NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد با بیان اینکه 2 میلیارد دلار ریل قطار وارداتی در ذوب آهن قابل تولید است، گفت: وزارت راه حتی فرصتی هم به این شرکت برای تولید ریل نداده و قرارداد خود را با چینی‌ها اوایل سال آینده اجرایی می‌کند.
به گزارش عصر امروز رضا شهرستانی با اشاره به قرارداد اخیر وزارت راه با چین برای واردات 2 میلیارد دلار ریل قطار، اظهارداشت: این قرارداد در حالی منعقد شده که ذوب آهن امکان تولید این ریل‌ها را داشت. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/23 ] [ 8:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقا میرزا ابراهیم شریفی در عمل آنگونه پیش رفت که از همه شاگردان «آیت الله قاضی طباطبائی» گوی سبقت را ربوده بود.
حکایت طی الارض پیرمرد پینه دوز از زبان آیت الله بهجت
به گزارش جهان به نقل از ابنا، «حجت الاسلام و المسلمین علی بهجت» در مراسم "دهمین سالگشت شهدای روحانی فاجعه تروریستی تاسوکی و بزرگداشت آیت الله میرزا ابراهیم شریفی زابلی"، اظهار داشت: اگر تمام دانشمندان در مورد سرّ خلقت مطالعه کنند، سرّ مهندس عالَم را نمی توانند بفهمند می توانند گمان برند ولی نمی توانند بیابند مگر اینکه مهندس عالَم، راز خلقت را بگوید. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/23 ] [ 8:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران اظهارات منتسب به سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقاله روزنامه مصری به قلم عماد الدین ادیب با عنوان «ایران : سعودی دشمن ما است و نه اسرائیل» را تکذیب کرد.

تکذیب ادعای منتسب به فرمانده کل سپاه

به گزارش جهان، دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در جوابیه خود ضمن غیر واقعی خواندن ادعاهای منتشره در مقاله فوق الذکر و انتساب آن به مقام عالیرتبه ایرانی تاکید کرده است :

- عنوان ، محتوای و نتیجه گیری مقاله مذکور بر مبنای قلب واقعیت یا استناد به برخی گزارش های خبری غیرحرفه ای و با انعکاس نادرست اظهارات مقام ایرانی نگاشته شده است که این امر با آداب حرفه ای رسانه ای مغایرت دارد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/23 ] [ 8:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس دفتر شورای نگهبان یزد با بیان این که اجازه نمی‌دهیم نام یزد از حسینیه ایران به پایگاه اصلاحات تغییر یابد، گفت: رئیس جمهور در سخنانش دودستگی بین مردم یزد ایجاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر محمدی بعد از ظهر امروز در اجتماع برگ فاطمیون یزد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: زندگانی حضرت زهرا(س) برای ما بهترین الگو است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/23 ] [ 7:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

دولت فرانسه می‌گوید احتمال دارد ایران به دلیل رزمایش موشکی با تحریم‌های جدید مواجه شود.

به گزارش پایگاه 598، دولت فرانسه روز یکشنبه از احتمال اعمال تحریم علیه ایران در پاسخ به رزمایش موشکی اخیر ایران خبر داد.

دیروز بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از کشورهای عضو گروه موسوم به 1+5 خواست «فورا» به شلیک موشک بالستیک توسط ایران، واکنش نشان دهند.  ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/12/23 ] [ 7:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مرحوم حاج احمد خمینی چه در زمان امام خمینی رحمه الله و چه پس از ارتحال ایشان، حاضر نشد منصبی را به خود اختصاص دهد. هرچه بود، اطاعت از ولایت بود و همین اطاعت محض از مقام ولایت، به او آرامش حقیقی می‌داد.
به گزارش عصر امروز، 26 اسفند، سالروز فراق جان‌سوز بزرگ مردی است که تاریخ، چنان‌که باید او را نشناخت و با گوهر وجودی‌اش، آشنا نگشت؛ حاج سیداحمد خمینی رحمه الله، آن فرزند مبارزه، ایثار و گذشت در راه اسلام عزیز که سراسر عمر شریفش را وقف اسلام و انقلاب کرد. ابرمردی که در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب اسلامی‌مان، چون کوهی استوار در کنار مراد خویش ایستاد تا با سینه‌ای به عظمت دریا، رازدار و امین خمینی کبیر باشد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/23 ] [ 7:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محسن رضایی با انتشار مطلبی در اینستاگرام شخصی خود ضمن انتقاد از اصلاح‌طلبان نوشت: یک انقلابی به مردم خیانت نمی‌کند.
به گزارش عصر امروز، محسن رضایی با انتشار مطلبی در اینستاگرام شخصی خود ضمن انتقاد از اصلاح طلبان نوشت:
 
یک انقلابی به مردم خیانت نمی‌کند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/23 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ادبیّات هاشمی که این روزها با ادبیات دشمنان کشور یکی شده است جای تامل و تاسف شدید دارد زیرا دشمنان انقلاب از همان روزهای اوّل از تعابیری چون ادبیّات تندرو و میانه‌رو استفاده می کردند و سعی در ایجاد دو قطبی بین نیروهای انقلابی داشتند که امروز از لسان هاشمی همان سخنان خارج می شود.
آیا همنوایی هاشمی با دشمنان این نظام پایان می پذیرد؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز اقدامات خصمانه و ناجوانمردانه هاشمی در حمله به شورای نگهبان حتی با توجه به تذکر شدید رهبر معظم انقلاب کماکان ادامه دارد.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/12/23 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر دادگستری مصر در یک گفت‌‌وگوی تلویزیونی با توهین به پیامبر اسلام (ص) گفت که «اگر محمد نبی (ص) نیز خلاف قانون عمل کند، او را حبس می‌کند».
به گزارش عصر امروز، در پی توهین «احمد الزند» وزیر دادگستری مصر به پیامبر گرامی اسلام، الازهر در بیانیه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داد. 
 
به گزارش السومریه نیوز، «احمد الزند» وزیر دادگستری مصر روز جمعه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه «صدی»، هنگامی که در برابر سؤال مجری مبنی بر اینکه آیا به زندانی کردن روزنامه‌نگارانی که خلاف قانون عمل کنند ادامه می‌دهد؛ پاسخ داد: «ان شاء الله این کار را خواهم کرد حتی اگر استغفرالله محمد نبی علیه الصلاه و السلام باشد». 
 
این سخن وزیر دادگستری، با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی رو به رو شده و احمد الزند پس از این واکنش‌ها، عذرخواهی کرده است. 
 
الازهر مصر نیز در بیانیه‌ای که امروز (یکشنبه) صادر شده، آورده است: هر کسی که در مقابل رسانه‌ها سخن می‌گوید؛ باید مراقب باشد تا به مقام کریم نبوت، حتی اگر بدون منظور نیز باشد، اسائه ادب نکند.

[ یکشنبه 94/12/23 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در ارتباط با روز شهادت یا فاصله شهادت حضرت زهرا(س) با ارتحال پیغمبر(ص) میان شیعه و سنی، همچنین میان خود شیعیان اختلاف هست. منابع اهل تسنن عموماً این مدت را 6 ماه پس از ارتحال پیغمبر(ص) نقل می‌کنند و معتقدند که آن حضرت(س) پس از پیامبر(ص) 6 ماه در قید حیات بودند، در حالی که در منابع شیعه، مشهور دو قول است که یک 75 روز دیگری 95 روز بعد از ارتحال حضرت خاتم صلی الله علیه وآله وسلم هست که بر این مبنا در حقیقت 13 جمادی الاول و 3 جمادی الثانی را ذکر می‌کنند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 94/12/22 ] [ 10:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 167
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405986