NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دست‌اندرکاران فتنه 88 در مجمع روحانیون و برخی گروه‌های همسو از حضور در راهپیمایی 22بهمن صرف‌نظر کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، این طیف امسال نیز مانند سال گذشته دعوت به حضور در راهپیمایی 22بهمن کرده و در عین حال همانند پارسال از حضور در میان مردم انقلابی امتناع کردند. برخی سران مجمع روحانیون نظیر خاتمی و موسوی‌خوئینی‌ها نقش عمده‌ای در تحمیق و تحریک موسوی و کروبی به ایجاد آشوب‌ خیابانی داشتند هر چند که می‌دانستند ادعای دروغین تقلب سناریویی آمریکایی- انگلیسی- صهیونیستی برای ایجاد آشوب و بی‌ثباتی در ایران است.

حضور برخی دست‌اندرکاران فتنه در جمع مردم در سال‌های پس از فتنه 88 با اعتراض و انزجار گسترده مردم انقلابی همراه شده بود.
بنابر برخی اخبار موثق رفتار خیانت‌آمیز فتنه‌گران با نارضایتی برخی از اعضای مجمع روحانیون مواجه شده که معتقدند طیف یاد شده با آبرو و حیثیت مجمع بازی کردند. پیش از این اخباری منتشر شد که اعضای ناراضی مجمع درصدد نگارش نامه‌‌ای برای جدا کردن حساب خود از فتنه‌گران و اعلام وفاداری به نظام هستند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/25 ] [ 1:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جی سالومون، خبرنگار روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال ـ که به داشتن روابط نزدیک با کاخ سفید مشهور است ـ در مطلبی در این روزنامه مدعی شده، ‌رهبر انقلاب اخیرا محرمانه به نامه اوباما پاسخ داده است. این روزنامه به نقل از دیپلمات ایرانی نوشته که پاسخ رهبر معظم انقلاب «محترمانه» بود اما تعهدی در بر نداشت.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از «تابناک»، وال‌استریت ژورنال به نقل از یک دیپلمات ایرانی مدعی شده است، نامه رهبری پاسخی به نامه اوباما در اکتبر گذشته است که در آن احتمال همکاری ایران و آمریکا در مبارزه با داعش در صورت ‌یک توافق هسته‌ای مورد اشاره قرار گرفته بود.

وال استریت ژورنال در ادامه نوشته است، یک مقام ارشد در کاخ سفید از اظهار‌نظر در‌باره وجود چنین نامه‌ای خودداری کرده است، حال آنکه جزئیاتی از نامه اول رهبری ایران به اوباما در ابتدای دوره ریاست جمهوری اوباما منتشر شده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/25 ] [ 1:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زیباترین خاطرات زندگی هر فردی در جایی ویژه از قلبش جای دارند که هر وقت دلش از سختی روزگار می‌گیرد، به آنها رجوع می‌کند و آرام می‌شود.
عنایت امام رضا (ع) به آقای بازیگر
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، عزت‌الله انتظامی اظهار داشت: زیباترین خاطرات زندگی هر فردی در جایی ویژه از قلبش جای دارند که هر وقت دلش از سختی روزگار می‌گیرد، به آنها رجوع می کند و آرام می‌شود.

وی افزود: من هم در این حکایت، جای ویژه و بسیار خاصی را به یکی از بهترین خاطرات زندگی‌ام در این سال‌ها که از خدا عمر گرفته‌ام قرار داده‌ام، جایی که هر وقت به خاطره‌ام رجوع می‌کنم، قلبم متبرک و نورانی می‌شود. یادش به خیر! سال‌ها پیش برای حضور در فیلم «شب» رسول صدرعاملی به مشهد الرضا(ع) رفتم و طی مدتی اقامت در این شهر مقدس و البته زیارت حرم امام رضا(ع)، ایفاگر نقشی متفاوت در فیلمی با محوریت زیارت امام هشتم(ع) بودم. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/25 ] [ 12:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیا رسانه‌های وابسته به گروه اعتدال و جریان اصلاحات، با توافق ننگین و بد موافقند؟
مناسب است طرفداران اعتدال و اصلاحات قدری سعه‌صدر داشته باشند، از حساسیت خود نسبت به بیلبوردها و بنرهای مردمی و شعارهای اصلی مردم کم کنند، در متن اجتماع قرار گیرند و دریابند آمریکا «خصم» مردم ایران است و نه «دوست».
آیا رسانه‌های وابسته به گروه اعتدال و جریان اصلاحات، با توافق ننگین و بد موافقند؟
به گزارش جهان، محسن پیرهادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در یادداشتی نوشت: 1- چند روزی است به واسطه دهه فجر، بیلبوردهایی با عنوان «عنایت آمریکایی» در سطح شهر نصب شده که از میان صدها توطئه حاکمان کاخ سفید علیه ملت ایران، 5 جنایت را در قالب بیلبورد مطرح کرده است: «حمایت از گروهک تروریستی منافقین در به شهادت رساندن 17 هزار نفر در 30 سال گذشته»، «ترور دانشمندان هسته‌ای»، «تحریم اقتصادی»، «اجیرکردن اراذل و اوباش، کمک به ایادی سلطنت، طراحی کودتا و ساقط کردن دولت قانونی مصدق و بازگرداندن محمدرضاشاه به قدرت» و «حمله موشکی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافری». برخی دولتی‌ها دوست داشته‌اند بیلبوردهای «عنایت آمریکایی» را با بنرهای پیش از این با عنوان «صداقت آمریکایی» مرتبط بدانند که قضاوت آن را به افکارعمومی می‌سپاریم ولی چرا رسانه‌های جریان اعتدال و اصلاحات، در روزهای اخیر اینگونه سراسیمه به این بیلبوردها واکنش منفی نشان می‌دهند و با اشاره به برخی پلاکاردهای توزیع شده در میان مردم، تعابیری خشن و خارج از ادب رسانه‌ای را نسبت به نهادهایی که از مردم برآمده‌اند منتشر می‌کنند. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/11/25 ] [ 12:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اوباما در گفتگو با شبکه خبری VOX:
ایران برای اولین بار دارد جدی مذاکره می‌کند و تا الان در مذاکرات امتیازات واقعی داده‌اند. ما برای اولین بار توانسته‌ایم برنامه آن‌ها را متوقف کنیم و در واقع برخی از عناصر این برنامه را، از جمله ذخایر اورانیوم با غنای بالا، به عقب بازگردانیم.
 به گزارش مشرق، باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای مفصل با پایگاه خبری «ووکس» که اواخر ژانویه (ماه گذشته میلادی) گرفته و روز دوشنبه منتشر شد، به تشریح رویکردهایش در سیاست خارجی از جمله در رابطه با ایران پرداخته است.

اوباما در بخشی از این مصاحبه در دفاع از اینکه آمریکا همچنان به شدت درگیر موضوعات خاورمیانه است، در کنار تحولات مختلف خاورمیانه، پرونده هسته‌ای ایران را یکی از این دلایل ذکر کرده و گفته است: «ما می‌خواستیم از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کنیم و دیپلماسی را نیز در وهله اول ترجیح می‌دادیم.»

حل پرونده هسته‌ای ایران، زمینه‌ساز ثبات در خاورمیانه است ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

عکس/ پخش اولین اذان شیعی در تلویزیون رسمی یمن


[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

22 بهمن، پاسخی همگانی به فتنه های جهانی

قطار سریع السیر 22 بهمن در 36 سال گذشته از بدو پیدایش و نیز در مسیر پیمایش خود تا امروز، فراز و فرود های زیادی را در صعب العبورترین جاده ها و ناگوارترین شرایط سیاسی، نظامی، امنیتی، اقلیمی، اقتصادی و اجتماعی اش تجربه کرده و می توان گفت که این یوم الله اکبر، سرد و گرم چشیده انقلاب اسلامی و همواره به عنوان برگ برنده نظام، سند مباهات و اقتدار ذاتی مردم مسلمان بوده است.

22 بهمن، هم تولدی سخت داشته و هم از ابتدای نوزادی تا امروز که سی و ششمین سالروز بهار دل انگیز آزادی را پشت سر می گذارد، همواره با سخت ترین حوادث دست و پنجه نرم کرده و خوشبختانه همیشه پیروز سربلند از امتحانات الهی بیرون آمده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 8:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یمن به دست گروهی که توسط ایران پشتیبانی می شوند افتاد. گروهی که از دولت های خلیج و آمریکا متنفر هستند؛ گروهی که از اسراییل و بلکه از یهودیان متنفر هستند.

به گزارش رزمندگان شمال، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (Jpost)، در گزارشی تحت عنوان "یمن در جنگ نیابتی منطقه ای، به دست ایران افتاد"، به بررسی تحولات اخیر یمن پرداخت.

این پایگاه صهیونیستی، با بیان این که "حوثی هایی که توسط ایران پشتیبانی می شوند، دولت یمن را سرنگون کردند"، مدعی شد این موضوع شروعی برای گسترش درگیری های فرقه ای در منطقه خواهد بود و نوشت: «وضعیت یمن در حال حاضر مانند سوریه است.» ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 8:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وضعیت کاندیداتوری «حسن روحانی» و «اکبر هاشمی رفسنجانی» برای انتخابات آینده مجلس خبرگان موجب اختلاف کارگزاران و گروه اعتدال شده است.
وضعیت کاندیداتوری روحانی و هاشمی برای انتخابات خبرگان
به گزارش عصر امروز، از یک طرف گروه کارگزاران معتقد است آقای هاشمی رفسنجانی رای اول تهران در انتخابات خبرگان را خواهد داشت و از طرف دیگر، گروه اعتدال(حلقه اطرافیان حسن روحانی) همین باور را در مورد حسن روحانی دارند.

از طرف دیگر هر دو گروه از ترس اینکه ممکن است نامزد مورد نظرشان در تهران نتواند آرای لازم را بدست آورد فرد رغیب را تشویق به کاندیداتوری از استانهای دیگر می کنند.

بر همین اساس گروه کارگزاران تلاش دارد تا حسن روحانی از استان «سمنان» در انتخابات خبرگان رهبری شرکت نماید. از طرف دیگر گروه اعتدال نیز به دنبال آن است که هاشمی رفسنجانی از استان «قم» یا «کرمان» نامزد انتخابات خبرگان شود. 

در حال حاضر حسن روحانی و اکبر هاشمی رفسنجانی نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری هستند.

حلقه اعتدال بر این باورند که هاشمی رفسنجانی دیگر هیچ جایگاهی در قدرت در آینده نظام ندارد و از طرف دیگر باید اقدامی انجام دهیم که آقای روحانی نفر اول انتخابات خبرگان بشود و این خیلی برای «فعالیت های آتی» و «شخص روحانی» مهم است که به عنوان نفر اول تهران، وارد مجلس خبرگان بشود.
مرجع : پارس

[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 109
بازدید دیروز: 75
کل بازدیدها: 4400006