NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

برنامه دانشجویان ایران:در جریان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس نهم، حجت‌الاسلام علوی رئیس‌ شورای عالی جبهه ایستادگی و سرلیست این جبهه، رد صلاحیت شد.

 به گزارش بی باک، فارس نوشت: در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس نهم، حجت‌الاسلام سید محمود علوی رئیس‌ شورای عالی جبهه ایستادگی که قرار بود سرلیست این جبهه باشد، رد صلاحیت شد.
 بر اساس این گزارش، گفته می‌شود صلاحیت علوی از سوی منابع چهارگانه رد شده بود و هیئت نظارت استانی و شورای نگهبان نیز اعترض وی را به نظر منابع چهارگانه وارد ندانسته است.

[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 8:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دستغیب: با توجه به اینکه آقای مهدی هاشمی از سوی دادگاه دارای پرونده پیگیری است به سود خود ایشان است که به کشور بازگردند و در دادگاه حاضر شوند هر چند که حضور در ماموریت مانعی برای حضور ایشان در دادگاه نیست/ رسایی: مهدی هاشمی از طرف دانشگاه آزاد به ماموریت نرفته اند که حالا از طرف دانشگاه بازگردند ایشان از طرف پدرشان به ماموریت رفته اند/ طیبه صفایی: عدم امضای حکم آقای دانشجو بی اعتنایی به مردم و مقام معظم رهبری است.مهدی هاشمی رفسنجانی یکی از عوامل اصلی و از صحنه گردان فتنه 88، بعد از دفع فتنه از سوی مردم بصیر و راهنمایی های مقام معظم رهبری و شروع محاکمه عوامل این جرم امنیت ملی با در دست داشتن حکم ماموریت دانشگاه آزاد از سوی آقای جاسبی و چراغ سبز پدرشان به انگلستان گریخت تا تیغ عدالت گریبان گیر او نشود. بعد از کش و قوس های فراوان و با درایت و شجاعت شورای انقلاب فرهنگی در راستای معرفی رئیس جدید این دانشگاه و پایان سلطنت خاندان قدرت بر این نهاد  ماموریت آقای هاشمی نیز به پایان رسیده و سوالات راجع به محاکمه این فرد ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است هرچند که  عدم امضای حکم ریاست دکتر دانشجو از سوی رئیس هیت امنا این دانشگاه خود نیز حکایت از داستانی دیگر دارد.آیا بین این دو امر(عدم امضای حکم دکتر دانشجو از سوی هاشمی رفسنجانی و ماموریت مهدی هاشمی رفسنجانی) رابطه ای است؟ ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 8:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

موسوی خوئینی هارا خودم برای مرکز تحقیقات استراتژیک منصوب کرده بودم. اگر مخالف بودم که نمی گذاشتم ایشان بمانند. افراد شاخص دولت خاتمی شخصیت های سیاسی دولت من بودند. در دولت سازندگی، آقای خاتمی وقتی فشارهایی را که رویش می آوردند، تحمل نکرد و رفت، من به ایشان گفتم شما هر یک از مشاغلی را که می خواهید بگویید من به شما می دهم که ایشان کتابخانه ملی را خواست و من کتابخانه ملی را در اختیارش گذاشتم.کیهان:

هاشمی رفسنجانی گفت: خاتمی از دل دولت من بیرون آمد و وزرا و معاونان او اکثرا همان هایی هستند که در دولت قبل (سازندگی) بودند.

وی در مصاحبه با روزنامه زنجیره ای شرق گفته است: آقای خاتمی با وجود برخی اظهارات از دل دولت من بیرون آمد. وزرای خاتمی و معاونان آنان اکثرا همان هایی هستند که در دولت قبل بودند. به علاوه ترکیب سیاسی مسئولان دولت سازندگی کاملا نصف نصف بود، یعنی در مرحله دوم دولت من، تازه 5 نفر به خاطر اصرار مجلس حذف شدند، باز هم در روزنامه «سلام» آن زمان بررسی کرده و نمره دادند که ترکیب سیاسی به اصطلاح چپ و راست پنجاه پنجاه شد.
وی درباره اینکه آیا از روزنامه سلام دلخور است، گفت: مسئول روزنامه سلام ]موسوی خوئینی ها[ را خودم برای مرکز تحقیقات استراتژیک منصوب کرده بودم. اگر مخالف بودم که نمی گذاشتم ایشان بمانند. افراد شاخص دولت خاتمی شخصیت های سیاسی دولت من بودند. در دولت سازندگی، آقای خاتمی وقتی فشارهایی را که رویش می آوردند، تحمل نکرد و رفت، من به ایشان گفتم شما هر یک از مشاغلی را که می خواهید بگویید من به شما می دهم که ایشان کتابخانه ملی را خواست و من کتابخانه ملی را در اختیارش گذاشتم.
این اشاره به دوره ای است که وزارت ارشاد با مدیریت خاتمی دروازه تهاجم و شبیخون فرهنگی در کشور شده بود.
نکته جالب در مصاحبه هاشمی بیان این مطلب است که «بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ]سال 76[ هیچ کس اعتراض نداشت. من با نامزد دیگر یعنی آقای ناطق نوری هم موافق بودم(!) و در جلوگیری از تقلب در انتخابات، وظیفه شرعی و قانونی ام را انجام دادم. در دوره خاتمی ما دیگر به آن عدد 30 میلیون مشارکت نرسیدیم».
طبیعی است که بلواآفرینی در پوشش اعتراض به نتیجه انتخابات، مشخصه جریان سیاسی خاصی است و آن روز چون همان جریان با تردستی روی کار آمده بود، بنابراین نیازی به بلوا هم نبود اما وقتی همین جریان در سال های 84 یا 88 با رویگردانی مردم مواجه شد، دمیدن در بوق تقلب و دامن زدن به آشوب خیابانی هم آغاز شد.
در حالی که تورم تا مرز 49 درصد در دوره سازندگی اوج گرفت، هاشمی در مصاحبه با شرق می گوید: چند مورد از کارهای من ناتمام ماند که هنوز هم هیچ کاری نشده و من برای عدم انجام آنها حسرت می خورم، یکی از آنها در جنبه اجتماعی و رفاهی اقشار پایین و سیستم تامین اجتماعی بود.
هاشمی به شرق گفته است «کارگزاران را من تاسیس نکردم. اسم من در آن است. فرزندان من در آن عضو شدند».
وی درباره وحدت نیز می گوید با رهبری هم نظر است و بهترین مصونیت وحدت ملی است. او در حالی که درباره انتخابات مجلس سکوت کرده، می گوید: باید انتخابات های کاملا قانونی و آزاد انجام شود و مردم احساس کنند رأی شان در جامعه موثر است. اگر دو سه تا انتخابات خوب برگزار شود، فکر می کنم مهم است.
خبرنگار شرق می گوید «برخی طیف ها در انتخابات نیامدند» و هاشمی ادامه می دهد: شما نظر مرا پرسیدید. فکر می کنم همه ما باید هماهنگ کنیم و انتخاباتی کاملا شایسته برگزار شود و مجلس و سپس دولتی همان گونه که مردم بخواهند تشکیل شود. دو سه تا انتخابات، انتخابات مجلس، شورا، ریاست جمهوری پشت سر هم این گونه شود، درون جامعه خیلی به هم نزدیک می شود.
شرق به روال قبلی در این مصاحبه نیز تلاش کرده هاشمی و امیرکبیر را شبیه سازی کند.

 

 

 

 

 


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 8:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این بازیگر طرفدار فتنه 88 روز به روز که می گذرد بیشتر در گرداب مسائل غیر اخلاقی فرو می رود.

 

بولتن نیوز:" گلشیفته فراهانی " خواننده و بازیگر مستهجن نقش های سخیف فیلمهای خارجی و از طرفداران فتنه 88، در جدیدترین فیلمش، نقش یک رقاصه را بازی می کند   .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فراهانی در این فیلم نقش یک زن مهاجر عرب را دارد. وی پس از جدایی از همسرش به دنبال کار مورد علاقه اش ” رقص عربی” می رود  .

گفتنی است که چند روز پیش  "تهمینه میلانی" که سابقه دستگیری و محاکمه به اتهام تشویش اذهان عمومی و همکاری با گروهک های معاند را در پرونده فعالیت سینمایی گذشته خود دارد، در مصاحبه ای درباره عریان شدن گلشیفته فراهانی نیز اظهار داشته بود: " گلشیفته دختر من است " !

 

 

 


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 8:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

«هنگامه قاضیانی» پس از دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی‌امین جشنواره فیلم فجر به شهدای کشور ادای احترام کرد.
 «هنگامه قاضیانی» پس از دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، گفت: سلام به همه هم‌قبیله‌های عزیزم. مردم سرزمینم که فکر می‌کنم انتظار مرا نداشتید اما زمان باهوش‌تر از ما است. همه کاندیداهای این بخش زنان معتبری هستند، با احترام به همه آن‌ها اما این‌بار شاهد اسامی عجیبی بودیم. شاید با این حرف دلم آرام گیرد، متشکرم از هیئت انتخاب و داوری که مرا دیدند و با ارایه جایزه مشوقی بودند برای راه سختی که در پیش دارم. از محمدعلی باشه‌آهنگر تشکر می‌کنم که بخشی از جنگ را که در 9 سالگی و پناهگاه‌ها تجربه کرده بودم، به من آموخت و شیخ‌طادی که با حرمت و احترام‌بخشی، جنگ را مستندوار از او یاد گرفتم و با احترام به شهدای وطنم از ابتدای تاریخ ایران زمین.


[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 7:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 سایت ایلنا نوشت: مهدی هاشمی در نامه‌ای به رئیس مجلس نسبت به قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس اعتراض کرد. در این نامه آمده است: قرائت این گزارش در صحن مجلس شورای اسلامی، آن هم بدون طی مراحل قانونی و شرعی که حتی مورد اعتراض مکتوب جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به حضرتعالی نیز قرار گرفت از مصادیق بارز تهمت و افترا و بازی با آبروی مسلمانان است که امکان و حق اعتراض و پاسخگویی نیز از آنان سلب شده است.

متن کامل این نامه بدین شرح است:
جناب آقای دکتر علی لاریجانی
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
همانگونه که مستحضرید یکی از دستورات موکد دین مبین اسلام حفظ آبروی شخص مسلمان و برادر دینی است که تا آنجا که تقید به این مهم از زیارت خانه خدا و جایگاه کعبه بالا‌تر دانسته شده است.
حضرت‌عالی نیک مطلعید که خروج اینجانب از کشور، قبل از ایراد تبعیت‌ها و مسایل مربوط به وقایع انتخاباتی سال 88 و صرفا به دلیل مسایل کاری و تحصیلی بود ولی هر‌گاه قصد بازگشت به کشور را داشته‌ام بنابر مصالح و ملاحظاتی که باز حضرت عالی از آن کاملا با خبرید به تعویق افتاده است و در طول این مدت تبعیت‌ها و افتراهای بسیار فراوانی را نسبت به شخص پدر، خودم و خانواده‌ام تحمل کرده‌ام و در فضای غبارآلود و سنگین رسانه‌های داخلی، که یک سویه اتهامات را با برخورداری از مواهب انواع واقسام امکانات سمعی، بصری و مکتوب وارد کرده و مجال و فرصت اولیه دفاع را نیز سلب می‌کنند به جان خریده و تحمل کرده و می‌کنم. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/11/25 ] [ 7:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نوشابه سیاه محفل ضدانقلاب با حاج سعید تماس می گیرد، از سیاست و انتخابات و مشایی و ... می پرسد. حدادیان که در شوخ طبعی زبانزد عام و خاص است، او را جدی نمی گیرد امّا ...

حاج سعید حدادیان یا همان مداح محبوب و شهیر تهران اگر هر از چند گاهی پایش در رسانه ها باز نشود، صبح برخی شب نمی شود. حالا اینکه بهانه چه باشد و که باشد، زیاد برایشان فرقی ندارد. مهم این است که بتوانی ابهت و قداست این مداح انقلابی و ارزشی را پایین آوری. این را نگفتیم تا برخی ادبیاتها و اشتباهات سابق و احیانا آتی وی را توجیه کنیم. بلکه چرا برخی دوست دارند هر آنچه متعلق به دستگاه امام حسین (ع) است را به شکلی نرم نابود کنند؟! البته این سئوال بسیار ساده و پاسخش واضح است.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، نوشابه سیاه محفل ضدانقلاب با حاج سعید تماس می گیرد، از سیاست و انتخابات و مشایی و ... می پرسد. حدادیان که در شوخ طبعی زبانزد عام و خاص است، او را جدی نمی گیرد امّا نوشابه سیاه او را سئوال پیچ می کند. از نظام سئوالاتش بوی غیرحرفه ای بودن به مشام می رسد؛ ابتدا تصور حدادیان بر آن است که عمه ی پیرش قصد شوخی با او را دارد امّا بعدها احساس می کند طرف روانی است و زمانی متوجه می شود طرف واقعا صاحب سایت است که نوشابه سیاه کارش تمام شده بود.

بی باک متن کامل این مصاحبه را که برخی رسانه های اپوزیسیون با حذف و اضافه هایی قصد بهره برداری از آن داشته را با توضیحات حدادیان در این زمینه منتشر می کند.

متن مصاحبه حاج سعید حدادیان با یک سایت ضدانقلاب
اول این نوار را دیدم و بعد این یکی را. و همین ها کافی بود تا دنبال شماره تلفن حاج سعیدحدادیان ـ از مداحان مشهور تهران که در بیت رهبرجمهوی اسلامی هم جایگاه ویژه ای دارد ـ بگردم. کمی طول کشید تا اورا بیابم امافکرش را نمی کردم "حاج آقا"یی که وقتی به موبایلش زنگ می زنی، آیه قران پخش می شودو پای منبرش، رهبران جمهوری اسلامی اشگ می ریزند، در نوجوانی دنبال کار دوبله بوده و دیگر هم مایل نیست اسم اسفندیار مشایی را بشنود.
این مصاحبه که به صورت تلفنی انجام شده عینا در زیر می آید. به او قول داده ام که یک کلمه هم این طرف و آن طرف نشود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 90/11/13 ] [ 10:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: به جز نامزدهای روحانی و بانوان در مورد هیچ نامزدی تصمیم گیری نشده است و لذا ادعای آقای علی مطهری مبنی بر اینکه برای فهرست جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شده، صحت ندارد.

مجتبی توانگر در گفت‌وگو با فارس گفت: ادعای آقای علی مطهری مبنی براینکه در لیست جبه متحد حضور دارد تکذیب می شود.

مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: به جز نامزدهای روحانی و بانوان در مورد هیچ نامزدی تصمیم گیری نشده است و لذا ادعای آقای علی مطهری مبنی بر اینکه برای فهرست جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شده اند صحت ندارد.

 


[ پنج شنبه 90/11/13 ] [ 9:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

"برای ما سخت است که روزی 6-5 ساعت اینجا بنشینیم و حرف بشنویم اما شما الحمدالله این هنر را دارید که 6-5 ساعت بنشینید و فریادهای آقای کواکبیان عزیز که دوست قدیمی بنده هستند را بشنوید و حرف‌های ما را تحمل کنید."

فارس؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور که برای تقدیم لایحه بودجه 91 در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود با بیان اینکه چارچوب احکام لایحه بودجه سال 91 همان احکام سال گذشته است که با کار فشرده بین مجلس و دولت تصویب شد، گفت که تغییرات قابل توجهی در لایحه بودجه سال 91 نداریم بنابراین از این جهت کار مجلس آسان شده است.

وی افزود: بودجه سال 90 نیمه دوم خرداد اجرایی شد و این به لایحه برنامه و قانون برنامه برمی‌گردد که بهمن ماه اجرایی شد و ما به محض اینکه قانون برنامه اجرایی شد یک روز بعد لایحه بودجه 90 را تقدیم مجلس کردیم که عملا سه ماه دیرتر قانون بودجه سال جاری عملیاتی شد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/11/13 ] [ 9:43 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

http://snn.ir/pic/13901111091_2011346153e.jpg

پیشنهاد نبوغ‌آمیز ضد انقلابی‌ها برای 25 بهمن؛

از حمایت از گلشیفته تا حضور در فرودگاه با پرچم شیر و خورشید!

یکی از عناصر سلطنت‌طلب پیشنهاد کرد با توجه به زحمات شاهزاده رضا پهلوی (؟!)، آزادی‌خواهان با پرچم شیر و خورشید در فرودگاه خواستار بازگشت وی شوند!

 

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، چند روز پس از انتشار اعلامیه‌ای منسوب به شورای سبز امید در مورد فراخوانی به راهپیمایی سکوت در 25 بهمن، اختلاف میان گروه‌های ضد انقلاب بار دیگر آشکار شد.
در این خصوص، یکی از کاربران سایت بالاترین، ضمن تمسخر طرح یاد شده، گفت: شورا در حال حاضر به عقب برگشته و دارد توپ را وارد دروازه خودی می‌کند.
وی با بیان اینکه این تاکتیک یک بار در 22 خرداد گذشته توصیه شده و شکست آن جنبش را به انفعالی طولانی‌مدت فرو برد، گفت: پیاده روی که سکوت آن تنها نشانه‌ای از ترس و ضعف است، چه تغییری در روند وقایع خواهد داد؟
یکی دیگر از ضد انقلاب‌های فعال در فضای مجازی، در مطلبی که بیشتر به طنز شبیه است، با انتقاد شدید از برنامه شورای سبز می‌نویسد که اگر موسوی و کروبی آن شیران در بند (!؟) امروز آزاد بودند، آیا سکوت می‌کردند؟ آیا سکوت یک ساله در برابر حبس این دو، کاری از پیش برده است که به آن ادامه دهیم؟ این شورای محترم که با بودجه آنچنانی ادعای راهبری جنبش را دارد، باید پاسخ دهد مگر سکوت و دست روی دست گذاشتن نیاز به برنامه‌ریزی دارد؟
همچنین یکی از حامیان جنبش سبز پیشنهاد کرد هواداران موسوی و کروبی در این روز به هر طریق ممکن از حرکت شجاعانه گلشیفته فراهانی برای رهایی از زورگویی حمایت کنند!
اما جالب‌ترین اظهار نظر مربوط به یکی از عناصر سلطنت طلب است که در پیشنهادی نبوغ آمیز می‌گوید: به عقیده من با توجه به زحمات شاهزاده رضا پهلوی (؟!) در طی سال گذشته، ما موج میلیونی آزادی خواهان با پرچم مزین به آرم ملی شیر و خورشید، به فرودگاه برویم و خواستار بازگشت اعلی حضرت به میهن شویم!
گفتنی است در 22 خرداد سال جاری نیز بیانیه‌ای مشابه از سوی شورای سبز امید منتشر شده بود که هواداران خود را به راهپیمایی در سکوت فرا می‌خواند، اما در پی آن هیچ اثری از حضور آنها در خیابان مشاهده نشد و منجر به تمسخر و بازخواست محافل ضد انقلاب گردید و به نظر می‌رسد دعوای گروه‌های ضد انقلاب در این رابطه، مصداق بارز هیاهو برای هیچ باشد.

 


[ چهارشنبه 90/11/12 ] [ 11:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 174
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403646