NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
با توجه به گرم شدن زود هنگام هوا آغاز شکوفه زدن درختان میوه، مژده رسیدن بهار را زود تر از سالهای قبل می دهد.

 
[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 11:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: آقای هاشمی‌رفسنجانی می‌تواند با تقاضا از دستگاه قضایی برای اعمال آنچه قانون تعیین کرده دستگاه قضایی را حمایت کند.
یک درخواست از هاشمی‌ درباره پرونده پسرش/ فشار به قاضی
به گزارش عصر امروز، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در مورد دادگاه مهدی هاشمی، گفت: قوه قضائیه در یک آزمون بسیار بزرگی است که قطعاً افکارعمومی قوه قضائیه را رصد می‌کند و بعد هم نسبت به صدور رأی قضاوت خواهد کرد، لذا امید داریم قوه قضائیه مانند چند پرونده اخیر که سربلند بیرون آمده، در این پرونده نیز فارغ از فشارها سربلند بیرون بیاید.

وی در مورد فشارهایی که برای پرونده مهدی هاشمی به دستگاه قضایی وارد می‌شود، اظهار داشت: خبرهایی که به گوش ما می‌رسد حکایت دارد فشار بر روی دستگاه قضایی و خانواده قاضی و خود قاضی زیاد است و به عناوین مختلفی سعی دارند القا کنند که پرونده سیاسی است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در مورد نقش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در پرونده فرزندش، مهدی هاشمی، گفت: آقای هاشمی می‌تواند با تقاضا از دستگاه قضایی برای اعمال آنچه که قانون تعیین کرده، دستگاه قضایی را حمایت کند.

کوهکن:
وجدان عمومی با رأی قاطع و عادلانه به مهدی هاشمی اقناع می‌شود ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 11:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: ایران در توافقنامه ژنو پذیرفته غنی‌سازی 20 درصد و کار تکمیل راکتور اراک را تعطیل کند و سوخت آن را نسازد، اما باید دید که در مقابل چه چیزی تحصیل کرده است؟
تکمیل"راکتور اراک" تعطیل شده/ باید غنی‌سازی 20 درصد را در حد نیاز ادامه می‌دادیم
به گزارش عصر امروز، فناوری هسته‌ای از جمله تکنولوژی‌های برتر در عصر حاضر است که دستیابی به آن از نظر راهبردی امتیاز ویژه‌ای برای هر کشوری محسوب می‌شود.

با این وجود علیرغم پیشرفت‌های فراوان ایران اسلامی در این حوزه، همچنان برخی شبهات درباره میزان توانمندی کشورمان در حوزه فناوری هسته‌ای و نیز به‌ صرفه بودن سرمایه‌گذاری‌های کلان در این بخش و مقاومت در برابر زورگویی‌های جهانی توسط برخی "بی‌انصافان" مطرح می‌شود. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 11:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کروبی مرتباً به استخر انقلاب می‌رفت، به‌گونه‌ای که در برخی هفته‌ها تا سه نوبت استخر برای حضور او قرق می‌شد. مأموران امنیتی کروبی را برای سفر به هر نقطه از ایران آزاد گذاشته بودند. کاشان، قم، کرج، چند سفر شمال تنها بخشی از سفرهای مهدی کروبی و محافظانش بود.
ناگفته‌های جالبی از سفرها و تفریحات موسوی‌ و‌ کروبی
به گزارش عصر امروز، شامگاه 25 بهمن 1389، هنوز خیابان‌های مرکزی شهر تهران در التهاب بیانیه اغتشاش‌آفرین میرحسین موسوی و مهدی کروبی است که مأموران امنیتی به منزل موسوی در خیابان پاستور و منزل مهدی کروبی در شمال تهران، آن‌ها را در حلقه محافظت خود قراردادند. یک روز بعد به تیم محافظان موسوی و کروبی ابلاغ می‌شود که مسؤولیت حفاظت را به مأموران امنیتی بسپارند.

در همین روز موسوی و کروبی در دو بیانیه جداگانه، به‌شدت به آنچه سرکوبی راهپیمایی 25 بهمن می‌خواندند، اعتراض کردند. همزمان شورای عالی امنیت ملی به ریاست محمود احمدی‌نژاد و با حضور حسن روحانی به‌اتفاق آرا تصویب می‌کنند که سران فتنه در منازل‌شان در حصر باشند و ارتباطات سیاسی آن‌ها قطع گردد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 11:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در اینکه بیانیه‌ ی وزارت خارجه آمریکا مداخله جویانه است شکی نیست ولی صدور این بیانیه می تواند برای مدعیان دروغین خط امام(ره) این هشدار را داشته باشد که چرا بزرگترین دشمن امام(ره) از شخصی که خود را به دروغ نخست وزیر امام(ره) خطاب می کرد جانبداری نموده است!؟
موسوی و کروبی مهره های کلیدی آمریکا!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز 5 سال است که ما مرتبا می گوییم موسوی و کروبی و خاتمی و سایر فتنه گران حتما با برنامه از پیش هماهنگ شده آمریکا فتنه 88 را سازماندهی کرده بودند که چنان مورد نظر آنها نیز بوده اند اما اصلاح طلبان فتنه گر این را یک تهمت به خویش می دانستند!

بنا بر این گزارش اما شاهد از غیب رسید و پس از 5 سال باز آمریکا نشان داد که حاضر نیست مهره های کلیدی خویش در ایران را تنها بگذارد و وزارت خارجه آمریکا در اقدامی مداخله جویانه خواستار آزادی سران منحوس فتنه شد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 11:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمدجواد لاریجانی:
عدالت و قاطعیت در پرونده مهدی هاشمی مطالبه مردم است
 دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه در مورد پرونده مهدی هاشمی و سایر موارد دیگر باید عدالت و قاطعیت را رعایت کند.
عدالت و قاطعیت در پرونده مهدی هاشمی مطالبه مردم است
به گزارش جهان، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به سئوالی درباره روند مثبت قوه قضائیه در رسیدگی به مفاسد دانه درشت‌ها با نگاه فراجناحی و نحوه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی به طور ویژه، اظهار داشت: امیدواریم انشاءلله پرونده مهدی هاشمی نیز مانند سایر پرونده‌ها یک مسیر خوبی را طی کند.

وی درباره مطالبه مردم از دستگاه قضایی در این مورد، تاکید کرد: مطالبه مقام معظم رهبری و مردم در این پرونده و سایر موارد قانونی این است که قوه قضائیه آنچه که مبنای عدالت است را براساس قانون و با قاطعیت اجرا کند.
ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 8:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
گروهی از وکلا و قضات استان کرمان به ریاست قوه ی قضائیه در رابطه با پرونده ی م.ه نامه نوشتند.
نامه وکلا و قضات کرمانی: بدون هراس به پرونده م.ه رسیدگی کنید
به گزارش جهان به نقل از آرمان کرمان، گروهی از وکلا و قضات استان کرمان با انتشار نامه ای خطاب به ریاست قوه ی قضائیه در رابطه با پرونده ی م.ه نوشتند: همکاران شما در استان کرمان، ضمن قدردانی از عملکرد دستگاه قضایی به خاطر رسیدگی به پرونده محمدرضا رحیمی، خواهان رسیدگی عادلانه، قاطعانه و انقلابی بدون هراس از فشارهای گروه‌ها و باندهای ثروت و قدرت نسبت به دیگر پرونده ” م ه ” هستیم ؛ اما مماشات با م.ه باعث باز شدن راه فساد و واجب دانستن دست‌اندازی به بیت‌المال ملت در منظر مفسدان خواهد شد و اگر انقلاب ما در مسیر برقراری عدالت اجتماعی پیش نرود ، مطمئنا به نتیجه نخواهد رسید.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم قوه قضائیه
جناب آیت‌الله املی لاریجانی
سلام علیکم

باصلوات بر پیامبر عدل رسول گرامی اسلام صلی الله علیه وآله والسلم و ودرود وتحیت در آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که خط مشى و هدفش و قیامش در این انقلاب اقام? عدل و اجراى عدالت اسلامى در جامعه بود چرا که فرمود: حکومت اسلامى یعنى یک حکومت مبتنى بر عدل و دموکراسى و متکى بر قواعد و قوانین اسلام .به درستی که حضرت امام(ره) نیز به پیروى از اجداد طاهرینش درصدد برپایى حکومت اسلامى جهت اقامه عدل و داد بوده اند و به تبع از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداللّه الحسین علیه السلام و با اقتداى به آن حضرت در این راه قدم برداشتند و به انجام رساندند.

ریاست محترم قوه قضائیه

قرآن کریم کسانی را که مرتکب چنین کاری می‌شوند، به عذاب الیم تهدید کرده و با مفاسد اقتصادی به شدت بیشتری برخورد می‌کند ومصداق بارز آن آیه 33 مبارکه سوره مائده است که می فرماید:«إِنَّمَا جَزَاء الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الأَرْضِ فَسَادًا أَن یُقَتَّلُواْ أَوْ یُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ یُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ: سزاى کسانى که با [دوستداران] خدا و پیامبر او می‌‏جنگند و در زمین به فساد می‌‏کوشند جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت ‏یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند، این رسوایى آنان در دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت.

جامعه حقوقدانان ، قضات و وکلای استان کرمان با درود بر ملت شریف ایران که در یوم الله 22 بهمن با حضور پرشکوهشان در رفراندامی که خلق کردند ، بار دیگر مهر تاییدی بر آرمان های انقلاب اسلامی زدند و اینک پاسداشت این حماسه عظیم اجرای عدالت اسلامی است.

قاضی القضات ایران اسلامی ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نشریه رمز عبور در تازه ترین شماره خود گزارش اصلی این نشریه را به بیان ناگفته هایی از حصر سران فتنه اختصاص داده است.

حصر سران فتنه چرا اعمال شد؟ حال و هوای سران فتنه در حصر چگونه است؟ و آیا اساسا آنچه که سران فتنه درون آن قرار دارند را می‎توان با عنوان «حصر» قلمداد کرد؟ شرایطی که در آن از گعده‎های دوستانه و خانوادگی گرفته تا استخر و سفر به شمال و قم و کاشان، همه و همه براه است را می‎توان «حصر نامید»!؟

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، البته آنچه برای هواداران از این «افسانه حصر» سران فتنه بازنمایی شده است کاملا متفاوت است، چرا که به هر حال این جریان هوادارانی نیاز دارد تا به خیال «حصر دشوار»  رهبران! خود در این سال‎ها مویه کنند و با انتشار تصاویر میر و شیخشان از شرایط دشوار آنها بگویند و حال آنکه این رهبران اسطوره‎ای همزمان یا در شمال کشور و یا در گعده دوستان و استخر انقلاب مشغول خوشگذرانی بوده‎اند.

نشریه رمز عبور در تازه ترین شماره خود گزارش اصلی  این نشریه را به بیان ناگفته هایی از حصر سران فتنه اختصاص داده است. گزارشی که در دل خود واقعیات قابل ملاحظه ای از حصر سران فتنه دارد.

در شامگاه 25 بهمن 1389، هنوز خیابان‌های مرکزی شهر تهران در التهاب بیانیه اغتشاش‌آفرین میرحسین موسوی و مهدی کروبی است که مأموران امنیتی به منزل موسوی در خیابان پاستور و منزل مهدی کروبی در شمال تهران، آن‌ها را در حلقه محافظت خود قراردادند. یک روز بعد به تیم محافظان موسوی و کروبی ابلاغ می‌شود که مسؤولیت حفاظت را به مأموران امنیتی بسپارند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 8:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسین مظفر معتقد است: فضای سیاست زده جامعه ما باعث شده است برخی افتخارات انقلابی خود را هم زیر سوال ببرند و اظهار ندامت کنند که اینها ناشی از عقبگرد ارتجاعی است و امر خطرناکی برای هر انقلابی است
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس؛ «پرسیدم آقای خاتمی! دارید چه کار می‌کنید؟ جواب داد: داریم وارد دستور کار می‌شویم. گفتم: مگر شما خبر ندارید دارد در جامعه چه می‌گذرد؟ دارند پاسگاه‌ها را می‌گیرند، گفت: می‌گویی چه کار کنیم؟ به ما چه؟ ما که موافق نیستیم. گفتم: آخر عکس شما را بالای سرشان گرفته‌اند...»

اینها بخشی از خاطرات حسین مظفر وزیر آموزش و پرورش دولت خاتمی از سال‌های دوم خرداد و غائله 18 تیر است.

مظفر در سال 1354 در زمانی که دانشجوی رشته راه و ساختمان در دانشگاه فنی و مهندسی کرمان بود، به علت فعالیت انقلابی، تحت تعقیب ساواک کرمان قرار گرفت و با کمک عناصر انقلابی دانشگاه متواری و مجبور به ترک تحصیل شد.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 8:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تریبون مستضعفین: علی مطهری در پاسخ به سوالی که از وی درباره علت جبهه نرفتن او پرسید گفت تشخیص داده که جبهه رفتن واجب نیست و انتشار کتب استاد مطهری واجب است. علی مطهری در پاسخ به سوال که از وی درباره علت جبهه نرفتن او پرسید گفت تشخیص داده که جبهه رفتن واجب نیست و انتشار کتب استاد مطهری واجب است. علی مطهری نماینده تهران که در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به سوالات مردم پاسخ می داد به سوال خبرنگار  هم پاسخ گفت. متن زیر مشروح این گفتگو است:

 شما اخیرا در یکی از نوشته های خود اعلام کرده اید که حضور در جبهه ها واجب نبوده و شما هم به همین علت جبهه نرفته‌اید. این در حالی است که در سالهای جنگ فرماندهان جنگ هیچگاه اعلام نکرده اند که در جبهه به اندازه کافی نیرو وجود دارد بلکه برعکس، خلافش را گفته اند.

 علی مطهری: شرکت در دفاع مقدس واجب کفایی بوده نه واجب عینی ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 158
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4405977