NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رقصیدن دختر و پسر بالغ با هم، به‌ کارگیری الفاظ رکیک و حرکات زننده همه در شوهای شبانه یکی از مناطق آزاد کشور رخ می‌دهد که در سایه نظارت اندک مسئولان برای اعتقادات مردم مشکل ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، منطقه آزاد چیست؟ بنا به تعاریف بین‌المللی، منطقه آزاد محدوده حراست شده بندری و غیر بندری است که از شمول برخی از مقررات جاری کشور متبوع خارج بوده و با بهره‌گیری از مزایایی نظیر معافیت‌های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، عدم وجود تشریفات زاید ارزی، اداری و مقررات دست و پاگیر و همچنین سهولت و تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات با جذب سرمایه گذاری خارجی و انتقال فناوری به توسعه سرزمین اصلی کمک می‌نماید.

 از تمام این تعریف که یک تعریف بین‌المللی محسوب می‌شود استنباطی غیر از آزادی تجاری و اقتصادی برداشت نمی‌شود. به عبارت دیگر اگر به مکانی منطقه آزاد تجاری یا منطقه ویژه اقتصادی اطلاق شود به این معنا نیست که در آن منطقه کلا قوانین حاکم بر کشور باید زیرپا گذاشته شود. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 11:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این جماعت آفتاب پرست که در هر زمانه با نگاه به پولهایی که به سمتشان می آید تصمیم می گیرند و اخیرا بابت پولهای خارجی، زیادی احساس مسولیت کرده و نسبت به جماعت مذهبی آنچه در دل داشته اند را عیان نموده اند.
اعلام انزاجار تاجزاده و خانواده از متدین بودن!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز فخری محتشمی و شوهرش تاجزاده که عمری با تظاهر به مذهبی بودن به نان و نوایی رسیده اند در حال حاضر برای سوارشدن بر گرده چند نادان فتنه گر پز آزادیخواهی و ایران برای همه ایرانیان سر می دهند و از مذهبی بودن سابق خود پشیمان شده اند! که البته معلوم نیست چند صبای دیگر از این جماعت با چه طرفندی خواهند برید!

بنا بر این گزارش این جماعت آفتاب پرست که در هر زمانه با نگاه به پولهایی که به سمتشان می آید تصمیم می گیرند و اخیرا بابت پولهای خارجی، زیادی احساس مسولیت کرده و نسبت به جماعت مذهبی آنچه در دل داشته اند را عیان نموده اند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 11:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اینکه جمعی از فعالان حوزه موسیقی شنبه شب گذشته در خانه موسیقی تجمع کردند و در آن خواسته ای خلاف شرع داشتند مساله ای است که باید وزارت ارشاد نسبت به آن پاسخگو باشد.
خواسته خلاف شرع موسیقی خوانان!
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز سایت های معاند با پررنگ کردن خبر تجمع عده ای از اهالی موسیقی در خانه موسیقی و خواسته خلاف شرع آنان نسبت به حضور زن در نوازندگی اجرای زنده، آب و تاب فراوانی به آن دادند.

بنا بر این گزارش سایت معاند ایران وایر با تیتر " تجمع اعتراضی هنرمندان برای لغو کنسرتها:کسی حق توهین به ما را ندارد " نسبت به انعکاس این تجمع و خواسته خلاف شرع آنان واکنش نشان داد.
ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 11:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه امام جمعه بر اساس وظیفه سخنانی مطرح می کند، گفت: اینکه پاسخ این سخنان با ادبیات ناشایست داده می شود برای من جای تاسف است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، آیت الله ایمانی شامگاه شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به صحبت های علی مطهری تاکید کرد: جای تاسف است که یک فرد با ادبیات ناشایست قصد دارد واقعیت ها را به گونه ای دیگر جلوه دهد.
 
وی ادامه داد: استان فارس با توجه به جایگاه بلندی که دارد به عنوان یک مرکز مهم برای سال آینده که شاهد دو انتخابات خواهیم بود در نظر گرفته شده و برای کاربردی کردن برنامه ریزی های خود آنچه را که در این ایام شاهد بودیم اجرا کردند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 11:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جزئیات حکم صادر شده در پرونده بین‌المللی «آقازاده جنجالی» م. هـ شامل 7، 5 و 3 سال حبس، جزای نقدی و انفصال مشخص شد.

خبرگزاری فارس: «م.ه» مجموعاً به 15 سال حبس، رد مال، جزای نقدی و انفصال محکوم شد

به گزارش خبرنگار قضایی فارس سرانجام رسیدگی به پرونده بین‌المللی آقازاده جنجالی به نقطه پایان رسید.

رسیدگی به پرونده این فرد از نیمه مرداد امسال در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران و به ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.

جلسات رسیدگی به پرونده این متهم در شعبه 28 دادگاه انقلاب بیش از 28 جلسه به طول انجامید اما سرانجام آخرین روز هفته گذشته اخباری مبنی بر صدور حکم به گوش رسید.

براساس شنیده‌ها م.ه آقازاده جنجالی به واسطه سه اتهام در پرونده‌اش مجموعاً به 15 سال حبس محکوم شد.

وی به واسطه یکی از مواد قانونی به 7 سال حبس، جزای نقدی و انفصال محکوم و به خاطر یکی دیگر از مواد همین قانون، به 5 سال حبس محکوم شده است.

این در حالی است که نامبرده به واسطه یکی از مواد قانون مجازات اسلامی به 3 سال حبس محکوم شده است.

 

این حکم قضایی، بدوی بوده و متهم پس از ابلاغ حکم 20 روز فرصت دارد نسبت به حکم صادره اعتراض کند.


[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 11:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سخنان تفرقه‌افکن یونسی این روزها به تیتر یک رسانه‌های عربی و اپوزیسیون تبدیل شده است.

خبرگزاری فارس: واکنش رسانه‌های بیگانه به «اظهارات نسنجیده» یونسی+تصاویر

شبکه اطلاع رسانی دانا نوشت: سخنان هفته گذشته یونسی درباره حکومت عراق و زیر سوال بردن استقلال عراق حاشیه های زیادی به همراه داشت و بسیاری از رسانه های بیگانه نسبت به این اظهارات واکنش نشان دادند.

رسانه های خارجی با استناد به صحبت های یونسی تمامی کمک های ایران به عراق را در راستای کشور گشایی دانسته و اقدامات اخیر ایران را زیر سوال بردند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 11:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
متهمی که قرار بود به رأی دادگاه تمکین کند
امتناع «مهدی هاشمی» و وکلایش از دریافت حکم/ آقازاده جنجالی چه هدفی دارد؟

تمام سعی و تلاش‌ها برای عقب افتادن صدور حکم مهدی هاشمی از سوی اهرم‌های فشار رسانه‌ای و غیررسانه‌ای جواب نداده و این حکم بالاخره صادر شد اما چرا آقازاده جنجالی برای دریافت حکم به دادگاه نمی‌رود.

خبرگزاری فارس: امتناع «مهدی هاشمی» و وکلایش از دریافت حکم/ آقازاده جنجالی چه هدفی دارد؟

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، روزهای پایانی هفته گذشته بود که برخی رسانه‌ها از صدور حکم م.ه توسط قاضی پرونده خبر داده و عنوان کردند این حکم در انتظار ابلاغ است.

اما پس از گذشت چند روز از صدور حکم و احضار چندباره‌ متهم و وکلایش برای ابلاغ، تاکنون هیچ‌یک برای دریافت حکم صادره مراجعه نکرده‌اند.

گرچه تلاش‌ها برای به تعویق انداختن صدور حکم جهت پشت سر نهادن انتخاب ریاست مجلس خبرگان یکی از اهداف تیم رسانه‌ای همراه و مدافع م.ه بود اما با توجه به برگزاری این انتخابات دیگر موضوعی برای به تعویق انداختن صدور حکم وجود نداشت.

دستگاه قضا که به گفته معاون اول خود قصد داشت تا پایان سال حکم م.ه را صادر نماید به وعده خود عمل کرده و هم‌اکنون م.ه را برای ابلاغ آن احضار کرده است.

م.ه و وکلایش که هنوز برای دریافت حکم مراجعه‌ای به دادگاه انقلاب نداشته‌اند در حالی آخرین روز از فرصت سه روزه برای دریافت حکم را پشت سر می‌گذارد که به نظر می‌رسد با توجه به پایان سال اهتمامی برای دریافت حکم نداشته و قصد دارند تا با هدف وقت‌کشی و ورود رسانه‌ها به تعطیلات از بار روانی آن بکاهند.

گر چه این شیوه‌ نخ‌نما شده از وقت کشی و امتناع از دریافت حکم بدون راه‌کار قانونی برای قوه‌قضائیه و قاضی پرونده نیست اما باید گفت عدم دریافت حکم دادگاه از سوی م.ه اولین قدم در نادیده گرفتن حکم قضایی و قلدری در برابر دستگاه قضاست.

 

به نظر می‌رسد دستگاه قضا برای دیگر مراحل و اقدامات احتمالی در نقض قانون از سوی م.ه بدون برنامه نباشد.


[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 11:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دختری جوان در کمتر از دو سال توانست 10 بار لباس عروسی بپوشد تا مهریه‌های میلیونی را به جیب بزند.
گروه حوادث، دختری جوان در کمتر از دو سال توانست 10 بار لباس عروسی بپوشد تا مهریه‌های میلیونی را به جیب بزند. 

به گزارش بولتن نیوز، روزنامه ایران نوشت: این دختر 20 ساله در همان دوران عقد با تحت فشار قرار دادن دامادها و خانواده‌هایشان، طلاق توافقی گرفته و هربار 100 تا 110 سکه طلا در قالب مهریه به دست می‌آورد و با سوءاستفاده از قانون آثار ازدواج را در شناسنامه‌اش پاک می‌کرد.

 

چندی پیش، مسئولان اداره حقوقی ثبت احوال تهران که خود را برابر سناریوی عجیبی می‌دیدند در یکی از دادسراهای پایتخت به طرح شکایتی عجیب پرداختند که در آن اقدام دختری جوان در ازدواج و طلاق‌های پی‌درپی مرموز خوانده می‌شد. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/12/23 ] [ 8:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بناهای معروفی که نماد خلاقیت و شگفتی در معماری اند؛
خانه‌ها مدت‌هاست دیگر از مفهوم چهاردیواری برای سکونت فراتر رفته‌اند و طراحی ساختارشان فرصتی برای هنرنمایی آرشیتکت‌ها شده است، «عجیب‌ترین ساختمان‌های دنیا» شاید گزارشی وسوسه‌برانگیز باشد برای کسانی که دوست دارند بدانند ایده‌های هیجان‌انگیز معماری تا کجا قابلیت پیوستن به واقعیت را دارند.
عجیب‌ترین خانه‌های دنیا+تصاویرگروه هنرهای تجسمی، خانه‌ها مدت‌هاست دیگر از مفهوم چهاردیواری برای سکونت فراتر رفته‌اند و طراحی ساختارشان فرصتی برای هنرنمایی آرشیتکت‌ها شده است، «عجیب‌ترین ساختمان‌های دنیا» شاید گزارشی وسوسه‌برانگیز باشد برای کسانی که دوست دارند بدانند ایده‌های هیجان‌انگیز معماری تا کجا قابلیت پیوستن به واقعیت را دارند. 

به گزارش بولتن نیوز، در این گزارش با ساختمان‌های معروفی از جای‌جای جهان آشنا می‌شوید که هریک به‌گونه‌ای نماد خلاقیت و شگفتی در هنر معماری هستند: ادامه مطلب...
[ شنبه 93/12/23 ] [ 8:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طی تذکری اعلام شد
درخواست 21 نماینده از رئیس جمهور برای عزل یونسی/ اجازه ندهید مواضع نسنجیده ادامه یابد

بیش از 20 نماینده مجلس شورای اسلامی طی تذکری به رئیس‌جمهور خواستار عزل دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی شدند.

خبرگزاری فارس: درخواست 21 نماینده از رئیس جمهور برای عزل یونسی/ اجازه ندهید مواضع نسنجیده ادامه یابد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بیش از 21نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی نسبت به اظهارات علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی ضمن انتقاد از این مواضع، خواستار عزل وی از سوی رئیس قوه مجریه شدند.

در تذکر نمایندگان که با عنوان «عزل آقای یونسی دستیار ریاست جمهوری به علت مواضع ناشایسته ایشان و تهدید امنیت ملی» ‌نگاشته شده، آمده است:

جناب آقای روحانی

رئیس‌جمهور محترم ایران اسلامی

آقای یونسی دستیار ویژه جنابعالی در امور اقوام و ادیان از زمان شروع به کارشان در این جایگاه مهم بارها با مواضع نسنجیده و اقدامات اختلاف‌برانگیز و برنامه‌های تفرقه‌ساز امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار دادند.

از جمله مواضع اخیر ایشان در همایش «ایران؛ نام، مردم، سرزمین» با این عنوان که «در حال حاضر عراق نه فقط حوزه تمدنی ماست بلکه هویت، فرهنگ، مرکز و پایتخت ماست»؛ این جملات همان القای ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی که توسط دشمنان انقلاب اسلامی بارها در رسانه‌های آنها و مواضعشان بیان شده می‌باشد.

جناب آقای رئیس‌جمهور

جمعی از نمایندگان مجلس مصرّانه از جنابعالی می‌خواهند با توجه به روحیه تذکر ناپذیر آقای یونسی و اصرار ایشان بر ادامه این مواضع ناپسند و حساسیت سیاست‌های داخلی و خارجی ناشی از مواضع مسئولان جمهوری اسلامی ایران از شما می‌خواهند آقای یونسی را از این جایگاه عزل نمایید و اجازه ندهید این مواضع نسنجیده و بحران‌آفرین ادامه یابد.

به گزارش فارس، تذکر مذکور تاکنون به امضاء بیش از 21 نماینده رسیده و در جلسه فردای خانه ملت تقدیم هیأت رئیسه مجلس خواهد شد.


[ شنبه 93/12/23 ] [ 8:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404760