NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ


[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که این روزها بازار سلفی گرفتن با مونوپاد (پایه نگهدارنده) رونق زیادی گرفته، سالار پولاد یکی از فعالان شبکه اینستاگرام عکسی از مونوپاد ابتکاری‌اش را منتشر کرده است.
او در صفحه‌اش با خوش‌سلیقگی، «سلفی» و «صنفی» را تلفیق کرده و نوشته است:

«عکس سلفی (سلف چوپانان)

دیدم خیلی مده و جدیدا ملت همه دارن عکس سلفی میگیرن، من هم به همراه دوستان (داریوش و مهندس و یتیم شیپ)، از این مدل عکسا انداختیم. دیگه هر چه در چنته بود رو کردیم اما بیشتر از این توان اقتصادی نداشتیم تا از این دستگاه
 جدیدبخریم و از اون مدل عکسای باکلاس بندازیم. باشد تا هر چه زودتر زلزله‌ای هفت هشت ده ریشتری در زندگی ما بیاید و این اوضاع اقتصادی ما را متحول کند تا ما هم بتوانیم از همون دستگاه باکلاس‌ بخریم و با آن عکس بیندازیم. ااااامین» 


[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک روزنامه اصلاح‌طلب با انتقاد از برخی بی‌تدبیری‌های مسئولان دولتی در قبال مسائل اقتصادی و بورس خطاب به روحانی نوشت؛ آقای روحانی پشت جبهه همین‌جاست.
پشت جبهه ای که روزنامه اصلاح طلب نشان روحانی داد!
به گزارش عصر امروز، یادداشت آفتاب یزد به قلم بهمن آرمان اشاره‌ای است به سخنان اخیرروحانی که گفته بود خیانت پشت جبهه از هر خیانتی بدتر است.

این اقتصاددان با اشاره به موضوعاتی نظیر 6 برابر شدن ناگهانی قیمت خوراک واحدهای پتروشیمی و بهره مالکانه 30 درصدی نسبت به صنایع معدنی نوشت: تمامی این فشارها بر صنعت و به ویژه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس وارد می‌شود و مسئولان با ناباوری از کنار آن می‌گذرند.

آفتاب یزد افزود: جناب آقای روحانی این کارها در دولت شما اتفاق می‌افتد (آن هم در حالی که قیمت فولاد، سنگ آهن، انرژی و مواد پتروشیمی در بازارهای بین‌المللی در حال افت هستند) که کاملا در تضاد با سیاست‌های اعلام شده شماست. 

در کجای جهان به یکباره قیمت مواد اولیه کارخانه‌ای را 6 برابر گران می‌کنند و قیمت انرژی صنایع انرژی‌بر را 88 درصد افزایش می‌دهند. 

در چه کشوری 30 درصد بهره مالکانه از معادن می‌گیرند؟ آیا اینها در تضاد با اقتصاد مقاومتی نیستند. آیا سکوت و انفعال در بورس را همچنان باید تحمل کرد؟ 

جناب آقای روحانی پشت جبهه همین‌جاست.
مرجع : کیهان

[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مسیح علی نژاد که بعد از ایجاد صفحه آزادی یواشکی در فیس بوک اوج بندگی جنسی و فساد درونیش را برای همه عیان ساخت و معلوم کرد که نرفته به خارج بدجوری خود را وا داده است ( که البته خبرهای آن به کررات رسیده است ) اخیرا با شرک به الوهیت الهی ارتداد خودش را نیز ثابت کرد.
مسیح علینژاد مرتد بودنش را ثابت کرد!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز همه دیگر مسیح علی نژاد خبرنگار بدکاره و فتنه گر خارج از کشور نشین را می شناسند و دیگر نیازی به توضیح درباره اقدامات فساد آورش نیست.

بنا بر این گزارش آنروزی که وی خود را در مقابل رسانه ها عریان کرد، ماهیت داد و فریاد تقلب در انتخاباتش برای همه روشن شد و معلوم شد که وی قصدش از تقلب برگردندان فساد جنسی در کشور است همانند خیلی از سبزهای فتنه گر که با سازمانهای جاسوسی برای همین منظور همدستی می کردند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/11/26 ] [ 7:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این نوع نگاه و رویکرد در مقابل با رای و نظر مردم و یا کسانی که حاضر نیستند چشم و گوش بسته در مقابل ایشان باشند در جای جای دوران مدیریت ایشان به خوبی قابل لمس است و می توان نمونه های متعددی را برای این ادعا شاهد مثال آورد.
هاشمی؛ وقتی همه چیز سالم برگزار شده است که ما پیروز شده باشیم!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز وقتی انسان خود و اطرافیانش را ملاک حق و حقیقت و سالم بودن امور بداند همین می شود که حاضر نیست به آنچه بر خلاف میلش اتفاق افتاده باشد تمکین نماید.

بنا بر این گزارش سایت جناب هاشمی در باز نشر سخنان شهریور 92 به نقل از ایشان نوشته است که: "انتخابات 92 از جنس 22 بهمن بود" و این در واقع یعنی اینکه تا ما پیروز نشویم تقلب شده و اراده خدا جاری نشده است!؟

به گزارش خبرنگار ما این سایت در ادامه به نقل از ایشان نوشته است که: " آیت الله (!!!!!) هاشمی رفسنجانی، در بیان مصادیق مقاطع سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی، به 15 خرداد 42، 17 شهریور 56، 22 بهمن 57، دفاع مقدس، دوران سازندگی و انتخابات 24 خرداد 92 اشاره کرد و گفت: وقتی اراده خداوند و حرکت مردم همزمان می‌شود، دیگر نمی‌توان جلوی تدبیر عمومی و تقدیر الهی را گرفت." ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/25 ] [ 1:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جرم سران منحوس و محصور فتنه طبق آیات و روایات متعدد اسلامی بغی است و آنان چون بر نظام اسلامی و مومنان به دروغ و کلک نیرنگ زده و قصد شورش و اقدام مسلحانه را داشتند یاغی هستند و احکام یاغی در آیات الهی کاملا مشخص است.
آقای مرجع فتنه گران؛ جرم موسوی و کروبی بغی است
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز، آقای بیات زنجانی مرجع خود خوانده اصلاح طلبان و فتنه گران در دیدار عده ای گفته است که : " مردم از ما سوال می کنند جرم موسوی و کروبی چیست؟"

بنا بر این گزارش سایت ضد انقلابی سحام  که وی را مرجع عالی‌ قدر معرفی نموده است به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وی در خصوص جایگاه روحانیت و مراجع گفته است که، "اگر روزی روزگاری شاهد عدم تأثیرگذاری این نهاد باشیم، باید بدانیم که این موضوع ازعدم استقلال این نهاد نشأت گرفته است. "

همچنین وی در ادامه اظهار داشته است که: " این روزها مظلومیت مهندس میرحسین موسوی، همسر بزرگوارش و حضرت حجت الاسلام والمسلمین کروبی بیش ازگذشته عیان شده است؛ این روزها مردم از ما سؤال می‌کنند جرم اینها چیست؟ "

باید به عرض ایشان که زمانی نایب رییس مجلس شورای اسلامی بود و به سبب عدم رای مردم یهو! به مرجع عالی قدر سایت های معاند نظام ارتقاء مقام یافت برسانیم که: ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/25 ] [ 1:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر بر فرض محال این عبارات شما را هم صحیح بدانیم باید بگوییم که یادتان نرفته است شما یکی از معلم های این جامعه بودید ببنید نکند شاید عیب از خودتان و سیاست هایتان بوده است که کار به اینجا رسیده است!
آقای هاشمی یادتان که نرفته شما معلم این جامعه بودید؟
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سایت آقای هاشمی علاقه عجیبی دارد که به عقب برگردد و سخنان هاشمی در دوران عزلت سیاسی که البته با تلخکامی هم همراه بوده را تکرار نماید!

بنا بر این گزارش سایت جناب هاشمی سحنان سال 90 را که وی گفته بود "این وضعی که من می بینم، فاجعه است" "چرا مذهبی ها، بی اخلاقی می کنند؟" را باز نشر کرده است.

ابتدا به برخی از اظهارات ایشان که البته در همان موقع هم جواب داده شده بود توجه نمایید:

**الان در جامعه ما مخصوصاً تیپ‌های مذهبی از حوزوی گرفته و سیاسی، مسئول و غیرمسئول، مراعات اخلاق اسلامی را نمی‌کنند،.... مذهبی ها چرا هر وسیله حرامی را برای رسیدن به اهداف سیاسی خود به کار می‌گیرند، این وضعی که من می‌بینم فاجعه است
**فیلم سلطان و شبان درست شده بود، سریال قشنگی بود اما زن‌های بدحجاب در آن بودند. خشکه مقدس ها خیلی سروصدا راه انداخته بودند. من رفتم به امام گفتم که چنین چیزی است و خیلی خوب است یعنی مردم را مشغول می‌کند و یک مقدار جالب است و جنبه‌های هنریش هم خوب است ما خودمان از لحاظ اینکه مردم به صداوسیما علاقه‌مند بشوند موافقیم ولی از لحاظ شرعی شبهه دارد. شما یک شماره این سریال را ببینید اگر اشکال دارد، ما این را پخش نکنیم. ایشان دیده بودند، فردا به من گفتند نه خوب است پخش کنید.  ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/25 ] [ 1:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ شنبه 93/11/25 ] [ 1:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با توجه به گرم شدن هوا در شیراز، شکوفه های بهاری زودتر از موعد نمایان شده اند.
[ شنبه 93/11/25 ] [ 1:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسین احمدی یکی از نیروهای تفحص، پیکر شهید را نظاره میکند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دفاع پرس:  فکه شمالی ، ارتفاع 112 ، اردیبهشت 1373 ، حسین احمدی یکی از نیروهای تفحص، پیکر شهید را نظاره میکند.

رزمنده بسیجی که بدست رژیم بعث عراقی با دست و پای بسته به شهادت رسیده است.


[ شنبه 93/11/25 ] [ 1:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 229
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392324