NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

کوکاکولا یک نوشابه است اما طی ده ها سال داستان های زیادی در مورد فرمول مخفی این نوشیدنی محبوب وجود داشته است. همین فرمول چند خطی فناوری انحصاری این شرکت محسوب میشده و حالا یک برنامه رادیویی، ادعا کرده که دستور تهیه نوشابه کوکاکولا که ??? سال در اعماق شرکت محبوس بوده است را یافته است. ‏
‏داستان این فرمول شگفت انگیز از آنجا شروع می شود که جان پمبرتون در زمان جنگ های داخلی آمریکا، این فرمول را کشف کرد و دستورش را در کتابی که دستور تهیه داروهای پزشکی هم در آن بود نوشت، کتابی که نسل به نسل، دست به دست می شد. ‏
‏عکسی از این دستور اسرار آمیز در مجله آتلانتا به تاریخ ?? فوریه سال ???? میلادی چاپ گشته بود اما در آن زمان کسی به این تصویر و مقاله توجهی نکرده بود. حالا این برنامه رادیویی موفق به کشف آن شده و پس از تحقیقات انجام شده متوجه شدند که این همان دستور اصلی کوکاکولا است. البته در این فرمول فناوری پیچیده ای مانند معماری های چند نانومتری پیدا نمی کنید! اما شاید با دیدن این فرمول جور دیگری به این نوشیدنی نگاه کنید: ‏
‏ مواد لازم : ‏
- محلول مایع حاصل از کوکائین: ??/? گرم ‏
- اسید سیتریک: ?? گرم ‏
- کافئین: ?? گرم ‏
- شکر: ?? ( واحد اندازه گیری اش نامشخص است) ‏
- آب: ?/? لیتر ‏
- آب لیمو: ??? میلی لیتر ‏
- وانیل: ?? گرم ‏
- کارامل: ?? گرم ‏‏
کوکا کولا برای محفوظ نگاه داشتن فرمول، آنرا به صورت ?? ساعته تحت نظارت داشت، حتی مدیران هم تنها نیمی از آن را می دانستند و ? مدیر هرگز نمیتوانستند با یکدیگر تنها باشند. ‏
آسا کندلر مدیر کوکاکولا، زمانی که دستور را از پمبرتون در سال ???? خرید، خیلی نگران این بود که مبادا فرمول را از او بربایند و به همین خاطرجدول محتویات را از روی شیشه های نوشابه پاک کرد تا کسی این فرمول را نبیند. و دستور داد که لیست محتویات هیچ گاه نباید در جایی نوشته شود. ‏
‏در واقع درز کردن این فرمول هم اکنون به ضرر کوکاکولا هم نخواهد بود، زیرا کسی نمی تواند آنرا به صورت ???? شبیه سازی کند. ‏
‏دلیلش هم همان محلولی است که از برگ کوکائین استخراج می شود و این تنها کوکا کولاست که با سازمان سرپرستی و ساماندهی مواد مخدر آمریکا قرارداد دارد و اجازه نامه رسمی جهت استفاده از آن را دریافت کرده است.


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 10:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک تیم تروریستی، رسانه ای منافقین در شهرک غرب تهران دستگیر شدند. بنا بر این گزارش این تیم تروریستی در روز ?? بهمن با استفاده از یک خودرو پژو تجهیز شده به ابزار جاسوسی با استفاده از ارتباطات وایمکس به هدایت تیم های ترور و ارسال اخبار اغتشاش به اربابان اسرائیلی خود مشغول بوده اند.
گزارش دریافتی حاکی است مقادیر معتنابهی سلاح نیز از این هسته تروریستی کشف شده است.


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 10:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مراسم تشیع جنازه شهید صانع ژاله که در درگیری های 25 بهمن 89 کشته شد - مصلی نمازجمعه دانشگاه تهران.


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 10:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در گفت و گوی سه شنبه شب تلویزیونی خود با مردم از ناراحتی برخی بدخواهان از همکاری بی نظیرمردم و موفقیت اجرای طرح هدفمندی یارانه ها خبر داد.

دکتر احمدی نژاد در این راستا و به عنوان نمونه از مکالمه تلفنی "یک فرزند در خارج از کشور" با "پدرش در داخل" خبر داد که طی آن این آقازاده از این که بعد از اجرای مرحله نهایی هدفمندی یارانه ها هیچ بحرانی در کشور پیش نیامده، ‌ابراز ناراحتی کرده  و گفته بود که  جنسهای ذخیره شده توسط عواملش در انبارها ( برای ایجاد بحران) در حال فاسد شدن است، ‌اما هیچ اتفاقی رخ نمی دهد.

بنابر افشاگری رئیس جمهور، پدر این اقازاده هم در جواب فرزندش گفته بوده که نمی داند چرا هیچ اتفاقی نمی افتد!

رئیس جمهور اگرچه در این گفتگو از این اقازاده نام نبرد اما برخی رسانه ها روز گذشته اعلام کردند که این آقازاده کسی جز فتنه گر معروف لندن نشین و از عوامل اصلی اغتشاش های خیابانی فتنه 88 نبوده است.


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 9:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

عضو مستعفی شورای مرکزی اعتماد ملی ضمن ابراز برائت از اقدامات فتنه‌گران در حوادث پس از انتخابات در رنجنامه‌ای عبرت آموز نکات مهمی را به مهدی کروبی از عوامل داخلی فتنه پس از انتخابات یادآوری کرد. به گزارش مهر، متن کامل رنجنامه سید حسین معصومی عضو مستعفی شورای مرکزی اعتماد که متن دستنویس آن را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است، به این شرح است: 

وقتی می خواستم این مطلب را که بر اثر تاثر و تاسف از حرکات شیطانی 25 خرداد بنویسم. توسط یکی از متدینین به قرآن مراجعه کردم، آیه 165 سوره اعراف آمد که می فرماید "فلما نسوا ما ذکروا ... و چون هر چه به آنان تذکر داده شد در آن غفلت ورزیدند، ما هم آن جماعت که نصیحت می کردند و خلق را از کار بد منع می نمودند نجات بخشیدیم و آنانکه ظلم و ستمکاری کردند به کیفر فسقشان به بدترین عذاب گرفتار کردیم". آقای کروبی به خوبی به خاطر دارم در سالهای دور وقتی از شما در مورد مسئله مهدی هاشمی سئوال کردم، گفتید یک توصیه به شما می کنم و آن اینکه در این انقلاب هر کجا که با مسئله مبهم و پیچیده ای مواجه شدی ببین ولی فقیه چه موضعی دارد همان را بپذیر، مطمئن باش که تو در آن امر ماجور هستی و به وظیفه ات عمل کردی در پیشگاه خداوند.  ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 9:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 حجت‌الاسلام رازینی در پاسخ به سؤالی درباره مطالبات ملت ایران برای محاکمه موسوی و کروبی گفت: قوه قضائیه قطعاً به وظیفه خود برای محاکمه موسوی و کروبی عمل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام علی رازینی معاون حقوقی و توسعه قضایی رئیس قوه قضائیه در گفت‌وگو بافارس، با اشاره به اقدامات اخیر جریان فتنه که به بهانه حمایت از مردم مصر انجام شد، اظهار داشت: این‎گونه فتنه‌ها در جهان اسلام کم رؤیت نشده است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 9:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 رئیس ‌مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد : حرکت 25 بهمن گروهی فریب خورده کاملاً محکوم است و قوه‌قضاییه باید براساس وظایف ذاتی خود نسبت به این حرکت ضدانقلابی اقدام کند.

حسن روحانی افزود: حرکت ضداسلامی و ضد ملی 25 بهمن از یک سو می‌خواست فریاد قاطعانه ملت ایران در روز 22 بهمن را تحت‌الشعاع قرار داد و از سوی دیگر وسیله‌ای برای انحراف افکار مردم منطقه از دشمنان اصلی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و شکست اخیر آنان گردد.


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 9:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 بنا بر گزارش های رسیده ،از اغتشاش گران بازداشت شده در تجمع غیر قانونی 25 بهمن نام برخی از فرزندان مسئولین سابق و حال کشور نیز در میان این افراد به چشم می خورد.

در تجمع غیر قانونی 25 بهمن که با دعوت رسمی سران فتنه و با حمایت سرویس های جاسوسی سیا و موساد در برخی از نقاط شهر تهران برگزار شد سید مرتضی موسوی لاری فرزند عبدالواحد موسوی لاری از مسئولین دولت اصلاحات بازداشت شد.


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 9:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دیشب ساعت 21 شب جمعی از مردم تهران  مقابل منزل مهدی کروبی از سران فتنه تجمع کردند.
تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهای "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر خاتمی " خشم و انزجار خود را از سران فتنه به نمایش گذاشتند.


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 8:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سبزها مثل همیشه در عین ادعای راهپیمایی سکوت و دروغ هایی از این دست، خشن ترین رفتار ممکن را به کار برده اند که حتی آن را از حرف های خودشان نیز می توان نشان داد.
به چند مورد آن توجه کنید:
مثلا بهمن دارالشفایی از اعضای خارج نشین سبزها و مرتبط با برخی انجمن اسلامی های اصلاح طلب داخلی چنین می نویسد :
"مشاهده یه دوست: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 8:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 421
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392761