NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
هفته گذشته پایگاه خبری اسلام تایمز در خبر از مرگ پادشاه عربستان در کشور مراکش(مغرب) خبر داد که این خبر با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد.

این خبر که به صورت گسترده از سوی رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی منتشر شد واکنش برخی مسؤولان رسمی عربستان را در پی داشت. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 8:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
با گذشت سه روز از اغتشاشات اخیر تهران، جزئیات تازه ای از سازماندهی و نحوه عملکرد اغتشاش گران آشوب اسرائیلی منتشر می شود.
 آشوبگران اسرائیلی 25 بهمن برای متوقف کردن وسایل نقلیه نیروهای امنیتی از میخهای مثلی خاصی استفاده می کرده اند.
آشوبگران در زمانهای حساس بویژه در وقت فرار، این میخهای مثلثی را در مسیر وسایل نقلیه نیروهای انتظامی می ریخته اند.
آشوبگران در یکی از خیابانهای اصلی آشوبهای25 بهمن، این میخهای مثلثی را در مسیر حرکت اتوبوسهای بی آرتی نیز قرار داده بودند که یکی از دلایل تاخیر در رفت و آمد این اتوبوسهای ذکر شده است.
گفتنی است آشوبگران اسرائیلی همچنین کیفهای مخصوصی را باخود حمل می کرده اند که سلاحهای سرد و گرم را در داخل آن جاسازی کرده اند.
مشاهدات عینی حکایت از این دارد که برخی افراد حاضر در آشوب اسرائیلی25بهمن، به علائم و آرایشهای جنگ شهری آشنا بوده و در برخی مسیرها و معابر با حرکات و نمادهای خاصی دیگر آشوبگران را هدایت
می کرده اند

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 8:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
با دستگیری تعدادی از عناصر فرقه بهائیت در راهپیمایی آشوب اسرائیلی 25 بهمن،نقش این رژیم در مدیریت آشوب ها در این روز، با صحنه گردانی سران فتنه،بهائیان،سلطنت طلبان،منافقین و گروه های تروریستی آشکار شد.
به گزارش « جوان آنلاین»، در پی اغتشاشات روز 25 بهمن تعداد 7 نفر از عناصر فرقه ضاله بهائیت که در این آشوب ها نقش موثری داشته و با توجه به دستورالعملهای ارسالی از سوی بیت العدل در اسرائیل عمل می کردند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده ند.
شایان ذکر است در آشوب های فتنه 88 نیز با دستگیری تعدادی از عوامل این فرقه پرده از اقدامات آنان برداشته شده بود.

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 8:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت " نوشت: "شیمون پرز " رئیس اسرائیل در سخنرانی امروز خود گفت: امیدوارم تا مخالفین حکومت ایران بتوانند رژیم فعلی ایران را ساقط کنند.
پرز افزود: به نظر می‌رسد فشارها و عوامل خارجی در سقوط حکومت فعلی ایران مؤثر نخواهد بود و تمام امید ما به مخالفین داخلی حکومت ایران است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 8:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در ادامه حضور فرزندان برخی چهره های سیاسی کشور در تجمعات غیر قانونی دو فرزند آیت الله بیات زنجانی روحانی حامی جنبش فتنه سبز در اغتشاشات روز 25 بهمن در حوالی مترو صادقیه بازداشت شدند.

  خبر دستگیری محمد مصطفی بیات زنجانی و سوسن بیات زنجانی در حالی از سوی رادیو فردا و رسانه های معاند نظام اعلام شده است که تجمع غیر قانونی 25 بهمن بدون مجوز قانونی وزارت کشور و با دعوت میرحسین موسوی و مهدی کروبی به محلی برای فتنه انگیزی جنبش سبز و حامیان منافق و برانداز آنها تبدیل شده بود و حضور فرزندان چهره های سیاسی و دینی این کشور به معنی حمایت تلویحی این افراد از این اقدامات خرابکارانه و ضد نظام است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 8:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخیراً فعالیت های هاشمی رفسنجانی برای ریاست مجدد بر مجلس خبرگان رهبری بشدت افزایش یافته است.
به گزارش «جوان آنلاین»،بر همین اساس نامبرده یک تیم سه نفری متشکل از چهره‌های نزدیک رایزنی‌های گسترده‌ای را برای ریاست مجدد وی بر مجلس خبرگان آغاز کرده‌اند.
این اقدامات در حالی صورت می گیرد که پس از مطرح شدن اخباری مبنی بر اینکه اعضای خبرگان بدنبال ریاست آیت الله مهدوی کنی می باشد شدت گرفته است.
لازم به ذکر است اکثر اعضای خبرگان از ریاست آیت‌الله مهدوی کنی حمایت می نمایند.
گفتنی است از دیگر سو این تلاش ها که با تشکیل یک تیم رسانه ای نیزهمراه شده در حالی صورت می گیرد که تاکنون هاشمی رفسنجانی هیچ گونه مرزبندی با فتنه گران را که خواست و مطالبه اساسی ملت می باشد ،انجام نداده و حتی واکنشی را در خصوص آشوب اسرائیلی فتنه گران از خود بروز نداده است.
در همین رابطه گفته می شود بخش قابل توجهی از خبرگان رهبری تاکید کرده اند که عدم موضع‌گیری هاشمی برابر سران فتنه در انتخابات آتی خبرگان تاثیر ‌گذارخواهد بود.

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 8:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پس از افتضاحی که جریان فتنه سبز در روز 25 بهمن در تهران به وجود آورد میرحسین موسوی که عامل اصلی شهادت دو تن و زخمی شدن تعداد زیادی از هم میهنان ما است در پیامی از عاملان به وجود آورنده این افتضاح، تقدیر و تشکر کرد! نکته تعجب برانگیز این است که موسوی این اقدام سبزها را در چارچوب انقلاب اسلامی و احیای آرمان های انقلاب اسلامی معرفی کرد! وی در انتهای این پیام این گونه نوشت: ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 8:13 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 چند روز پیش جمعی از دانشجویان سبز شهرستان بابل و همچنین تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی، به دیدار شیخ صانعی رفتند. اگر چه امروزه ماهیت این شیخ ساده لوح و سخنان بی بن و مایه ی او بر همگان روشن شده است اما با نگاهی به سخنان وی در این دیدار می توان بیشتر به عمق حرف های بیهوده پی برد.

یوسف صانعی در ابتدای دیدار خاطرنشان کرد: «استبدادی که امروز شاهد آن هستیم در تاریخ بی سابقه است. این استبداد نه خدا می شناسد، نه پیغمبر نه سیاست نه دانشجو، این استبداد هیچ چیز نمی شناسد.»

و سپس ادامه داد: «امام حسین در شب عاشورا فرمودند که خدایا تو را سپاس می گویم که قرآن را به ما یاد دادی و ما را ریشه یاب کردی در دین. و امروز گستره آگاهی ها انسان ها را ریشه یاب در دین می کند. امروز که زندان ها و شکنجه ها و فشارها همه بلندگوهایی هستند برای آگاهی مردم    .    »

 

نکته جالب این است که صانعی سپس یا اشاره به شناختی که از موسوی دارد گفت: «بنده بعد از حضرت امام انسانی را پاک تر از آقای مهندس موسوی نمی شناسم.» ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 10:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

صبح دیروز در حالی نمایندگان مجلس در شعارهایی خواستار اعدام سران فتنه بودند که نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس در واکنش به این اقدام انقلابی نمایندگان، سکوت کرده و در صندلی های خود نشستند.
 برخی از چهره‌های فراکسیون اقلیت مجلس از جمله محمدرضا تابش نماینده اردکان، علی محمد مقیمی نماینده خمین، محسن نریمان نماینده بابل، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان، محمدرضا خباز نماینده کاشمر، علی اکبر نماینده یزد از نمایندگانی بودند که در واکنش به عملکرد 180نماینده دیگر در محکومیت سران فتنه و اغتشاشات روز گذشته بر صندلی خود نشستند و شعاری ندادند.
گفتنی است 180 نفر از نمایندگان مجلس با برخاستن از صندلی‌های خود در جایگاه هیأت رئیسه حاضر شده و شعارهای "مرگ بر موسوی"، "مرگ بر کروبی"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای" و... سرمی‌دادند.
در همین رابطه لاریجانی خواست ابعاد مختلف ماهیت افراد ضد انقلاب را بررسی و گزارشی از نتایج بررسی‌های خود به مجلس ارائه دهند تا نمایندگان بدانند با این جریان چگونه برخورد کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقایانی که در ایران اطلاعیه صادر کردند و در دام و تله طراحی شده آمریکا افتادند ، با چه تحلیلی دست به این کار زدند؟
علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی افزود: آیا آنان قدری تامل نکردند که چه نفعی از این اقدام برای ملل منطقه حاصل می شود؟


[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 9:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

عکس زیر یکی از استثنایی ترین یادگار های لشکر 10 سیدالشهدا(صلوات الله علیه) از سال های دفاع مقدس است. از 14 نفر حاضر در عکس ، 10 نفر به شهادت رسیده اند.

 

 لشکر 10 سیدالشهدا(صلوات الله علیه) پس از عملیات بیت المقدس ، به وسیله حاج علی رضا موحد دانش پایه گذاری شد. این لشکر در سال های دفاع مقدس ،عمدتا توسط حاج علی فضلی فرماندهی شد و توانست در عملیات های حساسی ، وظایف خطیری را بر عهده بگیرد.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 9:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 535
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405241