NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

یکی از مخالفان سوری از شهر حمص خواستار مبادله سرهنگ دوم حسین هرموش با دستگیر شدگان ایرانی شد.
به گزارش  العربیه؛ این مخالف سوری بدون اینکه نام خود را ذکر کند طی تماسی با تلوزیون العربیه با تاکید بر اعترافات ایرانیان دستگیر شده به همکاری با نیروهای امنیتی سوریه اعلام کرد ارتش آزاد سوریه حاضر است 7 دستگیر شده ایرانی را با حسین هرموش مبادله کند.
تلوزیون وابسته به وهابیون سعودی گفت: سرهنگ حسین هرموش که با آغاز اعتراضات مردم سوریه از ارتش این کشور جدا شده و به مخالفان بشار اسد پیوست وی در سفری به ترکیه ناپدید شد.
پس از این تلویزیون دولتی سوریه با پخش تصاویری از اعترافات حسین هرموش از دستگیری این افسر جدا شده پرده برداشته بود.
شورشیان سوریه مدعی شده بودند ، 2 عنصر امنیتی ترک و یک ایرانی تبار با نیروهای امنیتی سوریه همکاری کردند و این افسر مخالف را از خاک ترکیه ربوده و به دمشق منتقل کردند.
درخواست مبادله بازداشت شدگان ایرانی با هرموش در حالی است مطرح می شود که سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه وابستگی این هفت دستگیر شده به نیروهای مسلح ایران را تکذیب کرده است.
سفارت ایران ضمن نفی اعترافات ویدیوی دستگیرشدگان مبنی بر همکاری با نیروهای سوریه در سرکوب معترضان این کشور خواستار آزادی فوری آنان شده است.
حسین ریاوران تحلیلگر سیاسی از تهران در گفت و گو ی اعلام داشت دولت جمهوری اسلامی ایران حاضر به گفت وگو با ربایندگان است ، افزود : ایران توانایی فشار بر سوریه برای آزادی هرموش را ندارد زیرا این امر دخالت در امور داخلی این کشور به شمار می آید."


[ یکشنبه 90/11/9 ] [ 8:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت جماران نوشت:
مراسم بزرگداشت مرحومه حاجیه خانم شفیعی همسرمکرمه آیت الله العظمی حاج شیخ یوسف صانعی، شنبه شب با حضور آیت الله العظمی شبیری زنجانی، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی و آیات عظام سیدعلی محقق داماد، سیدمحمد یثربی کاشانی، گرامی، ابراهیم امینی، موسوی تبریزی، امام جمارانی و حجج الاسلام سید یاسر خمینی، سید علی خمینی، سیدعلی موسوی اردبیلی، مجید انصاری، محمدعلی انصاری، هادی خامنه ای، محسن رهامی، محمد شریعتی، محمدصادق شریعتی، حسن صافی گلپایگانی، شیخ حسن صانعی، سراج الدین موسوی، موسوی لاری، علی یونسی، محمد صدوقی، فیض مشکینی و احمد منتظری بعذ از نماز مغرب و عشا برگزار شد.
در این مراسم، علاوه بر شخصیت های برجسته علمی، سیاسی و فرهنگی، نمایندگان بیوت مراجع بزرگی مانند وحید خراسانی، شیرازی، منتظری، ملکوتی، نوری همدانی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی، و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.


[ یکشنبه 90/11/9 ] [ 7:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

تردد برخی عناصر اپوزیسیون به تل آویو افزایش یافته است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، در حالی که برخی از این افراد نظیر محسن کدیور، اصرار دارند به شکل مخفیانه به فلسطین اشغالی سفر کنند، گروه دیگری از مخالفان به شکل علنی به تل آویو برده می شوند تا به خیال خود، از اشغالگری رژیم کودک کش صهیونیست قبح زدایی شود! این در حالی است که برخی عوامل ترورهای چند سال اخیر در کشورمان نیز به واسطه برخی گروه های نفاق و در برخی کنسولگری ها و سفارتخانه های منطقه ای، در خدمت موساد یارگیری شده و جهت آموزش های ویژه تروریستی به تل آویو رفته اند. مجید جمالی منشی یکی از این تروریست ها بود که شهید مسعود علی محمدی را به شهادت رساند.
پیش از این کاسپین ماکان نامزد ندا آقا سلطان - و از متهمان تروروی- با شیادی تمام اقدام به سوءاستفاده از حیثیت نامزد خود کرده و ضمن سفر به تل آویو، با شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی ملاقات و سپس با تلویزیون رژیم صهیونیستی علیه ایران مصاحبه کرد. اخیرا نیز امیرعباس فخر آور به همراه گروهی از دوستانش در حلقه چند نفره موسوم به (کنفدراسیون دانشجویان!) به تل آویو سفر کرده است.
فخرآور پس از بازگشت برادرش به تهران و لو رفتن برخی تصاویر و اطلاعات جلسات کاملا سری ضدانقلاب، متهم شده بود که نفوذی جمهوری اسلامی در میان اپوزیسیون است. وی که ننگ آور لقب گرفته بود، متقابلا کسانی چون باطبی را متهم کرد که نفوذی وزارت اطلاعات هستند.
فخر آور در وبلاگ خود ضمن انتشار خبر سفر به تل آویو و مصاحبه با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: ما به دعوت دولت اسرائیل وارد تل آویو شدیم.
وی در مصاحبه با تلویزیون رژیم صهیونیستی و درباره تعبیر شیطان بزرگ درباره اسرائیل گفت: ما مانند جمهوری اسلامی فکر نمی کنیم. ما اسرائیل را دوست داریم.
وی افزوده است: من سالها در ایران شکنجه سفید شدم(!) دوستان زیادی داشتم که پس از شکنجه سفید گفتند دیگر نمی خواهند فعالیت سیاسی داشته باشند.
در ادامه این مصاحبه، مجری کانال دوم اسرائیل از خطری که متوجه فخرآور حتی در بیرون از ایران است(!؟) سوال کرد که فخرآور گفت: در آمریکا زندگی من در امان است اما سه سال پیش که من به ترکیه سفر کرده بودم آنها به من حمله کردند اما خدا رو شکر من جان سالم به در بردم. اما در سفر به اروپا و کشورهای دیگر من باید مواظب باشم.
فخرآور در پاسخ به سوال بعدی که درخصوص نحوه خروجش از ایران بود، گفت: من 8 سال حکم زندان داشتم. فرار من یک نقشه بود. ریچارد پرل معاون وزارت دفاع ایالات متحده در اجرای نقشه فرار من از زندان و ایران به من کمک کرد. وی به دبی آمد و من کمتر از یک هفته ویزای آمریکا را گرفتم. فخرآور- به نوشته سایت بالاترین- به این سوال پاسخ نداد که چگونه علی رغم 8 سال محکومیت موفق به فرار از ایران شده است؟! چرا که کمک ریچارد پرل انتقال وی از دوبی به آمریکا بوده است. قبل از آن چه؟!
در همین حال میترا فرهمند خبرنگار رادیو فردا در فلسطین اشغالی گزارش داد که فیلم جدایی نادر از سیمین به واسطه همراهی برخی تهیه کنندگان، در روزهای آینده در اسرائیل اکران می شود. این گزارش حاکی است: منتقدان اسرائیلی فیلم، به صف تحسین کنندگان این فیلم پیوسته اند. منتقدان فیلم و سینما دراسرائیل همواره تحسین کننده فیلمسازان دهه های اخیر ایرانی بوده اند؛ عشق و تحسین آنها به دست اندرکاران سینما با اکران فیلمهای محسن مخملباف در سینماهای اسرائیل آغاز شد. فیلم های ساخته دختران آقای مخملباف نیز غوغایی در میان سینماروهای اسرائیلی ایجاد کرد.
در ادامه خبر رادیو فردا آمده است: در سال های اخیر که تنش میان اسرائیل و ایران به اوج رسیده، اسرائیلی ها کمتر توانسته بودند امتیاز اکران فیلمی از کارهای ساخته شده در ایران را بدست آورند زیرا دست اندرکاران ایرانی فیلم ها و نیز شرکت های خارجی توزیع کننده آنها تلاش داشتند که از درآمد خود از فروش فیلم به اسرائیلی ها صرف نظر کنند تا مبادا سازندگان ایرانی فیلم را به درد سر بیندازند. شرکت هایی که امتیاز توزیع برخی از فیلم های ایرانی را در جهان دریافت کرده اند، اروپایی هستند و لذا، حق خود می دانند که فیلم را به هر خریداری بفروشند. اما دردسرهای بزرگ ناشی از عواقب اکران فیلم های ایرانی در اسرائیل، در سال های اخیر برخی از شرکت های اروپایی را نیز به رعایت ملاحظاتی بی سابقه در قبال دست اندرکاران فیلم های ایرانی وادار کرده بود. توزیع کنندگان فیلم «جدایی نادر از سیمین»، این فیلم را به خریدار اسرائیلی نیز فروخته اند.


[ یکشنبه 90/11/9 ] [ 7:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر احترام کامل به مواضع همه گروه‌ها برای حضور در انتخابات مجلس گفت: همان‌گونه که قبلاً گفته‌ام در انتخابات آینده حزب، داوطلب و کسی را تعیین نکرده‌ام و در ملاقات با اقشار گوناگون هم به دیدگاه‌های آنان در مورد انتخابات احترام گذاشته‌ام.
به گزارش مهر، هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از فعالان سیاسی، دانشجویی و مطبوعاتی کشور در پاسخ به پرسشی در مورد تحلیل وضعیت کشور و نیز راهکار خروج از مشکلات، به پیشینه دینی، تاریخی و فرهنگی مردم ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران و طبقات گوناگون آن به لحاظ تاریخی و فرهنگی نسبت به سایر کشورهای منطقه و جهان سوم همواره پیشرو بوده و دلیل و مصداق بارز آن، پیشگامی آنان در دو انقلاب بزرگ مشروطه و انقلاب اسلامی بوده است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری تحولات و انقلاب‌های کنونی مردم منطقه، به مبارزات مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بر ضد استبداد و استعمار اشاره کرد و با یادآوری جلوداری حوزه و دانشگاه در این حرکت عظیم گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید همه گروه‌های حاضر در صحنه به پیشتازی روحانیت و نیروهای مذهبی، بر هدف مشترکشان یعنی نابودی استبداد داخلی و استعمار خارجی بود.
هاشمی رفسنجانی وحدت و همدلی میان تمام آحاد جامعه را دلیل فرار مذبوحانه شاه و هواداران خارجی از ایران اسلامی خواند و تصریح کرد: زمانی که مردم، اتحاد میان مبارزان را پشت سر حضرت امام مشاهده کردند، تجمعات و اعتراضات عظیم مردمی هم شکل گرفت که در نهایت منجر به سقوط رژیم دیکتاتور پهلوی شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های مطرح شده را معقول، دلسوزانه و خواست اکثریت قاطع جامعه دانست و راه خروج از مشکلات را بازگشت به اتحاد و همدلی قبل و بعد از انقلاب خواند و تصریح کرد: امروز به برکت ابزارها و وسایل ارتباط‌ جمعی پیشرفته، آگاهی ملت‌ها از حقوق خود و نیز راهکارهای پیش رویشان برای مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی افزایش چشمگیری یافته و در چنین شرایطی تحریف حقایق و عملکرد خارج از عدالت هم بسیار سخت و حتی غیرممکن شده است.
هاشمی رفسنجانی با تأکید بر این‌که در همه شرایط باید امید به بهبود و اصلاح را حفظ کرد، به نزدیک بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در اواخر دوران رژیم پهلوی، با استبداد و سختگیری که حاکم کرده بود، بسیاری از مبارزان مأیوس بودند، اما امام(ره) ناامیدی‌ها را زدود و راه روشن مردم که اتحاد و همدلی بود را نشان داد و همین امر به پیروزی کم‌هزینه انقلاب اسلامی ایران منجر شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بازگشت از خطا، رجوع به مردم و ایجاد و تقویت اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان و نیز میان خود مردم و گروه‌ها سیاسی را راهکار عبور از گردنه‌های سخت مقطع کنونی نظام و انقلاب خواند و با بیان این‌که در هیچ مقطعی از مقاطع انقلاب بی‌تفاوت نبوده و همواره راهکارهایش برای عبور از تنگناها و مشکلات را بیان داشته، تصریح کرد: مواضع و راهکارهایم را همواره با تجربه، دوراندیشی و تأمل، اتخاذ و بر آنان تأکید کرده‌ام.
هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤالی در مورد انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر احترام کامل به مواضع همه گروه‌ها برای حضور در این صحنه، گفت: همان‌گونه که قبلاً گفته‌ام در انتخابات آینده حزب، داوطلب و کسی را تعیین نکرده‌ام و در ملاقات با اقشار گوناگون هم به دیدگاه‌های آنان در مورد انتخابات احترام گذاشته‌ام.
در ابتدای این دیدار برخی از فعالان مطبوعاتی، سیاسی و دانشجویی حاضر، به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در مورد مسائل کشور پرداخته و خواستار ارائه دیدگاه و حضور فعال‌تر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای برون‌رفت از مشکلات شدند.


[ یکشنبه 90/11/9 ] [ 7:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مشرق:

محمد خاتمی اخیرا در دیدار یکی از مدیران رسانه ای گفته است: من تقلبی که موسوی و کروبی می گفتند را قبول ندارم  و جنبش سبز را یک جنبش اجتماعی نمی دانم و آن را هم قبول ندارم. وی همچنین مدعی شده ما انتخابات را تحریم نکرده ایم. تنها طبق مصوبه مجمع روحانیون اعلام کردیم کاندیداهای اصلاح طلب انفرادی بیایند نه لیستی.


[ یکشنبه 90/11/9 ] [ 7:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

اگر در تاریخ اسلام، افراد موثری مانند زبیر عاقبت خیرشان را بواسطه فرزند خود به دشمنی و شمشیر کشیدن بروی امیرالمومنین(ع) فروختند، ما افتخار می کنیم که در نظام جمهوری اسلامی افرادی چون آیة الله خزعلی وجود دارند که حضور در کنار ولایت و سربازی در راه ایشان را به همراهی با فرزند و مقابله با ولایت ترجیح می دهند. 

اندر هیاهوی تب و تاب انتخابات مجلس و رفتارهای سیاسیون در این باب، متوجه شدیم مهدی خزعلی از موثرین فتنه88 که چندی است با طرد از سوی پدرش مواجه شده است، در اظهارنظری مدعی شد:" 12 اسفند (روز برگزاری انتخابات مجلس) شهر بوی مرده خواهد داشت". این گفت وگو که چند روز پیش با دویچه وله آلمان صورت گرفت آغاز و یا پایان اظهارنظر اصلاح طلبان با شبکه های ضدانقلاب و معاند با نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه مسببین فتنه88 هرازچندگاهی بازی در زمین دشمن را به آدمیت و اتخاذ موضعی همسو با موضع ملت ایران ترجیح می دهند. اینکه این نظر یعنی عدم حضور یا شرکت حداقلی مردم در انتخابات 12 اسفند، چقدر رنگ و بوی حقیقت به خود خواهد گرفت، شبهه ای تکراری برای اذهان پریشان فتنه گران به شمار می رود چرا که در آستانه هر انتخاباتی، از این دست یاوه گویی ها به گوش رسیده است و جز استهزا و تمسخر از سوی ملت چیزی برای آنها نمانده است. اما سخن اینجاست؛ ملت ایران که در سال88 در انتخابات دهم ریاست جمهوری و با آن همه تبلیغات گسترده دشمن، مشارکت بی سابقه هشتادوپنج درصدی در انتخابات های سراسر دنیا را رقم زد، به چه کس یا کسانی لبیک خواهد گفت؟ ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/11/9 ] [ 7:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

پانزدهمین نشست دفتر پژوهش های فرهنگی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با شعار به سوی تحقق جامعه اسلامی 6 و 7 بهمن ماه در قم برگزار گردید. برخی از اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در این نشست حضور پیدا کردند و به سوالات حاضرین پاسخ دادند که گزیده ای از این سخنان در ادامه تقدیم حضور خوانندگان می گردد.
اگر آقای هاشمی از فتنه گران اعلام برائت کند بنده دوباره از ایشان تقدیر می کنم
حجت الاسلام روح الله حسینیان:
هرزمان که در انقلاب خالص سازی صورت گرفت، انقلاب اسلامی پیشرفت های بزرگی داشته است. اگر نگاه کنید بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حکومت شامل بنی صدر و طیف فکری بنی صدر و طیف فکری مرحوم شهید بهشتی بود و وقتی که بنی صدر از انقلاب جدا شد و انقلاب خالص تر شد پیشرفت انقلاب از آن زمان آغاز شد و در دو دوره سازندگی هم که شاهد تفکر نوعی غرب گرایی در کشور حاکم شد و بعد از آن هشت سال حاکمیت لیبرالیسم در دوران دوم خرداد بودیم.
بعد از این شانزده سال حکومتی مبنی بر حاکمیت دینی و گفتمان امام و آموزه های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری شکل گرفت که دیدیم  انقلاب در این در داخل و خارج به چه  پیشرفت های بزرگی دست یافت. 
درباره انتقادهای که از بنده شده که در سال 83 از آقای هاشمی تقدیر کرده ام باید بگویم که در سال 1383 از آقای هاشمی دعوت کردیم و تعریف جانانه ای را از ایشان انجام دادیم و چرایی این تقدیر به این دلیل بود که در آن زمان آقای هاشمی در مقابل دوم خرداد بود و اصلاحات علیه ایشان مقاله و کتاب می نوشت و بنده آن زمان تشخیص دادم که باید از ایشان دفاع کنم و الان هم می گویم که اگر آقا هاشمی سخنی بگوید که آمریکا از آن ناراحت بشود و در مقابل فتنه گران اعلام برائت کنند بنده مجدداً حاضرم از ایشان تقدیر و تشکر کنم. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/11/8 ] [ 3:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ایرنا نوشت: همایش جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد به تنش کشیده و سبب شد که وزیر سابق امور خارجه ایران اسلامی تا دقایقی از حاضران در این همایش بخواهد به احترام اصولگرایی سکوت کنند.

روز پنجشنبه در این همایش یکی از حاضران جانباز اعلام داشت از دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه به این همایش آمده از " متکی " درخواست وقت کرد که وزیر معزول دولت دهم نیز بعد از حدود 20 دقیقه به درخواست وی پاسخ مثبت داد.
این جانباز با تشریح مطالبی حول محور جبهه متحد اصولگرایی ، از " متکی " خواست نسبت به معرفی نامزدهای این جبهه دقت بیشتری به خرج داده شود. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/11/8 ] [ 1:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ شنبه 90/11/8 ] [ 1:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دوستان آن قدر بر آرزوهای خود به عنوان تحلیل تاکید کردند که از یاد بردند حاکمیتی که به طور رسمی از اسفند سال 81 پروژه اخراج اصلاح طلبان از حاکمیت را رقم زده و در خرداد 88 آن را به ثمر رسانده، صرفا با چند سخنرانی و بیانیه، حاضر نیست از پروژه خود دست بکشد.

خطاهای خاتمی و حامیان وی در جبهه اصلاحات از فرط تکرار از حد کمدی و تراژدی نیز گذر کرده است.
به گزارش بی باک به نقل از کیهان، پایگاه اینترنتی روز آنلاین در ارزیابی دعوت طیف افراطیون مدعی اصلاحات به تحریم انتخابات نوشت: خوب یا بد، با توجه به جمیع شرایط در حال حاضر، هم چنان اصلاح طلبان تنها نیروهایی هستند که به عنوان موجوداتی دو زیست در جغرافیای جمهوری اسلامی، رشته هایی هر چند نازک در پیوند با حاکمیت دارند که حاشیه امنیتی، هر چند بسیار کوچک، برایشان فراهم می کند و هم به دلیل نزدیک به 30 سال فعالیت در عرصه سیاسی، از توان اجرایی و لجستیکی بیشتری برای پیشبرد طرح ها برخوردارند. اما عرصه سیاست، عرصه سیر در خیالات نیست، تحلیل و تصمیم گیری براساس آرزوها، نیروی سیاسی را به واکنش های انفعالی و شکست در برنامه ها می رساند. این همان اتفاقی است که در چند ماه گذشته برای بسیاری از اصلاح طلبان و در راس آنها خاتمی، رخ داده است. شکی نیست که جنبش سبز، جنبشی انتخاباتی بوده اما نکته آن است که نمی توان و نباید نام آرزوها و امیدهای خود را تحلیل گذاشت و سپس با باور کردن این مساله، بر پایه آن به کنش سیاسی پرداخت. از همان روز نخستی که خاتمی و دیگر اصلاح طلبان، شروط خود را برای حضور در انتخابات اعلام کردند، تقریبا همگان متفق القول بودند که هیچ نشانی در حاکمیت برای پذیرفتن این شروط وجود ندارد. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/11/8 ] [ 1:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405971