NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

اگر نظام مجوز برگزاری تجمع را ندهد ،که نمی‌دهد . طرفداران ما نمی‌آیند و فقط عده‌ای تندرو و اغتشاشگر به صحنه می‌آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می‌شود و نظام هم حلقه فشار را برای ما تنگ‌تر می کند.
به گزارش جهان به نقل از کلمه نیوز، سید محمدخاتمی در جلسه جمعه شب خود با تعدادی از چهره های اصلاح‌طلب ضمن انتقاد از فراخوان موسوی و کروبی برای تجمع ?? بهمن، این تاکتیک را منجر به اضمحلال بیشتر اصلاح طلبان دانسته و گفته است: اگر نظام مجوز برگزاری تجمع را ندهد - که نمی‌دهد -، طرفداران ما نمی‌آیند و فقط عده‌ای تندرو و اغتشاشگر به صحنه می‌آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می‌شود و نظام هم حلقه فشار را برای ما تنگ‌تر می کند.


[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 9:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پروژه 25بهمن کروبی و موسوی که به جز استقبال صهیونیست ها و ریگی و رجوی، هیچ کس به آن اعتنا نکرده از جانب وابستگان حلقه ماسونی- صهیونیستی جرس به موسوی و کروبی سفارش داده شده است.
به گزارش خبرنگار جهان مسیح علی نژاد و جمیله کدیور در ماموریتی از قبل طراحی شده برای کمک به اسرائیلی ها که این روزها در باتلاق تحولات مصر دست وپا می زنند، با کروبی تماس می گیرند و از او خواهش می کنند تا بعد از ?? بمهن، یک راه پیمائی اعتراضی در تهران تدارک ببیند.
کروبی هم می پذیرد تا در این پروژه، صهیونیست ها را کمک کند.با این حال در میان منافیقن و ضدانقلاب اختلاف جدی ایجاد شده است.
از یک سو محمد خاتمی جمعه شب با انتقاد شدید از موسوی و کروبی گفته است: راهپیمایی 25 بهمن بازی دو سر باخت است. بر فرض محال اگر نظام مجوز بدهد در مقام قیاس ما در سراسر کشور حتی یک دهم جمعیتی را که روز 22 بهمن در تهران به خیابان آمد نمی توانیم بیاوریم و این به شدت به ضرر ماست». در همین رابطه رسانه های ضدانقلاب از خاتمی خواستند که هرچه زودتر موضع خود را علنی کند.
همچنین جریان نفاق نیز از داخل با اختلافات جدی مواجه است.از یک سو حزب منحل شده و ضدانقلاب مشارکت بیانیه می دهد که ما به دنبال براندازی نیستیم و از سوی دیگر شورای هماهنگی سبزها و رسانه ها وابسته به ضدانقلاب می نویسند که مشارکت سخنگوی ما نیست و چند روز بعد جوانان مشارکت در بیاینه ای جداگانه تلاش می کنند خود را همراه طیف اصلی نفاق نشان دهد و بر مواضع رادیکالتر تاکید می کند.


[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 9:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش نسیم این جوان درحالیکه قصد داشت تصویر امام خمینی که توسط اغتشاشگران بر کف خیابان پهن شده بود را جمع کند، مورد هجوم وحشیانه اغتشاشگران قرار گرفت. اغتشاشگران در حالیکه شعار "نه غزه نه لبنان" را سر می دادند، پس از ضرب وشتم شدید این جوان، تصویر امام را به آتش کشیدند. از آنجا که در سراسر این فیلم، اغتشاشگران بارها الفاظ رکیک و زننده را تکرار کرده اند، از پخش صدای آن معذوریم.

[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 9:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز سه شنبه در اعتراض به اقدامات آشوبگرانه سران فتنه شعار " مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی" سر دادند و خواستار اشد مجازات آنان شدند.
    به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، " علی لاریجانی" رییس مجلس در آغاز جلسه علنی روز سه شنبه در سخنانی اقدامات روز گذشته در تهران که به دعوت سران فتنه انجام شد را محکوم و از وزارت کشور بخاطر برخورد مناسب با آشوبگران تشکر کرد.
پس از نطق لاریجانی نمایندگان در مقابل جایگاه هیات رییسه مجلس تجمع کردند و با سر دادن شعار " مرگ بر موسوی، کروبی و خاتمی" و " موسوی و کروبی اعدام باید گردند" خواستار برخورد با آنان شدند.
نمایندگان همچنین شعار " ما همه سرباز تو هستیم خامنه ای ؛ گوش به فرمان تو هستیم خامنه ای" و " ای رهبر آزاده آماده ایم آماده " در صحن علنی مجلس سر دادند.


[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 9:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
با تصمیم اتاق فکر لندن و وابستگان سبز صورت گرفت
سرقت دوربین های مدار بسته منزل کروبی توسط ...

بررسی ها نشان می دهد که اتاق فکر لندن و وابستگان کروبی، تصمیم گرفته اند که از طریق سرقت دوربین های مدار بسته، شرایطی ایجاد کنند که رفت وآمد افراد مشخص نشود و معلوم نشود که چه کسانی رفت وآمد و چه اقداماتی انجام می دهند

 سایت ضد انقلابی و دروغ پرداز کلمه در مطلبی ادعا کرده که عده ای، اقدام به سرقت دوربین های مدار بسته خانه کروبی کرده اند و دوربین ها  را از کار انداخته اند و ادعا کرده که این موضوع به نظام ربط دارد و برخی افراد مانع  نصب مجدد دوربین های امنیتی شده اند.
بررسی ها نشان می دهد که  اتاق فکر لندن و وابستگان کروبی، تصمیم گرفته اند که از این طریق، شرایطی ایجاد کنند که رفت وآمد افراد مشخص نشود .
سرقت دوربین های مداربسته منزل کروبی، با هدایت وابستگان وی صورت گرفته تا  مراقبت های امنیتی نسبت به وی محدود شود و کسانی که رفت و آمد می کنند مشخص نشوند و هر گونه اقدام و عمل آنها معلوم نگردد.
همچنین عوامل کروبی، مانع نصب مجدد دوربین های مدار بسته شده اند تا از این طریق، پوششی برای اعمال خود داشته باشند و همین موضوع ثابت می کند که  سرقت دوربین های مدار بسته منزل کروبی توسط عوامل فتنه صورت گرفته است.

[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 9:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سناریو،زمان برگزاری و شعارهای راهپیمایی 25 بهمن که از سوی فتنه گران برگزار می شود را اعلام کرد.

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سناریو،زمان برگزاری و شعارهای راهپیمایی 25 بهمن که از سوی فتنه گران برگزار می شود را اعلام کرد.

در حالی که پیش ازاین «جوان آنلاین»،ار پادویی جریان میرحسین موسوی برای خارج کردن رژیم صهیونیستی از محاصره خبر داده و ارتباط گیری اردشیر امیر ارجمندی حلقه واسط موسوی با این رژیم را افشاء کرده بود،سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی ، صحنه گردانی این رژیم در برپایی راهپیمایی 25 بهمن و سرویس دهی جریان موسوی را بیش از پیش آشکار کرد.
این سایت در گزارش خود با اشاره به برگزاری راهپیمایی 25 بهمن از تمهیدات صورت گرفته برای این روز خبر داده وبا بیان اینکه راهپیمایی مزبور از ساعت 15 تا 18 در تهران و شهرهای دیگرآغاز می شود ،مسیرهای راهپیمایی را انتشار داد.
همچنین این سایت به نقل از خبرنگار خود شعارهای مورداستفاده فتنه گران را پیشاپیش به این شرح اعلام کرد:
- «دموکراسی، مطبوعات آزاد و حقوق بشر، سه خواست ملت ایران است»
- «احمدی‌نژاد، احمدی‌نژاد، استعفا، استعفا»
- «سهرابیم، نداییم، ما همه یک صداییم»
- «تهران، قاهره، دیکتاتورها باید بروند»
- «آزادی برای ایران، دموکراسی برای ایران»
- «مردم متحد هیچگاه شکست نمی‌خورند»
- «زندانی سیاسی، ازاد باید گردد»
و

..گفتنی است پیش از راهپیمایی روز قدس سال 88 نیز شعار «نه غزه ، نه لبنان» ابتدا در سایت وزارت خارجه اسرائیل منتشر و سپس از سوی فتنه گران مورد بهره برداری قرار گرفت.


[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 9:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

انجمن قانون شکن تهران که نقش ویژه ای در فتنه88 در فضای دانشگاهی داشت این روزها به شدت پیرو راه مرشد خود خاتمی گشته و سیاست یکی به میخ یکی به نعل را در پیش گرفته است.

 با اعلام تجمع میرحسین موسوی همسر تئوری پرداز "داماد لرستان" و مهدی کروبی نامزد بازنده از آرای باطله در روز 25بهمن، طیف دانشجویی این جریان نیز در آستانه این روز دست بکار شد و دو بیانیه تهدید آمیز منتشر کرد.
بیانیه اول که 23ام بهمن ماه با عنوان بیانیه جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به مناسبت فرا رسیدن ?? بهمن ماه توسط رسانه های منتسب به این جریان منتشر شد با فراخوان و اهانت آشکار به ولی فقیه به تجمع در این روز آورده بود:

"ما جمعی از اعضای انجمن اسلامی به نمایندگی دانشجویان تهران اعلام می داریم که بر طبق اعلام قبلی سران جنبش سبز در راهپیمایی دوشنبه بهمن ماه شرکت خواهیم نمود و به یاری خداوند متعال دوشنبه 25 خرداد ماه 1388 را دوباره تکرار خواهیم کرد."

این بیانیه با اعلام حمایت از اغتشاش گران و هتاکان روز عاشورا نوشته بود:

"سخن مان با سران حاکمیت و بالاخص سران دولت کودتا می باشد ، بی شک مهندس میر حسین موسوی و حجت الاسلام مهدی کروبی خط قرمز های جنبش اعتراضی می باشند"

دیروز نیز بیانیه دوم جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سایت های این جریان منتشر شد تاکید داشت که:

"لذا ما از تمامی دانشجویان دانشگاه تهران و مردم عزیز و بزرگوارمان می خواهیم یک ساعت زود تر از وقت مقرر در بیانیه دیروز یعنی ساعت...با حضور گسترده خود در سر در دانشگاه تهران توطئه نهاد نمایندگی را خنثی نموده و ما را یاری نمایند.

شکی نیست 25 بهمن ماه یک روز نخواهد بود و از فردا تا روز سقوط دولت کودتا دانشجویان دانشگاه تهران هر روزشان 25 بهمن خواهد بود."

اما امروز و با وجود 2روز گذشت از انتشار این بیانیه های انجمن قانون شکن تهران، سایت رسمی این مجموعه با انتشار بیانیه سومی اعلام کرد: "برای اتمام حجت و تنویر اذهان عمومی کلیه مطالب مطروحه در این بیانیه‌ها از اساس تکذیب می‌شود"

به نظر می رسد انجمن تهران با ارزیابی از شرایط دانشگاه زمانی که متوجه شده است توان بسیج و تدارک تجمع را ندارد برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر بیانیه تکذیبه را منتشر کرده است چه اینکه این مجموعه می توانست همان روز23 بهمن یعنی مقارن با انتشار اولین بیانیه، این ادعا را تکذیب کند.

چنددستگی و اختلاف نظر در طیف دانشجویی فتنه به حدی است که این مجموعه به همراه پیر و مرشد خود خاتمی فاز دیگری از فتنه را به منظور تجدید نیرو دنبال می کنند.

سید محمدخاتمی در جلسه جمعه شب خود با تعدادی از چهره های اصلاح‌طلب ضمن انتقاد از فراخوان موسوی و کروبی برای تجمع 25 بهمن، این تاکتیک را منجر به اضمحلال بیشتر اصلاح طلبان دانسته و گفته است: اگر نظام مجوز برگزاری تجمع را ندهد - که نمی‌دهد - طرفداران ما نمی‌آیند و فقط عده‌ای تندرو و اغتشاشگر به صحنه می‌آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می‌شود و نظام هم حلقه فشار را برای ما تنگ‌تر می کند.

?رویه دانشجویی حامی خاتمی به گونه ای است که این طیف در قالبی جدید با طراحی مسابقه سودوکو و روبیک و کوهنوردی ?مطامع سیاسی خود را دنبال کرده ?و امروز در شرایطی که نتوانسته است جریانی را برای همراهی اغتشاش مهیا کند در روز آخر بیانیه ها را تکذیب کردند چه اینکه اگر شرایط به نفع این جریان بود هرگز تکذیبیه ای منتشر نمی شد.
با این جال انجمن قانون شکن شریف و طیف همراه انجمن تهران فراخوان اغتشاش امروز را در برد تبلیغاتی خود نصب کرده و هیچ اعلام برائتی نکرده است.

 


[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 9:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اسماعیل گرامی مقدم دو روز پیش در گفت وگوی تلفنی با تلویزیون بی بی سی فارسی به عنوان سخنگوی حزب اعتماد ملی اعلام کرد که

درخواست مجوز از سوی موسوی و کروبی برای روز ?? بهمن در واقع یک فراخوان عمومی است و نیازی به صدور مجوز ندارد. وی که تا قبل از پلمپ شدن حزب اعتماد ملی به دلیل فعالیت های براندازانه دبیرکل آن مهدی کروبی به عنوان سخنگوی این تشکیلات شناخته می شد، با همین عنوان روز شنبه با بی بی سی گفت وگو کرد و سایت های جریان فتنه نیز بدون اشاره به اینکه او از ماه ها قبل از ایران فرار کرده است، به عنوان یک پسر شجاع از او یاد کرده اند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 9:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
با حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی یکی از تیمهای رسانه ای گروهک نفاق در بوتیکی در حوالی چهارراه ولی عصر، شناسایی و دستگیر شد.
بر اساس آخرین اخبار، جریان نفاق که از نتایج حماسه بی نظیر 22 بهمن مردم ایران و مصر در بریدن دست استکبار عصبانی است و از سویی دیگر از فراهم آوردن جمعیت حداقلی ضد انقلاب برای خرابکاری های برنامه ریزی شده شکست خورده بود، با استفاده از تولید انبوه اخبار غیر واقعی و اغراق آمیز و مخابره آن به سایت ها و رسانه های ضد انقلاب به فضا سازی کاذب   می پرداخت.
اما با بیداری و حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی این شیطنت  در نطفه کور شد؛ به گزارش خبرنگار جهان تیمی از نیروهای رسانه ای منافقین در یکی از بوتیک های اطراف چهارراه ولی عصر با لپ تاپ و تجهیزات ارتباطی مستقر شده و درب بوتیک را از پشت بسته بودند و خبرهای خود را به طور آنلاین از طریق اینترنت ماهواره ای به رسانه های ضد انقلاب مخابره می کردند.
در همین حین نیروهای انتظامی و امنیتی ضمن شناسایی به موقع محل، وارد بوتیک شده و همه را دستگیر می کنند.
 

[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 9:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

میرحسن موسوی طی بیانیه جدیدی مردم را به راهپیمایی امروز فرا خواند. متن کامل بیانیه او بدین شرح است:

 به نام سبزی

ملت بزرگ و شریف ایران    ! 

 آیا نمی بینید عده ای از هم میهنان «صلح طلب» شما در برخی از خیابان های تهران دست به شورش زده اند؟

آیا نمی بینید جوانان تیتیش مامانی و جیگر بالای شهر پایتخت، دست در دست هاپی جان هاشان به خیابان ها ریخته اند؟

آیا نمی بینید تعدادی از وطن پرست ترین ایرانی های مقیم خارج از کشور، که در نیویورک و لس آنجلس و لندن و… زندگی می کنند این روزها آرام و قرار ندارند؟ درست است که آنها در ایران زندگی نمی کنند اما قلب هاشان تنها و تنها به عشق «وطن» تالاپ و تلوپ می کند.پس کجایید شما؟!

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 8:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 360
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405066