NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پژوهش جدید دانشمندان دانشگاه آکسفورد حاکی از آن است که احتمال خیانت افراد دارای انگشت حلقه بلندتر از انگشت سبابه بیشتر از سایرین است.
به گزارش عصرامروز به نقل از ایسنا، طول انگشتان از قبل از تولد و تحت تاثیر سطوح هورمون‌های جنسی که نوزاد در رحم مادر در معرض آن‌ها قرار دارد، تعیین می‌شود. 

زنان و مردان دارای انگشت حلقه بلندتر (دست راست)، احتمالا تستوسترون بیشتری جذب کرده‌اند که با میل جنسی بیشتر مرتبط است؛ افراد دارای اندازه انگشتان برابر بیشتر احتمال دارد که وفادار بمانند. 

اگرچه این امر بدان معنی نیست که بتوان روابط را تنها بر اساس فیزیولوژی دست‌ها مورد بررسی قرار داد، زیرا عوامل زیادی می‌توانند در این مسأله اثر بگذارند؛ انسان در حقیقت ترکیبی از ژنتیک و محیط است. 

نتایج این پژوهش در مجله Biology Letters منتشر شده است.

[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 10:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

گاهی عمیق‌تر بر فراز و فرودهای سیاسی رئیس جمهور اصلاحات:

 خاتمی؛ مرگ تدریجی یک نماد!

به نظر می رسد نوع مدیریت خاتمی در جبهه اصلاحات، هر روز به انزوای بیشتر او کمک کرده است و نقش او را در حد ابزاری نمادین برای برگزاری همایش ها و چسباندن عکس هایش بر دیوار محل کار اصلاح طلبان کاهش داده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»؛ اصلاحات را خود اصلاح طلبان هم نمی‌توانند تعریف کنند. این شاید بهترین تعریفی باشد که می توان از وضعیت اردوگاه سیاسی افرادی که زیر چتر «اصلاح‌طلبان» فعالیت می کنند، ارائه داد.

 چتری که گاه آنقدر باز می شود که گوگوش؛ خواننده لس آنجلسی را نیز در زیر پوشش خود جای می دهد و گاه آنقدر چند پاره می نماید که فرزندان خویش را نیز از حریم خود عقب می راند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 10:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیری که به ارشاد نیاز دارد؛
با این پرونده پراشکال، چگونه مدعی هستید که نظر رهبر انقلاب برای شما ملاک است؟
 
آیا واقعاً برای وزارت ارشاد، نظرات رهبری ملاک است و دغدغه وزارت ارشاد اجرای ملاک‌های مورد نظر رهبری در حوزه فرهنگ است یا قرار است در مقابل انتقاد مراجع، اینگونه القا شود که رهبری نظری متفاوت با مراجع دارند تا وزارت ارشاد به‌جای اصلاح و رفع دغدغه مراجع و مومنین، خود را پشت این «دوگانه ساختگی» مخفی کند؟
با این پرونده پراشکال، چگونه مدعی هستید که نظر رهبر انقلاب برای شما ملاک است؟
گروه فرهنگی جهان نیوز: هفته گذشته 5 ‌تن از مراجع معظم تقلید به‌عنوان پرچمداران حفاظت از مرزهای فرهنگی و دینی، بخشی از انتقادهای صریح و روشن خود را از عملکرد بخش فرهنگی دولت یازدهم بویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کردند. حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی و علوی گرگانی در بیانات خود به تجاوز از حدود شرعی در برخی آثار و تولیدات ممهور به مجوزهای وزارت ارشاد اشاره و از این روند انتقاد کردند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 10:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش کشورمان پس از برد شب گذشته برابر پیکان دست به اقدام قابل جالبی زدد.


به گزارش خبرگزاری فارس، امیرحسین صادقی مدافع ملی پوش کشورمان پس از برد شب گذشته برابر پیکان دست به اقدام قابل توجهی شد.

این مدافع استقلال پس از بازی تی شرت خود که روی آن عکس شهید مدافع حرم، شهید حاج حمید تقوی را چاپ کرده بود به معرض نمایش گذاشت.

سردار تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس بود که در حین انجام ماموریت مستشاری به ارتش و بسیج مردمی عراق برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در دفاع از عتبات عالیات در "سامرا" به شهادت رسید.

 


[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 10:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شایعه‎پراکنی بیماری جدیدی نیست اما ابزار جدیدی برای انتقال یافته است. پیامک، وبلاگ، ایمیل‎ و بلوتوث ابزاری برای انتشار سریع میکروب شایعه در این عصر شناخته شده‎اند.
به گزارش جهان، سایت "انجمن تخصصی فرهنگیان" نوشت:
ما باید به ولی عصر خودمان معرفت پیدا کنیم و ایشان را ناظر و آگاه بر تمامی امور ریز و درشت خود بدانیم . به عنوان مثال در روایتی آمده که امام صادق (علیه السلام) به یکی از شاگردانش که برای خانومی کلاس خصوصی و تدریس داشت ناراحتی خویش را نشان داد و وقتی شاگرد از حضرت دلیل ناراحتی ایشان را جویا میشود حضرت میفرمایند چرا با آن دختر فلان شوخی را کردی. این شوخی شاید در حد یک جمله بیشتر نبوده اما از این روایات استفاده میشود که امام زمان علیه السلام بر تمامی اعمال و گفتار و افکار ما و کوچک ترین روابط ما با زوج مخالف آگاهی دارند و همچنبن از موبایل ها ، کامپیوتر ها ، بلوتوث ها و اس ام اس های ما.
  
بطور کلی سه مدل گوشی بیشتر نداریم : 
 
1- گوشی که خالی از عکس ، کلیپ و اس ام اس های مبتذل است ( گوشی مومن) 
 
2- گوشی که پر از عکس و کلیپ و اس ام اس مبتذل است . ( گوشی کافر) 
 
3- گوشی که هم عکس ، فیلم و اس ام اس مبتذل دارد و هم مداحی و قرآن و … ( گوشی منافق)  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 12:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
زندگی مثل موسیقی است
اگر آهنگ زندگی طبق قرآن و اهل بیت نواخته شود
 
بهترین نت موسیقی زندگی را ، پیامبر گرامی اسلام برای ما به یادگار گذاشته است که عبارتست از قرآن و اهل بیت.
به گزارش جهان، حسین بهجتی در وبلاگ "نون والقلم" نوشت: 
انسان وقتی که ازدواج میکند در واقع به صحنه موسیقی قدم گذاشته است ، یعنی اینکه افرادی دور او را خواهند گرفت که با او از لحاظ سن ، اخلاق ، جنسیت و غیره تفاوت دارند مثل انواع آلات موسیقی در نوازندگی گروهی . اگر هر نوازنده ای روی صحنه هر طور دلش بخواهد بنوازد و تابع سرپرست گروه و یا تابع نت خاصی نباشند اصلا این نوازندگی گوش نواز نیست بلکه گوش خراشست و هیچ کس تحمل شنیدن این نوع نوازندگی را ندارد، حتی اگر این نوازندگان در نوع خود بی نظیر و حرفه ای باشند . در صحنه زندگی هم ، مثل صحنه موسیقی دارای انواعی از روحیات و سلیقه های متفاوت می باشد . زن ، مرد و فرزندان ، چه دختر و چه پسر ، هرکدام نوعی خلق و خو با انواعی از احساسات در کنار انسان ، زندگی می کنند . پس باید با این روحیات موسیقی زندگی را زیبا کرد و آهنگی دلنشین نواخت تا همه از این آهنگ زندگی احساس رضایت کنند . 
بهترین نت موسیقی زندگی را ،  پیامبر گرامی اسلام برای ما به یادگار گذاشته است که عبارتست از قرآن و اهل بیت . آهنگ زندگی ما اگر بر طبق دستورات قرآن و اهل بیت نواخته شود مطمئن باشید دلنواز است و اگر بر خلاف این دستورات عمل کنید، خودتان هم از آهنگ زندگی خودتان متنفر و فراری هستید . 
 
آری ، اگر رفتاری زیبا  و نگاهی درست به زندگی داشته باشیم ، زندگی هایمان چنان لذت بخش می شود که همه آرزوی آن را دارند .

[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 12:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت‌الاسلام پناهیان:
اروپا باید بداند مادر امام زمان ما اروپایی است
تمام اروپایی‌ها باید بدانند که مادر امام زمان ما یک اروپایی است/ چرا تاکنون این خبر را به آن‌ها نرسانده‌اید؟

تمام اروپایی‌ها باید بدانند که مادر امام زمانِ ما و مادر آن کسی که در انتظارش هستیم، یک اروپایی است. با توجه به اینکه این داستان جذاب، با فطرت و دلِ انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کند، شما فکر کنید اگر اروپایی‌ها این موضوع را بدانند، چه اتفاقی می‌افتد؟ چرا شما تا کنون این خبر را به آن‌ها نرسانده‌اید؟

***مادر امام زمان از نوادگان وصی حضرت مسیح(ع) و رومی بوده است

حضرت نرگس خاتون از نوادگان حضرت شمعون(ع) وصیّ حضرت مسیح(ع) است و از فرزندان پادشاه روم است. و داستان زندگی و ازدواج ایشان هم یک داستان بسیار زیبا و جذاب است. در ضمن، سندهایی که برای این داستان وجود دارد، خیلی بیشتر از سند بسیاری از داستان‌هایی است که الان خیلی از مردم دارند با اعتقاد به آنها زندگی می‌کنند.(این داستان در کتب روایی ما از جمله «کمال‌الدین شیخ صدوق» و «الغیبه شیخ طوسی» و «دلایل الامامه» نقل شده است).

خلاصه اینکه مادرِ مولای ما امام زمان(ع)، از اهالی روم بوده‌اند. حالا ما با این قص? جذاب چه‌کار باید کنیم؟ بروید فکر کنید که چگونه می‌توان در این زمینه کار کرد؟ خوب است بدانید که یکی از دوستان طلبه، این داستان زیبا و جذاب را به تفصیل نوشته‌اند و به صورت رمّان درآورده‌اند.(هرچند خطاب این کتاب به مسلمانان است نه مسیحیان و اروپاییان)

***داستان زیبای ازدواج امام حسن عسکری(ع) با دختر رومی
ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 12:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
روستای "Chefchaouen" یکی زیباترین نقاط در دنیاست که هر ساله چندین میلیون توریست ها را به سمت خود می کشاند. این روستا به شکل خاصی طراحی شده است که همه چیز در آن آبی رنگ است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران: هماهنگی و هارمونی در میان خانه های یک روستا می تواند یکی از زیباترین جذابیت های آن باشد. معمولا در هر روستا خانه ها یک طبقه، کوچک و زیبا هستند اما یکی از روستاهای مراکش به سبک خاصی درست شده است.

روستای "Chefchaouen" یکی زیباترین نقاط در دنیاست که هر ساله چندین میلیون توریست ها را به سمت خود می کشاند. این روستا به شکل خاصی طراحی شده است که همه چیز در آن آبی رنگ است.



این روستا در سال 1930 به این شکل درآمد و از آن زمان تا به حال هرکس خانه ای می سازد یا حتی وسیله جدیدی را به روستا می آورد باید آبی رنگ باشد و غیر از آن شکل روستا به هم می ریزد.

البته این روستا با همه زیبایی که دارد نکات ضعیفی نیز در آن دیده می شود یکی از این نکات ضعیف کشت مواد مخدر به صورت گسترده در این روستا است که آن را به قطب مواد مخدر در مراکش تبدیل کرده است.



[ دوشنبه 93/11/20 ] [ 12:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رسایی مطرح کرد؛
حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سایت رسمی خود مطلبی را با عنوان «کمک 5/000/000/000 تومانی» بابک زنجانی به ستادهای انتخاباتی بنفش نوشت: شنیده ها حکایت از کمک مالی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی بنفش در انتخابات یازدهم می کند که در مقایسه با کمک 10 یا 15 میلیون تومانی رحیمی به برخی نمایندگان مجلس هشتم، هیچ است، هیچ!

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سایت رسمی خود مطلبی را با عنوان «کمک 5/000/000/000 تومانی» بابک زنجانی به ستادهای انتخاباتی بنفش نوشت: ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 11:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان: پس از آنکه هفته گذشته، احمد توکلی در نطق پیش از دستور خود، حقایق تکان‌دهنده و مستندی از پرونده مهدی هاشمی را بیان کرد، قدرت‌الله علیخانی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آرمان از این سخنان ابراز تاسف کرد!
 
وی با ابراز تاسف و تعجب از سخنان احمد توکلی درباره رشوه 5 میلیون دلاری شرکت استات اویل به مهدی هاشمی مدعی شد که وی تحت تاثیر جریان سیاسی قرار گرفته است! علیخانی که سابقه چند دوره همکاری با توکلی در مجلس شورای اسلامی را داشته در عین حال نتوانسته حقیقت موجود درباره توکلی را انکار کند و اقرار کرده که وی فردی منصف و معتقد و دلسوز است. 
معلوم نیست این تناقض‌گویی علیخانی درباره سخنان مستند و دقیقی که توکلی با تکیه به مدارک دستگاه قضایی نروژ، آمریکا و اقاریر برخی همکاران مهدی هاشمی در مراکزی مثل سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت یا دانشگاه آزاد و... بیان کرده چه دلیلی دارد و چرا وی به انکار اسناد ارائه شده پرداخته است؟ گفتنی است علیخانی که امروزه به پرونده رحیمی به عنوان سند فساد دولت قبل یاد می‌کند، جزو امضاکنندگان نامه 220 نماینده مجلس در تجلیل از خدمات رحیمی به عنوان معاون اول احمدی‌نژاد بوده و معلوم نیست وی جزو 170 نفر هم بوده یا نه!؟

[ یکشنبه 93/11/19 ] [ 11:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392455