NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

شنیده شده است که اردشیر امیر ارجمندی مشاور ارشد و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی چندی پیش سفری را به سرزمین های اشغالی داشته است.
گفته می شود در این سفر دیدارهایی با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با وی فراهم شده و طرفین با یکدیگر به بررسی موضوعات مختلف از جمله چگونگی شکل دهی پروژه آشوب اسرائیلی در ایران پرداخته اند.
گفتنی است اردشیر امیر ارجمندی اول کسی بود که راهپیمایی حامیان موسوی در ?? بهمن را مطرح کرده و ?? بهمن نیز وی در گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی از حضور عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه در راهپیمایی فتنه گران در ?? بهمن خبر داده بود،خبری که روزگذشته توسط دو سایت نیز جعل شده بود.


[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 9:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تصاویر و فیلم‎های منتشر نشده از وقایع روز دوشنبه دانشگاه شریف
ناکامی جریان فتنه در دانشگاه شریف با حضور به موقع دانشجویان انقلابی

 

 برنامه‎ریزی سران فتنه برای کاهش فشار از امریکا و انگلیس در منطقه و انحراف افکار عمومی خاورمیانه از موضوع مصر به موضوع ایران، در دانشگاه‎ها نیز حواشی خاص خود را داشت، به نحوی که سه دانشگاه امیرکبیر، تهران و شریف به عنوان پایلوت این برنامه ریزی و سه پایگاه اصلی برای ایجاد آشوب و هدایت برخی آشوب‎های خیابانی انتخاب شدند. با این حال عدم همراهی مردم با فتنه‎گران در 25 بهمن و هوشیاری دانشجویان این سه دانشگاه، ماجرا را تبدیل به درس عبرتی برای اصحاب فتنه در دانشگاه‎ها کرد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 9:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با تلاش های موسوی و کروبی برای اجرای پروژه آشوب اسرائیلی،سید محمد خاتمی از دیگر سران فتنه ملاقات مهمی را داشته است.
به گزارش«جوان آنلاین»،سید محمد خاتمی صبح روز گذشته 25 بهمن به ملاقات یک چهره سرشناس سیاسی رفته است.
هنوزاز جرئیات این دیدار اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده است،ولیکن با توجه به حمایت ها و تحرکات ایذائی چهره سیاسی مزبور برخی منابع آگاه این دیدار را در چارچوب اقدام موسوی و کروبی در پی گیری پروژه آشوب اسرائیلی ارزیابی می کنند.

[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 9:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اقدامات روز گذشته فتنه‌گران که با شهادت جوانی نیز همراه بوده است، اظهار داشت: فراخوان موسوی و کروبی برای حضور فتنه‌گران در خیابان‌های تهران اقدام علیه امنیت ملی است و نمی‌توان از کنار این گونه اقدامات به سادگی عبور کرد.
وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث روز گذشته به طور مستقیم دخالت کرده‌اند، افزود: اسنادی موجود است که حکایت می‌کند یک روز قبل از فراخوان موسوی برای راهپیمایی، یکی از مأموران ارشد سازمان سیا با وی تلفنی گفت‌و‌گو کرده است.
این نماینده مجلس گفت‌وگوی تلفنی میرحسین موسوی با مأمور ارشد سازمان سیا (CIA) را جاسوسی توصیف کرد و از دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشورمان خواست نسبت به این موضوع به افکار عمومی پاسخگو باشند.


[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 9:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پایگاه خبری "موقع العرب" اعلام کرد:‌حسنی مبارک امروز با یک بالگرد به یکی از هتل های بزرگ در شهر ایلات منتقل شد.
بر اساس این گزارش، شاهدان عینی تاکید کرده اند که امروز تحرکات مشکوکی در شهر ایلات روی داده است، به صورتی که نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی اطراف یک هتل بزرگ به صورت گسترده حضور داشته، و اوضاع امنیتی این شهر سیاحتی از طریق هوا کنترل می شود.
موقع العرب به نقل از منبع خود تاکید کرد که در تماس با یکی از کارکنان آشنای خود در هتل دریافته است که رییس جمهوری مخلوع مصر در این هتل اقامت دارد.
این پایگاه خبری تاکید کرد که در تماس با این هتل، کارمندان آن از پاسخ به سئوالی برای تایید رسمی صحت این خبر خودداری کرده و به این پایگاه تاکید کردند که سخنگوی رسمی هتل با آنها تماس خواهد گرفت.
موقع العرب تاکید کرد که هنوز هیچ تماسی از سوی هتل گرفته نشده است.


[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 9:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

میرحسین موسوی که متهم اصلی در کشته شدن ? بسیجی و دهها مجروح در بیمارستانها است روز گذشته در بیاینه ای شهادت فرزندان ملت را تسلیت گفت.
به گزارش جهان وی که با دعوت مردم به خیابانها نوکریش را با صدای بلند به گوش اربابان اسرائیلی اش رسانده است، در بیانیه کوتاه نوشت: افتخار بزرگ جنبش سبز در استقلال و تکیه آن بر نیروی عظیم ملت بوده است.
جنبش سبز همواره با بیگانگان فاصله داشته و اهداف اصلی آن احیای ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام راحل و مطالبات آزادی خواهانه و متکثر ملت شریف ایران بوده و همواره تلاش کرده است که از راههای مسالمت آمیز، اهداف خود را با تاکید براصل بنیادین کرامت ذاتی انسان و به رسمیت شناختن حق ملت برای حاکمیت بر سر نوشت خود و اجرای بدون تنازل قانون اساسی دنبال کند.
این همراه کوچک شما ضمن تبریک به مناسبت پایداری خیره کننده مردم، شهادت فرزندان عزیز شما ملت سر فراز را تسلیت می گویم.


[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 9:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: چندسال پیش نزد یکی از سران فتنه رفتم و گفتم آیا در نظریه ولایت فقیه شبهه‌ای داری، که سکوت کرد و من به او گفتم بوی اینکه روزی تو مورد لعن مردم قرار می‌گیری را می‌شنوم.
محسن رفیق‌دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در پانزدهمین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت که عصر امروز (سه‌شنبه) در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد، ‌گفت: هیچ کدام از انقلاب‌هایی که در دنیا وجود دارد واقعا انقلاب نیستند، غیر از انقلاب اسلامی ایران.
وی افزود: سعادت ما در حیات و بعد از حیات ما پیروی از امام و راه امام است، و راه امام و پیروی از امام غیر از پیروی محض و بی‌چون و چرا و بی‌منیت از مقام معظم رهبری نیست.
وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس ادامه داد: چندسال پیش نزد یکی از سران فتنه رفتم و گفتم آیا در نظریه ولایت فقیه شبهه‌ای داری، که سکوت کرد و باز گفتم آیا الان برای جایگاه ولایت فقیه شخصی بهتر از مقام معظم رهبری می‌دانی که باز هم جوابی نشندیم و من به او گفتم بوی اینکه روزی تو مورد لعن مردم قرار می‌گیری را می‌شنوم. تو از سال 42 دوست من هستی که او گفت نه این طور نیست و بعد یکی از روحانیون فعلی مجلس را نماینده خود کرد تا به آقا بگوید مطیع اوست.
رفیق‌دوست در ادامه خاطرنشان کرد: راه رسیدن به خدا و در حکومت خدا بودن جز از مسیر ولایت و مراجع تقلید و در راس‌شان ولایت عظمای فقیه راه دیگری نیست.
وی افزود: این افراد که ادعای ارتباط مستقیم با امام زمان(عج) می‌کنند و به دنبال دور زدن ولایت فقیه هستند جز جهنم به جایی نمی‌رسند.
وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در پایان سخنانش با اشاره به انقلاب مردم مصر گفت: در منطقه اتفاقات عجیبی می‌افتد و می‌بینیم که حاکم مصر فرار می‌کند با این حال غربی‌ها نمی‌گویند با از دست دادن مصر اسرائیل از دست می‌رود بلکه می‌گویند می‌ترسیم انقلاب مصر مانند انقلاب ایران شود.

 


[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 8:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 8:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کمیسیون عدالتخواهی دفتر تحکیم وحدت از موسوی و کروبی رسماً شکایت می‌کند.
مهدی امیریان دبیر کمیسیون عدالتخواهی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به اقدامات موسوی و کروبی در روزهای بعد از انتخابات، این اقدامات را در راستای اهداف تعیین شده از سوی امپریالیسم بین‌الملل عنوان کرد و گفت: نظام در روزهای بعد از انتخابات تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند این افراد را که از درون نظام برخاسته بودند را در داخل نظام حفظ کند اما گویا آنها تمایلی به ماندن در داخل نظام ندارند.
وی با اشاره به دعوت‌های مکرر موسوی و کروبی از مردم برای حضور در خیابان‌ها و برگزای تجمعات بدون مجوز، گفت: متأسفانه این دعوت در روز 25 بهمن ماه نیز صورت گرفت و باعث شد تا جمعی از پیاده نظام فتنه هم به خیابان‌ها آمده و ضمن بر هم زدن نظم عمومی، موجبات خوشحالی دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب را فراهم کنند.
دبیر کمیسیون عدالتخواهی دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه رفتارهای اخیر موسوی و کروبی نشان داد که دیگر آنها رویکرد منافق گونه را کنار گذاشته و بدون هیچ ملاحظه‌ای نفاق خود را آشکار کردند، خاطرنشان کرد: آنها با جسارت تمام در راستای خشنودی صهیونیست‌ها و گروه‌های مطرود شده انقلاب حرکت کردند و گویا این اقدامات با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفت.
وی موسوی و کروبی را مفسد فی‌الارض دانست و دلایل خود برای این ادعا را اینگونه بیان کرد که اقدام علیه امنیت ملی و همچنین بر هم زدن نظم عمومی و حرکت برخلاف قانون اساسی و همچنین حمله به نهادها و دستاوردهای انقلاب از جمله جنایات آنها است.
وی همچنین از دستگاه‌ قضایی خواست که با کنار گذاشتن تساهل و تسامح موسوی و کروبی را به پای میز مذاکره محاکمه کشانده و به اشد مجازات برساند و از پیگیری شکایت رسمی از سران فتنه از سوی کمیسیون عدالتخواهی دفتر تحکیم وحدت خبر داد.


[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 8:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

تیری در تاریکی
 این که از سوی عده ای، 25 بهمن به جای 22 بهمن روز راهپیمایی و حمایت از مردم مصر و تونس انتخاب شده است، این نکته را اثبات می کند که شکاف و فاصله آنان با جامعه بیشتر شده است .
انتخاب روز دیگری به جز 22 بهمن یک رفتار فعالانه نیست بلکه یک واکنش و رفتار انفعالی است . اصولا یکی از علامت های افول و فرقه شدن جریان ها در همین رفتارها نهفته است . وقتی قرار باشد رادیکالیسم سبز با کناره گیری از جشن ملی 22 بهمن که روز همصدایی با مردم مصر و تونس است ، حاضر نشود و تصمیم بگیرد چند روز بعد تجمع کند نشان می دهد خود نیز پذیرفته اند که به فرقه ای جدای از جامعه تبدیل شده اند . البته رهبران رادیکالیسم سبز به رهگذران خیابان پر تردد انقلاب چشم دوخته اند و اصولا دلیل اینکه یک روز غیر تعطیل را بعنوان روز تجمع خود برگزیده اند همین است . از ویژگی رادیکالیست های ابزارگرا همین است که نلاش می کنند از دیگران سپر دفاعی برای خویش بسازند . آنها امیدوارند در ساعتی که اوج شلوغی و عبور رهگذران محسوب می شود و ادارات و موسسات تعطیل می شوند از این فرصت بهره برداری کنند .
از سوی دیگر چه بسا مخالفان انقلاب که سال گذشته نیز در حوادث زیانبار مشارکت داشتند و این بار نیز از این اقدام رهبران رادیکالیسم سبز حمایت کرده اند ، برای آن که بتوانند انگیزشی در میان طرفداران این جریان ایجاد کنند نمایشی مانند قتل ندا آقا سلطان را به صحنه بیاورند . این موضوع گر چه هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی را می طلبد اما دیگر پروژه ای تجربه شده است که نتیجه ای در بر نخواهد داشت .
اگر رهبران رادیکالیسم سبز از بیم واکنش مردمی فراخوان تجمع خود را به بعد از 22 بهمن انداخته اند باید بدانند که 9 دی در اثر قیام مردمی علیه سران فتنه به یک روز ملی تبدیل شد . لذا این تصمیم سیاسی نیز مانند تکرار تجربه های گذشته نه تنها به یاری آنان نخواهد انجامید بلکه بر بار مسئولیت های آنان خواهد افزود .


[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 9:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 255
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404961