جدید هاشمی در مصاحبه با یک روزنامه افراطی

به گزارش بی باک به نقل از دانا؛ هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق مطالب جدیدی را بیان کرده است.

او مدعی شده است چند روز مانده به اعلام تایید صلاحیت ها یک مسئول امنیتی به اصرار وارد جلسه شورای نگهبان می شود و می گویدرای هاشمی به سرعت دارد بالا می رود و اگر دو روز دیگر هم صبر کنید ( و او را رد صلاحیت نکنید) رای او به 90 درصد می رسد.  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 7:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گاهی اوقات، پیران سیاست اشتباهاتی می کنند که تازه به دوران رسیده‌ها و کم تجربه‌ها هم چنین خطاهایی را مرتکب نمی شوند. مصداق بارز آن سخنان غیرضروری روزگذشته آقای هاشمی رفسنجانی می باشد که هیچ ضرورتی به بیانش نبود اما انگار آقای هاشمی با یک اشتباه فاحش هم صداقت خود را زیر سئوال برد و هم فضا را برای بازخوانی و بررسی برخی خطاهای گذشته او و اطرافیانش آماده کرد.

به گزارش بی باک، آقای هاشمی رفسنجانی روز گذشته مدعی شد که دانشگاه آزاد صرف امور انتخاباتی و سیاسی نشده است. این ادعای آقای هاشمی واکنش‌های متعددی را بدنبال داشت تا جایی که از همان ساعات اولیه انتشار اظهارات وی، اسناد و مدارک متعددی برای اثبات خلاف واقع بودن اظهارات اقای هاشمی از سوی رسانه های کشور منتشر گردید. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 6:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در آستانه سال جدید بازار مانکنیزم به سبک غربی، در ایران رشد فزاینده‌ای یافته است. به گونه ای که برخی از شرکتهای تولید پوشاک در دخل کشور برای رقابت با دیگر تولید کنندگان و فروش بیشتر در آستانه جدید، سعی در اجیر کردن دختران مانکن ایرانی دارند تا کالاهای خود را مناسبترین پوشاک روز برای نسل جوان معرفی کنند و از این طریق سود کلانی به جیب بزنند.

به گزارش بی باک، دغدغه درآمدزایی بیشتر شرکتها و تولیدکننده های پوشاک در حدی است که آنها حتی از هیچ الگوی غربی و غیراسلامی نیز در رسیدن به اهداف خود فروگذاری نمی کنند تا جایی که برخی از شرکتهای داخلی با اجیر کردن دختران زیباروی داخلی و تطمیع آنها، سعی دارند از زیبایی آنها برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنند.

008

عدم ابتکاری مناسب با فرهنگ و اعتقادات ملت ایران، و صرفا الگوبرداری از شیوه های غربی باعث گردید تا این تولیدکنندگان داخلی ابتدا از مانکن های خارجی استفاده بکنند اما با گذشت زمان و به شکلی نرم به منظور راحتی کار و صرفه اقتصادی بیشتر سعی در مانکن‌سازی و رونق دادن بازار آن با سوء استفاده از زنان داخل کشورمان شدند.

004

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/12/20 ] [ 6:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انگار آقای هاشمی آن را یک ملک شخصی می‌داند. همانگونه که در آستانه طرح وقف غیرقانونی و یک شبه اموال دانشگاه آزاد که می‌رفت در سایه اهمال مسئولان و البته نمایندگان به بزرگ‌ترین سرقت تاریخ بیانجامد، در کمال ناباوری گفت: «دانشگاه آزاد متعلق به ما و فرزندان ماست»(!)
به گزارش جهان به نقل از وطن امروز، آقای هاشمی پای دانشگاه آزاد ایستاده است. او عضو هیات موسس و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد است و در سال 90 در جریان تغییر عبدالله جاسبی، رئیس 30 ساله این دانشگاه به‌رغم رای اکثریت هیات امنای دانشگاه آزاد، حاضر به امضای حکم دانشجو نشد و رای هیات امنا را نپذیرفت تا سرانجام برادر دانشجو حکم وی را امضا کرد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/19 ] [ 6:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سفر اشتون به اصفهان بهانه ای شده است تا مادر 3 شهید اصفهانی برای وی نامه ای بنویسد و وی را مورد خطاب قرار دهد.
به گزارش جهان به نقل از رویش نیوز، حاجیه خانم بحرینیان خواهر و مادر شهید اصفهانی که برادر و 3 فرزندش را برای آبیاری و حفظ نهال انقلاب و لبیک به فرمان امام خمینی فدا کرده، نامه ای را به مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نگاشته است که مطالعه آن حقایق سنگینی را به خاطر مدعیان حقوق بشر می آورد.

در ادامه متن این نامه آمده است:

سرکار خانم اشتون!

سلام علیکم

به رسم اینکه میهمانید به شما خوش آمد می گویم، اما از تعارفات می گذرم و سر اصل مطلب می روم؛ ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/19 ] [ 6:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به ایران سفر کرده، در ابتدای این سفر با جمعی از زنان که گفته می‌شود یکی از آن‌ها «نرگس محمدی» از محکومین فتنه بوده، دیدار کرده است.
به گزارش پایگاه 598 ، اشتون در این باره به بی بی سی گفته است، ما از ابتدا در طرح موضعمان در خصوص حقوق بشر در ایران خیلی صریح بوده ایم.

به گزارش بی بی سی فارسی? خانم اشتون که 5 فعال زن دیگر را نیز در ابتدای سفر خود به تهران ملاقات کرده است، گفت برای من به طور خاص خیلی مهم بود که هم زمان با روز جهانی زن از این زنان بشنوم از نظر آنها چطور می توان شرایط را تغییر داد.



[ دوشنبه 92/12/19 ] [ 6:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه حامی آقای هاشمی در مطلبی چند پهلو نتیجه گرفته است تنها مفاسدی که در دولت‌هایی نهم و دهم رخ داده در شان نظام نبوده است!
به گزارش پایگاه 598، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: همه باید بپذیرند که در برخورد با فسادهای اخیر تساهل به خرج داده‌اند. اگر در برخورد با پرونده‌های فساد از فاضل خداداد گرفته تا شهرام جزایری و فساد سه هزار میلیاردی، پرونده بیمه، سوءاستفاده در سازمان تأمین اجتماعی و ماجرای بابک زنجانی و فساد 9 هزار میلیاردی سهل انگاری نمی‌شد و از وزیر گرفته تا رئیس‌جمهور مجبور به استعفا می‌شدند، اگر دولت‌ها تسویه می‌شدند، و وکلای ملت در مجلس تکانی به خود می‌دادند و دستگاه قضایی به موقع و در اسرع وقت در پرونده‌ها رسیدگی می‌کرد و آنها مشمول اطاله دادرسی در پیچ و خم دستگاه‌ها نمی‌شدند، اکنون شاید شرایط اینگونه نبود که هر روز خبر بهت آور پرونده‌های ریز و درشت یکی پس از دیگری به گوش مردم برسد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/19 ] [ 6:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به دیدار اشتون با برخی فعالان زن این برنامه ها را هماهنگ نشده عنوان و اعلام کرد: در همین زمینه به سفارت اتریش در تهران تذکر رسمی داده شده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مهر، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص برخی برنامه های غیر رسمی و هماهنگ نشده در جریان سفر خانم کاترین اشتون به کشورمان ، موارد پیش آمده را مبتنی بر نگاه متأثر از برخوردهای گزینشی سیاسی و دوگانه از مقوله مهم حقوق بشر دانست و گفت: اینگونه اقدامات به افزایش سوءظن مردم کشورمان در قبال غرب منجر خواهد شد و به روابط ایران و اتحادیه اروپایی کمکی نمی کند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/12/19 ] [ 6:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 120
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392460