NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
شنیده‌ها حاکی از آن است که عطاءالله مهاجرانی - وزیر ارشاد دولت اصلاحات- قول‌های مساعد و محکمی را از جانب برخی مسئولان و افراد تأثیرگذار داخلی برای بازگشت بی‌سروصدا به کشور دریافت کرده است.
روزنامه جوان خبرداد: شنیده‌ها حاکی از آن است که عطاءالله مهاجرانی - وزیر ارشاد دولت اصلاحات- قول‌های مساعد و محکمی را از جانب برخی مسئولان و افراد تأثیرگذار داخلی برای بازگشت بی‌سروصدا به کشور دریافت کرده است.
 بر همین اساس، اقدامات چند ماهه اخیر وی؛ نظیر خاتمه کار سایت جرس و بستن حساب‌های کاربری شبکه‌های مجازی از جمله فیس‌بوک، توئیتر، پلاس و کانال تلگرام آن از سوی برخی تحلیلگران، به عنوان زمینه‌سازی برای دستیابی به این هدف ارزیابی شده است. 

[ سه شنبه 94/12/25 ] [ 10:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مقام معظم رهبری به عنوان مرجع دینی،ولی فقیه و حاکم جامعه بار ها و بار ها نسبت به این سیاست ها و اظهارات ناشی از «گفتمان اعتدال» هشدار هایی جدی‌ به عموم جامعه و مسوولین گوشزد کرده اند که مهمترین آنها خطر تحریف امام(ره) و اصول انقلاب اسلامی بوده است. طرح مسئله «مقابله با نفوذ» و «ایستادگی در برابر جریان غیر انقلابی درون نظام» توسط ایشان نیز، از جمله‌ی مسائلی است که در خصوص خطر استحاله سیرت انقلاب و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به جمهوری اسلامی آمریکایی بیان شده است.

مقام معظم رهبری به عنوان مرجع دینی،ولی فقیه و حاکم جامعه بار ها و بار ها نسبت به این سیاست ها و اظهارات ناشی از «گفتمان اعتدال» هشدار هایی جدی‌ به عموم جامعه و مسوولین گوشزد کرده اند که مهمترین آنها خطر تحریف امام(ره) و اصول انقلاب اسلامی بوده است. طرح مسئله «مقابله با نفوذ» و «ایستادگی در برابر جریان غیر انقلابی درون نظام» توسط ایشان نیز، از جمله‌ی مسائلی است که در خصوص خطر استحاله سیرت انقلاب و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به جمهوری اسلامی آمریکایی بیان شده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/25 ] [ 10:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در فاصله حدود 4 کیلومتری جنوب شهر کردکوی در منطقه جنگلی پلنگ پا و در میان درختان انبوه پهن برگ خزری ، پارک جنگلی امام رضا علیه السلام(کردکوی) با مساحتی در حدود 54 هکتار قرار دارد .
به گزارش مشرق،در فاصله حدود 4 کیلومتری جنوب شهر کردکوی استان گلستان،در منطقه جنگلی پلنگ پا و در میان درختان انبوه پهن برگ خزری ، پارک جنگلی امام رضا علیه السلام(کردکوی) با مساحتی در حدود 54 هکتار قرار دارد . هوای بسیار معتدل و خنک ، درختان سر به فلک کشیده ، فراز و نشیبهای طبیعی جنگل و عبور رودخانه که از وسط پارک می گذرد و همچنین سد بنه شله نیز منظره زیبایی به آن بخشیده است . در این مکان امکانات رفاهی نظیر جاده آسفالته، آب لوله کشی ، برق ، سرویس بهداشتی و وسایل بازی کودکان و سوئیت و آلاچیق و مهمانسرای اقامتی - پذیرایی موجود می باشد.
[ سه شنبه 94/12/25 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حاج قاسم سلیمانی (در عملیات طریق القدس)؛مجروح شده بود. برای درمان او را به مشهد فرستاده بودند. چون شکمش ترکش خورده بود از زیر قفسه سینه‌اش تا روی مثانه‌اش را باز کرده بودند و وضع بدی داشت.
ماجرای توطئه نافرجام علیه حاج قاسم در مشهد چه بود؟
به گزارش جهان، صادق خرازی از توطئه نافرجام علیه حاج قاسم سلیمانی سخن گفت. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/25 ] [ 10:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت دفتر مقام معظم رهبری در بخش احکام روزانه پاسخ رهبرانقلاب به استفتاء درباره چهارشنبه سوری منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه 598 ،سایت دفتر مقام معظم رهبری در بخش احکام روزانه پاسخ رهبرانقلاب به استفتاء درباره چهارشنبه سوری را به شرح ذیل منتشر کرده است :

سوال: نظر مبارک را در مورد چهارشنبه سوری بیان فرمایید.

جواب: چهارشنبه سوری هیچ مبنای شرعی ندارد و مناسب است از آن اجتناب شود.


[ سه شنبه 94/12/25 ] [ 10:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رهبر معظم انقلاب:
اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان «اسلامی و انقلابی» بماند باید حوزه علمیه، «انقلابی» بماند زیرا اگر حوزه علمیه انقلابی نماند، نظام در خطر «انحراف از انقلاب» قرار خواهد گرفت.
به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تبیین جایگاه و نقش بی بدیل و تأثیرگذار حوزه علمیه قم در پیروزی انقلاب اسلامی به برخی تلاشها برای انقلاب زدایی از حوزه های علمیه اشاره و تأکید کردند: حوزه علمیه قم باید همچنان یک «حوزه انقلابی و مهد انقلاب» باقی بماند و رسیدن به این هدف نیازمند اندیشه، تدبیر و برنامه ریزی دقیق است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/25 ] [ 9:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوب نیست رهبر انقلاب برای سخنانشان حرف های وزیر علوم را شاهد بیاورند، لذا بجای آقای روحانی بودم خجالت زده می شدم، گفت: دولتمردان یازدهم باید کار در این عرصه را جدی و به دور از شعار انجام دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از راه دانا، قاسم جعفری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تهران نیوز؛ با اشاره به اینکه رهبر انقلاب تاکید کردند جهش علمی را نباید بگذاریم متوقّف بشود، سرعت پیشرفت کشور از متوسّط سرعت پیشرفت علمی دنیا چندین برابر بیشتر بود؛ البتّه ما چون خیلی عقبیم، این سرعت پیشرفت باید سالها ادامه پیدا کند تا برسیم به آن خطّ مقدّم. لکن این سرعت بیشتر بود و الان کم شده است، گفت: در سخنان رهبر انقلاب مشاهده شد که فساد، قطع پیشرفت علمی، فرهنگ و پروژه نفوذ به عنوان اولویت های اصلی جهت پیگیری امور مطرح شد که خیلی قابل تامل است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/25 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آخرین نکته‌ای که به بنده به عنوان ایراد عنوان شد،‌ این بود که حجب و حیای شما زیاد است و این موضوع در کار شما دخالت دارد! این مسئله خیلی مرا آزار داد در حالیکه حتی نتوانستد یک شاهد مثال برای اثبات ادعای غیر مودبانه و دور از شان و ادب اسلامی خویش بیاورند!

به گزارش پایگاه 598، شنیدن این مسئله که نهادی برای استخدام نیروهای جدید از بسیج و نهادهای انقلابی دیگر دعوت به همکاری کند، تا امروز امر غریبه‌ای به نظر نمی‌آمد اما وقتی پای درد و دل بانویی می‌نشینی که اسوه حیا و عفاف است و اتفاقاً به دلیل بسیجی بودن و رعایت همه موازین شرعی و عرفی در نظام جمهوری اسلامی از کار برکنار شده،‌ برای افسوس خوردن و نگرانی از اینکه شاید این اقدامات گام‌های نخست رخ دادن فاجعه‌ای بزرگ در سیستم اداری و مدیریتی کشور باشد،‌ جای تأملی باقی نمی‌گذارد.
ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/25 ] [ 9:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی‌‌ها در روزنامه‌‌‌خانوادگی؛
هاشمی رفسنجانی: شعار «‌ما اهل کوفه نیستیم»‌ پشتوانه تاریخی ندارد؛ یک بار در نماز جمعه توضیح دادم که کوفه یکی از بهترین شهرهای اسلامی بود.
یاسر هاشمی:‌ سفر فائزه به آمریکا برنامه‌ریزی‌شده بود/ فاطمه هاشمی:‌ کاظم جلالی در شاهرود رأی نداشت/ عفت مرعشی:‌ مهدی و فائزه بی‌گناه به زندان رفتندگروه سیاسی مشرق - روزنامه اصلاح‌طلب آرمان که به سبب پرداختن روزانه به اخبار هاشمی رفسنجانی و خانواده‌اش و طرفداری از این خانواده به روزنامه خانواده هاشمی معروف شده است در سالنامه خود نیز این سنت را حفظ کرد و چندین مصاحبه با اعضای خانواده هاشمی از جمله اکبر هاشمی رفسنجانی، عفت مرعشی، فاطمه و یاسر هاشمی گرفته است که اگرچه این مصاحبه‌ها بیشتر یک گفت‌وگوی سفارشی و بدون چالش است؛ اما به برخی نکات اشاره شده که در ادامه می‌آید:‌ ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/25 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هنوز مشخص نیست وزارت نفت روزانه چه میزان نفت میفروشد، هر مسولی در وزارتخانه بزرگ نفت یک رقم را اعلام میکنند! این چند صدایی و ارقام مختلف ناشی از چیست
به گزارش پایگاه 598، اظهارات ضد و نقیض درباره آمارهای صادرات نفت خام ایران به بازارهای جهانی همچنان ادامه دارد؛ آنهم درست 50 روز بعد از رفع تحریم های  بین‌المللی بر علیه ایران.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران درتازه ترین اظهارات خویش از افزایش صادرات نفت خام کشور به رقم یک میلیون و 800 هزار بشکه ای خبرداده، اما اشاره ای نداشته که از این عدد، چه مقدار آن مربوط به صادرات میعانات گازی و چه مقدار آن هم مربوط به صادرات طلای سیاه بوده  است.؟ ادامه مطلب...
[ دوشنبه 94/12/24 ] [ 7:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 75
کل بازدیدها: 4399952