NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه اخراج همکاران فرزندم در سازمان انرژی اتمی شایعه نیست، گفت: تیم مذاکره ‌کننده به عنوان پشتیبان صنعت هسته‌ای در حال فعالیت هستند و امیدواریم که از حقوق هسته‌ای ما ذره‌ای عقب‌نشینی نکنند.
تأکید پدر شهید احمدی‌روشن بر اخراج دوستان مصطفی
به گزارش جهان، رحیم احمدی‌روشن امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: اکنون می‌بینید که استکبار جهانی و گروه 5+1 به این نتیجه رسیدند که اگر با ما بر سر میز مذاکره ننشینند و توافقی به عمل نیاید در آینده کار برای آنها مشکل خواهد شد. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/26 ] [ 6:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با توصیه رئیس هیأت امنای دانشگاه آزد قرار است از رئیس اسبق دانشگاه آزاد تقدیر شود.
صدور دستور تقدیر از جاسبی با وجود پرونده های قضایی
به گزارش جهان، ندای انقلاب نوشت:
مطلع شدیم با اصرار آیت الله هاشمی رفسنجانی قرار است در حاشیه شصت و پنجمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد در 30 بهمن ماه، از جاسبی رئیس اسبق این دانشگاه قدردانی شود.
این درحالی است که هنوز بررسی برخی پرونده های سیاسی و اقتصادی درخصوص این دانشگاه در زمان مدیریت عبد الله جعفرعلی جاسبی به سرانجام نرسیده است.
پیشتر برخی اخبار از مسکوت ماندن طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در زمان جاسبی حکایت می کرد.

[ شنبه 92/11/26 ] [ 6:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عکس العمل شتاب‌زده و گاف دوباره آشنا در حالی مطرح می‌شود که از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم، بیشتر رسانه‌های کشور از جمله خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) و رسانه‌های همسو با این جریان، از سریع القلم به عنوان مشاور رئیس جمهور یاد می‌کردند و هیچ گاه تکذیبیه و اعتراضی از جانب مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور به این مسئله مطرح نشد.
تأخیر 7ماهه‌ برای‌ یک‌تکذیب/ وقتی‌ ایرناهم‌سریع‌القلم رامشاورمی‌داند
به گزارش جهان به نقل از مشرق، هفته گذشته در رسانه ها به حضور مشاور رئیس جمهور در امور بین الملل، در چهل و چهارمین کنفرانس داووس با پوشش کاملا غربی اشاره شد. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/11/26 ] [ 6:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حسام‌الدین آشنا در نامه‌ای خطاب به رئیس رسانه ملی ادعای این رسانه مبنی بر حضور مشاور رئیس جمهوری با پوشش غربی در اجلاس داووس را «اشاعه اکاذیب» خواند.

خبرگزاری فارس: نامه مشاور روحانی به رئیس سازمان صداوسیما

به گزارش خبرگزاری فارس، حسام الدین آشنا در نامه ای به سید عزت الله ضرغامی نوشت که در بخش «در گوشی» برنامه گزارش هفتگی شبکه یک سیما، عکسی پخش شد که ادعا شده است مشاور رییس جمهوری با پوشش غربی در اجلاس داووس حاضر شده که این امر اشاعه اکاذیب است.

متن کامل نامه نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما به شرح زیر است:

 برادر گرامی جناب آقای مهندس ضرغامی ادامه مطلب...

[ شنبه 92/11/26 ] [ 6:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خاتمی تقلب در انتخابات را قبول نداشت!

دعایی گفت: آقای خاتمی هیچ­گاه مواضع خشن کسانی که مسبب آن جریان (سال 88) بودند را تأیید نکرد و بنده وی را به عنوان یک عنصر خیرخواه و علاقه‌مند به رهبری می‌شناسم.

خبرگزاری فارس: اصلاح‌طلبان چوب تندروی‌های خود را خوردند/ خاتمی تقلب در انتخابات را قبول نداشت!

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت نماینده نوشت: وقتی با او تماس گرفتیم برای قرار گفتگو، صمیمانه پذیرفت. صمیمانه تر آنکه وقتی در روز غیر کاری به دفترش رفتیم، با نهایت ادب و مهربانی و تواضع با ما رفتار کرد. دعایی آنقدر رسم مهمان نوازی را بلد بود که موقع خداحافظی حتی تا دم در ماشین هم بدرقه مان کند. بعد هم ما ماندیم و یک دنیا شرمندگی از بزرگواری دعایی. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/11/26 ] [ 6:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بیشتر فعالیت انجمن دفاع از آزادی مطبوعات به تهیه بیانیه‌، برگزاری جلسات و مصاحبه اعضای انجمن در اعتراض به برخورد با روزنامه نگاران متخلف معطوف شده بود که کمتر می توان اثری از فعالیت صنفی در آن مشاهده کرد.

خبرگزاری فارس: فائزه هاشمی جایگزین چه کسانی شده است؟

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سایت مشرق نوشت: نام "انجمن دفاع از آزادی مطبوعات" بعد از مدت‌ها بار دیگر با انتخاب رئیس جدید آن در رسانه ها مطرح شد. سخنگوی این انجمن در رابطه انتخاب رئیس جدید انجمن می‌گوید: "در نشست شورای این انجمن، فائزه هاشمی به‌عنوان رئیس، بدرالسادات مفیدی به‌عنوان نایب رئیس و عباس صفایی‌فر به‌عنوان دبیر و سخنگوی این انجمن انتخاب شدند." ادامه مطلب...

[ شنبه 92/11/26 ] [ 6:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک روزنامه زنجیره‌ای حامی حذف شعار مرگ بر آمریکا در اقدامی مذبوحانه درصدد مصادره حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن برآمده و ادعا کرد راهپیمایی چشم‌گیر امسال حاصل دعوت طیف متبوع آنها بوده است.

خبرگزاری فارس: عضو حزب منحله: راهپیمایی با دعوت ما پرجمعیت شد!

 

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان امروز شنبه 26/11/92 در بخش اخبار ویژه خود نوشت: یک روزنامه زنجیره‌ای حامی حذف شعار مرگ بر آمریکا در اقدامی مذبوحانه درصدد مصادره حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن برآمده و ادعا کرد راهپیمایی چشمگیر امسال حاصل دعوت طیف متبوع آنها بوده است. حزب مشارکت، مجمع روحانیون و خاتمی در آستانه راهپیمایی 22 بهمن بیانیه‌هایی صادر کرده بودند و «علی-ش» از اعضای حزب منحله مشارکت به همین بهانه در سرمقاله روزنامه شرق ادعا کرد تفاوت چشمگیر راهپیمایی امسال حاصل این دعوت‌هاست.این عنصر تندرو ضمنا نوشته که «اقلیت تندرو  با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن، امکان تداوم فضای تندروی را از دست داده‌اند. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/11/26 ] [ 6:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخیرا تعدادی خانم در واگن های متروی تهران در خطوط مختلف آن به ویژه در خط یک و دو اقدام به دعوت از مردم به ویژه بانوان برای حضور در کلاس‌های فرقه ضاله بهائیت می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، اخیرا تعدادی خانم در واگن های متروی تهران در خطوط مختلف آن به ویژه در خط یک و دو اقدام به دعوت از مردم به ویژه بانوان برای حضور در کلاس‌های فرقه ضاله بهائیت می‌کنند.

این خانم‌ها در پوشش‌هایی مثل پیشنهاد برای کاشت رایگان ناخن و فروش لوازم آرایشی و ... با مسافران شروع به گفت و گو و در نهایت اهداف خود را تشریح می‌کنند تا در کلاس‌های آموزشی فرقه ضاله بهائیت حضور پیدا کنند و با مبانی آن آشنا شوند.

همچنین این افراد، در قالب کلاس‌های انرژی درمانی نیز اقدام به ترویج فساد اخلاقی خانم‌ها و بی قید و بندی نسبت به حجاب و بنیان خانواده می‌کنند.

این افراد که به صورت تیمی (هرتیم متشکل از 3 الی 5 نفر) عمل ‌می ‌کنند در نقاط مختلف از جمله مترو با طرح بحث‌های مختلفی که به چند مورد از آن اشاره شد، اقدام به پیاده سازی موارد مورد نظر خود می کنند.

در نهایت هم زمانی این افراد نسبت به فرد مورد نظر اطمینان حاصل کردند آدرس و شماره تلفن محل این کلاس‌ها و کارشان که گفته شده درحوالی ورامین است، را به افراد متقاضی می‌دهند.

[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 10:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سعید قاسمی در مسجد زینبیه مشهد مقدس:
15خرداد 42 که امام را گرفتند. رابط ساواک می‌گوید تا رسیدن به تهران طمأنینه و آرامش خاصی داشت و حرفی نزد. وقتی به تهران رسیدیم و پالایشگاه نفت را دید، یک‌دفعه گفت: «نفت، نفت و هرچه مصیبت می‌کشیم از این نفت است». از همان موقع می‌دانست که اشکال اساسی این است که مسئولین ما مدیریت پول و دلارهای نفتی می‌کنند. بالاخره یک‌جایی کفگیر ته دیگ می‌خورد و نفت تمام می‌شود. خوب این‌دفعه چه شد. نفت تمام شد؟ نه اما تصمیمشان بر این شد که بخرند ولی پولش را برنگردانند.
شامگاه پنج شنبه هجدهم بهمن ماه مسجد زینبیه مشهد و جمع کثیری از فعالان فرهنگی و طلاب و دانشجویان مشهدی میزبان سردار حاج سعید قاسمی بودند. این مراسم به بهانه پاسداشت شهدای هسته ای و همراه با رونمایی نرم افزاری باعنوان دلواپسیم و با موضوع نقد توافقنامه ژنو برگزار شده بود. در ابتدای مراسم و بعد از رونمایی، موسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان  اولین نسخه این نرم افزار را به پاس سالها رشادت و فعالیت سردار قاسمی در عرصه جنگ سخت و نرم به وی هدیه کرد.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 10:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حضور صبح امروز محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان و همراهانش در حرم امام حاشیه‌هایی به همراه داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به همراه محمدرضا رحیمی معاون اول دولت خود، مجتبی ثمره‌هاشمی، غلامحسین الهام، حمید بقایی معاون اجرایی در دولت دهم صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)‌ با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد که این مراسم، حاشیه‌های کوتاهی نیز به همراه داشت: ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/11/21 ] [ 10:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392208