NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

واقعا غبطه می خورم وقتی می‌بینم در خیابان‌های تهران خانم‌های محجبه بی‌هیچ مشکل و با افتخار رفت و آمد می‌کنند ولی من در کشور خودم چنین آزادی را ندارم.
مشرق: وقتی می‌بینیم که ایشان با جدیت و قوت قلب از پیش‌روی اسلام و فراگیر شدن آن در تمام جهان سخن می‌گویند، انگار یک مرهم بر زخم‌های زندگی اجتماعی ما در کوزوو گذاشته می‌شود. -در حالی که اشک‌هایش جاری می‌شود-، من واقعا باورم نمی‌شود که فردا می‌توانم ایشان را از نزدیک ببینم و با ایشان صحبت کنم و صحبت‌هایشان را بشنوم.

اینها سخنان یک بسیجی ایرانی نیست بلکه دختری از قلب اروپا این جملات را برزبان میآورد . ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/11/12 ] [ 10:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

ارگان حلقه لندن روز فردای انتخابات مجلس نهم را روزی نحس برای جبهه اصلاح طلبان توصیف کرد.
به گزارش جهان، کیهان به نقل از جرس نوشت: از آن روز نحس، گروهی از اصلاح طلبان بیش از پیش سکوت پیشه می کنند تا پایان خود را در ابهام نگه دارند؛ گروهی به دامن نهادهای اجتماعی برمی گردند؛ گروهی به دامن اپوزیسیون برانداز ریزش می کنند و عده ای نیز شکست طلبی می ورزند.
این سایت اضافه می کند: شکست طلبان، بخشی از سیاستمداران و فعالان سیاسی و رسانه ای خواهند بود که تاب و توان بازگشت به نهادهای مدنی را ندارند. پس؛ شکست اصلاحات را پشتوانه توجیه های شکست طلبانه می کنند و شکست اصلاح طلبی را به اصلاح طلبی دینی و- حتی اخلاقی- پیوند می زنند.
جرس افزود: شکست طلب، از به پایان رسیدن سیاست به جنگ می رسد. ظاهراً از تهاجم نظامی به کشورش حمایت نمی کند اما مخالفتش را با هزار و یک اما و اگر همراه می کند. غرور ملی و وجدانش با دخالت بیگانه مخالف است اما از فرط شکست! در مفهوم «بیگانه» و «دخالت» تجدیدنظر می کند.
دویچه وله آلمان نیز در گزارشی درباره مواضع منافقانه افراطیون مدعی اصلاحات نوشت: این جریان سیاسی اکنون با صراحت بیشتری از عدم مشارکت در انتخابات سخن می گوید و به مشارکت منفی دعوت می کند و انتخابات را فرمایشی می خواند. بخشی از اصلاح طلبان ناامیدانه از پایان پروژه رفورم می گویند. در میان این جریان هنوز هم افرادی هستند که امیدوارند فشارهای خارجی، حاکمیت را وادار کند تا میدان بازی را به آنها بسپارد.


[ چهارشنبه 90/11/12 ] [ 10:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

امتناع هاشمی رفسنجانی از امضا حکم فرهاد دانشجو در این روزها از حد شایعه و زمزمه فراتر رفته است و به نظر می رسد هاشمی می خواهد تا آخرین راند جاسبی را حفظ کند و مدیر 30 ساله دانشگاه آزاد ایستاده بمیرد. 

گروه سیاسی بی باک؛ چند روز پیش که اعضای جدید هیات امنا دانشگاه آزاد با ترتیب 5 بر 4 به ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد رای دادند، همگان فکر می کردند دیگر کار تمام شده و عبدالله جاسبی مدیر 30 ساله این دانشگاه باید کم کم دفتر کار ریاست دانشگاه آزاد در نگارستان هفتم خیابان پاسداران را به فرهاد دانشجو تسلیم کند.
 چرا آیت الله می خواهد جاسبی ایستاده بمیرد...
 چند روز بعد از این تصممیم هیات امنا و زمانی که اعضای شورای شورای عالی انقلاب فرهنگی، گزینه پیشنهادی برای ریاست دانشگاه آزاد را تائید کردند دیگر همه مطمئن شدند که فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد شده است، تا جایی که برخی رسانه ها از دانشجو به عنوان رییس جدید دانشگاه آزاد و از جاسبی به عنوان رئیس سابق دانشگاه آزاد اسم می بردند.
 اما هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که " همه چیز گیر یک امضا " باقی بماند، آنهم امضای کسی که بیشترین مخالفت را با اجرای این طرح داشته است. هاشمی رفسنجانی رییس هیات امنا دانشگاه آزاد و کسی که باید حکم دانشجو را امضا کند، شاید این روزها تنها کسی باشد که نمی خواهد جاسبی از دانشگاه آزاد برود. 
 البته پیش از این نیز آیت الله تمام تلاشش را کرده بود، تا کسی نتواند رییس محبوبش را از دانشگاه آزاد به خانه بفرستد. تلاش برای وقف اموال دانشگاه آزاد و تصویب طرحی در مجلس شورای اسلامی برای خروج دانشگاه آزاد از شمول قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله این تحرکات بود. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 90/11/12 ] [ 10:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دیدار پرشور صبح امروز اعضای شرکت کننده اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب حاشیه‌های دیدنی و مثال زدنی داشت.
به گزارش خبرگزاری مهر روز دهم بهمن هزار و سیصد نود، نقطه عطفی بر نقش آفرینی جوانان مسلمان، فرهیخته و انقلابی در سراسر دنیاست و صدور انقلاب اسلامی ایران، به گوش زنگار بسته دیکتاتورها، مستکبران و سرسپردگان رسیده و اکنون دق‌الباب می‌کند. 
ملت های مسلمان غیرتمندانه پای در رکاب رهوار عزت و کرامت انسانی نهاده‌اند و جوانان پرشور و انقلابی از کشورهای تحت ستم و از خلال ملت‌های عدالت طلب دنیا با تکیه بر روح خود باوری و همت پولادین از کشورهای تحت ستم و از خلال ملت های عدالت طلب دنیا با تکیه بر روح خود باوری و همت پولادین خود، ندای آزادی خواهی و استقلال‌طلبی را سر داده‌اند و امروز همان روزی است که در قلوب آزادی خواهان عالم نسیم بیداری اسلامی وزیده و جوانان هدایت گر و با ایمان در محضر ولی امر مسلمین و رهبر هدایت آموز جهان اسلام حاضر شده‌اند تا در راه پرالتهاب و امید بخش خود ارشادات علمدار هدایت و ولایت را سرلوحه جهاد و مبارزه با استکبار جهانی قرار دهند. 
وارد حسینیه می‌شوم، رزمندگان جبهه ضد استکبار، حمایل بسته و در صف مقدم پیکار ایستاده‌اند. جمع کثیری از جوانان مسلمان در حالی که حرارت و شوق وصف ناپذیرشان را با تبسمی آذین بسته اند و حلاوت نگاهشان را نثارت می‌کنند، در انتظار مقتدای خویش نشسته‌اند و طلیعه بدر انقلاب را انتظار می‌کشند. آن وقت است که احساس می‌کنی آشناتر از هر کس و برادرتر از همیشه جمع مشتاق آنان را به نظاره نشسته‌ای. انگار سینه‌های مالامال از شوق همرزمان جوان انقلابی وجودت را روح تازه می‌بخشند. سیمای شاداب و پر نشاط آنها یاس را از دل هر بیننده ای بیرون و امید به آینده را خلق می کنند. 
امروز بیش از یکسال از خیزش مردمی در تونس می گذرد و موج بیداری اسلامی شتابان از تونس به مصر، لیبی و یمن سرایت کرد و "الشعب یرید اسقاط النظام" شعار محوری مردم در همه کشورهای انقلابی است.  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/11/11 ] [ 8:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 آقا رضا ربع پهلوی: من با جنبش سبز در تماس هستم

رضا ربع پهلوی گفت: من در این دو سال با خیلی از نمایندگان جنبش سبز تماس داشتم.
وی در گفت وگو با صدای آمریکا اشاره ای به هویت افراد یاد شده نکرد اما گزارش ها حاکی است کسانی چون اردشیر امیرارجمند و سازگارا زد و بندهای ویژه ای با سلطنت طلبان پیدا کرده اند. ربع پهلوی می گوید با این طیف ها درباره سکولاریسم به نتیجه رسیده است. شاهزاده ناکام پهلوی همچنین می گوید نظام پادشاهی را به جمهوری ترجیح می دهد(!)
در حالی که برخی سران نظامی رژیم شاه پس از فرار از کشور، با رژیم صدام ارتباط گرفتند، ربع پهلوی ادعا کرده است: من وطن پرستم حتی داوطلب شدم علیه صدام و قوای متجاوز بجنگم(!)


[ سه شنبه 90/11/11 ] [ 8:4 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

کیهان:

وزیر خارجه روسیه گفت از تدابیر و اقدامات تلافی جویانه ایران در مقابل تحریم نفتی تعجب نکرده است.
به گزارش ریانووستی، لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه زلاندنو و درباره تصمیم ایران به قطع صادرات نفت به برخی کشورهای اروپایی گفت: هر اقدامی با اقدام متقابل روبرو می شود.
لاوروف گفت: «تصمیم ایران به منزله واکنش به تحریم هایی است که اتحادیه اروپا قصد دارد از روز اول ژوئیه اعمال کند. این تصمیم ایران بار دیگر یک قانون قدیمی را ثابت می کند که طبق آن هر اقدامی با اقدام متقابل روبرو می شود.»
وزیر امور خارجه یادآور شد: روسیه بطور پیگیر از موضعی دفاع کرده که طبق آن اعمال تحریم ها، کار ثمربخشی نیست. به نظر ما این کار اصولا هیچ ثمره خوبی به بار نمی آورد.
یادآور می شود اروپا وضعیت اقتصادی بسیار وخیمی را می گذراند و تلاطم در قیمت نفت طی هفته های اخیر - و در حالی که تحریم نفت ایران هنوز اعمال نشده- آثار منفی خود را در تشدید این بحران نشان داده است.
در همین حال وزیر دارایی هند اعلام کرد این کشور خرید نفت از ایران را کاهش نمی دهد.
پراناب موخرجی، می گوید: دولت هند مایل نیست واردات نفت از ایران را کاهش دهد. هند 12 درصد از نفت مورد نیاز خود را از ایران وارد می کند.
وزیر دارایی هند در شیکاگو به خبرنگاران گفت: کاهش خرید نفت از ایران غیرممکن است زیرا ایران یکی از کشورهای مهم تامین کننده نفت برای کشورهای در حال رشد است.
    


[ سه شنبه 90/11/11 ] [ 8:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

هدف اروپا از تاخیر 6 ماهه در تحریم نفتی ایران عبور از فصل سرما به فصل گرما است اما تصمیم ایران برای قطع صادرات فوری نفت به اروپا همه چیز را به نفع ایران تغییر می دهد.

شبکه ایران به نقل از روزنامه اکسپرسیون فرانسه نوشت: شبکه ایران  در شماره امروز خود به تحلیل موضع ایران برای قطع صادرات نفت به اروپا پیش از موعد تحریم ها پرداخته و این تصمیم ایران را " جنگ روانی ایران" علیه غرب قلمداد کرده است.

به نوشته این روزنامه در واقع دلیل اتحادیه اروپا در تاخیر 6 ماهه برای تحریم نفتی ایران و آغاز آن از ماه ژوئن(تیرماه) گذر از فصل سرما بوده چون اروپاییان می دانند در فصل سرما تقاضا برای نفت بسیار زیاد است و تحریم ایران در این موقع از سال به ضرر آنها خواهد بود.
اکسپرسیون نوشت: ایران نیز می خواهد این "زمان استراتژیک" را به نفع خود به دست آورد به همین دلیل مسئله قطع صادرات فوری نفت به اروپا را مد نظر قرار داده است.
به نوشته این نشریه فرانسوی اگر ایران در این موقع از سال صادرات نفت خود به اروپا را قطع کند قیمت های آن به 120 تا 150 دلار در بشکه خواهد رسید و این تصمیم ایران کاملا به ضرر اروپاست چون ایران به هر حال برای نفتش خریدار دارد.
این نشریه در ادامه نوشت: ایران با این تصمیم در واقع می خواهد با به چالش کشیدم اروپا زمان را از آنان به سود خود بگیرد و اروپا را مجبور گند در مورد خرید نفت از ایران تجدید نظر کند و تصمیم قطعی خود را بگیرد.


[ سه شنبه 90/11/11 ] [ 8:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وقتی شیرین عبادی مجبور می شود صحت اطلاعات پروژه ضد ایرانی دستگاههای اطلاعاتی غرب با عنوان هدیه 60 را رسما تایید کند...

باشگاه خبرنگاران همین چند هفته پیش بود که یک دیپلمات فعال ایرانی به نقل از منبع نزدیک به یکی از گروههای اصلی مقاومت اسلامی در لبنان خبر ازاطلاعات بسیار حساس و گرانبهای به‌دست آمده از پروژه ضد ایرانی ای به نام هدیه 60 داد.

در این پروژه حائز اهمیت برای غربیها آمریکا با همکاری برخی از کشورهای وابسته و تعدادی از هم پیمانان خود و نیز با جلب همکاری اطلاعاتی – عملیاتی تعدادی از گروههای ضد انقلاب و بخشی از عوامل فتنه 88 ، درصدد اجرای سناریوی عملیاتی بر علیه ایران هستند .
در بخشی از این عملیات ضد ایرانی که چند هفته پیش از سوی دیپلمات کشورمان فاش شد ماموریتی نیز به شیرین عبادی داده شده بود در راستای این سناریو ، عبادی موظف بود به سرعت «کمپین حمایت از یکی از سران فتنه» را راه اندازی نماید و به او قول داده بودند که از امکانات و ارتباطات مجامع مدعی حقوق بشر در غرب ، تشکیلات جهانی بهائیت ، لابی یهود و گروهک منافقین برخوردار بوده تا بدین ترتیب پروژه شکست حصر سران فتنه را کلید بزند. در این پروژه نیز بی بی سی فارسی و برخی دیگر از رسانه های بیگانه و ضد انقلاب او را پشتیبانی می کنند.
حال با گذشت چند هفته سندی دیگر بر صحت اطلاعات ارزشمند بدست آمده در کیس هدیه 60 رونمایی شده است.
شیرین عبادی طی روزهای گذشته رسما اعلام کرده که تور و کمپین حمایت خو را از یکی از سران فتنه در کشورهای اروپایی پهن کرده و برای رفع حصر او تلاش می کند.
این در حالی است که تعدادی دیگر از بازیگران این پروژه ضد ایرانی با لو رفتن اطلاعات هدیه 60 یا ماموریت ضد ایرانی شان با تاخیر مواجه شد و یا به سرعت و هراسان به تکذیب موضوع پرداختند اما اینکه چرا شیرین عبادی با وجود لو رفتن ماموریت محوله غربیها به وی به اجرای نمایش خود پرداخت مو ضوع سوال ما از یک منبع آگاه بود.
این منبع آگاه گفت: پیشتر هم اعلام شده بود شیرین عبادی مبلغ 238 هزار دلار از برخی سرویس هاس اطلاعاتی اروپایی بویژه انگلیس دریافت کرده ولی پس از لورفتن پروژه اش از عمل به قول و قرار خود با آنها خودداری می کند.
وی گفت: شنیده ها حاکی است عبادی این مبلغ را صرف مشکلات اقتصادی و تجارت شخصی در خارج از ایران کرده که به گفته برخی منابع ابعاد گسترده ای هم دارد. شیرین عبادی در داخل ایران هم دارای پرونده مفتوح فرار مالیاتی است.
او اضافه کرد: عبادی برای فرار از زیر فشارهای گسترده و شایعات فراوان دوستان ، نزدیکان و همچنین دستگاههای امنیتی غرب مجبور شده علی رغم لو رفتن ماموریتش برای رفع تکلیف هم که شده نقش خود را در این پروژه اجرا کند تا بدین وسیله بهانه ای برای چگونگی هزینه کرد 238 هزار دلارغربیها بیابد.


[ سه شنبه 90/11/11 ] [ 7:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک منبع آگاه از جذب فوری 400 نفر به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد از سوی برخی مدیران این دانشگاه خبر داد.

 یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با  فارس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییر مدیریتی دانشگاه آزاد، اخیراً 400 نفر توسط مدیران دانشگاه آزاد به عنوان عضو هیئت علمی این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.
وی افزود: پذیرش به یکباره این افراد به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد که قسمت اعظمی از آن‌ها در روزهای پایانی ریاست جاسبی بر این دانشگاه و تعدادی هم پس از پایان دوران مدیریت وی صورت گرفته قابل تأمل است.

این منبع آگاه افزود: در میان افراد پذیرفته شده افرادی که کارنامه خوبی نداشته و بعضاً مواضعی مغایر با اصول انقلاب دارند، دیده می‌شود. 

 
به گزارش فارس، تحرکات اخیر در دانشگاه آزاد و برخی از عزل و نصب‌ها در حالی صورت می‌گیرد که روز گذشته محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور و رئیس‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ریاست دانشگاه آزاد را به فرهاد دانشجو ابلاغ کرده و در حال حاضر تمامی فعالیت‌های دانشگاه آزاد بدون تأیید رئیس جدید این دانشگاه غیرقانونی است.


[ سه شنبه 90/11/11 ] [ 7:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این عنصر عضو خاندان رفسنجانی که هم اکنون جزء سرمایه داران بزرگ کشور محسوب می شود موسس شرکت ورشکسته سوپرا(supra ) درایران بوده و . . .

"صراط" - با رد صلاحیت یکی از اقوام هاشمی رفسنجانی که برای انتخابات مجلس نهم نامزد شده است فشار خاندان هاشمی  روز به روز برشورای نگهبان بیشتر میشود تا درمرحله تجدید نظر صلاحیت این کاندیدا تایید شود.
به گزارش خبرنگار صراط ، این عنصر عضو خاندان رفسنجانی که هم اکنون جزء سرمایه داران بزرگ کشور محسوب می شود موسس شرکت ورشکسته سوپرا(supra ) درایران بوده و درزمان هدایت نمایندگی این شرکت درایران سودهای فراوانی از این راه به دست آورده است.
برخی از نزدیکان "س. ح ح" از مناسب نبودن وضع مالی وی پیش از ورود به خاندان هاشمی رفسنجانی خبر می دهند .
فرد مذکور در انتخابات های مختلف حامی مالی حزب کارگزاران سازندگی بوده و درانتخابات ریاست جمهوری 88 نیز از اعضای اصلی ستاد میرحسین موسوی بوده است.

 


[ سه شنبه 90/11/11 ] [ 7:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403530